0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme malé kombi kolem r.v. 2000

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 15:20, RE: Těžké zklamání
Michal Hejč posted by:
Nenajedu 10000km ročně, ale DO 10000km ročně - to znamená, že méně.<br><br>
Rozdíl 0,5 l/100km PAPÍROVĚ neznamená ještě totéž, co skutečnost. Některá auta jezdí spíš s nižší a některá s vyšší papírovou spotřebou na dálku. Kdyby někdo věděl, jak jsou na tom probírané motory, byl bych vděčný, ale to už bych asi po některých chtěl moc a zase by mi radili o něčem z cesty. Spritmonitor je mi tu k ničemu, protože tam většina lidí jezdí za kombinovanou a vyšší, takže se to nepozná.<br><br>
Ad reklama -...
Jo a ještě k tomu rozdílu ceny za benzín při různých spotřebách - ten je často více než kompenzován jinými servisními náklady za motor, takže je to relativní a spekulativní. Kdežto třeba ty gumy jsou prakticky nezávislé na motoru a prostě přes to nejede vlak, ten rozdíl tam je za všech okolností. Navíc je to částka, která se musí většinou vcelku vysypat hned na začátku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 15:32, RE: Toyota
Pepe posted by:
Hmm,tak konkrétně s tou korozí to za ta léta bude fakt kus od kusu.
Při nájezdu 10tkm/rok se v servisu "nedoplatit" je až legrační - jasně, někoho to baví. Já, ač strojař, přestože bych řadu úkonů od oleje až po brzd. destičky zvládl, nedělám to, neb bych nedělal prakticky nic jiného. Raději ten čas věnuju vlastní práci, a nechám vydělat někoho, kdo se tím živí. Pneu asi taky kupujete dle ceny, že? Takže Nankang, Wan-li a pod. to jistí. Pardon, protektory z Baumaxu jsou možná ještě o pár halíř...
K penězům se vyjadřovat budu pouze toliko - je mojí volbou, že auto prostě nespolkne většinu mého rozpočtu (nestojí mi na něm svět) a spolkne malou část času - každoročně nějaký ten olej, filtry a 2 výměny kol. Alespoň mám jistotu, že to je udělané komplet a že mi tam mazaný servis nedává staré součástky za některé moje nové, abych tam zase musel jezdit.<br><br>
Dále pneu - ne, kupuju většinou Barum, samozřejmě vím, že některé horší pneu mají také horší životnost. Okrajově sleduji testy a nemám problém si za gumy připlatit, pokud vím, že adekvátně tomu také déle vydrží, případně mají menší valivý odpor. Doma si je neobouvám, nemám na to přístroje a navíc je stačí obout jednou a pak už si je přehazuju i s disky sám. V pneuservisu je navíc ta výhoda, že u práce je možné být přítomen a vidět, co s tím (ne)dělají. Vyvažovat jezdím vždy, když cítím byť sebemenší vibrace při vyšších rychlostech. Přesto to je tak jednou 3 roky.<br><br>
Nechápu, kde se v lidech bere ta drzost mluvit za mne, co dělám a co ne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 15:36, RE: Toyota
Pavlik posted by:
Nedá mi to nereagovat - je mi z toho totiž také na blití. Dotaz od "chudáka" nemajícího pár korun na provoz auta (nedej bože jeho servis), navíc holedbajícího se skvělými znalostmi v oboru...., prostě radost číst. Pane Hejč vy opravdu nechcete radu, ale poklepat po rameni a pochválit "jaký jste kabrňák" - toho se asi mezi lidmi se zájmem o auta nedočkáte. S vašimi nároky si kupte feldu kombi - stojí nejméně, díly jsou nejlevnější, pneu nejspíše kumho prakticky zadarmo, do branky se jistě na šířk...
Tak tohle je příspěvek celkem bez informace, je to sice reakce na můj a je tam moje jméno, ale evidentně mi určená není, protože se netýká tématu a jsou tam nějaké nepovedené dedukce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 15:48, RE: Toyota
rohYpnol posted by:
Tak pod tohle se mohu jen a jen zcela podepsat.
Jen doplním:
Na malý vůz jsou levněkší (některé) díly, jenže taky často míň vydrží. Vůz vyšší třídy je oecně dimenzován na vyšší nájezd (robustnější díly podvozku apod.).
Vaše kritéria si klidně nechte. Můj názor na ně je ale jasný - dokážu pochopit, že někdo požaduje menší vůz z důvodu parkování. Dokážu pochopit i to, že někdo vzhledem ke svým finančním možnostem vyškrtne ze seznamu priorit bezpečnost. Co ale pochopit nedokážu, je pohrdání bezpečn...
Tím je myšleno, že 14-ky disky vydrží méně než 15-ky disky?<br>
Filtry na menší motor vydrží méně než filtry na větší motor?<br>
Menší brzdové kotouče a destičky vydrží méně než větší?<br>
Podvozek Passatu vydrží více než podvozek Octavie?<br><br>
K té bezpečnosti asi napíšu samostatný příspěvek...<br><br>
Antikorozní úpravu si svépomocí neděláme, garáž je, ale není tam šachta, takže pod auto se dá dostat dost blbě, musí se zvedat. Jedním z mých kritérií na výběr je v dotazu auto s DOBROU antikorozní ochranou. Ale tady zase někdo polemizuje s mým dotazem, místo aby odpověděl. Zatím nikdo, slovy nikdo, tu nezmínil, jak je to s pověstmi o lepší antikorozní ochraně posledního ročníku Felicie. Já to mám z x-té ruky a nevím jak to je. Ptám se. Ale všichni se raději baví o mně, než o tom tématu...<br><br>
K té Fabii - zase mi někdo doporučuje motory dle sebe a svých nároků na dynamiku, která mne ale nezajímá. Psal jsem to přece v dotazu jasně. Což takhle mne přestat furt urážet a napsat, jak je to se známými konstrukčními problémy těchto motorů? To mne zajímá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 15:55, RE: Fabia
Kama posted by:
Moje rada zní... Kupte si Fabii Combi s motorem 1.4MPI 50KW.Jen se servisní knížkou, a koupenou jako novou v CZ. Když najedete jen 10tkm za rok. Výběr je obrovský... Fabií je mraky. PS: přeji štastnou ruku a mnoho najetých km, bez poruchy a bez nehody..
Ano, mám ji nakonec jako záložní volbu, viz závěr původní diskuze ještě než byl tento článek. Ale je pár věcí, které mi na ní nesedí nebo jsou rizikové (hlavně přední náprava - kosti, hlavní světlomety, středová konzola v interiéru, větší riziko krádeže nebo vykradení a přecejen trochu vyšší cena než by bylo záhodno), takže zkouším trochu zariskovat s Polem/Cordobou jako svojí hlavní volbou a proto hledám podrobné informace a jestli vyhoví mým kritériím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 16:11, Bezpečnost
Byl jsem tady kritizován za svůj přístup k bezpečnosti, sice to nesouvisí s tématem, ale dá se říct, že s tím nesouvisí ani ten článek, takže aby bylo jasno:<br><br>
Pokud by všichni vyznávali můj přístup - defenzívní plynulá jízda podle předpisů s maximální opatrností - zvláště ve městě, nebyly by nehody. Já nejsem tím, kdo je na silnici někomu nebezpečný, moje auto je v dobrém technickém stavu, dobře z něj vidím, pomalu zrychluju a pomalu brzdím, žádná nepředvídatelná divočina, na to, že se "nic nestane" kdybych naboural, se ani podvědomě nespoléhám, mám k tomu respekt a jezdím předvídavě.<br><br>
Pokud má někdo auto s velkou pasivní bezpečností a zakládá si na tom, nezřídka na to příliš spoléhá (minimálně podvědomě) a na ostatní se moc neohlíží. Vlastně tím dává najevo "hlavně ať JÁ přežiju, ostatní jste mi šumák". Dále má horší výhled z vozu a může leccos přehlédnout. Zkoušel jsem si jednou sednout do Citroena C4 a připadal jsem si jako v tanku - úzké průzory.<br><br>
Kdo je tedy pak ostatním nebezpečnější? Ten, kdo má menší a křehčí autíčko a snaží se jezdit ohleduplně nebo ten, kdo jezdí v tanku a ještě si na tom zakládá? Ano, s takovou logikou opravdu brzo budou jezdit po silnici tanky a rozměry většiny aut se budou nejprve blížit dodávkám (což už se pomalu děje) a potom i náklaďákům... Ne, opravdu se k vám ignorantům nechci přidávat, musel bych se stydět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 17:06, Polo
Resili jsme to same co tazatel a rozhodli se pro Polo tdi 81kw (AFN). Nase predstavy o mrstnem malem kombi vic nez prekonalo. Muzu jen doporucit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:10, RE: Toyota
Michal Hejč posted by:
Tím je myšleno, že 14-ky disky vydrží méně než 15-ky disky?<br>
Filtry na menší motor vydrží méně než filtry na větší motor?<br>
Menší brzdové kotouče a destičky vydrží méně než větší?<br>
Podvozek Passatu vydrží více než podvozek Octavie?<br><br>
K té bezpečnosti asi napíšu samostatný příspěvek...<br><br>
Antikorozní úpravu si svépomocí neděláme, garáž je, ale není tam šachta, takže pod auto se dá dostat dost blbě, musí se zvedat. Jedním z mých kritérií na výběr je v dotazu auto s DOBROU antiko...
Jaký je cenový rozdíl 14" vs. 15"??? Navíc když kupujete ojetinu, je celkem samozřejmostí, že dostanete 2 sady kol. Rozdíl tedy max. v provozních nákladech na pneu.
Myšlenkou nebylo, že větší vůz je provozně levnější. Myšlenkou bylo, že některé díly jsou naopak bytelnější a některé vydrží i víc.
Vaše odvolávka na nápravu Passatu vs. Octavie je holá demagogie, aneb jak z konkrétního případu zobecňovat...
Lepší antikorozní ochrana posledních Felicií je na 99% jednoduše blud - proč by to jako automobilka dělali? Slyšel jsem taky jednoho frajera, co si dotáhl Feldu z deutchlandu a jako hrdý majitel kázal o tom, že Feldy pro Německo byly komplet pozink.
Na Fabii odchází tyčky stabilizátoru, ložiska taky moc nevydrží (na rozdíl od větších koncernových vozů...). Rozvody na Škodováckých 1.4kách si majitelé stejně často kvůli hlučnosti nechávájí měnit kolem 150 tis. km. Pokud je vám dynamika egal, pak klidně 1.4 44 kW. Hrana středového tunelu - záležitost proporcí. Sedněte si a uvidíte. Nicméně na ergonomii Fabie nenaleznete adekvátní odpověď. U světel sice odchází žárovky, ale potkávací svítí víc než slušně. Dálkové nic moc.
Nicméně podle mě pro vás Fabia je zbytečný luxus. Felicia nesplňuje jen jeden váš požadavek - dobrou antikorozní úpravu. Když seženete zachovalý kus, tak to můžete dohnat péčí. Navíc dozajista by platilo, že vůz "dojezdíte".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:15, RE: Bezpečnost
Michal Hejč posted by:
Byl jsem tady kritizován za svůj přístup k bezpečnosti, sice to nesouvisí s tématem, ale dá se říct, že s tím nesouvisí ani ten článek, takže aby bylo jasno:<br><br>
Pokud by všichni vyznávali můj přístup - defenzívní plynulá jízda podle předpisů s maximální opatrností - zvláště ve městě, nebyly by nehody. Já nejsem tím, kdo je na silnici někomu nebezpečný, moje auto je v dobrém technickém stavu, dobře z něj vidím, pomalu zrychluju a pomalu brzdím, žádná nepředvídatelná divočina, na to, že se "n...
Pane Hejč, to že jezdíte defenzivně Vás neochrání před nehodou, "kupodivu" ani to, že z auta "lépe" vidíte, ani pomalá akcelerace (tady Vám při výkonech dotazovaných motorů ani nic jiného nezbývá) - stačí zdravotní problém u jiného řidiče....(a těch bude přibývat úměrně tomu jak populace stárne). Stejně tak je zcestné Vaše konstatování "já nejsem na silnici nebezpečný" - jen se zeptám: a ti okolo nejsou nebezpeční? - Vy je všechny osobně znáte? Já se raději přidám k "ignorantům" a rozhodně se za to nestydím - mnohem více si zřejmě vážím svého života (to jsem ale egocentrik) a nestydím se ani za to, že mám na koupi nového bezpečného vozu (studoval jsem, pilně pracoval na sobě a díky tomu mám dobrý plat). S Vaším pohledem na bezpečnost bych si (ač bezvěrec) nechal auto posvětit nejméně od tří kněží různého vyznání - abych měl strážných andělů co nejvíce....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:19, RE: Toyota
Michal Hejč posted by:
K penězům se vyjadřovat budu pouze toliko - je mojí volbou, že auto prostě nespolkne většinu mého rozpočtu (nestojí mi na něm svět) a spolkne malou část času - každoročně nějaký ten olej, filtry a 2 výměny kol. Alespoň mám jistotu, že to je udělané komplet a že mi tam mazaný servis nedává staré součástky za některé moje nové, abych tam zase musel jezdit.<br><br>
Dále pneu - ne, kupuju většinou Barum, samozřejmě vím, že některé horší pneu mají také horší životnost. Okrajově sleduji testy a nemám ...
Barum je zrovna jedna ze značek která mi nesmí na auto - nejen že má mizerné vlastnosti, ale proti continentalu či michelinu i poloviční životnost. Taková je moje osobní zkušenost, kterou potvrzují i testy pneu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:23, RE: Bezpečnost
Michal Hejč posted by:
Byl jsem tady kritizován za svůj přístup k bezpečnosti, sice to nesouvisí s tématem, ale dá se říct, že s tím nesouvisí ani ten článek, takže aby bylo jasno:<br><br>
Pokud by všichni vyznávali můj přístup - defenzívní plynulá jízda podle předpisů s maximální opatrností - zvláště ve městě, nebyly by nehody. Já nejsem tím, kdo je na silnici někomu nebezpečný, moje auto je v dobrém technickém stavu, dobře z něj vidím, pomalu zrychluju a pomalu brzdím, žádná nepředvídatelná divočina, na to, že se "n...
Klidně si jezděte v papírovém voze. Vy asi nechápete svoji situaci. Tady nejde o to, že vy jste někomu nebezpečný. Jenže kolem vás jezdí spousta idiotů. Proti nim vás má bezpečnjší vůz chránit především. Na rovinu říkám - mít peníze, tak jezdím jednoznačně v SUV.
Řeči typu - kdyby každý jezdil tak jak já, nebyly by nehody... Jo těch tu bylo. A kdyby nebyly auta, nebyly by autonehody. Takže i vy jste bezohledný, protože jezdíte autem. Kdybyste chodil pěšky...
Navíc chybu může udělat každý (podle vaší řeči vy ale asi ne...).
S hrdostí se hlásím do kategorie vámi nazvané ignorant. Bezpečnost vozu je pro mě jedním z hlavních motivů při výběru vozu i radách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:26, RE: Toyota
Michal Hejč posted by:
Tím je myšleno, že 14-ky disky vydrží méně než 15-ky disky?<br>
Filtry na menší motor vydrží méně než filtry na větší motor?<br>
Menší brzdové kotouče a destičky vydrží méně než větší?<br>
Podvozek Passatu vydrží více než podvozek Octavie?<br><br>
K té bezpečnosti asi napíšu samostatný příspěvek...<br><br>
Antikorozní úpravu si svépomocí neděláme, garáž je, ale není tam šachta, takže pod auto se dá dostat dost blbě, musí se zvedat. Jedním z mých kritérií na výběr je v dotazu auto s DOBROU antiko...
Antikorozní úprava felicie je u ročníků po faceliftu lepší, ale stále přetrvávají probblémy s korozí pátých dveří, zadních lemů a koroze šířící se od otěrových lišt na dveřích - pozink to prostě není a nebude. Stejně tak přetrvává problém se zatékáním do kufru při parkování "předkem z kopce". Jediná cesta k dobré felicii vede přes dlouhé hledání zachovalého kusu - těch je již dnes jako šafránu. Jeden kolega takové hledání vzdal po půl roce a koupil "na dobu stavby" fabii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:36, RE: Toyota
Pavlik posted by:
Barum je zrovna jedna ze značek která mi nesmí na auto - nejen že má mizerné vlastnosti, ale proti continentalu či michelinu i poloviční životnost. Taková je moje osobní zkušenost, kterou potvrzují i testy pneu.
Jak které. Třeba Bravurisy ve 14" mě docela překvapily. Ale obecně se dá říct - z evropských značek jsou obecně hoší než Barum snad jen Sava Púchov...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:40, RE: Bezpečnost
Pavlik posted by:
Pane Hejč, to že jezdíte defenzivně Vás neochrání před nehodou, "kupodivu" ani to, že z auta "lépe" vidíte, ani pomalá akcelerace (tady Vám při výkonech dotazovaných motorů ani nic jiného nezbývá) - stačí zdravotní problém u jiného řidiče....(a těch bude přibývat úměrně tomu jak populace stárne). Stejně tak je zcestné Vaše konstatování "já nejsem na silnici nebezpečný" - jen se zeptám: a ti okolo nejsou nebezpeční? - Vy je všechny osobně znáte? Já se raději přidám k "ignorantům" a rozhodně se z...
No jasně, takže tohle je přesně ten typ člověka, co se stará jenom o sebe a když už načal to náboženství, tak si do toho svého tanku určitě ještě pověsil na zpětné zrcátko kříž (to aby už tak mizerný výhled byl ještě horší). <br><br>
A k těm nesmyslům ohledně toho, že mne něco neochrání před nehodou - ano před nehodou skutečně VUBEC neochrání nějaké hvězdičky z nějakého testu pasivní bezpečnosti. Ty se starají až o to, co se stane při nehodě a ani tak nezaručují, že se nic nestane, ale před nehodou neuchrání, spíš naopak, díky horšímu výhledu mohou nehodu zapříčinit.<br><br>
Oproti tomu zodpovědné vyhodnocování situace a dobrý přehled mne před nehodou uchránit může a také už mnohokrát uchránilo (tohle by měl někdo laskavě vzít na vědomí a ne tady mlátit prázdnou slámi), kdy jsem vše zavčasu vyhodnotil a stihl zareagovat: Ten mi tam určitě vjede, protože se nedívá mým směrem, mám nohu nachystanou na brzdě. Ten má na hlavě klobouk, je to dědek - nehodí blinkr, chystám si, kudy ho objedu. Ten má Audi A8, určitě mne hned předjede v té nepřehledné zatáčce, klidím se ke krajnici už před tou zatáčkou, ať to má snazší. Ta se za jízdy maluje, raději si od ní dám odstup. Ten se na mne s tou dodávkou lepí, raději mu ujedu, aby do mne ještě nevrazil, atd. Tomuhle všemu se říká zkušenosti a tohle všechno chrání před nehodou.<br><br>
Nehody typu dostal za jízdy infarkt a vyjel do protisměru jsou natolik statisticky nevýznamné, že se používají jako argument pro vyšší pasivní bezpečnost snad jen v reklamách pro lamy nebo v hospodských kecech pro tytéž. Čímž chci říct, že uživatel, na kterého odpovídám, mezi ně evidentně patří (kromě toho, že si rád nechá zahrát na strunu svého egoismu)...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:49, RE: Toyota
Pavlik posted by:
Barum je zrovna jedna ze značek která mi nesmí na auto - nejen že má mizerné vlastnosti, ale proti continentalu či michelinu i poloviční životnost. Taková je moje osobní zkušenost, kterou potvrzují i testy pneu.
Pokud ty pneumatiky nesmí na auto, tak odkudpak pochází ta zkušenost? V kterém testu se konkrétně píše o poloviční životnosti?<br><br>
Náhodou ty testy občas čtu a takový rozdíl v životnosti by mi určitě neuniknul. Mimochodem bavíme se o pneumatikách přibližné velikosti 165/70 R14, aby bylo jasno. Že by zase někdo, kdo osobní zkušenost z jednoho rozměru zobecňuje na všechny a "zapomene" to zmínit, protože by se mu to nehodilo do krámu...?<br><br>
Lidi, proberte se. Není přece důležité vyhrát diskuzi a honit si v ní triko, ale najít pravdu, vzájemně se seriózně informovat, nevynechávat podstatná fakta, nepřibarvovat skutečnost, nezveličovat. Tak se rodí jedině fámy a hospodské řeči...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:51, RE: Toyota
rohYpnol posted by:
Jak které. Třeba Bravurisy ve 14" mě docela překvapily. Ale obecně se dá říct - z evropských značek jsou obecně hoší než Barum snad jen Sava Púchov...
To je právě rozměr, který se dává na Fabii - a o tom to je. Za dobrou cenu ne úplně špatné pneu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 20:56, RE: Toyota
Pavlik posted by:
Antikorozní úprava felicie je u ročníků po faceliftu lepší, ale stále přetrvávají probblémy s korozí pátých dveří, zadních lemů a koroze šířící se od otěrových lišt na dveřích - pozink to prostě není a nebude. Stejně tak přetrvává problém se zatékáním do kufru při parkování "předkem z kopce". Jediná cesta k dobré felicii vede přes dlouhé hledání zachovalého kusu - těch je již dnes jako šafránu. Jeden kolega takové hledání vzdal po půl roce a koupil "na dobu stavby" fabii.
Jo, o té lepší, ale přesto nic moc ochraně po faceliftu vím. To ale nemyslím. To, co jsem někde zaslechl nebo četl bylo, že na úplně posledním ročníku se zinkování testovalo pro plánovaný přechod na Fabii nebo pro případ, že by se Felicia vyráběla ještě nějaký čas souběžně s Fábií. To by mne zajímalo, jestli je to fáma nebo ne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 21:15, RE: Bezpečnost
rohYpnol posted by:
Klidně si jezděte v papírovém voze. Vy asi nechápete svoji situaci. Tady nejde o to, že vy jste někomu nebezpečný. Jenže kolem vás jezdí spousta idiotů. Proti nim vás má bezpečnjší vůz chránit především. Na rovinu říkám - mít peníze, tak jezdím jednoznačně v SUV.
Řeči typu - kdyby každý jezdil tak jak já, nebyly by nehody... Jo těch tu bylo. A kdyby nebyly auta, nebyly by autonehody. Takže i vy jste bezohledný, protože jezdíte autem. Kdybyste chodil pěšky...
Navíc chybu může udělat každý (po...
V jakém papírovém voze? Co to je za žvást?<br><br>
Jinak o to, jak jsem ostatním lidem svým autem nebezpečný jde především! Auto je přece zbraň, tak proč ji dělat ještě více nebezpečnou?!<br><br>
To, že vůbec jezdím autem, skutečně je v jistém slova smyslu moje bezohlednost a je dobře, že to tak vnímám, alespoň mám oproti chodcům a cyklistům více pokory. Nicméně svoji bezohlednost jsem omezil na nejnižší možnou míru, snažím se jezdit jen na nejnutnější jízdy (všude se pěšky dojít nedá, některé věci v MHD neodvezou) a pokud možno mimo špičku a moje auto nezabírá tolik místa a není ostatním ve spojení s mým chováním na silnici tak nebezpečné.<br><br>
A jinak ano, chybu může samozřejmě udělat každý (tedy i já), ale při mém přístupu k tomu bude výrazně menší pravděpodobnost, budou menší případné následky, ale hlavně drtivá většina fatálních nehod stejně nevzniká po chybách. Hlavní příčinou jsou ignorace, bezohlednost, lehkomyslnost a blbost.<br><br>
Každý, kdo vidí na silnici na prvním místě sebe a ostatní jsou mu volní, zaslouží jedině moje pohrdání, jezděte si ve svých tancích, ubožáci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 21:42, RE: Toyota
rohYpnol posted by:
Jaký je cenový rozdíl 14" vs. 15"??? Navíc když kupujete ojetinu, je celkem samozřejmostí, že dostanete 2 sady kol. Rozdíl tedy max. v provozních nákladech na pneu.
Myšlenkou nebylo, že větší vůz je provozně levnější. Myšlenkou bylo, že některé díly jsou naopak bytelnější a některé vydrží i víc.
Vaše odvolávka na nápravu Passatu vs. Octavie je holá demagogie, aneb jak z konkrétního případu zobecňovat...
Lepší antikorozní ochrana posledních Felicií je na 99% jednoduše blud - proč by to jako a...
Cenový rozdíl mezi 14 a 15 je ten, že 14 si nechám ty čtyřděrové z Toleda 1L, když si koupím Polo Variant Jinak nevím, ale asi budou 15-ky disky dražší, ne? Ty 14-ky plecháče jsem koupil 250,- za kus. Jinak co jsem zatím kupoval já nebo známí auto z bazaru (dohromady asi 6 zkušeností, o kterých mluvím), tak nikdo tam neměl druhou sadu kol a skoro vždycky byly pneu sjeté na hranu životnosti.<br><br>
Moje odvolávka na Passat/Octavia zase taková demagogie není. Bavíme se o koncernu VAG v letech 1998-2002 a ze 3 kategorií velikosti to jedním směrem neplatí (vlastně dvěma). To jsou dvě třetiny případů. To je většina... Na základě čeho by to mělo platit obráceně? Nebude to větší demagogie? Octavia je asi odolnější než Fabia, ale je odolnější i než Polo? Navíc větší auto už bude mít více najeto a je více zatěžováno, takže se to kompenzuje, ne?<br><br>
ad Felicie - viz jiný můj příspěvek níže<br><br>
Rozvody na 1,4 OHV - no, kdyby šlo jen o hlučnost, to by mi snad až tak nevadilo. Nemá to vliv na funkčnost? 1,4 44kW OHV - ten se dával i do kombi? Jinak koncernový 1,4 44kW OHC mám v hledáčku u Pola/Cordoby. Tam je řemen a snad je ten motor jakž takž odolný, ale víc o něm nevím. Odcházení žárovek mi docela vadí. Hrana středového tunelu je "na hraně", najel jsem v tom pár delších cest. Přežil bych to, ale Polo by bylo lepší.<br><br>
Nějaká nadstandardní péče o Felicii je sci-fi, garáž využívám jen na opravy (není moje), jinak stojím venku a moc se o to nestarám, do myčky nejezdím. Buď by tam musel být ten ročník s pozinkem nebo je to pro mne nepoužitelné, pokud by to byla fáma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.10.2010 23:03, RE: Bezpečnost
Michal Hejč posted by:
V jakém papírovém voze? Co to je za žvást?<br><br>
Jinak o to, jak jsem ostatním lidem svým autem nebezpečný jde především! Auto je přece zbraň, tak proč ji dělat ještě více nebezpečnou?!<br><br>
To, že vůbec jezdím autem, skutečně je v jistém slova smyslu moje bezohlednost a je dobře, že to tak vnímám, alespoň mám oproti chodcům a cyklistům více pokory. Nicméně svoji bezohlednost jsem omezil na nejnižší možnou míru, snažím se jezdit jen na nejnutnější jízdy (všude se pěšky dojít nedá, některé v...
Papírový vůz = nadsázka (řekněme vůz s měkkou karoserií)
Jestli to, co píšete, myslíte vážně tak jsme asi hold asi z jiného těsta a neshodneme se. Pro mě je přednější při vší úctě k obyvatelům téhle planety zdraví mé a mé rodiny, tedy těch, co sedí v mém voze. To jsem ale bezohledný ignorant, co!
Jinak není náhodou bezpečnější vůz s výkonovou rezervou, který umožňuje bezpečné předjetí? Předjetí je vždy riziko a čím méně času v protisměru, tím lépe...
Klidně si mnou pohrdejte. Moje rada vám zní kupte Felicii. Ostatní je pro vás zbytečnost.
respond
  1 ... 3 4 5 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.