0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 00:31, ta spojka
podle mě odchází. Jestli předtím šla dobře a teď jde těžko, tak bych neváhal s výměnou, než se stane průšvih....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 03:44, spojka
Spojka mi šla také ztuha a po pár tisíci kilometrech praskla pružina na lamele a spojku kompletně zničila. Jinak mám najeto 160.000km a zadna jina zavada
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 08:03, Spojka
Pokud to bylo 14 dní dobré a pak to znovu začalo, tak to není ve spojce, ale v lanku. Já to měl na Kadettovi, po promazání lanka se to vždycky zlepšilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 08:26, Airbag
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 08:57, RE: Airbag
watchtower posted by:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
Zdá se mě to divný, 5 let, v elektrice a 4x kotouče....jestli pán nenaletěl, -auto po ráně, airbagy v hajzlu a ABS si jednoduše vykuchli...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 09:12, každá rada..:)
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 09:12, RE: každá rada..:)
Max posted by:
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
Jen doplním: auto koupeno od známého... podvodníka...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 09:17, Žárovky
Doporučoval bych, zajít za nějakým šikovnějším elektrikářem a udělat nějaký odpor kvůli přepětí v síti, tím by se mělo vyřešit praskání žárovek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 10:57, RE: ta spojka
Maxx posted by:
podle mě odchází. Jestli předtím šla dobře a teď jde těžko, tak bych neváhal s výměnou, než se stane průšvih....
čo konkretne sa stane, ak sa povedzme behom jazdy "odpali" spojka? Znicia sa este nejake ine diely? Lebo tá moja má uz dost na mále (ale to uz dost dlho). Myslím, ze nová by prospela aj môjmu pohodliu pri soferovani.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 11:25, RE: ta spojka
A.K.Alex posted by:
čo konkretne sa stane, ak sa povedzme behom jazdy "odpali" spojka? Znicia sa este nejake ine diely? Lebo tá moja má uz dost na mále (ale to uz dost dlho). Myslím, ze nová by prospela aj môjmu pohodliu pri soferovani.
Spojka by neměla nic zničit (dle typu auta snad jen setrvačník), po rozpadu Vám zbyde jen na aktuálně zařazený rychlostní stupeň doklouzat do servisu, popř. svést se na laně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 11:37, RE: Airbag
watchtower posted by:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 11:51, RE: Airbag
Ivan posted by:
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
Snímače Airbagu nejsou v nárazníku! Aktivuje je právě ta elektronika, která je připevněna na pevné části skeletu, většinou na tunelu pod přístrojovkou.
Také se mi nezdá auto bez Airbagu u řidiče, ale pokud se u VW všechno připlácí ani by mě to nepřekvapilo, ABS chápu. To i ten "krám 206" ho měl vždy v základu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 12:06, RE: každá rada..:)
Max posted by:
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
Tesnenie pod hlavu 1.700,- Sk . V orig. dielov VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 12:12, RE: Airbag
watchtower posted by:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
U VW Polo bol airbag vodiča v základnej výbave od 10/99. Takže 2001 ho mala určite , len sa rozlišuje či má tam aj ESP , alebo nie. Takže si myslím , že auto je po búračke.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 12:38, RE: Airbag
kiwko posted by:
U VW Polo bol airbag vodiča v základnej výbave od 10/99. Takže 2001 ho mala určite , len sa rozlišuje či má tam aj ESP , alebo nie. Takže si myslím , že auto je po búračke.
Kiwko nemá pravdu !
Airbag u Pola ještě jako standart NEBYL ani v roce 2001 !
Rozhodně to auto po bouračce být nemusí !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 13:11, RE: ta spojka
Pepe posted by:
Spojka by neměla nic zničit (dle typu auta snad jen setrvačník), po rozpadu Vám zbyde jen na aktuálně zařazený rychlostní stupeň doklouzat do servisu, popř. svést se na laně.
S určitou dávkou citu a zkušeností se dá řadit bez spojky, ale vůz se musí neustále pohybovat. Jak se zastaví, tak je konec a musí se startovat se zařazeným kvaltem. Autu to sice moc neprospívá, ale lze se takto pohybovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 13:14, RE: ta spojka
David V posted by:
S určitou dávkou citu a zkušeností se dá řadit bez spojky, ale vůz se musí neustále pohybovat. Jak se zastaví, tak je konec a musí se startovat se zařazeným kvaltem. Autu to sice moc neprospívá, ale lze se takto pohybovat.
Dobře to pamatují řidiči, co jezdili s V3S (nejenom) a řadili s meziplynem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 13:32, RE: Airbag
Dave posted by:
Zdá se mě to divný, 5 let, v elektrice a 4x kotouče....jestli pán nenaletěl, -auto po ráně, airbagy v hajzlu a ABS si jednoduše vykuchli...
Dave, taky bych to tak viděl. Neboť podle nového zákona o sil. prov. se vystřelený airbag MUSÍ opravit, byť by si to majitel už nepřál nebo se musí auto odepsat. Viděl jsem na vlastní oči takovou "přestavbu", kdy v servise vystřelené airbagy neřešili, vyměnili palubovku a při prodeji v autobazaru tvrdili, že u tohoto typu žádné airbagy nebyly. (tvrzení, že auto nebylo havarované, byla samozřejmost...). P.S. Kamarád mechanik, který tam dělá, mi vysvětlil, že je tato výměna přijde mnohem levněji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 14:17, RE: Airbag
Ivan posted by:
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
"Snímače v nárazníku" mě tedy dost pobavily) To jako že když se rozbiješ bokem o strom, tak airbagy zůstanou pěkně schované? Airbagy se aktivují podle snímačů zrychlení, bych řekl, proto ta montáž na pevnou část karoserie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.02.2007 15:29, RE: Airbag
Ryšár posted by:
Dave, taky bych to tak viděl. Neboť podle nového zákona o sil. prov. se vystřelený airbag MUSÍ opravit, byť by si to majitel už nepřál nebo se musí auto odepsat. Viděl jsem na vlastní oči takovou "přestavbu", kdy v servise vystřelené airbagy neřešili, vyměnili palubovku a při prodeji v autobazaru tvrdili, že u tohoto typu žádné airbagy nebyly. (tvrzení, že auto nebylo havarované, byla samozřejmost...). P.S. Kamarád mechanik, který tam dělá, mi vysvětlil, že je tato výměna přijde mnohem levněji.
To bych řekl, vždyť ta sranda stála u Oct.1 v roce 2002 na 80tis. (ř.j. 2xAb,pal.deska,aktivace, montáž).
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.