Určitě děkuji za zajímavý článek. S motory 1.8 a 2.0 TSI mám zatím dobré zkušenosti. Malé motory TSI mě zaujaly svým principem, ale jelikož výskyt těchto motorů (1.4 a 1.2) je zatím nízký, stejně jako kilometry které mají najeto, neměl jsem o nich detailnější informace.
Hlavně mě zajímaly z důvodu využití pro služební vozy (reálná spotřeba a servisní náklady). Osobně bych raději jezdil s 1.2 TSI než 1.6TDI s DPF. Spotřeba při plynulé jízdě už není tak rozdílná.
Ovšem po tom co jsem si přečetl, mi přijde výhodnější diesel s filtrem a dvouhmoťákem
Jak často by se měly měnit rozvody u 1.2 TSI a na kolik přijde výměna?
Jak jsou na tom se spolehlivostí 1.4 TSI (normál bez kompresoru) a nové 1.6TDI?
Pokud někdo víte, tak to sem prosím napiště. Díky.