0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat - palubní desku mi podložili kartonem

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 20:29, RE: Passat
anonym posted by:
vážený pane, ten de.il jste nejspíše vy, jediný kdo tady někoho odsuzuje, jste v této chvíli vy, inteligente! btw. jezdím v Mondeu III.gen 2.0TDCi a lepší auto za tu cenu prostě a jednoduše neseženete. Zkuste se třeba podívat čím se jezdí třeba v Anglii, kde si lidé na skvělé jízdní vlastnosti doslova potrpí. Mondeí je tam daleko více než předražených nafouklých Octavií se znakem VW. Passat=v Česku nejvíce přeceňovaný vůz...
Mondeo se v Anglii vyrábí, proto ho tam je tolik. Nevím, kde jsi vzal ten blaf o tom, že si tam na komfort a jízdní vlastnosti potrpí. Myslím víc než jinde. Byl´s tam někdy? V Anglii se všeobecně jezdí daleko pomaleji než třeba v Německu nebo i u nás a vozový park je taky nepoměrně skromnější a straší než třeba v tom Německu.
Samotné Mondeo bych zase tak nepřechvaloval, jeho dílenské zpracování je opravdu nic. A zdaleka nejlepší je rozjezd s naftovým motorem a ta skvělá pružnost v nižších otáčkách:))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 21:43,
Ne, zase nemáte pravdu, Mondeo se v Anglii opravdu nevyrábí. Vyrábí se totiž v Belgii. Nemá cenu tu diskutovat, když 90% čechů má zakořeněnou představu že Passat je lepší. Já jen říkám, že není. A ta Vámi zmiňovaná menší pružnost v nižších otáčkách je způsobena u 1.a 2.stupně záměrně, aby točivý moment natahal při rozjezdu do řízení,(ovšem když na to opravdu dupnete, systém se deaktivuje) u dalších stupňů je pružnosti díky systému Common-Rail(který mimochodem VW "objevil" asi před půl rokem )daleko více než u toho Vašeho Passatu. A hlavně bez traktorového zvuku...ovšem asi to nemá cenu popisovat někomu, kdo si myslí že Passat má lepší řízení. U něj je totiž tak tupé, že si toho tahání do volantu ani nevšimnete. A k Vaší poslední otázce, cestovateli-ANO, v Anglii jsem byl. A opravdu nevím co jste myslel pojmem rozjezd s naftovým motorem, nemáte náhodou automat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 22:05,
prej rozvody trvaj 5 hodin práce.já to dělám za 2,5 hodky.stěnu nevyndavám pouze povolím a povytáhnu.jde to o trochu hůř ale ušetří se dost času.to ale vý každej druhej mechanik
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 22:09, RE: Passat
anonym posted by:
Mondeo se v Anglii vyrábí, proto ho tam je tolik. Nevím, kde jsi vzal ten blaf o tom, že si tam na komfort a jízdní vlastnosti potrpí. Myslím víc než jinde. Byl´s tam někdy? V Anglii se všeobecně jezdí daleko pomaleji než třeba v Německu nebo i u nás a vozový park je taky nepoměrně skromnější a straší než třeba v tom Německu.
Samotné Mondeo bych zase tak nepřechvaloval, jeho dílenské zpracování je opravdu nic. A zdaleka nejlepší je rozjezd s naftovým motorem a ta skvělá pružnost v nižších otáčkách:))
Ne, zase nemáte pravdu, Mondeo se v Anglii opravdu nevyrábí. Vyrábí se totiž v Belgii. A o komforu jsem nic nepsal, bláboly tady očividně plodíte vy. Nemá cenu tu diskutovat, když 90% čechů má zakořeněnou představu že Passat je lepší. Já jen říkám, že není. A ta Vámi zmiňovaná menší pružnost v nižších otáčkách je způsobena u 1.a 2.stupně záměrně, aby točivý moment natahal při rozjezdu do řízení,(ovšem když na to opravdu dupnete, systém se deaktivuje) u dalších stupňů je pružnosti díky systému Common-Rail(který mimochodem VW "objevil" asi před půl rokem )daleko více než u toho Vašeho Passatu. A hlavně bez traktorového zvuku...ovšem asi to nemá cenu popisovat někomu, kdo si myslí že Passat má lepší řízení. U něj je totiž tak tupé, že si toho tahání do volantu ani nevšimnete. A k Vaší poslední otázce, cestovateli-ANO, v Anglii jsem byl. A opravdu nevím co jste myslel pojmem rozjezd s naftovým motorem, nemáte náhodou automat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 22:14, RE: Passat? e e
anonym posted by:
že nemá? ty recenze jedna.. nová mazda 6 je postavená na stejný platformě jako nové mondeo. Není to tak úplně stejné jako např. ford galaxy a vw sharan, nicméně vnitřnosti jsou velice podobné.
Sem nas....ej, pro upřesnění - sama Mazda oficiálně vyvrátila jakoukoli shodu s podvozkem Mondea!!!!!!!! Nová Mazda 6 má kompletně celý podvozek svůj vlastní, vlastní výroby, respektive odvozený od původního podvozku první generace Mazdy 6, jelikož původní podvozek dosahoval obrovských kvalit. První generace Mazdy 6 má podvozek vlastní konstrukce a vlastního vývoje, tedy rozhodně ne od Fordu! Ford pouze Mazdě nabízel spolupráci na nové M6, jelikož se jim podařil podvozek u nového Mondea, ale tuto jakoukoli spolupráci Mazda odmítla s tím, že dokáže vyvinout vlastní podvozek, daleko lepších kvalit!!! Japonci tehdy vzkázali, že ,,podvozek Mondea pro ně není dost dobrý". A povedlo se, podvozek Mazdy 6 je daleko lepší, jistější v zatáčkách, odolnější, sesadil Mondeo z první pozice a to s jistotou.......... Na Mazdě 6 je použita vlastní technika, tudíž nedošlo k žádné spolupráci mezi Fordem a Mazdou ani v jiných oblastech. Mazda měla ve vývoji vozidla volnou ruku, což je jedině dobře. Jedná se poměrně o prestižní třídu, kde si nemohou automobilky dovolit zásadně chybovat.
Naopak, je to Ford, který, co se týče podvozkových platforem, využívá zkušeností Japonské automobilky!!!
Pro příklad: modely jenž mají společnou podvozkovou platformu jsou např. Ford Focus, Mazda 3, také Volvo V50. Např. nová Mazda 2 má také vlastní podvozek a byl to Ford, který uvažoval o použití tohoto podvozku do nové Fiesty. Pokud se nemýlím, byl to Ford, kdo uvažoval do budoucna používat podvozky japonského výrobce, pro jejich kvality, do svých nových modelů.
Informace o použití platformy Mondea, která vyšla na světlo již dávno před uvedením nové Mazdy 6, je naprosto mylná a chybná a sama automobilka ji vyvrátila. Čtěte si také novější články z automobilové oblasti, ať jste v obraze a netrpíte mylnou představou. Děkuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 22:27, RE: Passat? e e
anonym posted by:
Sem nas....ej, pro upřesnění - sama Mazda oficiálně vyvrátila jakoukoli shodu s podvozkem Mondea!!!!!!!! Nová Mazda 6 má kompletně celý podvozek svůj vlastní, vlastní výroby, respektive odvozený od původního podvozku první generace Mazdy 6, jelikož původní podvozek dosahoval obrovských kvalit. První generace Mazdy 6 má podvozek vlastní konstrukce a vlastního vývoje, tedy rozhodně ne od Fordu! Ford pouze Mazdě nabízel spolupráci na nové M6, jelikož se jim podařil podvozek u nového Mondea, ale tu...
Tak tak. Navíc podvozky dnešních automobilů jsou si konstrukčně dost podobné, málokdy se jedná o veliké rozdíly, ale někdo je holt dovede dotáhnout k pomyslné dokonalosti, jako například Mazda, dle mého názoru co se týče podvozků, tak v dnešní době nemá konkurenci (beru v potaz normální auta, ne závoďáky )))
U nové Mazdy 6 je skutečně použit podvozek vlastního vývoje, odvozený od původního podvozku první generace Mazdy 6 (Ford měl asi tedy kde kopírovat že? - takové rýpnutí
Dle mých zkušeností a nebudu asi sám, je podvozek M6 prostě skvělej, hlavně vydrží, nesere se jako u konkurence, ať už made in France či Deutschland, prostě konečně bezproblémové víceprvkové zavěšení - jasně že taky není nesmrtelnej - pro rýpaly:)
Nová M6 vypadá s každým dalším a dalším ostřejším nájezdem do zatáčky lepší a lepší, cejtíte jistotu a oporu, jede tam kam chcete vy (někde to přirovnali takto: ,,I z úplného lempla udělá dobrého řidiče, napraví vaše chyby a dá vám ještě šanci to napravit". S čímž souhlasím, tohle auto se dá kočírovat............
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 00:31, RE: Reakce
jodevaio posted by:
Jezdím rok a pár měsíců Passata B6 r.v. 2007 (prostě ten novej model), najeto 48500 km a žádnej problém jsem s ním zatím neměl, tak by mě zajímalo, odkud autor recenze slyšel, že nové Passaty jsou nespolehlivé.
No to právě nevím, tak vím že nový passat je v pohodě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 02:41, RE: bez předmětu
A4 posted by:
A podle čeho se pozná, že má auto duši a charakter? To je někde napsaný v parametrech k vozidlu? Koncerny podle tebe ani jedno nemají. A existujou i auto, co mají třeba jen jedno? Tím jako myslím, že některý mají třeba jen duši, jiný zase nemají duši, ale mají charakter atd.
tady někdo evidentně čichá toluen, že by A4? co to tu píšete za puberťácký žvásty, připadáte mi jak dítě na písečku. kolik vám (nebo spíš tobě) je let? 8?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 04:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
prej rozvody trvaj 5 hodin práce.já to dělám za 2,5 hodky.stěnu nevyndavám pouze povolím a povytáhnu.jde to o trochu hůř ale ušetří se dost času.to ale vý každej druhej mechanik
Ano,každý mechanik to ví.Nebo vý ?Pokud chodil do školy,tak ví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 09:49, Jízní vlastnosti
Měl jsem možnost najezdit několik tisíc km s koncernovými vozy od fabie přes octavii, superb a passata až k touaregu a díky zkušenostem s japonskými vozy nissan primera, mazda 323 nebo třeba subaru forester 2.5XT si torufám říct, že recenzent má velmi zkreslený pojem "jisté" jízdní vlastnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 11:20, RE: Passat? e e
anonym posted by:
To asi těžko, koukněte se na přední nápravu a pak něco pište. Mazda6 II má opět lichoběžníkovou jako ta první, ikdyž poněkud zjednodušenou. No a Mondeo III má pseudo McPherson, velmi podbný tomu v mondeu II. Opět auta mají velmi dobré jízdní vlastnosti, avšak oproti předchozím generacím už nejsou tak hravé. (Je otázka, jestli to vůbec někomu, lromě mě vadí). Jinak podvozek Passatu B5 (recenzovaný) je naladěn zcela odlišně a to na velmi bezpečnou nötu. Pořád to říkám, velký moment setrvačnosti ko...
mno, dívám se s nadhledem, a dle mých poznatků je M6 ve stabilitě a bezkonkurenční. Jistě, jedním dechem dodávám, že dnes už to nejsou takové ohromné rozdíly, výrobci už vědí jak a co, ale zárověň, budu-li brát v úvahu samozřejmě dobrý stav podvozku, tak M6 mi vždycky vyjde z této trojice (Mondeo, Passat, M6) nejlíp - stabilitou, jede kam má, kam chcete, nečeká vás žádné překvapení, auto drží stopu jako když ho přilepíte (samozřejmě do určité meze, to dá rozum, ale tu má dle mě tohle auto posazenou o mnoho výš) Uznávám, že M6 není tolik komfortní jak VWP, je spíše skutečně hravá, byla navržena pro s,,portovnější" styl jízdy a trochu pro nějaký ten komfort, zatímco Passat naopak - je tedy pouze na každém, co od vozu vyžaduje, jste-li hračička, volte M6, máte-li raději komfortní a klidné cestování, volte VWP. Nedá se říci, že by některý z těchto vozů byl špatný, to ne.
Já osobně volil M6, právě pro tu hravost, její styl, podvozek, intuitivní řízení, ovládání, předvídatelné a suveréní chování na silnici, a pro ten pocit a radost z řízení. a navíc je to kočanda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 12:20, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ano,každý mechanik to ví.Nebo vý ?Pokud chodil do školy,tak ví.
mechanici chodili leda do školy na stáčení tacho aspoň ti čeští, polští jsou v tom přímo inženýry. jinak myslím že nějaké i/y nedejbože +- to už by jsi chtěl po nich moc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 12:27, RE: Co řešíte??
anonym posted by:
Co blázníte tady všecy? Za chvílu bude stát barel ropy 200 USD a pak se můžete dohadovat leda kdo kam doběhne rychlejc,všechny ty plechovky budou zcela bezcenné-moje rada-kupte si koně nebo osla ) a budete se dohadovat kterej víc uveze,nebo víc sežere,atd.
až bude stát barel ropy 200dolarů, bude stát nafta o 5 korun víc než teď. Vzhledem k reálným mzdám je cena nafty skoro stejná jako např. před dvaceti lety. Lidi stejně pěšky chodit nebudou, to je nesmysl, maximálně si budou všímat více spotřeby a taky podle toho jezdit, a to není zas tak špatné. Můj táta bral před dvaceti lety 2tis Kč měsíčně. Litr benzinu stál 2 Kč, takže z výplaty si mohl koupit tisíc litrů. Dnes bere cca 30tis Kč, takže si může koupit opět přibližně stejné množství benzinu z výplaty, akorát že už nemá škodojeda kterej jezdil za 10 litrů, ale má naftovýho passata, kterej jezdí za 6-7, takže je na tom ještě líp než byl. To jste si všichni mysleli, že se nebude nikdy zdražovat nebo co? I když bude stát nafta o 10Kč více než dnes(čemuž nevěřím-ale možné to je), tak je to na 50-litrovou nádrž rozdíl pětistovky, což je véča a pár piv v hospodě,nebo 5 krabiček cigaret.Pochybuju o tom, že jestli má někdo peníze na auto,na cigára, na pivo atd.., tak tohle bude nějak zásadně řešit, a bude chodit pěšky. Akorát je třeba se na to takhle podívat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 12:35, RE: Passat
anonym posted by:
vážený pane, ten de.il jste nejspíše vy, jediný kdo tady někoho odsuzuje, jste v této chvíli vy, inteligente! btw. jezdím v Mondeu III.gen 2.0TDCi a lepší auto za tu cenu prostě a jednoduše neseženete. Zkuste se třeba podívat čím se jezdí třeba v Anglii, kde si lidé na skvělé jízdní vlastnosti doslova potrpí. Mondeí je tam daleko více než předražených nafouklých Octavií se znakem VW. Passat=v Česku nejvíce přeceňovaný vůz...
pane, vy jste ale evidentně mimo. Kdybyste neremcal, a ten čas věnoval ověření informací, které plácáte, tak zjistíte, že konkrétně Octavia se ve Velké Británii těší čím dál větší oblíbenosti, a dokonce si myslím, že se řadí mezi pět nejprodávanějších aut ve V.Británii. To byste ovšem musel zasednout k PC nebo tisku, a něco si přečíst.To jste trošičku přepísknul s tímto nesmyslným příspěvkem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 12:39, RE: bez předmětu
anonym posted by:
prej rozvody trvaj 5 hodin práce.já to dělám za 2,5 hodky.stěnu nevyndavám pouze povolím a povytáhnu.jde to o trochu hůř ale ušetří se dost času.to ale vý každej druhej mechanik
jo, já psal že to trvá pět hodin, ale věřim tomu, že to umíte za 2,5, asi jste lepší než já, mě se to nejrychleji povedlo za 4, a přední čelo sundavám vždycky. Radši jsem když mi to trvá o hodinu déle, ale jde to pohodlněji.Každý člověk to dělá jinak, to je normální.Bohužel u pravopisu to nemůže dělat každý jinak. Takže Vám doporučím se podívat do učebnice pravopisu, tu chybu kterou jste ve slově "vý" udělal, tu probírala moje neteř minulý týden, chodí do 3.třídy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 12:47, RE: Nadpis ala TipCars
anonym posted by:
....parta pičinek z TipCars opět nezklamala - nadpis vypovídá o všem a tupé svině souhlasně přitakají, furt dokola........
si dovolím souhlasit. To, co tady redakce tipcars rozjíždí, to už opravdu nemá z nezávislým inzertním serverem nic společného. Před časem tady nezakrytě propaguje jistého prodejce ojetých aut, přičemž všechny ostatní přirovnává ke zlodějům. Hodnocení Octavek a ostatních koncernovýc vozů se tady objevuje tak často, že je to až trapné, když navíc ta auta hodnotí pořád ti samí lidé a vytýkají pořád ty samé věci. Navíc, dát do nadpisu článku, že mu palubku podložili kartonem, to je opravdu už ubohé, a jen to dosvědčuje, vše, co jsem tady už psal, a tedy, že se snaží koncernu uškodit jak nejvíc to jde. U mě je to banda zakomplexovaných tupců, u kterých je vše špatně, a vše by mohlo být lepší. Zeptal bych se jich, co oni v životě vytvořili, vymysleli, nebo udělali, kromě debilních a stále se opakujících plků na tomto serveru? Kritizovat, pomlouvat umí každý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 12:50,
až bude stát barel ropy 200dolarů, bude stát nafta o 5 korun víc než teď. Vzhledem k reálným mzdám je cena nafty skoro stejná jako např. před dvaceti lety. Lidi stejně pěšky chodit nebudou, to je nesmysl, maximálně si budou všímat více spotřeby a taky podle toho jezdit, a to není zas tak špatné. Můj táta bral před dvaceti lety 2tis Kč měsíčně. Litr benzinu stál 2 Kč, takže z výplaty si mohl koupit tisíc litrů. Dnes bere cca 30tis Kč, takže si může koupit opět přibližně stejné množství benzinu z výplaty, akorát že už nemá škodojeda kterej jezdil za 10 litrů, ale má naftovýho passata, kterej jezdí za 6-7, takže je na tom ještě líp než byl. To jste si všichni mysleli, že se nebude nikdy zdražovat nebo co? I když bude stát nafta o 10Kč více než dnes(čemuž nevěřím-ale možné to je), tak je to na 50-litrovou nádrž rozdíl pětistovky, což je véča a pár piv v hospodě,nebo 5 krabiček cigaret.Pochybuju o tom, že jestli má někdo peníze na auto,na cigára, na pivo atd.., tak tohle bude nějak zásadně řešit, a bude chodit pěšky. Akorát je třeba se na to takhle podívat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.07.2008 07:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
to jsou přesně recenzenti, kteří nevědí jaká bije. Kritizují, že se na firemní octavce loupe stříbřenka na řadicí páce (dle mých zkušeností, když má někdo prstýnek a ruku stále na řadičce, klidně i bez prstýnku - je to uplně normální), ale už mu nepřijde divné, že aby nerezonovala palubka, podloží mu ji ve značkovém servisu kartonem. Také mu není divné že vyplázne za nápravu a rozvody Kč 60.000,- Jen pro představu, na passatu se rozvody dělají zepředu, práce trvá zručnému mechanikovi 5hodin, a m...
Podle toho co píše recenzent,tak asi Pasata viděl možná jednou z rychlíku....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.07.2008 07:04, RE: Passat? e e
anonym posted by:
Typický názor typického manažera-každý kdo chce být in, musí mít Passata...třeba takové Mondeo poráží Passat ve všem-v ceně, kvalitě podvozku, jízdních vlastnostech, designu, o nesrovnatelných dieselech ani nemluvě(TDCi Mondea se systémem Common-Rail 2.generace vs. TDi z roku 1990 v Passatu, pouze s vysokotlakým vstřikováním PD...) a pokud by chtěl někdo vytahovat spolehlivost, v životě jsem neslyšel, že by v Mondeu někdo někdy měnil nápravu za 60 000, mimochodem pokud jste takovou cenu za výměn...
A proto má mondeo o třetinu nižší cenu,že....v celé evropě....Už i v Albánii nechtějí fordy ani vidět a to jsou 100 let za opicemi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.07.2008 07:24, RE: Passat? e e
anonym posted by:
Tak to si toho jeste moc neslysel kdyz slysis poprve ze na passatech odchazej napravy.
Na passtu někam odcházejí nápravy?Na 2003?Vlasním vůz se stejnou nápravou,2.5Tdi automat,vždy značkový servis a jen olej,a ve 150tkm:rozvody (komplet),kotouče vpředu a vzadu také ,nové výbojky,olej do automatu,sada zámku(pokus o loupež),řídicí čep,....za 25000kč a ve 235tkm vše na nápravě vpředu+tlumiče vzadu 18000kč.Jezdím hodně polsko až do Litvy,Estonska a můžu říct že tady máme ještě krásné cesty.....Takže můj názor na tuto recenzi je,že si tu bud někdo dělá srandu,nebo chce vézt negativní propagandu proti Pasatum obecně a podle toho co tady čtu ,tak mu to spousta lidí žere.A když jsme u toho žraní,tak když jedu střelbu s rychlostním průměrem 125km/h(na východě)tak to papá do 8litru se 120kW a 6válci a plynem spíš pod podlahou.....dlouhodobě tam tuším je kolem 7.Kdysi na 1.9 bylo vše tak 1,5 l méně(a ta šla do aaa se 375tkm-na internetu jsem ji pak našel omládlou na 185tkm)a kdyby neměla světla ztmavlé a celý předek obitý od kamenů,určitě by šli na 120....
respond
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.