0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat - palubní desku mi podložili kartonem

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 18:34, RE: bez předmětu audi
anonym posted by:
Tak nějak, sed sem do Audi A4 a nic, čekal sem vooou a ono nic. Prostě auto, obyčejný, bez emocí, spotřební zboží.
Super pocit sem zažil tehdy v roce 2002, kdy vyšla Mazda 6, tehdy to byla pecka a ne že ne, a to bylo naposledy, co mě fakt nějaký auto učarovalo. Dneska je to třeba k smíchu, už to tolik nikdo nebere, je to už běžný obyčejný auto, ale fakt sem ho tenkrát chtěl. Tak sem si splnil sen, sice o pár let dýl, ale přece..........
Taky jsem si osedlal A6 avanta 2,7ropáka r.06 v automatu a připadal jsem si jako jamajský bobový team,zkrátko fakt se v tom autě sedí jako v bobu.Abych nebyl zaujatý tak jsem si vyzkoušel verzi předtím a bylo ještě horší.Passat je taková prostorná stodola,ale jinak nic.No fuj koncern VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 19:02, RE: reakce na hodnoceni
anonym posted by:
ty si taky pacient najet v kabelce 250tkm
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 19:10, RE: Pasát je srovnatelný s Superb, jenomže Superb je o něco lépe vyvážené
anonym posted by:
zejména podvozek. Můj syn má toho posledního Passáta kombi s automatem, je to supr auto pro řidiče, kteří potřebují z místa A do místa B pokud možno bez problémů. Kdo rád bastluje, šroubuje a opravuje, ten bude šťasný s Renaultem, kdo miluje škrábání rezu z podlahy a natírání konservačními omáčkami, ten si vybere nejlépe Forda. Ford ovšem konkuruje s Volvem nebo Oplem, takže výběr je velký.
Pokud jde o těžkotonážní kombíčko, to mám já, Medvěda E270CDI z r. 2000 a dnes 200tkm. Koupen s 140tkm, je...
no jo, budem se prsat, kdo má těžkotonážnější kombíčko...tak trochu ubohé
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 19:14, RE: Spotřeba
anonym posted by:
Plachetnici nebo kolo???
Helikoptéru nebo lokomotivu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 19:18, RE: bez předmětu -passat patří
A4 posted by:
Zase další chytrolíni, co v passatu asi nikdy nejeli. Design je dost subjektivní věc, takže jestli ti připadá design passatu tragický, je to asi tvůj problém. Co se týče spotřeby, tak se starším TDi (třeba 81 kW) se při úsporný jízdě dá na 4,5l klidně dostat (vlastní zkušenost).
S B4 Variant jsem najezdil 53 000 km s vypočteným průměrem opravdu 4,5 l. A na Spritmonitoru (jasně, neověřitelné) se takových najde víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 19:29, RE: Pasát je srovnatelný s Superb, jenomže Superb je o něco lépe vyvážené
anonym posted by:
zejména podvozek. Můj syn má toho posledního Passáta kombi s automatem, je to supr auto pro řidiče, kteří potřebují z místa A do místa B pokud možno bez problémů. Kdo rád bastluje, šroubuje a opravuje, ten bude šťasný s Renaultem, kdo miluje škrábání rezu z podlahy a natírání konservačními omáčkami, ten si vybere nejlépe Forda. Ford ovšem konkuruje s Volvem nebo Oplem, takže výběr je velký.
Pokud jde o těžkotonážní kombíčko, to mám já, Medvěda E270CDI z r. 2000 a dnes 200tkm. Koupen s 140tkm, je...
To zase ten Passat o tolik menší není. Vozím (a ve starém Mondeu jsem vozil) lyže 190 cm a akorát se vejdou. Šířka odhadem taky menší nebude, M. bylo naopak v kufru širší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 19:50, skeptik
Nechval dne před večerem a radějisi toho svýho pašíka pořádně zabezpeč. Kdejakem ťunta totiž potřebuje nové sedáky, dveře, a různý náhradní díly, a nebo ti taky může odjet celej na Ukrajinu. Známýmu ho votočili 3x za půl roku a velice jednoduše. Buď na něj opatrný a investuj do zabezpečení. Sherlog optimal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 19:51, RE: Passat? e e
mikes posted by:
Kdyz jsi takovy borec, tak sis taky mohl vsimnout data vyroby auta - 2003. Hlinikove problemove napravy se uz tehdy nepouzivaly.
2003 se starym cumakem bez faceliftu ? To je vtip, ne ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 20:16,
B5 a rok výroby 2003?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 20:42, RE: bez předmětu -passat patří
A4 posted by:
Zase další chytrolíni, co v passatu asi nikdy nejeli. Design je dost subjektivní věc, takže jestli ti připadá design passatu tragický, je to asi tvůj problém. Co se týče spotřeby, tak se starším TDi (třeba 81 kW) se při úsporný jízdě dá na 4,5l klidně dostat (vlastní zkušenost).
Ja mam 81kw a spotreba je tam opravdu 4,5l Nikomu to necpu kdo ma pasika tak vi kdo nema bude rikat ze kecam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 20:52, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Až se jednou svezeš takovým autem co má výše zmíněné věci, tak to poznáš.
uz se stalo, a hold nekdo ma rad holky a jinej zase vdolky... Citrona nechci. Proste se mi nelibi. a rekl bych ze mam radsi tvrdsi podvozek a rychlejsi odezvu... Ale netvrdim, kvuli toho, ze je to spatne auto, nebo ze jen to moje ma charakter ... to je blbost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 21:00, RE: bez předmětu audi
anonym posted by:
Taky jsem si osedlal A6 avanta 2,7ropáka r.06 v automatu a připadal jsem si jako jamajský bobový team,zkrátko fakt se v tom autě sedí jako v bobu.Abych nebyl zaujatý tak jsem si vyzkoušel verzi předtím a bylo ještě horší.Passat je taková prostorná stodola,ale jinak nic.No fuj koncern VW.
ono si staci nastavit sedadla a volant. Pak je to ok. Jestli citis bocni vedeni sedalel bych vzal spis jako plus nez jako nedostatek. (Jestli narazis na nedostatek prostoru, tak by jsi mel takove auto zkouset nejdrive strizlivy.) Ostatne a zadni cast sedadel se da "potlacit" dopredu a uz v te sedacce nejsi "zapadly".. No jo, ale to ty jsi nemoh. to by jsi sefovi rozladil sezeni a z toho by on asi dobry pocit nemel :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 21:34, passat ts
Jzdil jsem od roku 1977 Passatem TS a uz jsem zapomel jake to bylo :)))) a je mi to taky jedno :))) nedelam ze zasraneho jezdeni s autem nabozenstvi ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 22:05, článek od dvojnásobného debila
Jezdit naftovým pasatem za 8,5 a dát 60 t. za běžnou opravu tak to už je síla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 22:36, Passat
Když se podíváte do testů TÜV, zjistíte, že Passat je šmejd. Když se Vám něco porouchá a máte smůlu na servis, nebudete už nikdy VW chtít. Jako advokát jsem řešil několik reklamací oprav vozů od VW. S touto značkou se na mě obracejí zdaleka nejčastěji. Sám používám vozy jiné značky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 22:50, Co řešíte??
Co blázníte tady všecy? Za chvílu bude stát barel ropy 200 USD a pak se můžete dohadovat leda kdo kam doběhne rychlejc,všechny ty plechovky budou zcela bezcenné-moje rada-kupte si koně nebo osla ) a budete se dohadovat kterej víc uveze,nebo víc sežere,atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 23:18, RE: Passat? e e
anonym posted by:
Typický názor typického manažera-každý kdo chce být in, musí mít Passata...třeba takové Mondeo poráží Passat ve všem-v ceně, kvalitě podvozku, jízdních vlastnostech, designu, o nesrovnatelných dieselech ani nemluvě(TDCi Mondea se systémem Common-Rail 2.generace vs. TDi z roku 1990 v Passatu, pouze s vysokotlakým vstřikováním PD...) a pokud by chtěl někdo vytahovat spolehlivost, v životě jsem neslyšel, že by v Mondeu někdo někdy měnil nápravu za 60 000, mimochodem pokud jste takovou cenu za výměn...
Nad Mondeem 2002 jsem taky uvazoval (v benzinu). Ale crash test Mondea je dost tristni. Nechapu ze za hnedy hrudnik (viz. http://www.euroncap.com/tests/ford_mondeo_2002/115.aspx) mohlo Mondeo dostat 4*. Jet o 10-15 km/h vic nez tech 64, tak je ridic zrejme KO. Passata jsem nechtel protoze se stejne jako Golfy a Audini kradou a navic benzinovy motory moc dobry nemaji. Nakonec jsem sel do Mazdy 6 benzin 104 kW a jsem dost spokojeny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 23:32, RE: Passat? e e
anonym posted by:
no jo, ale mazda 6 je mondeo v jinym havu.
no to jsi tak trochu mimo mísu, chlapče ) mazda6 nemá s mondeem nic společného. trochu si nastuduj recenze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 23:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
to jsou přesně recenzenti, kteří nevědí jaká bije. Kritizují, že se na firemní octavce loupe stříbřenka na řadicí páce (dle mých zkušeností, když má někdo prstýnek a ruku stále na řadičce, klidně i bez prstýnku - je to uplně normální), ale už mu nepřijde divné, že aby nerezonovala palubka, podloží mu ji ve značkovém servisu kartonem. Také mu není divné že vyplázne za nápravu a rozvody Kč 60.000,- Jen pro představu, na passatu se rozvody dělají zepředu, práce trvá zručnému mechanikovi 5hodin, a m...
no tak se pěkně uklidni a dej si čokoládu. jezdím úplně stejným vozem, tdi96kw, 4motion a spotřeba je skutečně na průměru 8,5l. tohle auto skutečně míň nežere. holt pár kila železa v torsenu (motor uložený podél) a trvalý náhon, sežere navíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 00:07, RE: bez předmětu
A4 posted by:
A podle čeho se pozná, že má auto duši a charakter? To je někde napsaný v parametrech k vozidlu? Koncerny podle tebe ani jedno nemají. A existujou i auto, co mají třeba jen jedno? Tím jako myslím, že některý mají třeba jen duši, jiný zase nemají duši, ale mají charakter atd.
Nejenom duši a charakter. Kdysi, když auta bývala vzácnější, dražší (a taky životnější), jim lidé dávali i jména. Všechno tohle nakonec popsal už Remarque ve Třech kamarádech... A pravidelné rodinné leštění mazlivě pojmenovaného spartaka, octavie (té prapůvodní) či vysněného embéčka k tomu taky patřilo.
respond
  1 2 3 4 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.