0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B5, B6 - Etalon s otazníkem

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.07.2005 21:05,
1,9tdi idealni auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.08.2005 19:46, RE: bez předmětu
anonym posted by:
1,9tdi idealni auto
tak,tak nejlepší kára na světě........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.08.2005 12:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
tak,tak nejlepší kára na světě........
Mame ho od noveho (1.9 tdi 81 kw, r.v. 98 140tkm), je to neuvěřitelný šunt - váha vzduch měněna 2x, pákypřední nápravy nepočítám, motorek stěračů zadřený, interiér se rozpadá. Mluvil jsem s kamarádem, má úplně stejné závady. Snad jen ta spotřeba za něco stojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.08.2005 18:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
tak,tak nejlepší kára na světě........
Tak tos trochu ujel, že je to nejlepší kára na světě!!! Pevně doufám, že si to myslel ironicky! Pokud ne, tak to je s tebou špatný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.11.2005 22:17, RE: bez předmětu
dáda posted by:
Tak tos trochu ujel, že je to nejlepší kára na světě!!! Pevně doufám, že si to myslel ironicky! Pokud ne, tak to je s tebou špatný.
chci ho koupit tak 97 ,1.8t mam ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.01.2006 14:44, RE: bez předmětu
Jerez posted by:
Mame ho od noveho (1.9 tdi 81 kw, r.v. 98 140tkm), je to neuvěřitelný šunt - váha vzduch měněna 2x, pákypřední nápravy nepočítám, motorek stěračů zadřený, interiér se rozpadá. Mluvil jsem s kamarádem, má úplně stejné závady. Snad jen ta spotřeba za něco stojí.
¨Mam ho taky od nova a zadny problem az na tu predni napravu. interier OK!, kdyz se o nej trosku staras ale jak u kazdeho auta. PASSAT je uz auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.01.2006 14:51, RE: bez předmětu
anonym posted by:
tak,tak nejlepší kára na světě........
Nejlepsi kara na svete to urcite neni, ma sve chybi ale je to urcite dobre a spolehlive auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.02.2006 19:32, RE: bez předmětu
dáda posted by:
Tak tos trochu ujel, že je to nejlepší kára na světě!!! Pevně doufám, že si to myslel ironicky! Pokud ne, tak to je s tebou špatný.
Lepšia kára ako Passat B5 je Passat B4.Tomu sa hovorí auto. B5-ka je len vylepšená kópia.Tomáš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 17:25, otazka
ahojte vsetci , chcem kupit B5 ale mam taky mali dotaz, ide o podsvietenie palubovky ako je to u B5? kamarat ma rok vyroby 98 a tam ma klasicke zelene, rad by som vedel ci davali aj do B5 modre podsvietenie palubovky ake ma napriklad Golf IV a ak ano od akeho roku alebo to islo podla vybavy, dakujem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.03.2006 04:33, RE: otazka
Rasto posted by:
ahojte vsetci , chcem kupit B5 ale mam taky mali dotaz, ide o podsvietenie palubovky ako je to u B5? kamarat ma rok vyroby 98 a tam ma klasicke zelene, rad by som vedel ci davali aj do B5 modre podsvietenie palubovky ake ma napriklad Golf IV a ak ano od akeho roku alebo to islo podla vybavy, dakujem
Od roku 1999 jsou vsechny modre.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 22:27, RE: otazka
Petr posted by:
Od roku 1999 jsou vsechny modre.
Od roku 1998 jsou vsechny modré (mozná i nejaky ten kousek z konce 1997)!!! Mam 81 kW ciple na 96 kW a jizdni vlastnosti i spotreba jsou hodne daleko pred dnesnimi diesly!!! Akorat je hlucnejsi, ale to je dan za malou spotrebu a velkou rychlost!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.10.2006 22:31, Je to ...
Tak ty vaše Passaty jsou stejný jko německé tygry u Stalingradu (mažou nazpět do servisu viz.geniální motor PD) Zaplať pánbů že to ukončili. Dieselové motory s kvalitou se montujou jen v předměstí Paříže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.10.2006 13:11, dost
Odborník posted by:
Tak ty vaše Passaty jsou stejný jko německé tygry u Stalingradu (mažou nazpět do servisu viz.geniální motor PD) Zaplať pánbů že to ukončili. Dieselové motory s kvalitou se montujou jen v předměstí Paříže.
Zdarvíčko, já měl těch passatů už několik a když se vyjádřím k B5 tak opět skončím u přední nápravy co kladu za nejkazovější u B5.Ale když šlověk nechá u passatu seřídit trysky a čerpadlo u dobrého mechanika (ne autorizovaného) vyjde ho to na 5000kč a auto má optymální výkon za perfektní spotřebu.Měl jsem i čiplou B5 na 97 kW a 110 kW tq první byla perfektní, jen po asi 130tis km odešlo těsnění pod hlavou,motor to ustál bez problémů.Ta druhá verze čipnutí byla už někde jinde s výkonem ale to šla převodovka a poloosy do háje...Když to tak shrnu,tak si myslím že je to dobré auto a nejde srovnávat se srovnatelnou třeba oktávkou 01 rok.Passat je dalece vpřed v interiéru i designem celého auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.11.2006 20:19, RE: Je to ...
Odborník posted by:
Tak ty vaše Passaty jsou stejný jko německé tygry u Stalingradu (mažou nazpět do servisu viz.geniální motor PD) Zaplať pánbů že to ukončili. Dieselové motory s kvalitou se montujou jen v předměstí Paříže.
Na předměstí Paříže pořídíte leda tak rozvrzaný FRANCOUZSKÝ necky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 19:47, RE: bez předmětu
ja posted by:
chci ho koupit tak 97 ,1.8t mam ?
mam ho aj ja.Som sním velmi spokojný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.02.2007 18:31,
Pašík je pašík, a komu se nelíbí, ať si koulí škodovku!!! Pak poznáš co je auto. Passat je dost dobré auto, má mušky, ale provozem na ně vydělá!! Čest
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.03.2007 14:01, RE: bez předmětu
martin TDi posted by:
Pašík je pašík, a komu se nelíbí, ať si koulí škodovku!!! Pak poznáš co je auto. Passat je dost dobré auto, má mušky, ale provozem na ně vydělá!! Čest
Chlapi, mám dotaz, koupil jsem passata B6 .1.9TDI, 2002, 74kw. Je se serviskou po kvalitní značkové údržbě ( poslední 11/06), chtěl bych Alfu Romeo 147. Poradí mi někdo, jestli do toho jít.. Vzhledem drahému servisu jak VW tak Alfy.. nevím nevím.. díky za radu.. Jinak jsem s ním moc spokojený, byť ho mám necelý půlrok.., ale bojím se pak těch drahých oprav...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.04.2007 14:57, tak kterej??
Zdravím všechny zúčastněné.. právě se zaobírám mylšenkou koupit B6 a čtu si veškeré recenze a musím říct,že nevím čemu věřit,každá redakce má jiný názor na stejnou věc,což je opravdu zajímavé. Mě osobně vyšlo že nejlepší variantou bude asi 1,8 t co se pozděších nákladů týče,ale je pravda že sám jsem chtěl 1,9 TDiPD 96kw a očipovat tak vám nevím....
Asi osobní praxe je nenahraditelné,jen k né těžko příjdu dokud nebude v garáži a pak už zas na změnu je pozdě....tak rad´te
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.04.2007 22:09, RE: tak kterej??
feff posted by:
Zdravím všechny zúčastněné.. právě se zaobírám mylšenkou koupit B6 a čtu si veškeré recenze a musím říct,že nevím čemu věřit,každá redakce má jiný názor na stejnou věc,což je opravdu zajímavé. Mě osobně vyšlo že nejlepší variantou bude asi 1,8 t co se pozděších nákladů týče,ale je pravda že sám jsem chtěl 1,9 TDiPD 96kw a očipovat tak vám nevím....
Asi osobní praxe je nenahraditelné,jen k né těžko příjdu dokud nebude v garáži a pak už zas na změnu je pozdě....tak rad´te
mal som od nova Passat B6 /96kw130 HP/. 6,5 roka, najazdených 250 its. km.Bezkonkurenčná spotreba, ziadna turbodiera, uzasný zátah-predbiehanie do kopca bezproblemove. Spotreba od 4,9 do 7,4, maximálka 22O km/h. Nikdy som nedolieval olej medzi vymenami, motor stale naprosto suchý, ziadna chyba na vlastnom motore sa nevyskytla. Dolezita je ale terminovana vymena rozvodov a pritlacných kladiek. Ja som vzdy menil aj palivovy filter okrem ostatnych. Passat je ale auto pre solventných ! a to pre jeho servisovanie. Chyby sa vyskytnu a opravy su drahe. Aj pravidelné výmeny su relativne drahe. Moje opravy boli: vaha vzduchu, l x kontrola turba-chyba sa nepotvrdila bola to opat vaha vzduchu, 2x vypinac zadneho kufra, 2x rele smeroviek, 2x tecuci chladic na spoji, 2x vymena predných "kostí", dvierka skrinky pred spolujazdcom, nekonecne výmeny ziaroviek H7 predných svetlometov, na konci uz aj hrdzavenie zadnej kapoty, olupovanie plastových povrchov v kabine, výmena prednýc brzd. kotucov,.
Ak je motor dobry cipovanie nema velky zmysel.
Tolko moj nazor ak ti pomoze .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.05.2007 11:12, RE: tak kterej??
feff posted by:
Zdravím všechny zúčastněné.. právě se zaobírám mylšenkou koupit B6 a čtu si veškeré recenze a musím říct,že nevím čemu věřit,každá redakce má jiný názor na stejnou věc,což je opravdu zajímavé. Mě osobně vyšlo že nejlepší variantou bude asi 1,8 t co se pozděších nákladů týče,ale je pravda že sám jsem chtěl 1,9 TDiPD 96kw a očipovat tak vám nevím....
Asi osobní praxe je nenahraditelné,jen k né těžko příjdu dokud nebude v garáži a pak už zas na změnu je pozdě....tak rad´te
Myslim, ze cipovani nema moc smysl. Ty vykony nejsou nikdy jak je slibovano (papir snese hodne) a clovek si zahrava s zivotnosti motoru a hlavne turba, s nizkou spotrebou se pak muzete taky rozloucit.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.