0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B5, B6 - Etalon s otazníkem

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.10.2007 16:05, RE: Je to ...
Odborník posted by:
Tak ty vaše Passaty jsou stejný jko německé tygry u Stalingradu (mažou nazpět do servisu viz.geniální motor PD) Zaplať pánbů že to ukončili. Dieselové motory s kvalitou se montujou jen v předměstí Paříže.
Jooo, je to tak, Prasata bych nechtel ani zdarma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.10.2007 13:09, RE: Je to ...
anonym posted by:
Jooo, je to tak, Prasata bych nechtel ani zdarma.
přesně tak, Pje jen pseudo manažerská kára, dneska s tím lítá každej druhej... A když tomu šlápne, tak mu to hulí jak prokoplý kamna. S Prasatem jezdí jen PRASATA!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.10.2007 00:59, RE: Je to ...
anonym posted by:
Jooo, je to tak, Prasata bych nechtel ani zdarma.
Machruješ a přitom jezdíš ve stodvacítce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 28.10.2007 03:15, RE: Je to ...
anonym posted by:
přesně tak, Pje jen pseudo manažerská kára, dneska s tím lítá každej druhej... A když tomu šlápne, tak mu to hulí jak prokoplý kamna. S Prasatem jezdí jen PRASATA!!
Mám pasata 98, je to Highline 2.8 V6 30V Syncro, je po starším pánovi z D, má najeto 170tkm, pravidelně servisovaný. Je v absolutně perfektním stavu!! Mám ho jen chvíli, ale asi bych neměnil. Netvrdím, že je to nej, ale za ty peníze je to super reprezentativní a spolehlivé auto. Jen ta spotřeba u tohoto motoru při svižné jízdě je cca dlouhodobý průměr (2/3dálky-nad 200km, 1/3město) 11l/100km. Hold každá sranda něco stojí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.10.2007 22:46, RE: Je to ...
anonym posted by:
přesně tak, Pje jen pseudo manažerská kára, dneska s tím lítá každej druhej... A když tomu šlápne, tak mu to hulí jak prokoplý kamna. S Prasatem jezdí jen PRASATA!!
je pravda ,že hulí ale jede.Já ho mám pátým rokem a šlape jak hodinky.Když jsem ho kupoval měl najeto 180 000km . Mimochodem je to B5 r.v.99 1,9tdi 81kw. Teď má najeto 480 000km a zatím nevím co to je výměna váhy vzduchu.Je pravda že jsem poctiví při výměně vzduchového fitru.měním každou výměnu oleje a to vždy jen originál a zatím bez problému(na radu opraváře z autorizovaného servisu).Lepší bude ,když napíšu všechny dosavadní opravy: 3x rozvody,3x kotouče př a 2xzadní,1x přední a zadní tlumiče,1x všechny kosti,2xčepy řízení ale tohle jsou všechno běžné výměny ,které musí dělat všichni. 1xvýměna ovládání el. zrcátek a přestalo fungovat vyhřívání sedačky řidiče(to se ani nedivím při tolikati KM a nasednutí a vysednutí z auta-banální oprava zrhruba za 1500kč)Jo ještě v začátcích mi blbnul mot. stěrače nebo táhla-rozebral jsem ,promazal a tři roky už se závada neprojevila i když mam nachystaný celou dobu nový motorek s táhlama asi ho prodám.TO JE VŠE CO JSEM MĚNIL..TAKŽE JSEM NADMÍRU SPOKOJENÝ.NEMYSLÍM SI ŽE BYCH BYL NĚJAKÝ VÍKENDOVÝ JEZDEC A PAŠÍKOVY DÁVÁM CELKEM ZABRAT.Je pravda že tapecírky trochu vržou ale na těch našich cestách vržou po nějaké chvilce i nové auta jelikož jsem v pár takových autech jel.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.11.2007 18:28, RE: tak kterej??
milo posted by:
mal som od nova Passat B6 /96kw130 HP/. 6,5 roka, najazdených 250 its. km.Bezkonkurenčná spotreba, ziadna turbodiera, uzasný zátah-predbiehanie do kopca bezproblemove. Spotreba od 4,9 do 7,4, maximálka 22O km/h. Nikdy som nedolieval olej medzi vymenami, motor stale naprosto suchý, ziadna chyba na vlastnom motore sa nevyskytla. Dolezita je ale terminovana vymena rozvodov a pritlacných kladiek. Ja som vzdy menil aj palivovy filter okrem ostatnych. Passat je ale auto pre solventných ! a to pre jeho...
plne súhlasim.Prave som predal pašika B6 96 kw .Mal cez 200 tis km a za celú jeho prevádzku žiadny väčší problém.Určite ho doporučujem super vozitko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.12.2007 16:57, RE: tak kterej??
feff posted by:
Zdravím všechny zúčastněné.. právě se zaobírám mylšenkou koupit B6 a čtu si veškeré recenze a musím říct,že nevím čemu věřit,každá redakce má jiný názor na stejnou věc,což je opravdu zajímavé. Mě osobně vyšlo že nejlepší variantou bude asi 1,8 t co se pozděších nákladů týče,ale je pravda že sám jsem chtěl 1,9 TDiPD 96kw a očipovat tak vám nevím....
Asi osobní praxe je nenahraditelné,jen k né těžko příjdu dokud nebude v garáži a pak už zas na změnu je pozdě....tak rad´te
Nazdar lidi, mám B6 z roku 03 1,9 TDI 96kw, pokud seženete dobrej kus, tak se odvděčí max. pohodlím, slušnou spotřebou a dobře pojede. Bacha servis je opravdu drahej, takže berte kusy bez stočeného tacho s jasnou minulostí a v opravdu dobrém stavu. Pokud je ten motor ok tak táhne jak o život a načipuje si ho snad jen nějakej magor, kterej se pak diví, že se mu tam pořád něco se... mohu jen doporučit!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.02.2008 18:56,
mam 1.8 20V turbo nevi nekddo kolik vytahne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 03:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
mam 1.8 20V turbo nevi nekddo kolik vytahne?
mi to pujč, já ti to zjistim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 03:45, RE: Je to ...
anonym posted by:
je pravda ,že hulí ale jede.Já ho mám pátým rokem a šlape jak hodinky.Když jsem ho kupoval měl najeto 180 000km . Mimochodem je to B5 r.v.99 1,9tdi 81kw. Teď má najeto 480 000km a zatím nevím co to je výměna váhy vzduchu.Je pravda že jsem poctiví při výměně vzduchového fitru.měním každou výměnu oleje a to vždy jen originál a zatím bez problému(na radu opraváře z autorizovaného servisu).Lepší bude ,když napíšu všechny dosavadní opravy: 3x rozvody,3x kotouče př a 2xzadní,1x přední a zadní tlumiče...
jj, je to tak - já měl předtím Passata r.v. 1997 B5-tka sedan 1.6i a to byl POLIKAČ PENĚZ!!! Pořád něco.... ramena, zámky, moto. součásti atd....Dal jsem jej pryč! Záleží holt na kuse a jak o něj bylo pečováno pokud se jedná o ojetinu...
Nyní mám B5-tku r.v. 1998 1.8i 20V z SRN servisovaného a SUPER - standartní opravy - jen ten benzín se musí dolejvat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.04.2008 21:02, RE: Je to ...
anonym posted by:
přesně tak, Pje jen pseudo manažerská kára, dneska s tím lítá každej druhej... A když tomu šlápne, tak mu to hulí jak prokoplý kamna. S Prasatem jezdí jen PRASATA!!
Jasný máš pravdu....já s nim jezdim a sem rád, že sem prase!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 19:23, RE: bez předmětu
corleone posted by:
Chlapi, mám dotaz, koupil jsem passata B6 .1.9TDI, 2002, 74kw. Je se serviskou po kvalitní značkové údržbě ( poslední 11/06), chtěl bych Alfu Romeo 147. Poradí mi někdo, jestli do toho jít.. Vzhledem drahému servisu jak VW tak Alfy.. nevím nevím.. díky za radu.. Jinak jsem s ním moc spokojený, byť ho mám necelý půlrok.., ale bojím se pak těch drahých oprav...
Sice je uz pozde, ale do Alfy jdi, alespon poznas co to je auto. Ja mam posledni model pasata jako sluzebni, ale jizdni vlastnosti nic moc, motor dela silenej randal, pohodli nic moc. Kdykoli muzu, jezdim svoji Alfickou... )) Tak mas podvozek, vykon a klid (pokud se o ni standartne staras). A pro rypaly, najel jsem s 3x Alfa ca. 300.000 km a zadna!!!! zavada, jen standardni opravy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 23:52, Nejlepší kára na světě
M posted by:
Nejlepsi kara na svete to urcite neni, ma sve chybi ale je to urcite dobre a spolehlive auto.
Já bych nedal na "jedna paní povídala". Podle TÜV a J.D.Power, je to zcela průměrné auto. Ani skvělé, ani průšvih. Vzhledem ke své silně nadnesené pověsti (marketing VW byl a je skvělý) je ale dost předražené. Ve většině modelů je motor TDi, jehož pověst je snad ještě přehnanější, než samotného Passatu. Nezabírá špatně, spotřeba je také dobrá, ale dlouhodobé soužití s ním už taková sláva není. Poruchovost není nejlepší, ceny oprav docela drahé a duncy duncy traktorový zvuk po hodině jízdy taky nic moc. Takže toužíte-li nadevše po Passatu, proč ne, ale je to v reálu hodně peněz za standardní průměr. M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.09.2008 00:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
mam 1.8 20V turbo nevi nekddo kolik vytahne?
220 max a rovince
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.01.2009 12:29, WW-PASAT
ahoj vsetci,poradte prosim co kupit B6 1.9TDI,96KW 2002 ALEBO B6 1.8T 110KW 2002-KOLKO ZERE.A AKY JE ROZDIEL V5KVALT ALEBO 6KVALT U TDI.NEVIEM CI AJ 1.8T MA 6RYCHLOSTI.DIKY MOC ZA ODPOVEDE.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.10.2010 12:24, RE: bez predmetu
anonym posted by:
1,9tdi idealni auto
abych řekl pravdu německým vozům sem se spíše vyhýbal,ale Passat 1.9 TDI 66kw mě celkem překvapil.
Mám pořád radši Volvo,ale jak říkám VW Passat mě také okouzlil.

Nedávno jsem měnil celé těsnění na motoru,včetně celé komplet přední nápravy,zadní stěrač nefunguje(detaily),nestačí se mi při velikém dešti odmlžovat okna(to mi docela vadí)nevidím dozadu(kombi).
Akorát bych se chtěl zeptat: turbo mi dost nasává olej a ten pak zůstává pod vozem(menší loužičky).Já to tedy moc neřeším,turbo furt táhne a má výkon,akorát by mě zajímalo jestli mi to nějak nemůže poškodit do budoucna motor.Samozhřejmě všichni radí kup si nové turbomale pokud jen prokapává a neškodí to motoru je mi to jedno,akorát ekologové by mě asi umlátily....

jinak vůz sem si zamiloval,mám ho v plné výbavě a pro celou rodinu je ideální,výhoda je že mám poprvé automat a můžu říct je to velice pohodlná věc na daleké cesty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.01.2011 20:27, ...boze kdo psal ten clanek?
chlapci jak muzete delat nejake hodnoceni aut kdyz neznate ani jejich oznaceni passat B6 se vyrabi od roku 2005
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.03.2011 20:33, RE: ...boze kdo psal ten clanek?
dudy posted by:
chlapci jak muzete delat nejake hodnoceni aut kdyz neznate ani jejich oznaceni passat B6 se vyrabi od roku 2005
A ty jsi spadl z které jahody na znak??? Označení Passatů B6, je od roku 2000. Od 2005 je max B7

Věnuj se dál čtení Čtyřlístku a nehodnoť, aspoň né tak suverénně, nic o čem očividně sám nic neviš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.01.2012 17:20, Tak B5 alebo B6??
Cela recenzia je o B5 Passate, preco je v nadpise B6 - co je uplne ine auto, aj v diskusii niektori pisu ze maju B6 2003.. co je blbost lebo B6 sa zacalo vyrabat v 2005. Nemyslite vsetci nahodou B5.5 facelift???
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.