0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat větší auto do 80tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.06.2012 14:16, RE: Passat TDi
joseph posted by:
Sam mam toledo 1L 81KW 270tis km. Rekl bych ze az prilis casto slysim o setrvacnicich a turbech. Ano nejsou to dily za par KC ..ale zrovna u koncernu jsou snad nejlevnejsi to uz nikdo nezmini ?
Spojka + setrvačník - Sachs 1,9TDI 66,81kW 2289000041, 038105264J (6995,- vc DPH) nebo se necha resit jednohmotou cca 5tis (ta uz vydrzi vsechno [ osobne bych si za dvouhmotu priplatil ] ). Turbina se da cistit do 3tis (regulace) pripadne repas kolem 9tis. (nove 11-15tis). Kazdopadne to preci nejsou komp...
Ano, v poradně proti TDi do Passatu nic zásadního nenamítám. Náhradní díly většinou nejsou tak hojně potřeba nebo leží málem po příkopech. Nicméně ne každému jde v provozu auta primárně o úsporu. Psal jsem to pod článek, Jak si auta drží cenu. Jel jsem na služebce s OII 1.9 TDi z roku 2010 s průměrnou spotřebou asi 5 litrů a pro svoje účely bych ji nevyměnil za svoje o 9 let starší Mondeo V6 benzín, pokud bych ji nesměl prodat a koupit si novější auto se šestiválcovým benzínem, ale musel bych si ji skutečně nechat. Projev motoru jsem shledal jako otřesný (ano od slova třást).
Navíc to z výpočtu hodnot v příspěvku vypadá na roční dávku kolem 30 tisíc km, což je zase jiná debata.
Naftu zde obhajují majitelé starších TDi jezdící 30 tkm/rok - tam to lze svým způsobem pochopit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 08:53, RE: Passat TDi
David V posted by:
Ano, v poradně proti TDi do Passatu nic zásadního nenamítám. Náhradní díly většinou nejsou tak hojně potřeba nebo leží málem po příkopech. Nicméně ne každému jde v provozu auta primárně o úsporu. Psal jsem to pod článek, Jak si auta drží cenu. Jel jsem na služebce s OII 1.9 TDi z roku 2010 s průměrnou spotřebou asi 5 litrů a pro svoje účely bych ji nevyměnil za svoje o 9 let starší Mondeo V6 benzín, pokud bych ji nesměl prodat a koupit si novější auto se šestiválcovým benzínem, ale musel bych si...
a pávě pro některé lidi naprosto ideální. Já měl 81kW TDi v Toledu L a není lepšího auta pro vožení malých dětí. To třesení a brumlání je vždy po 2 km naprosto spolehlivě uspalo a udržovalo ve spánku po celou cestu :o)) Taky jízdní projev je pro rodinnou jízdu úžasnej, není třeba vytáčet a dá se jet plynule. Když jsem jel sám, nechal se ochotně vytočit do červenýho políčka....
Kupoval jsem ho na tacho s 220.000 km, prodával jsem ho za 4 roky malinko přes 300.000 km, kromě rozvodů a oleje absolutně bez investic ( řeč je o motoru ).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 09:09, RE: Passat TDi
Mati posted by:
a pávě pro některé lidi naprosto ideální. Já měl 81kW TDi v Toledu L a není lepšího auta pro vožení malých dětí. To třesení a brumlání je vždy po 2 km naprosto spolehlivě uspalo a udržovalo ve spánku po celou cestu :o)) Taky jízdní projev je pro rodinnou jízdu úžasnej, není třeba vytáčet a dá se jet plynule. Když jsem jel sám, nechal se ochotně vytočit do červenýho políčka....
Kupoval jsem ho na tacho s 220.000 km, prodával jsem ho za 4 roky malinko přes 300.000 km, kromě rozvodů a oleje absolu...
Moje děti bez problému spaly v předchozí benzínové Vectře a v současném Mondeu taky spí a nepotřebují k tomu žádné vibrace ani brumlání. Argument mi přijde přitažený za vlasy. A vytáčet 4-válcovou chrochtu musí být vskutku impozantní akustický zážitek.
A já doteď myslel, že si ty motory lidi vybírají kvůli úspoře..... a koukám, že hluk a vibrace jsou vlastně benefit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 15:59, RE: Passat TDi
David V posted by:
Moje děti bez problému spaly v předchozí benzínové Vectře a v současném Mondeu taky spí a nepotřebují k tomu žádné vibrace ani brumlání. Argument mi přijde přitažený za vlasy. A vytáčet 4-válcovou chrochtu musí být vskutku impozantní akustický zážitek.
A já doteď myslel, že si ty motory lidi vybírají kvůli úspoře..... a koukám, že hluk a vibrace jsou vlastně benefit.
To uspávání dětí byl vtípek, nesmíš hned startovat.

Ale zrovna to Toledo s TDI 81 kW měl kamarád a to nebylo vůbec špatné auto. Pravda, nejel jsem v tom dlouhé štreky, ale pokud je někdo smířený s projevem naftového motoru, tak je to dobrá varianta.

A popravdě, v některých případech je to strašení duněním a vibracemi spíš přání než realita. Je to jen otázka, jak se vyrobce snaží ten motor odhlučnit a třeba zrovna u toho Passatu B5 už by to nemuselo být tak špatné, očekávám odhlučnění lepší než u modly Golf TDI nebo O1 TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 16:01, RE: Passat TDi
free78 posted by:
No jo, jenže tady je řeč o "pravěku". 1.9TDI se dnes již nevyrábí. Co nové diesel auta? Tam jako podle tebe taky platí, že common rail se hodí i na krátké jízdy po městě? Vážně? Mám obavu, že by se naplnilo ono známé "nechci slevu zadarmo". Sem tam nějaká ta výměna filtru pevných částic za 30 litrů, ale co, hlavně že při každým tankování je ušetřená další stokoruna do rodinného rozpočtu...
To je zase fám a šíření poplašných zpráv... 30 tis za FAP? Možná tak 3tis za proplach, ev + doplnění aditiva (1tis), v nejhorším případě odstranění + nahrání sw za 5-10 tis Kč. Vítej v realitě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 21:19, RE: Passat TDi
Koloss posted by:
To uspávání dětí byl vtípek, nesmíš hned startovat.

Ale zrovna to Toledo s TDI 81 kW měl kamarád a to nebylo vůbec špatné auto. Pravda, nejel jsem v tom dlouhé štreky, ale pokud je někdo smířený s projevem naftového motoru, tak je to dobrá varianta.

A popravdě, v některých případech je to strašení duněním a vibracemi spíš přání než realita. Je to jen otázka, jak se vyrobce snaží ten motor odhlučnit a třeba zrovna u toho Passatu B5 už by to nemuselo být tak špatné, očekávám odhlučnění lepší...
Sehnat rozumne vypadajici B5 s rotackou ..klidne priplatit a koupit venku bych videl jako mnohdy daleko lepsi reseni nez modernejsi nafty.


Clovek uz je ze vsech tech recenzi mozna i otraveny vsechno ma proste svoje.. Pokud do toho clovek vidi a vi jak si to spocitat a v pripade B5 je dobre obeznamen s predni napravou tak nenni moc co resit.Me osobne dieselovy projev nijak nevadi .. jezdim trasy okolo 30-80 km denne docela svizne vetsinou sam. JInak pravda Toledo 1L bude spise pro jednotlivce nez jako rodinny vuz
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.