0
back
 

diskuze k tématu: VW Golf IV – který zvolit benzínový motor?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, americká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.06.2009 12:44, RE: Benzin
Kačud posted by:
Copak vážně VW nevyráběl kvalitní atmosferický benzinový motor o objemu 1,6 a výše? Co 2,0 a 2,8 l ?
Osobně mám 1.6 FSI v O2 a jako tragický mi zase nepřijde. Jelikož jsem předtím měl O1 - 1.8T 132kW tak ten motor je pocitově opravdu líný, ale na běžné ježdění bohatě stačí, na předjetí podřadit a nahnat ho do otáčet. Spotřeba dlouhodobě 6,4 (OMV Carrera 100)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.06.2009 14:55, RE: Benzin
PetrX posted by:
Osobně mám 1.6 FSI v O2 a jako tragický mi zase nepřijde. Jelikož jsem předtím měl O1 - 1.8T 132kW tak ten motor je pocitově opravdu líný, ale na běžné ježdění bohatě stačí, na předjetí podřadit a nahnat ho do otáčet. Spotřeba dlouhodobě 6,4 (OMV Carrera 100)
Recenze na golfa je jak nikdy si to auto nekupuj, benzin je na nic. Já si prostě nemůžu pomoct, ale já jsem s ním za ty prachy spokojený. Spotřeba bez problémů 7 litrů, pokud předjíždím podřadím a to asi u všeho podobného. Dle GPS jsem z toho vymáčknul 205. Na to moje ježdění je to dostačující. Najezdím 35-40.000Km ročně. Žádnou prasklou hlavu nemám, olej vystačí bez dolévání na 15.000Km a motor má údajně 200.000Km . Modrý podsvícení je super. Tvar je super a to že má Focus má lepší jízdní vlastnosti. ? Na limit nejzedím. Aspoň se nemusím bát že mi někde uhnije, a přístrojovka ve Focusu, tomu nikdy nepřijdu nachuť. Hromada lidí má 1.6 a nikdo si nestěžuje, na okreskový ježdění pohoda a dálnici zmáknu v klidu. Většina stejně jezdí pod 130 a já s ním jedu cestovně 140 a žiju. Taky tankuji 98a víš a mám z toho radost. Litr sem a tam diť je to jedno při tazatelovém nájezdů 15.000Km to nemá cenu řešit. Mám ho v černé barvě, tońované skla, liťáky, tažné, climatronik, okna a zrcátka v el.. Sedačky vypadají jak nový žádný zmačkaniny, jak tady kdysi byly v testu, nevím z kama jste to vyhrabaly. Tak a teď se do mě pusťe odpurci všeho co souvisí s němci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.06.2009 05:49, RE: Benzin
Robin BMW posted by:
Recenze na golfa je jak nikdy si to auto nekupuj, benzin je na nic. Já si prostě nemůžu pomoct, ale já jsem s ním za ty prachy spokojený. Spotřeba bez problémů 7 litrů, pokud předjíždím podřadím a to asi u všeho podobného. Dle GPS jsem z toho vymáčknul 205. Na to moje ježdění je to dostačující. Najezdím 35-40.000Km ročně. Žádnou prasklou hlavu nemám, olej vystačí bez dolévání na 15.000Km a motor má údajně 200.000Km . Modrý podsvícení je super. Tvar je super a to že má Focus má lepší jízdní vlast...
No, když nedávno navštívil reportér jistého deníku (bývalé) sovětské město Toljatti, přesně tohle se dozvěděl od mužiků: Žiguli je SUPER auto, protože nám to přesně takhle stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.06.2009 19:04, RE: Benzin
robinx posted by:
No, když nedávno navštívil reportér jistého deníku (bývalé) sovětské město Toljatti, přesně tohle se dozvěděl od mužiků: Žiguli je SUPER auto, protože nám to přesně takhle stačí.
Tak moment... přestaňte tu porovnávat WV s Žiguli, nebo si o Vás začnu myslet, že jste neandrtálec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.06.2009 22:42, RE: Benzin
Rubal posted by:
Tak moment... přestaňte tu porovnávat WV s Žiguli, nebo si o Vás začnu myslet, že jste neandrtálec.
Pokud nebudeme neandrtálci, pochopíme, že rozdíl je ve stupni, nikoli v principu (polopatě: principu uvažování).
respond
marra
number of posts2
date of registration01.09.2017
Friday 01.09.2017 08:25, Golf IV Variant 1.6 16V 2004???
Skutečně zvláštní auto, řekl bych že se z toho daleko víc dělá než je... Umřela mi moje stařičká Nexie na STK zrovna sviňa když byla konečně pospravovaná i s funkční klimou. Celou dobu jsem favorizoval jako náhradu Focus ev Japonce až Daewoo umře, ale na základě množících se zkušenostech kamarádu v servisech jsem ho nakonec vyřadil. Budu patrně objektivní, jelikož koncernový VW jsem nikdy neobdivoval ani nechtěl, a jelikož jsem nechtěl dopadnou jako při minulých nákupech, tak jsem rozhodil poptávku po kamarádech co vozí káry a měl jsem limit tak 50-70 tis, a nic jiného se zrovna v té ceně "nešiklo" než Golf Variant 2004 s nízkým nájezdem (doufám) 1,6 16ti ventil 77kW ještě k tomu černá..No nic, co už, čekal jsem oproti stařičkému Daewoo brutální změnu k lepšímu. Jízdní vlastnosti dost slušný měkký podvozek (oproti třeba služební Fábii) nicméně stabilita v ostré zatáčce zas tak příkladná není jek se někteří rozplývají....Docela mě nemile překvapil interier dokonce i oproti stařičkému Daewoo kde bylo pneumatiko elektronické ovládání vzduchotechniky, v tomto Golfu s manuální klimou šíleně historické zamačkávací tlačítka a ke klapkám okruhů ještě táhla !!!.....I když tempomat, tak nemá kontrolku kapaliny ostřikovače... což 21 let stará Nexia měla, pravda sice ke konci už nefungovala, ale byla tam. Polodot displej další katastrofa při teplejším počasí skoro nečitelný, nechápu proč nemá stejnou technologii jako ostatní dva normální displeje, které by též mohli být podsvětlené trvalé a ne jen při svícení když to umí i Francouzi...Ve VW tvrdili, že to ani nemá cenu měnit, že je to za dva roky to samé...!!! Modré podsvětlení je docela tmavé, čili kontrast přístrojů zrovna ideální též není(oproti např. zatracovanému Hyundai),,,
Také jsem myslel že u novějšího auta se výrazně posunu níž ve spotřebě, ale opět omyl !!!! Stařičká Nexia když se ji šlapalo po krku se za studena po městě motala kolem 12l/100 Golf o 8 let mladší při jízdě ala důchodce 10l/100 !!!! Po asi dvaceti otevření zadních dveři vypadl z karoserie kloub co drží vzpěru !!! To sem docela u ničeho nezažil ani u Colta Mitsubishi ani u Daewa...... Skutečně nevím, kde vnikla kolem těchto auto tak legendární bublina, skutečně to již nezasluhují a benzínové agregáty co si pamatuji žraly u tohoto koncernu vždycky
respond
marra
number of posts2
date of registration01.09.2017
Friday 01.09.2017 09:34, Golf IV 2004
Ještě jedna věc, koncernisti si v jiných diskuzích docela zakládají na tlumeně se vracejících stropních madlech, no vidíte a toho jsem si napřed vůbec nevšiml jelikož stropní madla vůbec nepoužívám až na vyjímky, Naopak jsem si všiml že popískává kabinový ventilátor na první stupeň a můžou se časem i vysypat ložiska úplně, že popískávává některá kladka v okruhu pracovního řemene, doufám že to není altík, že u tak mladého auta docela chytají rez hrany pátých dveří, že teče obstřikovací kapalina do prostoru pátých dveří a čdlo pak koncertuje opakovaně během jisty že nejsou zavřené..., jelikož utěsnění proti vlhkosti patrně vůbec neobsahuje,nesvítí osvětlení 12 ti V zásuvky,(samozřejmě všechno opravitelné věci, ale otravné, na tak mladé auto popravdě docela žije a s vysokou spotřebou se rozhodně neřadí mezi top volbu. Ale lidi je asi přesto milují, popravdě úplně nevím proč......
třeba u Japonce nebo Korejce tohoto věku se nic takového ještě nedělo......
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.