0
back
 

diskuze k tématu: VW Golf IV – který zvolit benzínový motor?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, americká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.06.2009 13:11, rada
Nevím, kde jsi došel na to že 1.6 má odost větší spotřebu jak 1.4. Zapni si v autě klimu, nalož dva chalíky a uvidíš jak ti zvadne menší objem. Neříkám, že je 1.6 výrazně lepší, ale jede prostě lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.06.2009 14:06, rada
Golf s motorem 1.6 je velice slušná volba, trochu chyba, že nevěříte dieselům, tahají odspodu a spotřeba oproti benzínu je podstatně menší. Motor 1.4 je trochu slabší, ani nezáleží na tom, jaký jste závodník, ale s 1.6 budete bezpečněji předjíždět
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.06.2009 17:16, rada
1.8T a budete móc spokojenej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.06.2009 19:15, rada
Doporučuji určitě 1.6, ale spíše novější 16V. Já sám mám tři roky osmiventilovou 1.6ku, 74 kW, r.v. 1999. Zatím jezdí bez problémů, tachometr cca 160 tis. (skutečný stav se už asi nedozvím - dovoz na objednávku), žádná koroze, motor vůbec nebere olej, zato spotřeba benzínu mi vychází dlouhodobě kolem 8,5 litru... Co jsem tak vyčetl na internetu, prý tyto motory z prvních let výroby trpí vadou převodovek - může dojít k utržení nýtů na diferenciálu s následným poškozením převodovky (údajně se týká převodovek s označením DUU) - mimochodem jsem před časem zaslal na tohle téma dotaz do poradny Tipcars - bez odpovědi Celkově golf IV hodnotím jako povedené a bezpečné auto, za ty tři roky provozu jsem měnil vadný termostat a čidlo chl. kapaliny, přední tlumiče a musel jsem rozdělat a promazat zarezlá táhla stěračů (to je u golfů častý problém).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.06.2009 19:46, rada
Vy tady furt rešíte spotřebu dyť je to jedno ne jestli to žere 7 nebo 8,5 je to rozdil 50-100kč.Nezapomente ze je lepsi mit silnejsi auto kvuli predjizdeni a ze kazdy predjizdi a kdyz chcete mit malou spotrebu tak to netocte az do 7000ot. ale najdete si optimalni otacky kdy neni motor tak vytocen a de i pri malem seslapnuti furt za plynem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 13:11, rada
Vím, že nechcete TDi, ale dělám auta deset let a doporučuji alespoň vyzkoušet klidně slabé TDi a uvidíte, jaký je to rozdíl oproti benzínu. Pochopitelně vyjma akustického hluku a vibrací. A když už benzín, tak určitě 1.6, i když strašně záleží na tom, jak je auto zajeté a v jakých podmínkách fungovalo (dálnice, nebo hřbitov a zpět), takže můžete mít třeba lepší dojem z dobře zajeté 1.4. Přeji šťastnou volbu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 21:31, rada
Golfa IV. generace si dost dobře nedokážu s motorem 1,4 představit, snad jen pro 70-80 letého důchodce. Měl jsem tohoto Golfa s motorem 1,6 16V (77 kW) - to uvádím jenom proto, že se dělal i motor 1,6 8V (75 kW) - a upřímně nic moc. V nižších otáčkách - do cca. 3.000 - to (z mého pohledu) skoro vůbec nejelo, s vytočením nad 3,500 ot. to mělo snahu jet, ale zase byla spotřeba (ve městě) i přes 9 ltr./100 km. Možná je ten osmiventil lepší, že více táhne odspodu. S motorem 1,4 to musí být velká brzda provozu (s 2 a více lidmi určitě), musíte si totiž uvědomit, že Golf IV je už dost těžký vůz (ve své době a na svou kategorii). Rozhodně bych doporučil 1,8 T, a naopak nedoporučil 2,3 5V - servis Vám už řekne proč .....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 01:02, rada
Benzínová varinata 1,4 jen 55kw-trochu jede a moc nežere. Jakákoliv 1,6 má spotřebu při běžná jízdě okolo 7-7,5l. Doporučuji 1,8 66kw. Průměrná spotřeba okolo 7-8L při svižné jízdě. V kopci vám nebude chybět dech ani na dálnici tempo. Silnější varianta s příznivou spotřebou. Obsah výkonem nenahradíš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 06:29, rada
Mac(u) když už tak to pořekadlo je objem výkonem nenahradíš bo obsah není ta správná veličina. A nejsem si tak uplně jist že do IV golfa se motorizace 1,8i 66Kw dodávala.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 08:39, rada
Motor při 100Km točí 3000otáček, takže při 130 má dostatečný výkon, aby se v kopci nezastavil na 80Km, pokud to není lyžařský kopec. A já neznám menší benziny, které by leji pod 3000, jak raketa a nebyly dopovány turbem. Pro tazatele je 1.6 ideální a pokud chce raketu ať se jde podívat na jiný auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 12:49, rada
Jezdil jsem čtyři roky s Golfem, v kterým byl motor 1,4 16V...závodit se s tím nedalo ale po dálnici to jelo trvale i 150, objel jsem s tím celou Evropu, při lehké noze jsem s tím dokázal jet do Chorvatska a zpět v průměru i za 6 (počítač i výpočet). Jo a klimu to mělo..takže já jsem z těch, kteří mají s motorem 1,4 v golfu vlastní a dobrou zkušenost a NESTĚŽUJU SI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 14:48, rada
Souhlasím s Renem - do golfa IV. generace se motor 1.8 66 kW vůbec nedával, tuhle motorizaci měla venta a golfy III. generace. GIV se vyráběla s 1.8 o výkonu 92 nebo 110 kW. Ideální bude asi ta 1.6...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 17:53, rada
oba jste mimo:) není to pořekadlo náhodou OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ???
koupit 1,8T,spotřeba dobrá,výkon dobrej,než se s tím zabiješ tak aspoň zjistíš jak to jede...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 17:59, rada
Hle poradil bych ti vem si tu 1.6 tak je s těch motoru nejlepší má 101 koní a dá se sní jezdit i se slušnou spotřebou,nevim třeba radu od TOMIHO neposlouchej ta 1.8T žere jak prokoplá!!!!!Ale hlavně bacha na tu 1,4 16V byli hodně poruchový s převodovkama!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 18:41, rada
já říkám,neber radu od Jardy.Pokud je spotřeba 7,5-8,5 na 110kw pro někoho hodně tak ať si koupí diesela!
jízda na plnej plyn za 10-12l/100km asi není možná pořád co?
Ale pokud chceš mít spolehlivý motor s dostatkem výkonu, tak 1,8T.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 18:47, rada
Omyl! Vada převodovek se týká právě těch 101 koňových 1.6, tedy motoru 1.6 SR 74 kW roku výroby 1997 - 2000, kód převodovky DUU (a snad i DLP), jak už tu někdo psal. Stejný problém mají třeba i první oktávky s tímhle motorem. Kód převodovky se dá vyčíst na štítku v servisce a vzadu v kufru auta. T.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 23:48, rada
Jak to je s 1.8T 20V GTI 110Kw:
1. spotřeba město 9, mimo město 7,8 (na plno dle pal. pc. 14...)
2. výkon pro předjíždění dostatečný
3. sedačky recaro supr nebolej z toho záda (po delší cestě)
1.8 92Kw - nedoporučuji
2.3 V5 (pětiválec) s 110Kw- velká spotřeba
Vw - Škoda - Audi - Seat = stejné motory
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.06.2009 00:11, Fotka č.4
Jo ta nám napoví kolik je tam místa. Taková felííííííííííície ho má oproti golfu narozdávání.A to by člověk řekl že to bude naopak.....tím neříkám že si ji má koupit.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.06.2009 02:04, Když porovnám spotřeby Golfů na spritmotor.de
tak zjišťuji, že žerou všechny skoro stejně, bez ohledu na zvolený motor. Nejlepší 1,4 59kW 7,23 a nejhorší 1,6 75kW 7,9. 1,6 FSI 81kw žere 7,42 což je slušný a trápit se s 1,4 motorem kvůli dvěma deci je blbost.
Doporučovaná Toyota Corolla je na tom se spotřebou úplně stejně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.06.2009 07:49, Benzin
Copak vážně VW nevyráběl kvalitní atmosferický benzinový motor o objemu 1,6 a výše? Co 2,0 a 2,8 l ?
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.