0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je VW Golf 5 po třech letech provozu?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:00, RE: Spolehlivost znacek
anonym posted by:
A jak to víte, že tahle logika není reálná? Jak víte, že ukaždé modelové řady je stejný poměr pečlivek a bordelářů? Já to nevím a neznám výzkum, který by se tím zabýval.

Osel
Jak to vim? Dal jsem vam nekolik prikladu proti vasemu jednomu argumentu, ke vsemu dost nerealnemu. Jednak tomu nasvedcuje spousta okolnosti vychazejicich z danych vypoctu a hl. statistika pocita z odchylky atd. ale tohle vam vysvetlovat nebudu, pokud nechapete jak statistika funguje, tak vam nema smysl cokoliv vysvetlovat, protoze to nikdy nepochopite. Date mi zase nejake nerealny priklad skody 105 a na tom zalozite svoji pravdu. Jenze takhle to nefunguje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:13, RE: Havárka?
anonym posted by:
Konečně někdo napsal jak to opravdu je.
Je to hodně černý scénář, ale už se to v Česku stalo a těch indicií tam vidím mnoho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:15, RE: Havárka?
anonym posted by:
Je to katastrofický scénář, la ebohužel asi ne nereálný. Třerba můj otec si kdysi koupil nového Passata B5 po face liftu. S autem byl spokojený, ale už od začátku výrazně nelícovaly levé zadní dveře. Také to vypadalo, jako by byl vůz bouraný a narychlo opravený. Nijak jsme se po tom ale nepídili, neboť Passat fungoval kupodivu bez nejmenších problémů.
Je to hodně kruté, ale dost času trávím u kamaráda klempíře v dílně a vím, že praskající lak většinou znamená příliš silnou vrstvu tmelu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:19, RE: Havárka?
anonym posted by:
Asi někde spadlo při převozu z návěsu
To by bylo odcela možné, ale přece jen by to nevysvětlilo vysokou spotřebu oleje. Sice výrobce do návodu napíše litr na 1000 km, ale to je jen takový alibismus, kdyby náhodou. To auto je v tom nevinně, z výroby takové zmetky nejezdí, přece jen VW v tomhle věřím. Spíš to vidím jako předváděcí kus, který měl třeba odpojený tachometr, nebo to dodatečně stočili. A rozhodně se k němu hezky nechovali a skončilo to tou havárkou. Tak honem za lacino opravit a pryč s tím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:23, RE: Havárka?
anonym posted by:
Existuje něco jako ETIS, celoevropská informační síť. VW by tam měl být také. Podle VIN vozidla lze zjistit přesné údaje, či konfiguraci vozidla. Dat. výroby, prodeje a podobně.
Taková síť ale nepozná, jestli to auto stálo v showroomu nebo jezdilo jako prase. Fakt bych zajel do bazaru, ať mi změří ten lak, to se neokecá. I kdyby vyměnili dveře, za fungl nové a nalakovali to celé, aby tam nebyly přechody laku, tak tu tloušťku už nikdy mít stejnou nebudou. Třeba rovnoměrnou na vyměněných dílech, ale jinou než třeba na střeše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:24, RE: Spolehlivost znacek
Vywern posted by:
Jak to vim? Dal jsem vam nekolik prikladu proti vasemu jednomu argumentu, ke vsemu dost nerealnemu. Jednak tomu nasvedcuje spousta okolnosti vychazejicich z danych vypoctu a hl. statistika pocita z odchylky atd. ale tohle vam vysvetlovat nebudu, pokud nechapete jak statistika funguje, tak vam nema smysl cokoliv vysvetlovat, protoze to nikdy nepochopite. Date mi zase nejake nerealny priklad skody 105 a na tom zalozite svoji pravdu. Jenze takhle to nefunguje.
Nejde vůbec o reálnost nebo nereálnost příkladů. Ten příklad s mým tatínkem je krajní a slouží jenom jako ilustrace hlavního problému. Jde totiž o metodiku získávání a třídění dat získaných při TUV a jejich relevanci k vlastnosti zvané motoristy "spolehlivost". Pokud z té statistiky neodhalíte kilometry, styl jízdy, vlastnosti řidiče a další faktory jde jen o nepřesné sčítání přesných čísel. Kolik řidičů jsou pečlivky a kolik bordeláři? Jsou rovnoměrně rozprostřeni mezi značkami? Kolik km najely vozy Stilo a kolik Mondea a další značky? V jakém režimu? (Pojede průměrné Mondeo ve stejném rrežimu jako Logan, asi ne) Na jaké silnici? S jakým palivem? Kolik z nich bylo bouraných? Jak byly opraveny? Jaké díly byly použity? Jaké závady se objevily? Např. prasklá žárovka, na technické v ČR Vás s tím nepustí, jde totiž o závažnou závadu na osvětlení vozidla. Je to ale problém z hlediska řidiče a pro řidiče? U Š105 práce na 5 minut, u nového vozu na 30 (moje Epica nebo Lacetti Oslice), takže problém to není. Při nejhorším za světla světlomety vůbec nepořebuji takže klidně 1000 km z Itálie dojedu. Jinými slovy, nikdo tyhle potřebné údaje nemá a proto beru TUV statistiky s rezervou a jenom se řehtám (jak Osel), když čtu články našich motoristických redaktorů, kteří TUV vydávají za něco co nejsou. Za statistiku spolehlivosti. Kdyby měli v nohách nějakou VŠ, celkem jedno jakou, tak by s daty nemohli zacházet tímto způsobem! Chtít po nich vzdělání by ale bylo moc, že?
Domluvil jsem a du dráždit koncernisty!

Iáá, Iáá, hýk, hýk

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:26, RE: díly nelícují?
anonym posted by:
A přeci Wv jo.Je to přece značka,néééééééééé?
Ale houby, podle mě je v tom VW nevinně, špatné slícování je problém po špatné opravě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:28, RE: vw golf V
anonym posted by:
jezdi si čím chceš .. všiml sis že nikdo tady nenadává na korejský starý křápy kterejma jezdíš, pouze jen tady furt čtu ty tvý trapný výlevy oproti vw? Něco je v tvý makovici špatně..
Mám o kolečko míň.

Iááá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 11:36, Průser
Průser je, že člověk nečeká, že když přijde do naleštěného showroomu koupit auto za víc jak půl mega, tak by měl udělat přejímku jako u ojetiny. Když kupuju ojeté auto, tak celkem ani moc neposlouchám, co říká majitel, ale snažím si udělat obrázek sám. Toto nezvládne každý, takže by si měl přizvat někoho, kdo tomu rozumí a dá se mu věřit. Jenže v autosalónu? Nedávno si tu stěžoval majitel LandRoveru, co mu firma dodala, to byl podobný případ. Průser je, že se ničeho nedomohl, i když tu havárku odhalil.

Chce to ověřit, pak tam vlítnout a před zákazníky začít vykřikovat, že mu prodali havárku za nové. Až jim pár zákazníků uteče, tak se budou snažit situaci řešit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 14:01, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No ona kdyby ta 1.6 byla s Turbem, tak by ses asi hodně divil..... a nechápu jak někdo může srovnávat atmosférický motor s přeplňovaným....,že by idiot???? :)
Kdyby... to mluví za vše... :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 14:02, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Už se těším jak se bude 1.4 TSI srát.
A porad nic, smula co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 14:16, RE: šmarjá :)
zigi posted by:
Marketing kamaráde, ale to ti asi nic neříká :o)
Tak to by me zajimalo proc si auto samo vyhodnocuje provoz a podle toho hlasi servisni prohlidky u longlife oleje (intervalu), kdyz to je tak spatne vymyslene. Kdyz mas pevne intervaly na 15tis. a jezdis jako prase muze byt ten olej podstatne drive v haji nez v 15tis., akorat se to nezdovis a chrochtas si doma blahem jak jsi dobre udelal ze menis co 15tis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 14:18, RE: Smůla
anonym posted by:
Tzv. oleje Long live stojej za h........... Většinou to bejvaj 0W-30, 5W-30 a pod. Což jsou dle viskozity ,,řidší" oleje, respektive lépe čerpatelné v mrazech (W), což je asi jedinej údaj, ktereýho si normální laik všímá. (naopak, čím vyšší letní číslo, tím vyšší teploty v letním provozu snese). Každej si koupí olej podle toho, nebo pak: ,,syntetika je lepší než polo, a lepší než minerální olej" čehož sou plný diskuze, ale.......je to jeden velikej omyl! Syntetický, i polosyntetický oleje, i ty ...
Kdyz uz tak Longlife a ne Longlive ty experte...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 14:48, RE: Spolehlivost znacek
anonym posted by:
Nejde vůbec o reálnost nebo nereálnost příkladů. Ten příklad s mým tatínkem je krajní a slouží jenom jako ilustrace hlavního problému. Jde totiž o metodiku získávání a třídění dat získaných při TUV a jejich relevanci k vlastnosti zvané motoristy "spolehlivost". Pokud z té statistiky neodhalíte kilometry, styl jízdy, vlastnosti řidiče a další faktory jde jen o nepřesné sčítání přesných čísel. Kolik řidičů jsou pečlivky a kolik bordeláři? Jsou rovnoměrně rozprostřeni mezi značkami? Kolik km najely...
Ano to jsou věci, které se nedají popřít. Ovšem když se zaměříš na osu Passat, Mondeo, Vectra, Laguna, Mazda 6, Toyota nevimco, tak jsou to vozy, které jsou vytíženy velice podobně a provází je podobné jízdní "delikty", takže je dle TUV srovnat lze. Ono stačí vychodit libovolnou VŠ a člověk se ve statistice zorientuje, ale souhlasím, že to není o sprostém srovnání typu Matiz versus Supreb. Poměrné vztažení kromě roku na počet najetých km by bylo určitě mnohem přesnější, ovšem bohužel, není k dispozici.
TUV má alespoň nějakou vypovídací hodnotu a bohužel o ničem lepším jsem zatím neslyšel. ADAC má taky svou statistiku, ale tam jsou myslím jiná kritéria a jiná metohika vyhodnocení. Ale ty já přesně neznám. U TUV jsou hodnoceny všechny vozy, které procházejí "technickou" a do seznamu je dostanou jen typy s více než 500 kontrolovanými kusy, alespoň tak jsem to kdesi četl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 15:04, VW
Od te doby co nemecka fabrika VW zamestnava vetsinou turky a jine pristehovalce jde kvalita VW rapidne dolu. Lze to pozorovat tak od 96 roku a je to porad jen horsi. VW jiz davno neni ten drzak za ktery byl povazovan v letech 80 a v prvni polovine let 90.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 15:26, RE: šmarjá :)
anonym posted by:
Nevlastním golfa ale pár poznámek bych měl :) hlavně k tomu pánovi co psal recenzi. První chyba je že jezdí do autorizovaného servisu. Druhá chyba je že pán neví že vysoká spotřeba oleje je u nového motoru normální jev a kolem 30.000 km by si to mělo sednout a přestat žrát. jestli nepřestane může to být i tím long-lifem a to je třetí chyba. kdo jezdí na long-life neví o autech vůbec nic. 1 litr oleje na 1000 km je v manuálu napsán vždy, mám to i u Octávie 1 nebo passatu přesto si na 12.000 km v...
Jsi vedle úplně ve všem a myslíš si že máš pravu, to je fakt špatný..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 15:41, RE: VW
anonym posted by:
Od te doby co nemecka fabrika VW zamestnava vetsinou turky a jine pristehovalce jde kvalita VW rapidne dolu. Lze to pozorovat tak od 96 roku a je to porad jen horsi. VW jiz davno neni ten drzak za ktery byl povazovan v letech 80 a v prvni polovine let 90.
A na to jsi přišel jak? Přestaň číst blesk vyraž do Wolfsburgu podívej se do exhibiční haly zaplať si prohlídku a pak mektej něco o lidech a o kvalitě výroby. Zedník kterej neumí postavit ani pořádně zeď hodnotí kvalitu monstra kterýmu se říká automobilovej průmysl!
Kdyby jen 1% z drilu který je vyžadován tam nekdo chtěl po tobě chcípneš hlady tím jsem si jistej. Tahle diskuze je fakt semeniště výplodů, to jeden zírá. Tipcars by tohle měl zrušit, sem napíše výlevy fakt někdo kdo je mimo mísu, nebo ten kdo je v míse a tohle ho sere. Je to o ničem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 16:51, RE: VW
anonym posted by:
A na to jsi přišel jak? Přestaň číst blesk vyraž do Wolfsburgu podívej se do exhibiční haly zaplať si prohlídku a pak mektej něco o lidech a o kvalitě výroby. Zedník kterej neumí postavit ani pořádně zeď hodnotí kvalitu monstra kterýmu se říká automobilovej průmysl!
Kdyby jen 1% z drilu který je vyžadován tam nekdo chtěl po tobě chcípneš hlady tím jsem si jistej. Tahle diskuze je fakt semeniště výplodů, to jeden zírá. Tipcars by tohle měl zrušit, sem napíše výlevy fakt někdo kdo je mimo mísu, ne...
A ty jsi ve Wolfsburgu byl nebo co, ze tu delas chyteho? Co jsem slysel primo od nemcu, tak na montazich makaji posledni dobou prevazne turci. A to ze klesla kvalita VW za poslednich 10 let minimalne o 50% je fakt, ktery tezko vyvratis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 17:05, Provokace
Hej pičinky, tak vy jste to zase nepochopily, že jde o provokaci na zakázku od tipcars pro zakomplexované čecháčky, pro tyhle pičinky jsou ty články ostatním jsou akorát pro smích.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 17:22, RE: Provokace
anonym posted by:
Hej pičinky, tak vy jste to zase nepochopily, že jde o provokaci na zakázku od tipcars pro zakomplexované čecháčky, pro tyhle pičinky jsou ty články ostatním jsou akorát pro smích.......
No jedina zakomplexovana picinka jsi tady ty, ktera bude vzdy zaslepene videt VW jako nejlepsi auto na svete ktere nema konkurenci. Zkus se naucit trochu nemecky a mrknout se nejake nemecke stranky a zjistis ze na posledni modely golf a passat zacina nadavat cim dal vic nemcu kteri nejsou spokojeni s upadajici kvalitou VW.
respond
  1 ... 7 8 9 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.