0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je VW Golf 5 po třech letech provozu?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 00:21, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ona se 1.4TSI v Golfu urcite bude trast strachy pred tou 1.6 z Toyoty.
Už se těším jak se bude 1.4 TSI srát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 00:25, RE: Havárka?
Kolodмj posted by:
Mám takové obavy, že pán si sice koupil "nové" auto, ale jak napsal někdo přede mnou patrně prodělalo crash test. Tedy - dealer prodal vědomě nebo nevědomky (přičiněním zaměstnance) bourané a špatně opravené auto.

1. loupající se lak - to je věc, která by ve výrobě neskončila u jednoho kusu. Při velkosériové výrobě by se toto vyskytlo na celé sérii a problém by se asi řešil hlasitěji. Takže - obouchané z více stran a nově lakované a vůbec bych se nedivil silným vrstvám tmelu, které vedou k pras...
Asi někde spadlo při převozu z návěsu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 01:38, RE: Spolehlivost znacek
Vywern posted by:
Pane osle,je smutne ze se jim nazyvate, ale to je vas problem, nekteri lide se umi i do diskuze prihlasit, to se dela po registraci ...jen pro info. Misto haneni se pane osle, prectete si co pisi. z TUV statistiky vychazi spolehlivost, protoze je to opak poruchovosti, nevim proc na to narazite. Napade me jen, ze jste to cele nepochopil a v tom pripade se radsi zeptejte a nepiste hlouposti. Pokud vim, statistika vychazi z toho, ktery model je v kterem roce jak poruchovy (tzn spolehlivy) a tim pa...
Myslím, že Osel to tady obzvláštnuje a narozdíl od jiných není vulgární a bere to s nadhledem. Jinak jsem pro to, aby Osel se přihlašoval. Někdy si nejsem jistý, jestli je to on nebo někdo, kdo se za něho vydává.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 05:29, RE: Spolehlivost znacek
Vywern posted by:
Pane osle,je smutne ze se jim nazyvate, ale to je vas problem, nekteri lide se umi i do diskuze prihlasit, to se dela po registraci ...jen pro info. Misto haneni se pane osle, prectete si co pisi. z TUV statistiky vychazi spolehlivost, protoze je to opak poruchovosti, nevim proc na to narazite. Napade me jen, ze jste to cele nepochopil a v tom pripade se radsi zeptejte a nepiste hlouposti. Pokud vim, statistika vychazi z toho, ktery model je v kterem roce jak poruchovy (tzn spolehlivy) a tim pa...
Proč se čílíte? Vždyť já Vás nijak neurážel. Jenom si myslím, že TUV není validní pro měření spolehlivosti, nýbrž péče majitelů o auta. Tedy TUV podle mého říká, že některý typ si kupují bordeláři, kteří auto na technickou nepřipraví a jiný pečlivky, kteří jej připraví. Proč se to děje je zajímavá otázka, na kterou neznám odpověd. To co píšete o množství prohlédnutých aut atd. je fakt, který nic nemějí na principu. Kdyby v SRN v 70. a 80. létech jezdilo 100 000 Š100 a Š105 a každý vlastnili kutilové a hračičky jako je můj táta, starý Osel, tak by ta auta, dle jejich metodiky, vyšla jako 100% spolehlivá. A to nejsou a nebyla, přestože nás nikdy nikde tahle auta nenechala. Spolehlivá byla jen za cenu neskutečně rozsáhlé svépomocné servisní péče, kterou majitlé Golfa I a II rozhodně neznali. Takže ještě jednou, jako měřítko spolehlivosti jsou podlé mého statistiky TUV mimo mísu, přestože se za měřítko spolehlivosti v koncernovejch časácích vydávají. To ale neznamená, že nemá cenu jin věnovat pozornost. Jenom je třeba vědět co měří!

Iáááá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 05:46, RE: vw golf V
anonym posted by:
Jezdím v golfu V již 4 roky a naprostá spokojenost, oprava jenom jedna a to táhlo kliky zadních dveří, ani po čtyřech letech tam nic nevrže a auto je jako nové. Teď jsem byl na garančce a přístup servisu je ukázkový, jedou podle norem vw a zákazníka si opravdu hýčkají. Long life co 24000 km, spotřeba oleje 0,4l . Nejsem pracovník servisu ani bezhlavý obdivovatel vw, jen zákazník co si to auto koupil a pravdivě o něm něco napsal, na rozdíl od "údajného majitele v úvodu".
Já s Golfem nikdy neměl žádné problémy, tak se celkem divím, že je má autor. Dám ale majiteli zdarma dobrou radu, jak se problémům vyhnout. Já to dělám tak, že nekupuji auta z koncernu Voskovec and Werich! Jezdím devět let korejcama a mimointervalové servisní náklady se pohybují do 20 000 za 9 let při cirka 220 000 km.
A teď do mě, do pitomýho, hýkajícího Osla.

Iááá, hýk, hýk

Osel

PS: Jestlipak víte, že nejlepší je stříbrná Octávie atd. a fplný palbě!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 06:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jak třeba nechvalně známý Osel!

Iááá

Osel
Mě osel nevadí, některé příspěvky se od tebe daj číst :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 06:10, RE: šmarjá :)
anonym posted by:
A proč je tedy ten olej označen termínem long life?
Marketing kamaráde, ale to ti asi nic neříká :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 08:10, RE: Spolehlivost znacek
anonym posted by:
Proč se čílíte? Vždyť já Vás nijak neurážel. Jenom si myslím, že TUV není validní pro měření spolehlivosti, nýbrž péče majitelů o auta. Tedy TUV podle mého říká, že některý typ si kupují bordeláři, kteří auto na technickou nepřipraví a jiný pečlivky, kteří jej připraví. Proč se to děje je zajímavá otázka, na kterou neznám odpověd. To co píšete o množství prohlédnutých aut atd. je fakt, který nic nemějí na principu. Kdyby v SRN v 70. a 80. létech jezdilo 100 000 Š100 a Š105 a každý vlastnili kut...
A proc myslite, ze se cilim? To kdyz napisi trochu asertivnejsi odpoved, tak se musim hned cilit? :))
Z vaseho uhlu pohledu vas chapu a mate pravdu. Ale nesouhlasim, protoze nejde rozlisit a nemyslim si, ze by si jeden typ vozu porizovali bordelari a druhy ne. Protoze kdyz se podivam na TUV, tak mi tahle logika neprijde realna. Kdyz vezmu prumerneho ridice mercedesu, tak ten bordelar vetsinou neni, o auto se stara a stejne je mu to k nicemu. Kazda modelova rada ma zastoupeny urcity pocet peclivek, normalnich uzivatelu a bordelaru. Dela se prumer. A kdyz vezmeme, ze prvni 3 roky v dnesni dobe jezdite na garancni prohlidky a sam se o auto nijak nemusite starat.... Max. bych premyslel, kdybych videl u nejakeho modelu extremni propad, treba u sportovniho vozu za 250 000 (kdyby byl) tak pak bych zrejme uvazoval, ze si ho porizuji mladi lide, davaji mu hodne zabrat na servis nemaji po 100tkm je auto na odpis....ale to se taky nedeje ;) Dalsi dukaz je, ze jeden typ stejne znacky je dole, druhy treba dole (starsi generace) proc...kdyz podle vas to porizuji urcite skupiny lidi :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 08:15, RE: bez předmětu
zigi posted by:
Tak to moc často nezkoušej :o)) Jen abys tam nakonec nezůstal napevno, ono je být anonym to úplně nejjednodušší.
Osobně sem píšu jen sporadicky, ale někdy si i dobře pokecám :o)
Dobře víš, že na Tebe jsem to nemyslel. voje příspěvky patří tady k těm s hlavou a patou a názory jsou z Tvé hlavy. Poznámka o Oktávce je už zdejším koloritem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 08:15, RE: bez předmětu
David V posted by:
Dobře víš, že na Tebe jsem to nemyslel. voje příspěvky patří tady k těm s hlavou a patou a názory jsou z Tvé hlavy. Poznámka o Oktávce je už zdejším koloritem.
Ups, jsem se uklik, patří to pod Osla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 08:22, RE: Spolehlivost znacek
anonym posted by:
Pan Osel ma naprosto pravdu. Zajimave by bylo vytvorit ke kazdemu autu taky prumerny socialni a psychologicky profil prumerneho majitele. Prece s Audinou nebo MB se jezdi vice nez s Polo nebo Yarisem, a dokonce i ve stejne tride a stejne cenove relace prece treba BMW a Volvo nekupuje stejna klientela, takze urcite to musi mit vliv na opotrebovani, druh zavad atd. Stejne jako pece, blondyna tezko dokaze se o to auto postarat tak, jako starej Osel:)))
Na druho stranu se z toho dá usoudit, že majitelé japonských aut se o své plecháče starají lépe, než majitelé vozů italských a francouzských. To mi přijde uhozené. Dalo by se totiž zjednodušeně říci, že majitelé italských vozů hážou salám úplně na všechno, a to si myslím neníí pravda, proto bych tímto podpořil příspěvek Osla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 08:24, RE: Spolehlivost znacek
David V posted by:
Na druho stranu se z toho dá usoudit, že majitelé japonských aut se o své plecháče starají lépe, než majitelé vozů italských a francouzských. To mi přijde uhozené. Dalo by se totiž zjednodušeně říci, že majitelé italských vozů hážou salám úplně na všechno, a to si myslím neníí pravda, proto bych tímto podpořil příspěvek Osla.
Dneska je to špatný už druhá hovadina, samozřejmě jsem chtěl podpořit příspěvek Vywerna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 08:38, RE: Smůla
anonym posted by:
Tzv. oleje Long live stojej za h........... Většinou to bejvaj 0W-30, 5W-30 a pod. Což jsou dle viskozity ,,řidší" oleje, respektive lépe čerpatelné v mrazech (W), což je asi jedinej údaj, ktereýho si normální laik všímá. (naopak, čím vyšší letní číslo, tím vyšší teploty v letním provozu snese). Každej si koupí olej podle toho, nebo pak: ,,syntetika je lepší než polo, a lepší než minerální olej" čehož sou plný diskuze, ale.......je to jeden velikej omyl! Syntetický, i polosyntetický oleje, i ty ...
Takže výrobci motorů s proměnlivym intervalem výměny oleje až 60.000 ujetých km musí být z těch záručních výměn "úplně vylágrovaných motorů" asi dost rozladěný, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 08:47, RE: Spolehlivost znacek
Vywern posted by:
A proc myslite, ze se cilim? To kdyz napisi trochu asertivnejsi odpoved, tak se musim hned cilit? :))
Z vaseho uhlu pohledu vas chapu a mate pravdu. Ale nesouhlasim, protoze nejde rozlisit a nemyslim si, ze by si jeden typ vozu porizovali bordelari a druhy ne. Protoze kdyz se podivam na TUV, tak mi tahle logika neprijde realna. Kdyz vezmu prumerneho ridice mercedesu, tak ten bordelar vetsinou neni, o auto se stara a stejne je mu to k nicemu. Kazda modelova rada ma zastoupeny urcity pocet pecliv...
A jak to víte, že tahle logika není reálná? Jak víte, že ukaždé modelové řady je stejný poměr pečlivek a bordelářů? Já to nevím a neznám výzkum, který by se tím zabýval.

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 09:24, RE: vw golf V
anonym posted by:
Já s Golfem nikdy neměl žádné problémy, tak se celkem divím, že je má autor. Dám ale majiteli zdarma dobrou radu, jak se problémům vyhnout. Já to dělám tak, že nekupuji auta z koncernu Voskovec and Werich! Jezdím devět let korejcama a mimointervalové servisní náklady se pohybují do 20 000 za 9 let při cirka 220 000 km.
A teď do mě, do pitomýho, hýkajícího Osla.

Iááá, hýk, hýk

Osel

PS: Jestlipak víte, že nejlepší je stříbrná Octávie atd. a fplný palbě!
jezdi si čím chceš .. všiml sis že nikdo tady nenadává na korejský starý křápy kterejma jezdíš, pouze jen tady furt čtu ty tvý trapný výlevy oproti vw? Něco je v tvý makovici špatně..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 10:07, RE: Smůla
anonym posted by:
ja jezdim s devet let starou mazdou a olej vubec nedolevam, neni potreba... Nic jinyho nez japonec uz mi nesmi do baraku...
Já jezdím s Favoritem najeto 150 000 na LPG a asi 20 000 na benzín a taky olej mezi výměnami nedolévám, cca 14 000 km/výměna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 10:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím na co si ten majitel VW Golf stěžuje, může bejt rád, že mu to vůbec jezdí. Když mu asi Toyoty nevoní tak ať trpí zmrd.
Me toyota tak nevoní. Když jsem ze staré A4 1.8T (rok 1999) přesedlal na Avnesis 2.0 D4D - novou (2007) byl to krok zpet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 10:36, RE: Nesouhlasím, asi vadný kus
anonym posted by:
Mohu vás ubezpečit, že mám VW Golf 5 již podruhé. Poprvé 3 roky (koupen nový), nyní koupen čtyřletý z BRD. V obou případech bez problémů a závad. Golf je naopak propracované auto s pečlivým dílenským zpracováním.Lak se neloupe, nic nevrže, vše těsní a lícuje. Spotřeba oleje normální. Nový byl drahý, ale nyní jsem ho koupil s plnou výbavou 1,4 mpi pod 300tis. Tedy cena dobrá. Golf je opravdu sázka na jistotu. Nutno dodat, že jsem měl již 4 jiné VW a nikdy problém, abych musel s autem do servisu (...
Mám 3/4 roku starý Golf, palubka vrže a lak se loupe, Oprava palubky v servisu nepomohla, a odlupující lak jsem nechal přelakovat. Kvalitu si opravdu představuji jinak. Ještě jsem zapomněl na aerodynamický svist u řidičových dveří, ale s tím si servis taky neí rady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 10:50, RE: Spolehlivost znacek
Vywern posted by:
A proc myslite, ze se cilim? To kdyz napisi trochu asertivnejsi odpoved, tak se musim hned cilit? :))
Z vaseho uhlu pohledu vas chapu a mate pravdu. Ale nesouhlasim, protoze nejde rozlisit a nemyslim si, ze by si jeden typ vozu porizovali bordelari a druhy ne. Protoze kdyz se podivam na TUV, tak mi tahle logika neprijde realna. Kdyz vezmu prumerneho ridice mercedesu, tak ten bordelar vetsinou neni, o auto se stara a stejne je mu to k nicemu. Kazda modelova rada ma zastoupeny urcity pocet pecliv...
pane Vywerne (budu Vám s dovolením vykat, když už tady diskutujete s Oslem - zdravíčko - na úrovni, abych vám to nekazil) - statistiky jsou pofiderní věc. Sám pracuji v téhle oblasti a hraje tam roli skutečně spousta faktorů.
Konkrétně TUV - její vypovídací hodnotu beru jako silně omezenou. Těžko srovnávat vozy s rozdílným nájezdem, s rozdílným spůsobem užívání, s rozdílnou historií (bouračky apod.) s rozdílnou údržbou. Kromě toho, je někde přesně rozepsán seznam odhalených poruch? Nebo stejnou váhu má třeba nepracující katalizátor a prasklá žárovka?
Jak říkal Winston Churchill: "Jediná statistika které věřím je ta, kterou si sfalšuji sám."

Kazí se všechny auta. Vždyť pod plechy karoserie najdete často stejné součástky u různých značek, spousta elektroniky a pod. Někdo má štestí a jezdí roky bez poruch, jiný ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 10:50, RE: Spolehlivost
anonym posted by:
Přesně tak, sice do servisu moc nejezdím, jen na olej a filtry,mám Forda C-Max, max. spokojenost.Kdyby do mě jeden i...t nevrazil, servis bych neznal,ale co v tom autorizovaném servise kouzlili, to jsem fakt nechápal. I já v domacích podmínkách bych to snad zvládnul lépe.Do autorizáče už nikdy.
Plně souhlasím s tím, že značkový servisy jsou skoro ještě větší zloději než Julínek. Mě při garančce v Mazdě Balvín Brno účtovali i za 20 minut jako prohlídku karoserie. To bych rád věděl co na ní prohlíželi. Když chce být člověk přítomen při opravě, tak prý to z bezpečnostních důvodů nejde, zajímavý je, že u neznačkových servisů to není problém. Já bych spíše tipoval, že to je proto, aby člověk neviděl co si automechanik z novýho auta vezme a vymění to za starou součástku. Každýmu radím, jak skončí záruka, hned si najít normální servis či garážníka.
respond
  1 ... 6 7 8 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.