0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Bora 1.6 - 77 kW

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 18:09, RE: motorizace 1.6
David V posted by:
Neřek bych, že menší olejová náplň je kdovíjak výhodná. Olej musí mít dostatek času na uklidnění, aby se zbavil třeba bublin. Menší olejová náplň většinou značí zvýšené požadavky na kvalitu, z čehož se dá usoudit, že ekonomický přínos bude nula, ne-li dokonce naopak. Navíc se dá předpokládat, že potřeba oleje pro 16V motor bude dokonce ještě větší, čili na uklidnění oleje opravdu moc času nebude a nečistoty budou v oleji ve vyšší koncentraci.
Olej se dává do obou motorů stejný, menší množství má výhodu v tom, že se motor rychleji ohřeje, tím pádem má menší spotřebu zvláště v městském režimu. Spotřeba oleje u motoru 1.6-16V bývá většinou nulová a ani po ujetí 230 tisíc se nemusí dolét ani deci, což neplatí u starčího motoru s 8 ventily. Navíc má starší motor problém v tom, že po ujetí 100-150 tisíc dochází k navýšení spotřeby benzinu o 0.5-1 litr, což lze chápat spíše jako přirozené opotřebení, které nelze běžným způsobem odstranit (toliko zkušenosti ze servisu).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 22:41, RE: čobol
anonym posted by:
tlumiče ani jiné součásti měněny nebyly, ale byly několikrát kontrolovány s dobrým výsledkem. Takže výměna zatím není nutná. Jízdní vlastnosti jsou stále velmi dobré. Je vidět, že většina přspívatelů do diskuze toto auto asi ani neviděla natož řídila nebo dokonce vlastnila... Protože jinak by nemohli psát takové urážky a hlouposti jaké píšete. Pokud bude mít někdo vážný zájem, je možné tento vůz samozřejmě i vidět a objektivně tak posoudit jeho skutečný stav... (autor článku)
Neřeš to, ta recenze je dobrá a vzhledem k tomu, že s koncernovými vozy nějaké zkušenosti mám, vím, že třeba Bora tohle všechno prostě umí.

Mimochodem: Na ty "odborný" žvásty se vybodni. V naprosté většině je píší "globální prudiči" (nechci se dotknout nikoho, kdo o tom skutečně má co říct a ti si to přeberou).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 23:07, RE: Jarek
anonym posted by:
Pod 5 litrů mimo město? Tak možná z kopce, vyřazeno, bez klimy a na laně.
Plne súhlasím,a či sa pán náhodou nepomýlil a nemá pod kapotou TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 23:15, RE: Jarek
anonym posted by:
Nedělej ze sebe blbce, "taky chytráku". V Octavii I to byla možná nejprodávanější benzínová motorizace.
JP
Akmi pod kapotou Octavie 1 donesieš ukázať motor 1,6 16V zožerem keramickú obkladačku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 23:40, RE: čobol
anonym posted by:
nechcem byt rypak, ale nevsimol som si, ze by majitel pisal, ze menil tlmice. ak jazdi na VW s povodnymi tlmicmi, tak sodomo gomora...kedze bezna vydrz VW tlmicov je do 100 tis km (pri ropakoch na prednej naprave ledva 50 tis)...a uz vidim, ako sem niekto pise, ze imtlmice vydrzali na golfe 300 tis....vydrzat vydrzia, ale tie jazdne vlastnosti
Mám OCTAVIA 1,9 TDI pri kúpe na ťachometri 125000 odhad asi 250 000 tlmiče v poriadku. Auto je zelenej metlízy, a keď som ho kúpil s pod koberca v kufri som povisával kopu hličia ktoré sa isto na dialniciach ani v mestách neviskituje.Tlmiče testované na komerčnej skúšobni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 09:44, RE: čobol
anonym posted by:
Mám OCTAVIA 1,9 TDI pri kúpe na ťachometri 125000 odhad asi 250 000 tlmiče v poriadku. Auto je zelenej metlízy, a keď som ho kúpil s pod koberca v kufri som povisával kopu hličia ktoré sa isto na dialniciach ani v mestách neviskituje.Tlmiče testované na komerčnej skúšobni.
ja som mal tlmice testovane na spickovej meracej aparature. vsetky boli v podiadku podla vysledku testu, az na to, ze auto klacalo na lavej zadnej strane....a az na to, ze po prejazde nerovnostami (ak vzadu niekto sedel) som chytal podbehy...

takze asi tolko k vysledkom testerov....staci,aby clovek tlmice trosku zahrial, a vysledky sa mozu lisit o 100 % (studene tlmice ucinnost 67 %, zahriate 30%)

fakt je, ze tlmice NEVYDRZIA na VW koncernovych autach cez 100 tis km, a ako som pisal, na prednej naprave ropakov ledva 50 tis...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 19:51, RE: čobol
anonym posted by:
ja som mal tlmice testovane na spickovej meracej aparature. vsetky boli v podiadku podla vysledku testu, az na to, ze auto klacalo na lavej zadnej strane....a az na to, ze po prejazde nerovnostami (ak vzadu niekto sedel) som chytal podbehy...

takze asi tolko k vysledkom testerov....staci,aby clovek tlmice trosku zahrial, a vysledky sa mozu lisit o 100 % (studene tlmice ucinnost 67 %, zahriate 30%)

fakt je, ze tlmice NEVYDRZIA na VW koncernovych autach cez 100 tis km, a ako som pisal, na predn...
úplné nesmysly... tlumiče u golfu IV resp. boře vydrží bez problémů 200 tisíc, spíše okolo 250-260 tisíc. Je to odzkoušené na mnoha služebních autech navštěvujících servis. Asi si to pletete s renaultem nebo citroenem, že...?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 16:10, RE: Jarek
anonym posted by:
Plne súhlasím,a či sa pán náhodou nepomýlil a nemá pod kapotou TDI.
Ono by to i s TDi bylo tak tak s tou spotřebou... pod 5litru se da jezdit mimo mesto, ale celkem vlaznym tempem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 16:15, RE: 77 kw-úplný supersport
anonym posted by:
Kdyby jsi si koupil opela, brzdové destičky by jsi vživotě neměnil, mají záruku milion km., a spotřeba 3ltr. na sto., a s motorem 1.2 je to fakt nedostižný letadlo, holt vw se pořád ještě nechytá na opel. a ještě stoletá záruka na prorezivění, neodolatelná nabídka a ten odpich při předjíždění hmmmm.
Ty brzdove desticky, ktere se nemusi menit, maji vydrz obvykle proto, ze nebrzdi :o)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 10:58, Moje zkušenost
thepupinek posted by:
Neřeš to, ta recenze je dobrá a vzhledem k tomu, že s koncernovými vozy nějaké zkušenosti mám, vím, že třeba Bora tohle všechno prostě umí.

Mimochodem: Na ty "odborný" žvásty se vybodni. V naprosté většině je píší "globální prudiči" (nechci se dotknout nikoho, kdo o tom skutečně má co říct a ti si to přeberou).
Jezdím s tím 1,5 roku od 80 000 do 135 000.
1. Moc těžké, váží to skoro DVĚ TUNY, takže motor je na to slabý, malá akcelerace.
2. Spotřeba dá se jet i 4.9 l/100km, ale asi 60kou na pětku, jinak kolem 7l/100 km, na dálnici při rychlosti cca 200km/h to žere přes 10 litrů.
3. Závady za 1,5 roku - 3x klapka zpětného tahu cca 4 500,- 1x katalyzátor 20 000,-
4. výměna rozvodů 20 000,-

Závěr: Díky litinové karoserii velmi bezpečný vůz, celkem pohodlný, spíše pro klidnou plynulou jízdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.11.2007 20:55, RE: Spotreba
anonym posted by:
Proc hned autora podezrivate ze lzi,co se tyce spotreby,asi se svym autem takovych udaju dosahl. Pokud nekoho zajimaji zkusenosti jinych zde je lepsi statistika: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/454-Bora.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_e=2001
Na zmíněném webu vychází průměrná spotřeba 8,27l !!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 20:36, RE: Moje zkušenost
anonym posted by:
Jezdím s tím 1,5 roku od 80 000 do 135 000.
1. Moc těžké, váží to skoro DVĚ TUNY, takže motor je na to slabý, malá akcelerace.
2. Spotřeba dá se jet i 4.9 l/100km, ale asi 60kou na pětku, jinak kolem 7l/100 km, na dálnici při rychlosti cca 200km/h to žere přes 10 litrů.
3. Závady za 1,5 roku - 3x klapka zpětného tahu cca 4 500,- 1x katalyzátor 20 000,-
4. výměna rozvodů 20 000,-

Závěr: Díky litinové karoserii velmi bezpečný vůz, celkem pohodlný, spíše pro klidnou plynulou jízdu.
Pohotovostní hmotnost je kolem 1215 až 1250 kg dle výbavy. Dvě tuny to neváží ani plně naložený... ) Co se týká závad, tak 3x měněna nějáká klapka (zpětného tahu???), to je dosti podezřelé, asi dobrý servis, že? A katalyzátor??? Pokud motor normálně pracuje tak musí vydržet bez problémů 300 tisíc km... A nakonec výměna rozvodů za 20 tisíc? Kde proboha??? Cena ve značkovém servisu se pohybuje kolem 8 až 9 tisíc...
respond
Radovantw
number of posts1
date of registration25.08.2013
Sunday 25.08.2013 12:59, VW bora
Mam VW Bora 1.6i rv.2000 74kw 160000km všetko je zatial v poriadku ale pri vyšich rychlostiach (130 a viac) my to začina žrať olej neviete niekto čim to može byť?
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Monday 26.08.2013 11:01, RE: VW bora
Radovantw posted by:
Mam VW Bora 1.6i rv.2000 74kw 160000km všetko je zatial v poriadku ale pri vyšich rychlostiach (130 a viac) my to začina žrať olej neviete niekto čim to može byť?


Olej motor žere jednak díky opotřebení pístních kroužků a rovněž také "horem", neboli díky opotřebení gufer zdvihátek ventilů.
Jede li auto vyšší rychlostí, je motor ve vyšších otáčkách, tím je motorový olej jednak po vyšším tlakem (vyšší otáčky) a je řidší (díky zvýšenému zahřívání). To podle mne způsobuje jeho zvýšenou spotřebu.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 18.12.2017 15:43, ..
asi tak nejak
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 18.12.2017 16:06, bora
ja mam tiež boru a v meste mi to žere 10 litrov aj 11 niekedy a to ked idem normalnou jazdou
respond
1970pepa
number of posts1
date of registration19.12.2017
Tuesday 19.12.2017 19:05, chybové hlašení vw bora
Mám boru rv.2002 77kw v posledních 2 letech se mi při delšich trasach oběví chybove hlašení
do emisní dílny , tam to vynulovali že to zatím nemám řešit ,naposledy to ,ale ukazalo slabou podporu katalizatoru.Na otzku jestli to umí dát do kupy krčil rameny ato ve zn. servise víte nekdo co stím,jinak auto je v pohodě.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 20.12.2017 07:32, RE: chybové hlašení vw bora
1970pepa posted by:
Mám boru rv.2002 77kw v posledních 2 letech se mi při delšich trasach oběví chybove hlašení do emisní dílny , tam to vynulovali že to zatím nemám řešit ,naposledy to ,ale ukazalo slabou podporu katalizatoru.Na otzku jestli to umí dát do kupy krčil rameny ato ve zn. servise víte nekdo co stím,jinak auto je v pohodě.


To se uvidí na emisích, pokud je špatný kat nebo lambda sonda. Odhaduji, že na Boru to bude tak 6 tisíc komplet, tedy kat i lambda. Použil bych univerzální díly, za originál je raketa, a tady to nemá valný smysl.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.