0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Bora 1.6 - 77 kW

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 12:38, Spotreba
Proc hned autora podezrivate ze lzi,co se tyce spotreby,asi se svym autem takovych udaju dosahl. Pokud nekoho zajimaji zkusenosti jinych zde je lepsi statistika: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/454-Bora.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_e=2001
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 13:04, RE: Spotreba
anonym posted by:
Proc hned autora podezrivate ze lzi,co se tyce spotreby,asi se svym autem takovych udaju dosahl. Pokud nekoho zajimaji zkusenosti jinych zde je lepsi statistika: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/454-Bora.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_e=2001
Klídek, nikdo nikoho nepodezírá. Spíš to byl dotaz, zda si někdy autor článku spotřebu přepočítal sám, tak jako to dělají i tady na lidovkách a pak jim vycházejí rozdíly mezi počítačem a skutečností (hlavně u němců-sorry já musel )) ).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 13:08, souhlas
víceméně souhlas. jezdim stejným autem z roku 2000, najeto 105 000. jediná výměna - hydraulickej píst u kapoty, teď budu měnit jednu sponu mezi dvěma díly vejfuku.
v nízkejch otáčkách je líná, ale kolem 4000 jede, přes pět už to ale nemá moc cenu. koroze taky absolutně nula, kombinovaná spotřeba 6.8, před měsícem dovolená po rakousku 5.7.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 13:31, 1.6 na prd
Mel jsem Seat Toledo 1.6 16V a nic horsiho jsem nikdy nemel. Tocivej moment tomu autu nic nerika. Kdyz to clovek chce trosku rozjet, musi to vytocit jak vysavac a pak se to projevuje hodne na spotrebe Opravdu velmi liny motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 13:40, RE: 1.6 na prd
anonym posted by:
Mel jsem Seat Toledo 1.6 16V a nic horsiho jsem nikdy nemel. Tocivej moment tomu autu nic nerika. Kdyz to clovek chce trosku rozjet, musi to vytocit jak vysavac a pak se to projevuje hodne na spotrebe Opravdu velmi liny motor.
Já snad z ničím línějším,než koncernová 1.6 nikdy nejel.Je to totálně nevydařený motor,kterému když se šlape,tak akorát žere jako nějaký 3litr.Navíc mu díky dlouhému intervalu výměny oleje a špatně vyřešenému odvětrání kliky dochází ke kondenzaci vody,která olej znehodnocuje a tyhle motory často olej baští.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 13:42, RE: VW Bora
anonym posted by:
A když bude pan majitel chytry, tak to pri prodeji aspon o polovinu (nebo i vic) stoci a autak proda za rozumny peniz. Akorat pak bude nejaky chytrak kafrat, az se to zacne srat, ze ten VW (dosad klidne i jinou znacku:) je nespolehlivej srac a pritom ma najeto jen 120 tis... :)
Jinak recenze pekna, ctiva, jen ta spotreba mi zda nejak nizka, ale nevim s Borou jsem nikdy nejezdil...
to neni o tom jestli bude chytrej nebo ne. to je o tom jestli bude svině. Ale to je asi bohužel normální bejt svině
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 13:52, RE: Jarek
anonym posted by:
Pod 5 litrů mimo město? Tak možná z kopce, vyřazeno, bez klimy a na laně.
presne tak !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 15:56, "miluju" zejména moderní VW :-)
Předem se omlouvám za jízlivost, ale uups, dneska budu opět provokovat. Milovníci koncernu prosím dál vážně nečtěte, nebo zase bude bitka atd ...Kotouče měnit při 140 tkm? Wau já je mám přes 200 tkm a ještě je mám ze 2 roky nechat. Chladič klimy netěsní a koupit novej? Hergot není nad pořádnou lochnu že Škoda že tam nestačilo stříknout ten přípravek k utěsnění netěsností před jejím naplněním. Řemen v 105 a 195 tkm? Jů ten já ani nevedu, ono jaksi doživotní řetěz že... M-B + BMW + Lexus + Lincoln + Bentley forever - a nemusí být ani nové. ... Ale recenze byla pěkná a obsáhlá jj, to všecka čest autorovi za tu práci ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 16:41, Taky psychopat
Ráďa posted by:
Předem se omlouvám za jízlivost, ale uups, dneska budu opět provokovat. Milovníci koncernu prosím dál vážně nečtěte, nebo zase bude bitka atd ...Kotouče měnit při 140 tkm? Wau já je mám přes 200 tkm a ještě je mám ze 2 roky nechat. Chladič klimy netěsní a koupit novej? Hergot není nad pořádnou lochnu že Škoda že tam nestačilo stříknout ten přípravek k utěsnění netěsností před jejím naplněním. Řemen v 105 a 195 tkm? Jů ten já ani nevedu, ono jaksi doživotní řetěz že... M-B + BMW +...
Destičky jenom 200 tisíc km ?

Mně vydrží obvykle 800 tisíc km.

Zdraví psychopat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 17:11, RE: Taky psychopat
anonym posted by:
Destičky jenom 200 tisíc km ?

Mně vydrží obvykle 800 tisíc km.

Zdraví psychopat.
chlapi vám už fakt jebe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 19:43, Spotřeba
No samozřejmě mi to nikdo opět nebude věřit, ale většina čtyřválcových motorů v dnešních automobilech má při konstatní rychlosti 90 km/h spotřebu mezi 5-6 litry, tak nechápu co tady melete o tom, že to musí být brzda provozu atd. Já se svým opelem Vectra 2,0 8v mám spotřebu mimo město do 6 litrů, ale pravdou zůstává, že ve městě jezdím za 11 litrů.Stačí palubní PC a ty správné návyky a jde to.Kdyby jste všichni nebyly tak hloupý a nejezdili s cihlou na plynu nebo spíš měli nějaké automobily, možná bude koukat za kolik pojedete Hodně zdejších příspěvků na mě totiž působí OFF Topic. Jo a ten motor 1,6 16V 77 kW se do Octávií samozřejmě dodával, je ve faceliftech ale nevím přesně od kolikátého roku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 21:35, blbost
BORA nie je a nikdy nebude sportove auto! motor 1.6 je velmi slaby a spotreba je o nicom.majitel pise uplne nezmysly,moc si namysla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 21:37, kokain
keby majitel bory obmedzil prisun kokainu,nepisal by take mega hovadiny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 22:47, 77 kw-úplný supersport
Kdyby jsi si koupil opela, brzdové destičky by jsi vživotě neměnil, mají záruku milion km., a spotřeba 3ltr. na sto., a s motorem 1.2 je to fakt nedostižný letadlo, holt vw se pořád ještě nechytá na opel. a ještě stoletá záruka na prorezivění, neodolatelná nabídka a ten odpich při předjíždění hmmmm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2007 23:49, čobol
Bora nie je a a ani nemóže biť športové autó, to v žádnom prípaďe, ani za boha nikdy v životě, u nás na dědině jazdíme v iných strojoch aj na traktoroch......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 13:01, RE: čobol
anonym posted by:
Bora nie je a a ani nemóže biť športové autó, to v žádnom prípaďe, ani za boha nikdy v životě, u nás na dědině jazdíme v iných strojoch aj na traktoroch......
nechcem byt rypak, ale nevsimol som si, ze by majitel pisal, ze menil tlmice. ak jazdi na VW s povodnymi tlmicmi, tak sodomo gomora...kedze bezna vydrz VW tlmicov je do 100 tis km (pri ropakoch na prednej naprave ledva 50 tis)...a uz vidim, ako sem niekto pise, ze imtlmice vydrzali na golfe 300 tis....vydrzat vydrzia, ale tie jazdne vlastnosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 13:57, RE: Jarek
anonym posted by:
5 litrů mimo město? Věřím tomu, také tak mohu jezdit, na pětku a 50 km/h. Ovšem nechtějte vědět, jak reagují lidé co jedou za mnou. A o tom jak to prospívá motoru raději taky mluvit nebudu
spotřeba je dosažitelná v mimoměstském provozu při rychlosti okolo 80-90 km/h. Když jsem se snažil dlouhodobě dosáhnout nejnižšší možné spotřeby, dokázal jsem na jednu nádrž ujet přes 1100 km a spotřeba vyšla na 4.8 l. Samozřejmě že takový jízdní styl není optimální a nelze příliš uplatňovat na silnicích 1 třídy. Nicméně tato spotřeba dosažitelná je...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 14:02, RE: čobol
anonym posted by:
nechcem byt rypak, ale nevsimol som si, ze by majitel pisal, ze menil tlmice. ak jazdi na VW s povodnymi tlmicmi, tak sodomo gomora...kedze bezna vydrz VW tlmicov je do 100 tis km (pri ropakoch na prednej naprave ledva 50 tis)...a uz vidim, ako sem niekto pise, ze imtlmice vydrzali na golfe 300 tis....vydrzat vydrzia, ale tie jazdne vlastnosti
tlumiče ani jiné součásti měněny nebyly, ale byly několikrát kontrolovány s dobrým výsledkem. Takže výměna zatím není nutná. Jízdní vlastnosti jsou stále velmi dobré. Je vidět, že většina přspívatelů do diskuze toto auto asi ani neviděla natož řídila nebo dokonce vlastnila... Protože jinak by nemohli psát takové urážky a hlouposti jaké píšete. Pokud bude mít někdo vážný zájem, je možné tento vůz samozřejmě i vidět a objektivně tak posoudit jeho skutečný stav... (autor článku)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 14:41, motorizace 1.6
navíc ještě pro NE-znalce koncernové techniky dodávám, že mezi motory 1.6-74 kW a 1.6-77 kW je dost zásadní rozdíl. První motor je osmiventilový motor, který má mírnou výhodu vyššího točivého momentu v nejnižších otáčkách (mezi 1200 - 2000). Ve středních otáčkách je dynamika srovnatelná, ale v otáčkách od 4000 výš je dynamika jednoznačně lepší u 16V motoru, který lze velmi efektivně točit až do omezovače v 6500 ot. Tak reaguji na příspěvky o tom, že motor nemá cenu vytáčet nad 5000 ot. což není pravda. Posledním a naprosto zásadním rozdílem mezi těmito agregáty je spotřeba. Mimo město je rozdíl okolo 0.5 l, na dálnici kolem 0.75-1 litru a ve městě dle podmínek až okolo 1.5-2 litrů. Navíc má motor 16V výrazně novější konstrukci, takže olejová náplň je jen 3.2 l namísto 4.5l u staršího motoru atp. (autor článku)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2007 15:56, RE: motorizace 1.6
anonym posted by:
navíc ještě pro NE-znalce koncernové techniky dodávám, že mezi motory 1.6-74 kW a 1.6-77 kW je dost zásadní rozdíl. První motor je osmiventilový motor, který má mírnou výhodu vyššího točivého momentu v nejnižších otáčkách (mezi 1200 - 2000). Ve středních otáčkách je dynamika srovnatelná, ale v otáčkách od 4000 výš je dynamika jednoznačně lepší u 16V motoru, který lze velmi efektivně točit až do omezovače v 6500 ot. Tak reaguji na příspěvky o tom, že motor nemá cenu vytáčet nad 5000 ot. což není ...
Neřek bych, že menší olejová náplň je kdovíjak výhodná. Olej musí mít dostatek času na uklidnění, aby se zbavil třeba bublin. Menší olejová náplň většinou značí zvýšené požadavky na kvalitu, z čehož se dá usoudit, že ekonomický přínos bude nula, ne-li dokonce naopak. Navíc se dá předpokládat, že potřeba oleje pro 16V motor bude dokonce ještě větší, čili na uklidnění oleje opravdu moc času nebude a nečistoty budou v oleji ve vyšší koncentraci.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.