0
back
 

diskuze k tématu: Octavia, Bora, Passat - co je nejlepší kombi?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 09:03, RE: Zase koncern VW
anonym posted by:
To víš koncern je koncern a nad něj není. Ty co s ním jezdí si myslej že to je nejcíc co je a hlavně to i všude nahlas vykřikujou a nás co s ním nejezdíme to vykřikování s..e, takže vykříkujem taky..................
Jak někdo může vybírat z takových popelnic ??? Všechny jsou stejné.Stejně dunivé vagony.Ale je to koncern,to jóóóóóóóó.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 09:09, RE: Zase koncern VW
anonym posted by:
Proboha proč se tu stále řeší Škoda Octavia a vozy VW? Už mě to nebaví. Je to vlastně jedno protože i když se v recenzi objeví třeba Citroen discuze se stejně smekne k Octavii.
tak si běž diskutovat na článek o citronu ZX )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 09:16, RE: Zase koncern VW
anonym posted by:
tak si běž diskutovat na článek o citronu ZX )
a zase jeden co mu doma stoji octa se ozval
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 09:28, RE: Zase koncern VW
anonym posted by:
Proboha proč se tu stále řeší Škoda Octavia a vozy VW? Už mě to nebaví. Je to vlastně jedno protože i když se v recenzi objeví třeba Citroen discuze se stejně smekne k Octavii.
tak když se řeší koupě vozu z koncernu VW, tak co se tu má řešit když ne octávia???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 09:30, RE: Čekáme oslíku!!??
anonym posted by:
Odravdu je na dofče a houbaří. chčije a chčije. Informace dva dny stará kdy jsme řešily nejlepší čtyřčválec co nesežere ani litr benzímu.
když tu byl a psal "příspěvky" tak vám všem vadil a když tu není tak vám všem schází.....přátelé vy nevíte co chcete :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 10:47, RE: Čekáme oslíku!!??
anonym posted by:
když tu byl a psal "příspěvky" tak vám všem vadil a když tu není tak vám všem schází.....přátelé vy nevíte co chcete :D
A jak víš,že schází všem? Já myslím,že schází tak jednomu nebo dvoum. Zbytku fakt asi ne.
Stejně by mě zajímalo kolik lidí sem aktivně častěji píše. Názory se tu viditelně pořád opakují dokola. Možná to bude hrstka lidí ( možná 20) co se tu furt hádají o stejných věcech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 10:53, RE: Čekáme oslíku!!??
anonym posted by:
A jak víš,že schází všem? Já myslím,že schází tak jednomu nebo dvoum. Zbytku fakt asi ne.
Stejně by mě zajímalo kolik lidí sem aktivně častěji píše. Názory se tu viditelně pořád opakují dokola. Možná to bude hrstka lidí ( možná 20) co se tu furt hádají o stejných věcech.
Mne Osel schazi. Je vtipnej a upozorni i na non-mainstream auta. David, toho casu v Norsku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:04, RE: Zase koncern VW
anonym posted by:
Jak někdo může vybírat z takových popelnic ??? Všechny jsou stejné.Stejně dunivé vagony.Ale je to koncern,to jóóóóóóóó.
neřeš to, prosím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:14, RE: Zase koncern VW
anonym posted by:
To víš koncern je koncern a nad něj není. Ty co s ním jezdí si myslej že to je nejcíc co je a hlavně to i všude nahlas vykřikujou a nás co s ním nejezdíme to vykřikování s..e, takže vykříkujem taky..................
nevykřikuj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:25, 2,3 a 1,8Turbo
Pane redaktore!
Přečtěte si prosím tyto data udávané výrobcem a potom pište něco o tom, zda se to dá srovnávat či nikoliv. Píšete pěkné bláboly!!! Motor 2,3 a 1,8 Turbo mají srovnatelné výkony, výrazně rozdílnou spotřebu, a značně rozdílné povinné ručení. Myslím, že zvuk pětiválce nemůže nahradit ekonomickou nevýhodu vámi doporučené 2,3V5. Obzvlášť, když se jedná o čtyřčlennou rodinu kupující ojetinu za 170tKč. Rozdíl mezi těmito motory se projeví tak při ustálené velmi vysoké rychlosti přes 200km/h, kde objem ničím nenahradíš. Rovněž by jste jim doporučil motor 2,0 85kw, ale zapomínáte dodat, aby přikoupili alespoň sud s olejem!!!
VW Passat 2,3V5 110kw, 205Nm, zrychlení 0-100 8,9s, maximální rychlost 223km/h, spotřeba 9,6L.
VW Passat 1,8 Turbo 110kw, 210Nm, zrychlení 0-100 8,9s, maximální rychlost 223km/h, spotřeba 7,9L Údaje udávané výrobcem!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:31, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym posted by:
Pane redaktore!
Přečtěte si prosím tyto data udávané výrobcem a potom pište něco o tom, zda se to dá srovnávat či nikoliv. Píšete pěkné bláboly!!! Motor 2,3 a 1,8 Turbo mají srovnatelné výkony, výrazně rozdílnou spotřebu, a značně rozdílné povinné ručení. Myslím, že zvuk pětiválce nemůže nahradit ekonomickou nevýhodu vámi doporučené 2,3V5. Obzvlášť, když se jedná o čtyřčlennou rodinu kupující ojetinu za 170tKč. Rozdíl mezi těmito motory se projeví tak při ustálené velmi vysoké rychlosti přes 200...
Ja mel tu 1.8T a muzu rict ze na tak tezky auto jako je passat je to docela smula. A to ze sem to mel od novoty (poridil nove zamestnavatel).
Jinak pri "rodinnem" cestovani (diky buzerujici manzelce, zadna sportovni jizda) jsem mel spotrebu kolem 8,5.
Pri sviznejsim vyuzivani potencionalu (ale stale v hranicich slusnosti) neni problem jezdit za 12.
Celkove jsem byl velmi nespokojen a urcite bych si takovej motor sam nekoupil...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:41, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym posted by:
Ja mel tu 1.8T a muzu rict ze na tak tezky auto jako je passat je to docela smula. A to ze sem to mel od novoty (poridil nove zamestnavatel).
Jinak pri "rodinnem" cestovani (diky buzerujici manzelce, zadna sportovni jizda) jsem mel spotrebu kolem 8,5.
Pri sviznejsim vyuzivani potencionalu (ale stale v hranicich slusnosti) neni problem jezdit za 12.
Celkove jsem byl velmi nespokojen a urcite bych si takovej motor sam nekoupil...
Tak jsi se měl lepší oženit!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:43, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vážený pane redaktore!
Jak jste přišel na to, že se diesel vyplatí u ojetiny při nájezdu 30000km ročně a vyšším? Děkuji
Domnívám se, že vysoké roční nájezdy jsou kalkulovány vůči pořizovací hodnotě nového vozu, kdy úsporný diesel vyjde třeba o 100tis. dráž. Při koupi ojetiny je samozřejmě cenový rozdíl výrazně menší, takže ani roční nájezd nemusí být tak vysoký, ponecháte - li si vůz delší dobu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:47, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym posted by:
Ja mel tu 1.8T a muzu rict ze na tak tezky auto jako je passat je to docela smula. A to ze sem to mel od novoty (poridil nove zamestnavatel).
Jinak pri "rodinnem" cestovani (diky buzerujici manzelce, zadna sportovni jizda) jsem mel spotrebu kolem 8,5.
Pri sviznejsim vyuzivani potencionalu (ale stale v hranicich slusnosti) neni problem jezdit za 12.
Celkove jsem byl velmi nespokojen a urcite bych si takovej motor sam nekoupil...
No vidíš, já tento motor mám v Octavii a teď za posledních asi 900 km tam mám spotřebu 7.8 litru. Kombinace město, mimo město, rovinky, kopečky. A to ji nijak nešetřím z kopce většinou bez plynu a se zařazeným rychlostním stupňem, ale do kopce nebo po rovinkách si vychutnávám turbo. Je pravda že Octavie má zrychlení z 0 na 100 tuším 8,4 s, protože je lehčí. Jinak se s ní dá jezdit i za 10 ale i za 6,4. Záleží kde jezdí a jak se jí šlape na krk. Nejsem žádný zastánce této značky, jen ji prostě mám, takže si vyprošuju reakce a urážky tipu: Další trotl se škodovkou.... atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Domnívám se, že vysoké roční nájezdy jsou kalkulovány vůči pořizovací hodnotě nového vozu, kdy úsporný diesel vyjde třeba o 100tis. dráž. Při koupi ojetiny je samozřejmě cenový rozdíl výrazně menší, takže ani roční nájezd nemusí být tak vysoký, ponecháte - li si vůz delší dobu.
Ještě doplním, váha vzduchu je sranda součástka, kterou pořídíte za 2 tis. a o turbu je třeba pečovat (kvalitním olejem) a chovat se k němu ohleduplně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:48, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym posted by:
Ja mel tu 1.8T a muzu rict ze na tak tezky auto jako je passat je to docela smula. A to ze sem to mel od novoty (poridil nove zamestnavatel).
Jinak pri "rodinnem" cestovani (diky buzerujici manzelce, zadna sportovni jizda) jsem mel spotrebu kolem 8,5.
Pri sviznejsim vyuzivani potencionalu (ale stale v hranicich slusnosti) neni problem jezdit za 12.
Celkove jsem byl velmi nespokojen a urcite bych si takovej motor sam nekoupil...
Pokud máte zkušenost s 8,5 v reálném provoze, je to možné. Ale kolik si vezme 2,3??? Tam jsou přeci psané a srovnávané údaje výrobce!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:54, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym posted by:
Pane redaktore!
Přečtěte si prosím tyto data udávané výrobcem a potom pište něco o tom, zda se to dá srovnávat či nikoliv. Píšete pěkné bláboly!!! Motor 2,3 a 1,8 Turbo mají srovnatelné výkony, výrazně rozdílnou spotřebu, a značně rozdílné povinné ručení. Myslím, že zvuk pětiválce nemůže nahradit ekonomickou nevýhodu vámi doporučené 2,3V5. Obzvlášť, když se jedná o čtyřčlennou rodinu kupující ojetinu za 170tKč. Rozdíl mezi těmito motory se projeví tak při ustálené velmi vysoké rychlosti přes 200...
Značně rozdílné povinné ručení?? Značně? O kolik? O tisíc nebo dva?
Nehledě na to, že jsou pojištovny co dávají povinné ručení podle výkonu.(pak by na tom ty motory byly uplně stejně.)
Ta spotřeba-to je něco jinýho.Ikdyž je otázka jestli reálný rozdíl bude takový jaký udávají firemní hodnoty.
ALE - co když se to turbo vysype? Je to riziko navíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 11:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Asi od roku 2002 jsou TDI motory 66 a 81 KW totožené, různé jsou jen vstřiky a program řídicí jednotky. Je tam i stejné turbo. Označení tuším AGR.
To si nemyslím, 81kw verze vždycky měla turbo s proměnlivou geometrií lopatek (natáčením).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 12:00, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym posted by:
Značně rozdílné povinné ručení?? Značně? O kolik? O tisíc nebo dva?
Nehledě na to, že jsou pojištovny co dávají povinné ručení podle výkonu.(pak by na tom ty motory byly uplně stejně.)
Ta spotřeba-to je něco jinýho.Ikdyž je otázka jestli reálný rozdíl bude takový jaký udávají firemní hodnoty.
ALE - co když se to turbo vysype? Je to riziko navíc.
Já před týdnem při výběru vozu porovnával 2.5 diesel Audi A4 a 1.8 T Audi A4, výkon byl stejný, spotřeba zhruba taky, ale náklady na provoz a povinné ručení mi vyšli o 4100,- ročně vyšší za diesel. Najedu pouze 10000 km ročně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 12:02, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym posted by:
Značně rozdílné povinné ručení?? Značně? O kolik? O tisíc nebo dva?
Nehledě na to, že jsou pojištovny co dávají povinné ručení podle výkonu.(pak by na tom ty motory byly uplně stejně.)
Ta spotřeba-to je něco jinýho.Ikdyž je otázka jestli reálný rozdíl bude takový jaký udávají firemní hodnoty.
ALE - co když se to turbo vysype? Je to riziko navíc.
Myslím že je výhodnější ten přeplňovaný jednaosmičkový motor.
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.