0
back
 

diskuze k tématu: Octavia, Bora, Passat - co je nejlepší kombi?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 14:57, rada
Já už jsem s evropskejma autama skončil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 12:53, rada
Za tyto peníze to budou už celkem šunky!Já bych doporučil Ford focus combi 1.6 16V! Výborně jede a nesežere vás cca 7,5l
To auto je stejně kvalitní má lepší jízdní vlastnosti, pškný dizajn a na zadních sedačkách oproti Octavii a Boře prostornější...Hledejte výbavu Trend!
Pokud, ale trváte na těchto vozech..bral bych Octavii
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 13:51, rada
Koncernový auta nebrat!!! Běžte do Japonce!Už to zde bylo zmíněno třeba do Mazdy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 20:16, rada
passat nebrat slozita predni napra tudiz drahe dily a motory na podel take mozna nevyhoda motor tdi nema konkurenci nejaky japonci jak nekdo pise nebo tak neco muzou jit nekam obvzlast dobre jezdi TDI 66kw coz je nejslapsi ale take jede pekne je uz jedno zda bora nebo octavia zalezi na tom co se vam vic libi ja se priklanim k octavii take nejakou shanim mejte se a dobre kupte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 00:15,
Ono je to celkem jedno, které z těch tří koupíš. Hlavně pečlivě vybírej abys nekoupil nějakou mrdku. (zbořeninu atd.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 06:16,
Vážený pane redaktore!
Jak jste přišel na to, že se diesel vyplatí u ojetiny při nájezdu 30000km ročně a vyšším? Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 06:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vážený pane redaktore!
Jak jste přišel na to, že se diesel vyplatí u ojetiny při nájezdu 30000km ročně a vyšším? Děkuji
Taky nechápu, snad záleží hlavně na rozdílu v pořizovací ceně, ne? servis zas o tolik nákladnější neni a povinné ručení mezi 1.6 a 1.9 taky není tak rozdílné. Já bych do O1 doporučil motor 1.9 TDI 66 kW - "nesmrtelné" turbo oproti silnějšim verzim a celková větší odolnost, jen měnit včas olej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 07:08, Ten zadatel o clanek si dela snad prdel
Je mozne aby nejaky trotl chtel neco vybrat mezi takovyma predrazenyma kocarkama? Mam podezreni na Osla ze si z nas chtel vystrelit. :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 07:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vážený pane redaktore!
Jak jste přišel na to, že se diesel vyplatí u ojetiny při nájezdu 30000km ročně a vyšším? Děkuji
No u preplnovaneho naftaku si musis usetrene penizky davat bokem na opravy. Benzinove motory jsou mnohem spolehlivejsi a nez preplnovane vznetove - proste kdyz tam mas turbo ktere toci 100tis za minutu tak nevydrzi vecne + opakujici se problemy s vahami vzduchu atd ... No a jde ted o to aby se ti oplatilo tohle provozovat tak musis mit viditelnou usporu oproti benzinu - jinak nakup TD nema smysl, kdyz ve finale prijde provoz draz - usetrenych par stovek rocne na palivu nepokryje vetsi naroky na udrzbu.

Mazel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 07:31, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Taky nechápu, snad záleží hlavně na rozdílu v pořizovací ceně, ne? servis zas o tolik nákladnější neni a povinné ručení mezi 1.6 a 1.9 taky není tak rozdílné. Já bych do O1 doporučil motor 1.9 TDI 66 kW - "nesmrtelné" turbo oproti silnějšim verzim a celková větší odolnost, jen měnit včas olej.
Asi od roku 2002 jsou TDI motory 66 a 81 KW totožené, různé jsou jen vstřiky a program řídicí jednotky. Je tam i stejné turbo. Označení tuším AGR.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 07:55, Čekáme oslíku!!??
Už od 6:00 čekám že oslík doporučí jistý model jednoho koncernového supervozu...............
asi má dovolenou, nebo mu odpojili net
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 07:59, Autor opomenul, že 2.0 MPI/85 kW
v Octaviích na našem trhu ojetin trpí poměrně zásadní konstrukční, resp. výrobní vadou: vinoui špqatného technologického postupu byly do těchto motorů chybně montovánay pístní kroužky (lidově řečeno, dávaly se tam ve špatné pořadí). Následkem je mj. značná spotřeba oleje, o problémech s kompresí nemluvě. Proto, pokud narazíte na "výhodně" levný vůz s touto motorizací, dejte si dvojnásobný pozor na hladinu oleje a koupíte-li ho, nutno jej kontrolovat ještě častěji než obvykle!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 08:03, Cena
Za 170 dobrou octávku nekoupíš.Moje žena před 3/4rokem koupila od opravdu dobrého známého, který se zabívá dovozem aut z německa. Octu 2004 zelenomodrá metla 1,9tdi 66kw xenony tempomat vyhřívané sedačky, malý kožený paket, dig. klima a dalších pár pytlovin najeto 153tis se serviskou za 285tis Kč. Zatím najela skoro 20tis km zatím jedna porucha nějaká kostka ve spínací skříňce oprava v mechanice PV 2000,-Kč.Než jsme toto koupily tak jsem měl v bazaru vyhlídnutou jednu za 170 tis kč pak jsem si naštěstí vzal sebou jednoho mechanika a ten mi to nedoporučil ,,dvakrát vážně havarovaná zečíná rezavět kilometry absolutně nesedí místo uváděných 185tis km nejméně 350-500tis km" a takové auto už zpravidla na opravách spapá hafol peněz tudíž se levný nákup může lehce změnit v noční můru. Mnoho štěstí a pevné nervy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 08:06, RE: Čekáme oslíku!!??
anonym posted by:
Už od 6:00 čekám že oslík doporučí jistý model jednoho koncernového supervozu...............
asi má dovolenou, nebo mu odpojili net
Odravdu je na dofče a houbaří. chčije a chčije. Informace dva dny stará kdy jsme řešily nejlepší čtyřčválec co nesežere ani litr benzímu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 08:12, RE: Cena
anonym posted by:
Za 170 dobrou octávku nekoupíš.Moje žena před 3/4rokem koupila od opravdu dobrého známého, který se zabívá dovozem aut z německa. Octu 2004 zelenomodrá metla 1,9tdi 66kw xenony tempomat vyhřívané sedačky, malý kožený paket, dig. klima a dalších pár pytlovin najeto 153tis se serviskou za 285tis Kč. Zatím najela skoro 20tis km zatím jedna porucha nějaká kostka ve spínací skříňce oprava v mechanice PV 2000,-Kč.Než jsme toto koupily tak jsem měl v bazaru vyhlídnutou jednu za 170 tis kč pak jsem si n...
Jojo to mmáš pravdu s tou cenou, sem kupoval passata 2.8Syncro automat, u nás byli všichni kolem 170-200tkč zázračně najeté 123tkm a podobně, když sem se podíval do německa tak všechny za tuto cenu měli kolem 350-400tkm. takže pozor na superlevné passaty co pěkně vypadjí a mají najeto za 8let 90tkm. Hodně štěstí u výběru. Teflon
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 08:17, Zase koncern VW
Proboha proč se tu stále řeší Škoda Octavia a vozy VW? Už mě to nebaví. Je to vlastně jedno protože i když se v recenzi objeví třeba Citroen discuze se stejně smekne k Octavii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 08:19, RE: Cena
anonym posted by:
Jojo to mmáš pravdu s tou cenou, sem kupoval passata 2.8Syncro automat, u nás byli všichni kolem 170-200tkč zázračně najeté 123tkm a podobně, když sem se podíval do německa tak všechny za tuto cenu měli kolem 350-400tkm. takže pozor na superlevné passaty co pěkně vypadjí a mají najeto za 8let 90tkm. Hodně štěstí u výběru. Teflon
Já měl vůz původem z čech tenkrát sedm let starý a najeto 102 tis. se servisní knížkou a ještě jsem si nechal udělat změření motoru kolik má vážně naběháno. Divil jsem se ale vážně měl 102 tis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 08:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No u preplnovaneho naftaku si musis usetrene penizky davat bokem na opravy. Benzinove motory jsou mnohem spolehlivejsi a nez preplnovane vznetove - proste kdyz tam mas turbo ktere toci 100tis za minutu tak nevydrzi vecne + opakujici se problemy s vahami vzduchu atd ... No a jde ted o to aby se ti oplatilo tohle provozovat tak musis mit viditelnou usporu oproti benzinu - jinak nakup TD nema smysl, kdyz ve finale prijde provoz draz - usetrenych par stovek rocne na palivu nepokryje vetsi naroky na udrzbu.

Mazel
Mazle,Mazle,ty tady pěkně strašíš lidi. Neznalý člověk by si z tvého příspěvku mohl myslet,že váha vzduchu odchází každých 10tis a turbo každých 20tis km.
Ano,právě ten co najede třeba 40tis ročně,má šanci,že ho během řekněme čtyř let taková závada potká.( ikdyž benzinový auta mají taky váhu vzduchu a světe div se - ona jim taky odchází)
Ale,když někdo najede třeba jen 10 tis ročně a nechá si auto tři čtyři roky,tak se tím pravděbodobnost takové závady výrazně sníží. A čím mín najede,tím mín to hrozí a může člověk těžit jen z výhody za ušetřené palivo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 08:38, RE: Cena
anonym posted by:
Já měl vůz původem z čech tenkrát sedm let starý a najeto 102 tis. se servisní knížkou a ještě jsem si nechal udělat změření motoru kolik má vážně naběháno. Divil jsem se ale vážně měl 102 tis.
Tos mel z pekla stesti. Svagr dela ted prodejce v autosalonu, takze to mam z prvni ruky. Vsechny auta po prvnim majitely ktera nejsou zmrvena havarkou (typicky dceruska podnikatele), tak je uz na ne poradnik do pribuznych majitele autosalonu (vykupuje ukonceny leasingy a prodava zas nove auta).
Pak jsou v rade zamestnanci a kamosi zamestnancu a pak az bezny lid.
Cest vyjimkam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.07.2008 08:53, RE: Zase koncern VW
anonym posted by:
Proboha proč se tu stále řeší Škoda Octavia a vozy VW? Už mě to nebaví. Je to vlastně jedno protože i když se v recenzi objeví třeba Citroen discuze se stejně smekne k Octavii.
To víš koncern je koncern a nad něj není. Ty co s ním jezdí si myslej že to je nejcíc co je a hlavně to i všude nahlas vykřikujou a nás co s ním nejezdíme to vykřikování s..e, takže vykříkujem taky..................
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.