0
back
 

diskuze k tématu: Úsporné motory ve výsledku neušetří

category of topic classification:
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Monday 21.09.2015 13:06, RE: To se sem hodí
David V posted by:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...


No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 21.09.2015 16:08, RE: To se sem hodí
driver111 posted by:
David V posted by:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.


Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků.
Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Monday 21.09.2015 16:55, RE: To se sem hodí
David V posted by:
driver111 posted by:
David V posted by:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...


Myslím, že to bude velice pododbné...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 21.09.2015 17:50, RE: To se sem hodí
David V posted by:
driver111 posted by:
David V posted by:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...


A záoceánské lodě a kamióny budou jezdit na benzín. Krásná představa. Osobáky jsou jenom část toho všeho...

respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 21.09.2015 18:14, RE: To se sem hodí
David V posted by:
driver111 posted by:
David V posted by:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...


V USA možná. My v Evropě v osobácích mít chrochty přeci chceme. V některých zemích je nafta 10 kč levnější než benzín (Nizozemsko). To přímo motivuje si nekupovat benzínový motor.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 21.09.2015 18:18, RE: To se sem hodí
Reno posted by:
David V posted by:
driver111 posted by:
David V posted by:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...
A záoceánské lodě a kamióny budou jezdit na benzín. Krásná představa. Osobáky jsou jenom část toho všeho...


Ono asi jde hlavně o to jaký bude vzduch ve městech a obytných čtvrtích. Mám dojem že v USA jezdí kamiony na naftu. BTW zaoceánské lodě jezdí většinu času na mazut Na naftu jen u břehu.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 21.09.2015 18:37, RE: To se sem hodí
Petr S posted by:
Reno posted by:
David V posted by:
driver111 posted by:
David V posted by:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...
A záoceánské lodě a kamióny budou jezdit na benzín. Krásná představa. Osobáky jsou jenom část toho všeho...
Ono asi jde hlavně o to jaký bude vzduch ve městech a obytných čtvrtích. Mám dojem že v USA jezdí kamiony na naftu. BTW zaoceánské lodě jezdí většinu času na mazut Na naftu jen u břehu.


Samozřejmě, že jezdí na naftu /kamiony v USA/ stejně jako bagry, zemědělské stroje atd.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 21.09.2015 19:34, asdfasd asdfasdf asfd adf
jinými slovy: globální oteplování neprobíhá jen v obytných zónách, jiank by to nebylo oteplování globální:)
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 21.09.2015 19:50, RE: asdfasd asdfasdf asfd adf
Reno posted by:
jinými slovy: globální oteplování neprobíhá jen v obytných zónách, jiank by to nebylo oteplování globální:)


Haha Měl jsem ale dojem, že teď neřešíme oteplování a CO2, ale NOx a podobné hnusy.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 21.09.2015 21:15, RE: asdfasd asdfasdf asfd adf
Petr S posted by:
Reno posted by:
jinými slovy: globální oteplování neprobíhá jen v obytných zónách, jiank by to nebylo oteplování globální:)
Haha Měl jsem ale dojem, že teď neřešíme oteplování a CO2, ale NOx a podobné hnusy.


Jo, má v tom trochu hokej
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 21.09.2015 21:26, Hvtz zgzt thtzjkziz
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 21.09.2015 21:41, Kamiony
Donedávna byly i všechny kamiony na benzín, to až nedávno se přešlo na naftu a rozhodně ne zcela. V Mexiku, které je tak trochu vrakovištěm USA jezdí hromady vysloužilých amerických benzínových Kenworthů... Dvanáctiválce jak vyšité.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 21.09.2015 21:46, RE: asdfasd asdfasdf asfd adf
David V posted by:
Petr S posted by:
Reno posted by:
jinými slovy: globální oteplování neprobíhá jen v obytných zónách, jiank by to nebylo oteplování globální:)
Haha Měl jsem ale dojem, že teď neřešíme oteplování a CO2, ale NOx a podobné hnusy.
Jo, má v tom trochu hokej


neoponujte mu, nebo si vás prolustruje! bububu, NKVD hadra...
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 21.09.2015 22:02, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
Reno posted by:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...


Asi se shodneme, že tam kde je velká koncentrace lidí, tam by kamiony a stavebni technika měla jezdit vyjímečně. A autobusy MHD ve velkoměstech ideálně na plyn.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 21.09.2015 22:24, Bankéř spodiny a znalec hodinek přišel mezi nás:)
To bude pěkná Kratochvíle:) co úrokové sazby? Pořád deset procent týdně? To opravdu není pro každého
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 21.09.2015 23:29, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
Reno posted by:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...


Vždy jsem napadal zbytečné pohony na naftu, za které považuji naftové motory v osobních vozech do velikosti vozu velkého SUV nebo offroad, kde už má nafta opodstatnění.
O těžkých strojích se nehodlám bavit, tam vidím v naftě přínos a také, jak bylo zmíněno, nezatěžují tolik obydlené oblasti.
Bydlím v Brně, kde je to na křižovatkách k zalknutí, ale byl jsem v Asii a Austrálii, kde přes několikanásobnou dopravu nebyl takový smrad, který je právě tvořen těmi jedovatými látkami, které nafta vypouští a VW teď ukázal, že musí podvádět, aby prošel měřením spalin.
Zatím se tím pro mě potvrzuje, že není potřeba Euro 6, ale bohatě by stačilo, kdyby diesely bez podvodu splnily Euro IV (limity pro benzín), na které benzínu pořád ještě stačí pouhý jednoduchý katalyzátor a řízené spalování.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 22.09.2015 07:15, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
David V posted by:
Reno posted by:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...
Vždy jsem napadal zbytečné pohony na naftu, za které považuji naftové motory v osobních vozech do velikosti vozu velkého SUV nebo offroad, kde už má nafta opodstatnění.O těžkých strojích se nehodlám bavit, tam vidím v naftě přínos a také, jak bylo zmíněno, nezatěžují tolik obydlené oblasti.Bydlím v Brně, kde je to na křižovatkách k zalknutí, ale byl jsem v Asii a Austrálii, kde přes několikanásobnou dopravu nebyl takový smrad, který je právě tvořen těmi jedovatými látkami, které nafta vypouští a VW teď ukázal, že musí podvádět, aby prošel měřením spalin.Zatím se tím pro mě potvrzuje, že není potřeba Euro 6, ale bohatě by stačilo, kdyby diesely bez podvodu splnily Euro IV (limity pro benzín), na které benzínu pořád ještě stačí pouhý jednoduchý katalyzátor a řízené spalování.


Fakt je ten, že tenhle názor tady už píšeš delší dobu a neměníš ho:)
podle mého už stejně sedíme na černým koni co jede do pekla a směr hned tak nezmění...

respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Tuesday 22.09.2015 09:08, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
David V posted by:
Reno posted by:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...
Vždy jsem napadal zbytečné pohony na naftu, za které považuji naftové motory v osobních vozech do velikosti vozu velkého SUV nebo offroad, kde už má nafta opodstatnění.O těžkých strojích se nehodlám bavit, tam vidím v naftě přínos a také, jak bylo zmíněno, nezatěžují tolik obydlené oblasti.Bydlím v Brně, kde je to na křižovatkách k zalknutí, ale byl jsem v Asii a Austrálii, kde přes několikanásobnou dopravu nebyl takový smrad, který je právě tvořen těmi jedovatými látkami, které nafta vypouští a VW teď ukázal, že musí podvádět, aby prošel měřením spalin.Zatím se tím pro mě potvrzuje, že není potřeba Euro 6, ale bohatě by stačilo, kdyby diesely bez podvodu splnily Euro IV (limity pro benzín), na které benzínu pořád ještě stačí pouhý jednoduchý katalyzátor a řízené spalování.


Třeba by úplně stačilo, kdyby stanice emisních kontrol fungovaly tak, jak mají + vyřazení zcela nevyhovujících šrotů (starý avie, liazy, tatry a pod), který za zlomek km vyprodukujou několikanásobně víc bordelu, než 10 "moderních" dýzlů dohromady. Jinak je to jako mít na výběr zemřít stříbrnou, nebo olověnou kulkou.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 22.09.2015 10:22, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
Pepe posted by:
David V posted by:
Reno posted by:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...
Vždy jsem napadal zbytečné pohony na naftu, za které považuji naftové motory v osobních vozech do velikosti vozu velkého SUV nebo offroad, kde už má nafta opodstatnění.O těžkých strojích se nehodlám bavit, tam vidím v naftě přínos a také, jak bylo zmíněno, nezatěžují tolik obydlené oblasti.Bydlím v Brně, kde je to na křižovatkách k zalknutí, ale byl jsem v Asii a Austrálii, kde přes několikanásobnou dopravu nebyl takový smrad, který je právě tvořen těmi jedovatými látkami, které nafta vypouští a VW teď ukázal, že musí podvádět, aby prošel měřením spalin.Zatím se tím pro mě potvrzuje, že není potřeba Euro 6, ale bohatě by stačilo, kdyby diesely bez podvodu splnily Euro IV (limity pro benzín), na které benzínu pořád ještě stačí pouhý jednoduchý katalyzátor a řízené spalování.
Třeba by úplně stačilo, kdyby stanice emisních kontrol fungovaly tak, jak mají + vyřazení zcela nevyhovujících šrotů (starý avie, liazy, tatry a pod), který za zlomek km vyprodukujou několikanásobně víc bordelu, než 10 "moderních" dýzlů dohromady. Jinak je to jako mít na výběr zemřít stříbrnou, nebo olověnou kulkou.


Jsem pro, aby to takto fungovalo pro všechny auta, včetně těch osobních a se vším všudy i s přeběhovými otáčkami u nafty. Ono by se vidělo...
respond
1 2 3 4


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.