Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Auto do 70.000 Kč pro občasné delší cesty
0
back
 

diskuze k tématu: Auto do 70.000 Kč pro občasné delší cesty

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 13:52, Koupě
Pokud jde o výběr konkrétního kusu, jak napsali přede mnou - sehnat vhodný kousek v dané cenové relaci s minimem plánovaných investic bude těžké. Rozhodně to není otázka jednoho víkendu. Skoro bych nespoléhal nějak moc na autobazary, ale podíval bych se na inzerci, kde auta prodávají přímo majitelé. Moje osobní zkušenost je, že pokud se majitel rozhodne auto prodat sám, tak se nebojí podívat kupujícímu do očí a to auto bývá ve stavu odpovídajícímu ceně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 14:14, RE: Těžká volba
Koloss posted by:
Takový výběr je těžký. Pro větší postavu bych rozhodně vynechal nabízený Accord. Měl jsem o něj dřív zájem, ale poté, co jsem si do něj sedl, tak jsem jej definitivně zavrhl a to měřím jen 193 cm. Stejně tak bych vynechal Suzuki Baleno, které je jednak malé, ale taky poměrně vzácné a to bude komplikovat následný servis (s podporou dílů z vrakoviště bych moc nepočítal). Takže zbývají Avensis, 626 a Primera, s čímž lze celkem souhlasit. Jako největší problém těchto modelů vidím asi jen bezpečnost,...
Já bych se toho Balena ani nebál, přijde mi že jich nejezdí tak málo, je to takové míň známé auto a proto by mohlo bejt levnější. Navíc slyšel jsem na něj docela kladné ohlasy. Ještě k tomu prostoru, čoveče mam 194cm a mam focuse2. Potřebuju něco většího jak kufrem tak kolem řidiče a normálně už jsem prolezl několik kombiků, jako je oktávka, superb, mercedes C, legacy, bmw5, avensis, volvo.. a žádný nemá znatelně víc místa, třeba typicky u A sloupku u hlavy, než můj focus. Už fakt nevim. Tim chci říct, že větší auto neznamená automaticky víc místa pro řidiče. Dobrej by byl outback, ale ten má vysoko podlahu a hlavně vlastnosti, který ani nevyužiju. Další řešení je MPV, ale tam se zase nevyhrabu, maj vysoko sedačky. Jo a s tim prostorem mi přijdou že jsou na tom hodně dobře pažouty. Jenže ty jsou mi tak nesympatický
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 14:15, RE: Klasika
Tomáš posted by:
Těch 320 000km jsem psal já. Auto bylo v perfektním stavu!!! Ovšem ne bez investic. Nepsal jsem zde, že japonské vozy nepotřebují investice do servisu! Potřebují je stejně jako všechna jiná! Jen jsem zhodnotil stav svého vozu po 320 tis.km. Píšu jen fakta, nejsem fanatický zastánce té či oné značky. A fakta jsou, že 320 000km auto nevyžadovalo žádné fatální investice.Oleje, filtry, tlumiče, tyčky stabilizátorů, ložisko, spojka, rozvody. To vše se pravidelně měnilo. Ovšem například podvozek byl n...
Tome, to neřeš, to nemá vejšku. Gablenz je kekén a kekénem zůstane, víš, on si koupil novýho Logana a teď je pro něj každá ojetina hnůj.
Před deseti lety jsem řešil co za auto do 30ti k, tak na rok, než se finančně vzpamatuju po koupi baráku. V Annonci jsem narazil na jedenáct let starý Scorpio 2.0 DOHC, stav tacho neznámý, stav auta celkem ušel, cena 27k, ale nějak se mi to auto zamlouvalo tak jsem ho vzal. Prvotní investice-1.500,- za čepy, litr za olej a filtr, litr za zadní brzdiče na vrakáči-oprava svépomocí, výměna Fridexu cca 300,-, svíčky 500,-. Jinak nic. Rozvody řetězem. Měl jsem ho rok, za ten jsem do něj vyjma gum na léto (4.000,- vč. přezutí + 4.000,- alu), předních destiček (600,-) a paliv. čerpadla (za 1.500,- na vrakáči z Focuse) nedal ani kačku. A i s tím vadným čerpadlem jsem dojel do servisu. Po roce jsem ho dal švárovi, ještě před tím aby mě nepomluvil , jsem nechal udělat zadní lemy, jinak ani ň. Najel jsem s ním cca 30k, spotřeba kolem 8.5l, pohodlný spolehlivý a rychlý auto za hubičku. Švára s ním jezdil další dva roky, bez poruch, než ho nějakej matěj sestřelil na zadní bok, což už se nevyplatilo opravit.
Do Chorvatska sice nejezdím ale rozhodně bych se tam s ním nebál dojet.
On totiž málokdo prodává auto tak že je totálně vybydlený, většina lidí ho servisuje, stará se o něj, a když ho prodává tak obvykle proto že kupuje nový či novější, ale o to původní se starali průběžně. A pokud je to fakt past tak do toho snad nejdu, ne? Snad poznám že je vejfuk KO, že jsou tlumiče vyteklý, že kotouče mají 5mm hranu, že jsou sjetý gumy nebo křupají poloosy. A když nechci dělat rozvody tak koupím auto s řetězem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 14:46, RE: Těžká volba
ivan2 posted by:
Já bych se toho Balena ani nebál, přijde mi že jich nejezdí tak málo, je to takové míň známé auto a proto by mohlo bejt levnější. Navíc slyšel jsem na něj docela kladné ohlasy. Ještě k tomu prostoru, čoveče mam 194cm a mam focuse2. Potřebuju něco většího jak kufrem tak kolem řidiče a normálně už jsem prolezl několik kombiků, jako je oktávka, superb, mercedes C, legacy, bmw5, avensis, volvo.. a žádný nemá znatelně víc místa, třeba typicky u A sloupku u hlavy, než můj focus. Už fakt nevim. Tim chc...
Focus2 mi taky přijde malý, i když jinak je to hezké auto zejména po faceliftu. V těch vyjmenovaných kombících mi právě chybělo Mondeo. Já mám hatchback z roku 2001, jako řidič se v něm při svých 193 cm cítím dobře. Horší s místem je to vzadu, kde můj stejně vysoký syn naráží hlavou do stropu. A právě to krásně řeší Mondeo kombík. Ten je delší skoro o 10 cm něž hatchback a to místo se skoro komplet promítlo do místa na zadních sedadlech. Rovná střecha znamená i dostatek místa na hlavu, pripadal jsem si tam jak v křesle v obýváku. V poslední generaci do roku 2007 je ten prostor pro osádku trochu zmenšený, jakoby víc vypolstrovaný, ale pořád mi to přijde dobré. Z novějších aut bych ještě prozkoumal Mazdu 6 druhé generace, v té jsem seděl a přišlo mi to dostatečné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 15:41, RE: Klasika
tomaskrtek posted by:
Tome, to neřeš, to nemá vejšku. Gablenz je kekén a kekénem zůstane, víš, on si koupil novýho Logana a teď je pro něj každá ojetina hnůj.
Před deseti lety jsem řešil co za auto do 30ti k, tak na rok, než se finančně vzpamatuju po koupi baráku. V Annonci jsem narazil na jedenáct let starý Scorpio 2.0 DOHC, stav tacho neznámý, stav auta celkem ušel, cena 27k, ale nějak se mi to auto zamlouvalo tak jsem ho vzal. Prvotní investice-1.500,- za čepy, litr za olej a filtr, litr za zadní brzdiče na vrak...
Asi tak no....každý má jiné priority. Někdo si naštří 200 000,- a koupí funglovku ve verzi žebrák, jiný si koupí 10 let starou ojetinu v pěkný výbavě a pokud umí vybírat a alespoň trochu používá selský rozum, nemusí to být šrot. Já jsem ten druhý případ, protože za ušetřených 100 000,- mi ještě zbyde na kolo, nové lyže, dovolenou v italských Alpách. A dokonce mohu na dovolenou letět a nemusím riskovat, že mě tam ten "vrak" nedoveze - i když doveze, protože ve vraky nekupuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 15:52, RE: Těžká volba
Koloss posted by:
Focus2 mi taky přijde malý, i když jinak je to hezké auto zejména po faceliftu. V těch vyjmenovaných kombících mi právě chybělo Mondeo. Já mám hatchback z roku 2001, jako řidič se v něm při svých 193 cm cítím dobře. Horší s místem je to vzadu, kde můj stejně vysoký syn naráží hlavou do stropu. A právě to krásně řeší Mondeo kombík. Ten je delší skoro o 10 cm něž hatchback a to místo se skoro komplet promítlo do místa na zadních sedadlech. Rovná střecha znamená i dostatek místa na hlavu, pripadal ...
I mě poněkud zarazilo, že se na zadních sedadlech v Mondeu dotýkám hlavou stropu, a to mám něco pod 190. Zatím mi to nevadí, protože jezdím převážně vepředu. Jinak to Mondeo bude na horní hraně finančního limitu, ale zase na tom základním servise vlivem řetězových rozvodů ušetří nemalý peníz. A osmnáctistovkou bych do Chorvatska s plným autem a zapnutou klimatizací jet nechtěl a dvoulitrů je v inzerci relativně málo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 16:03, RE: Těžká volba
Koloss posted by:
Focus2 mi taky přijde malý, i když jinak je to hezké auto zejména po faceliftu. V těch vyjmenovaných kombících mi právě chybělo Mondeo. Já mám hatchback z roku 2001, jako řidič se v něm při svých 193 cm cítím dobře. Horší s místem je to vzadu, kde můj stejně vysoký syn naráží hlavou do stropu. A právě to krásně řeší Mondeo kombík. Ten je delší skoro o 10 cm něž hatchback a to místo se skoro komplet promítlo do místa na zadních sedadlech. Rovná střecha znamená i dostatek místa na hlavu, pripadal ...
Ok, zkusim tu mazdu omrknout. I když celkově mi přijdou japonský káry víc stísněný, nevim jestli je to tim, že jsou japončíci prckové . Do mondea bych klidně šel, do hranatýho. To poslední kulatý už mi přijde jak píšeš, všude plasty a všechno zaoblený a prostor pořádnej žádnej. Jenže zase rád bych novější než mám, ne starší. Je to těžký. Zatim u mě nejvíc pochodilo to subáro. Ještě chci zkusit éčko, ale z těch mercedesů mam trochu obavy, aby to nebyl jen žrout peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 16:10, RE: Těžká volba
David V posted by:
I mě poněkud zarazilo, že se na zadních sedadlech v Mondeu dotýkám hlavou stropu, a to mám něco pod 190. Zatím mi to nevadí, protože jezdím převážně vepředu. Jinak to Mondeo bude na horní hraně finančního limitu, ale zase na tom základním servise vlivem řetězových rozvodů ušetří nemalý peníz. A osmnáctistovkou bych do Chorvatska s plným autem a zapnutou klimatizací jet nechtěl a dvoulitrů je v inzerci relativně málo.
Zatím ti to nevadí, ale patrně už asi víc nevyrosteš . Mně to taky nevadí, ale syn je už stejně vysoký jako já a vyhazuje manželku ze sedadla spolujezdce.

Ta osmnáctistovka v silnější verzi nebude nějaká tragédie, Chorvatska s naloženým autem bych se nebál. Dvoulitr jsem nedoporučil právě kvůli věku a těm problematickým vířivým klapkám v sání, to by byl pak nutný další servisní zásah, i když ne moc nákladný.

A pravda, to Mondeo se blíží cenou k limitu, ale z nabízených variant to bude auto nejmladší a potenciálně se podaří nejsnadněji sehnat ve slušném stavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 16:18, RE: Těžká volba
ivan2 posted by:
Ok, zkusim tu mazdu omrknout. I když celkově mi přijdou japonský káry víc stísněný, nevim jestli je to tim, že jsou japončíci prckové . Do mondea bych klidně šel, do hranatýho. To poslední kulatý už mi přijde jak píšeš, všude plasty a všechno zaoblený a prostor pořádnej žádnej. Jenže zase rád bych novější než mám, ne starší. Je to těžký. Zatim u mě nejvíc pochodilo to subáro. Ještě chci zkusit éčko, ale z těch mercedesů mam trochu obavy, aby to nebyl jen žrout peněz.
Hranatý Mondeo z posledních let by nemusela být špatná volba, známé problémy už byly odchytané (pohlídaný reznoucí spodek dveří, u benzínového dvoulitru vylepšené vířivé klapky u dieslů doladěná spolehlivost).

Nová generace na tom s tím místem není zase až tak špatně, člověk je takový víc obalený, ale nepřišlo mi to stísněné. Možná to chce si zvyknout. Mně spíš vadí, že to auto ztloustlo o víc než 100 kg, takže můj oblíbený benzínový dvoulitr, který přežil z minulé generace, se tam víc nadře a mám obavy ze ztráty dynamiky a nárůstu spotřeby. Taky ho tam nechali jen do faceliftu a byl jen s pětikvaltem, asi věděli proč. To by snad mohl vyřešit ten nový 1.6 s turbem, zatím to vypadá nadějně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.08.2011 16:38, RE: Těžká volba
Koloss posted by:
Zatím ti to nevadí, ale patrně už asi víc nevyrosteš . Mně to taky nevadí, ale syn je už stejně vysoký jako já a vyhazuje manželku ze sedadla spolujezdce.

Ta osmnáctistovka v silnější verzi nebude nějaká tragédie, Chorvatska s naloženým autem bych se nebál. Dvoulitr jsem nedoporučil právě kvůli věku a těm problematickým vířivým klapkám v sání, to by byl pak nutný další servisní zásah, i když ne moc nákladný.

A pravda, to Mondeo se blíží cenou k limitu, ale z nabízených variant to bude a...
paradoxně nejvýhodněji vyjde 2.5, ta se dá do limitu sehnat s přehledem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.08.2011 10:07, RE: Klasika
tomaskrtek posted by:
Tome, to neřeš, to nemá vejšku. Gablenz je kekén a kekénem zůstane, víš, on si koupil novýho Logana a teď je pro něj každá ojetina hnůj.
Před deseti lety jsem řešil co za auto do 30ti k, tak na rok, než se finančně vzpamatuju po koupi baráku. V Annonci jsem narazil na jedenáct let starý Scorpio 2.0 DOHC, stav tacho neznámý, stav auta celkem ušel, cena 27k, ale nějak se mi to auto zamlouvalo tak jsem ho vzal. Prvotní investice-1.500,- za čepy, litr za olej a filtr, litr za zadní brzdiče na vrak...
tomaskrtek: No, jo, ale tyhle pravidla platí pro vesničany jako jsi ty. A Pánbů hloupé chrání. Ale ten dotaz tady dal normální člověk a tomu se to auto bude srát, pokud nezainvestuje. Vy krtci jste ve vašem světě "švárů a vejfuků" dobře chráněni... Nevím, jestli patron blbých je svatý Ignác, nebo svatá Růžena...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.08.2011 10:11, RE: Klasika
gablenz posted by:
tomaskrtek: No, jo, ale tyhle pravidla platí pro vesničany jako jsi ty. A Pánbů hloupé chrání. Ale ten dotaz tady dal normální člověk a tomu se to auto bude srát, pokud nezainvestuje. Vy krtci jste ve vašem světě "švárů a vejfuků" dobře chráněni... Nevím, jestli patron blbých je svatý Ignác, nebo svatá Růžena...
....ale někdo nad váma prostě drží ocharnnou ruku. A kecat něco o vyteklých tlumičích a jejich funkčnosti, to může fakt jen vesnický vejfukář... Tlumiče vůbec nemusí téct, aby už byly po smrti... Kdysi na svoji staré Vectře jsem je vymotoval a byl tak ztrouchnivělé, že jsem zíral... a netekl z nich olej. To u možná u vás na vesnici, jak auto umažete vším možný, krtku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.08.2011 11:25, RE: Klasika
tomaskrtek posted by:
Tome, to neřeš, to nemá vejšku. Gablenz je kekén a kekénem zůstane, víš, on si koupil novýho Logana a teď je pro něj každá ojetina hnůj.
Před deseti lety jsem řešil co za auto do 30ti k, tak na rok, než se finančně vzpamatuju po koupi baráku. V Annonci jsem narazil na jedenáct let starý Scorpio 2.0 DOHC, stav tacho neznámý, stav auta celkem ušel, cena 27k, ale nějak se mi to auto zamlouvalo tak jsem ho vzal. Prvotní investice-1.500,- za čepy, litr za olej a filtr, litr za zadní brzdiče na vrak...
No jo, to je ale pro lidi, co maj spoustu času (proto mají potažmo málo peněz), nemaj obě ruce levý a navíc je to baví. Mě by to taky bavilo, ale svůj volnej čas radši využiju jinak. Obíhat vrakárny mě není můj koníček, zjišťovat, co stojí díl novej (abych to porovnal) taky ne. A riskovat, že na tom po měsíci budu s čerpadlem jako před výměnou, na to asi nejsem dost dobře trénovanej psychicky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.08.2011 13:00, Kožich for president:-)
Opožděně jsem si přečetl příspěvky v předchozí diskusi a musím říct, že mně Kožichovy příspěvky zahřály u srdíčka doufám, že bude psát častěji. Jednak je nadán spisovatelským duchem, ač se to nezdá, druhak píše k věci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.08.2011 18:01, RE: Klasika
Pepe posted by:
No jo, to je ale pro lidi, co maj spoustu času (proto mají potažmo málo peněz), nemaj obě ruce levý a navíc je to baví. Mě by to taky bavilo, ale svůj volnej čas radši využiju jinak. Obíhat vrakárny mě není můj koníček, zjišťovat, co stojí díl novej (abych to porovnal) taky ne. A riskovat, že na tom po měsíci budu s čerpadlem jako před výměnou, na to asi nejsem dost dobře trénovanej psychicky.
řekni upřímě kolik znáš lidí, potažmo aut, u kterých odešlo benzínové čerpadlo. já osobně tak možná dva, tři, ale všechno to byly LPG. a rozdíl ceny 1500 vč. práce nebo 5500 bez je docela dost. tedy tehdy to pro mě dost bylo, dneska je to plná nádrž a karton máček. čerpadlo obvykle přežije auto, takže když jsem koupil jiné z rok starého fofo tak jsem rozhodně chybu neudělal. nehledě na to že v současnosti, kdy je záruka na vše dva roky tak záruka na díl použitý při opravě je jen 6 měsíců, bůh ví kolik to bylo tenkrát. a ty brzdiče-je rozdíl dát sedm táců za nový nebo pětikilo za použitý. a v Praze bylo vrakáčů hodně, nevím jak dnes, takže žádná dlouhá cesta a hodiny shánění.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.08.2011 10:07, RE: Klasika
tomaskrtek posted by:
řekni upřímě kolik znáš lidí, potažmo aut, u kterých odešlo benzínové čerpadlo. já osobně tak možná dva, tři, ale všechno to byly LPG. a rozdíl ceny 1500 vč. práce nebo 5500 bez je docela dost. tedy tehdy to pro mě dost bylo, dneska je to plná nádrž a karton máček. čerpadlo obvykle přežije auto, takže když jsem koupil jiné z rok starého fofo tak jsem rozhodně chybu neudělal. nehledě na to že v současnosti, kdy je záruka na vše dva roky tak záruka na díl použitý při opravě je jen 6 měsíců, bůh ví...
Jasně, tady nikdo chyby nedělá... Já si dokážu představit, že na vrakárně koupím cokoli nemechanického - nárazníky, plechařinu (pokud není vidět skrz), světla... Možná ještě celej agregát se zárukou... Ale zrovna brzdič - tady by mi ty peníze za to nestály. Nedávno jsem nechával měnit brzdič na Ivecu, představa, že do auta, který mi vozí každej den 7 lidí 60km tam a z5 dám něco z vraku, mi nedělala dobře. Nehledě na to, že ti dovedové z vrakáren dobře znají cenu nových dílů a nestydí se říct klidně o 80% ceny. Pro běžnýho člověka možná ok, pro plátce DPH nesmysl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.08.2011 12:29, RE: Klasika
Pepe posted by:
Jasně, tady nikdo chyby nedělá... Já si dokážu představit, že na vrakárně koupím cokoli nemechanického - nárazníky, plechařinu (pokud není vidět skrz), světla... Možná ještě celej agregát se zárukou... Ale zrovna brzdič - tady by mi ty peníze za to nestály. Nedávno jsem nechával měnit brzdič na Ivecu, představa, že do auta, který mi vozí každej den 7 lidí 60km tam a z5 dám něco z vraku, mi nedělala dobře. Nehledě na to, že ti dovedové z vrakáren dobře znají cenu nových dílů a nestydí se říct kl...
pětikilo mi nepřijde jako 80% ze 7.000,-...ale třeba jen neumím počítat. každej kdo kupuje ojetinu tak kupuje hromadu použitejch dílů, tedy i např. čtyři brzdiče. a pochybuju že je demontuje, rozebere, promaže a dá tam nový gumičky. dneska bych už na vrakáči nekoupil nic, ale jen proto že mám auto který se na vrakáčích nevyskytuje. to že tě někde ometli-resp. že jsi se nechal, to je tvoje blbost, ale vrakáč beru jako zdroj levnejch dílů, originálních dílů. třeba plechy radši koupím na vrakáči než nové v druhovýrobě, a klidně můžou bejt dražší ale budou pasovat.
a neodpověděl jsi mi, znáš někoho komu odešla benzínová pumpa?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.08.2011 16:19, RE: Klasika
tomaskrtek posted by:
pětikilo mi nepřijde jako 80% ze 7.000,-...ale třeba jen neumím počítat. každej kdo kupuje ojetinu tak kupuje hromadu použitejch dílů, tedy i např. čtyři brzdiče. a pochybuju že je demontuje, rozebere, promaže a dá tam nový gumičky. dneska bych už na vrakáči nekoupil nic, ale jen proto že mám auto který se na vrakáčích nevyskytuje. to že tě někde ometli-resp. že jsi se nechal, to je tvoje blbost, ale vrakáč beru jako zdroj levnejch dílů, originálních dílů. třeba plechy radši koupím na vrakáči ne...
Dík za klasifikaci, ale takovej hejl, abych se nechal vysát na vrakáči nejsem. A nikoho s kleklým čerpadlem neznám, neb všichni, co se s nima bavím o takovejch intimnostech, jako je auto a jeho servis, takové problémy nemají...
Na pár firemních paštik jsem sehnal disky (půlku jsem 2.den přišel vyměnit, neb byly nevyvažitelný - takovýmu frajerovi, s lejzrovým okem, jako jsi ty by se to nestalo). Jinak jsem potřeboval jen pár drobností (motor i s turbem), aby auto šlo prodat a udělalo místo svému nástupci. Jinak - známé jsem loni přivezl auto v dané cenové kategorii, po nějakých 30tkm žádný díl z vrakáče ani odjinud nepotřebovalo. Teď se ozývá (nejspíš) nějaký čep, pro ten se taky na vrakáč nepohrnu. Tak mi necpi (prosím) svoje úžasné obchodní úspěchy na vrakáčích, asi nejsem ten, na koho bys potřeboval udělat dojem. A jestli si potřebuješ tahat triko, a ne věcně diskutovat, tak si laskavě vyber někoho jiného. Děkuju.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.08.2011 16:37, RE: Kožich for president:-)
Michal posted by:
Opožděně jsem si přečetl příspěvky v předchozí diskusi a musím říct, že mně Kožichovy příspěvky zahřály u srdíčka doufám, že bude psát častěji. Jednak je nadán spisovatelským duchem, ač se to nezdá, druhak píše k věci...
To jsem rád že někoho hřeju na srdečním svalu , jen doufám že jsi sličná košiška . Já nevím, proč tu diskuzi už uzavřeli...já bych si povídal... . No a včera jsem psal nějaký plky k tomu článku o alternativních palivech na hlavní stránce, ale tady si se mnou nikdo nechce povídat...bůůů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.08.2011 13:29, RE: Těžká volba
ivan2 posted by:
Já bych se toho Balena ani nebál, přijde mi že jich nejezdí tak málo, je to takové míň známé auto a proto by mohlo bejt levnější. Navíc slyšel jsem na něj docela kladné ohlasy. Ještě k tomu prostoru, čoveče mam 194cm a mam focuse2. Potřebuju něco většího jak kufrem tak kolem řidiče a normálně už jsem prolezl několik kombiků, jako je oktávka, superb, mercedes C, legacy, bmw5, avensis, volvo.. a žádný nemá znatelně víc místa, třeba typicky u A sloupku u hlavy, než můj focus. Už fakt nevim. Tim chc...
Já bych se balena taky nebál. Jezdil jsem v něm 5 let, vesměs jen standardní údržba. Ve značkovém servisu jsem nikdy nic kupovat nemusel, jen nějaký to světlo nebo startér na vrakáči. Měřím 193 cm, místa víc, než se z venku zdá (pravda, na úkor bezpečnosti). Když jsem loni koupil Mazdu 6 tchýně smutně konstatovalo, škoda, že to má menší kufr (což je samozřejmě nesmysl). Než bych auto prodával za 20 tis. (jsou skoro neprodejný), tak jsem jej věnoval sestře. Najela už dalších 30 tis. km, takže právě nyní atakovalo hranici 250 tis. km. Do letoška byl ještě původní výfuk (r.v.1998), tlumiče původní a dle testu vyhovující . Při koupi je třeba sát si pozor pouze na korozi nápravnice a převodovku (nikoliv spojku, jak se zde píše) a to především 2. stupeň. K dohledání jsou tu mé 2 obsáhlé recenze.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.