Kožich:
jestli ta narážka ohledně urážky byla míněná na mě - veřejně se ti omlouvám. Napsal jsemt o blbě. Beru to.
Ale - na druhou stranu musím říct i A, když jsem řekl B. Nejsem mechanik. Ale kolem aut se motám od r. 1977. Najel jsem přes 1,5 mega km, čehož asi 1,3 mega od r. 1995-2008, vesměs po celý Evropě a s hoooodně moc auty různých cenových profilů, což je dost na to, abych to mohl trochu hodnotit z té první strany - ze strany uživatele.
Ale ruku na srdce, nesehnat ND za Japonce za 23 tejdny, to nemůžeš myslet vážně, že ne?? A de facto na tuctovou Toyotu, kterých všude jezdí a povaluje se hafol. Ale to nioc, to jen na okraj.
Spíše mě zaráží ty obecné rday. něco poradíš, ale pak to neguješ, de facto podle tebe bych nevěděl, co za 70 litrů moc koupit - vtipy o Puntu neberu, to je tragedie pro městský skoky, ne auto do reálnýhop provozu na reálně rozflákaný cesty.
Bezpečnopst? Neznám auto starší 5 -7 let, který by dnes bezpečně obstálo při CT. A stálo 70 litrů. POkud hude něco stát 70 litrů, je to pojídzná rakev, protože materiáo ma jisté vlastnosti a ty nejsou neměnné - koroze je sviňa stačí blbá lehká nehoda a trefený nosník čí výztuha a z uzlu, který by v testu dostal 100% relativní pevnosti, ej najednou 20, když to jde blbě. Tož to k bezpečnosti.
A radit někomu Octávku za 70
To byl tedy good April joke
A d efacto vnaftě!!!
Já neporadím NIC, oprotože uaty za 70 se nezabývám, ale některé věci beru reálně z nadhledu a je jisté, že za 70 půjde o jeden velký nekonečný kompromis provázaný neskutečnou řadou průserů ve snaze udržet tu plečku v chodu tak, aych věděl, že ráno k tomu v -20 přijdu, nastartuji o vyrazím do práce či za kšeftem. tohle jsou jen pohádky a kdo věří, že takový auto (tedy levnéí, zachovalé, nenáročné na provoz, spolehlivé, bez zásadní údržby, kdykoliv provozuschopné, jednoduše servisovatelné - protože na veterány už není moc ND, ještě, že existují šrotiště), neexiustuje.