0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Auris 2,0 D-4D - žádná revoluce, jen evoluce

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 14:03, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Toyota nevi roupama co....pak to dopada takto. Nebyt velke spolehlivosti, tak si zakazniky nenajde - alespon v evrope. Corrola posledni generace byla pekna, i dobre jela. Vzhled pripominal nepatrne velkou fabii, takze byla pro nas trh i atraktivni. Vytku jsem mel na hranaty interier, ktery vypadal jak u Vectry B. Bohuzel musim konstatovat, ze aurisuv intos je bida. Ergonomickej kolaps a materialova deformace. Motory jsou dobre, ale neverim ze auris v nafte jede tiseji jak focus benzinu ( cetl js...
Na tom srovnání ohledne hlucnosti benzin. Focusu a naft. Aurisu trvam. Na druhou stranu je pravda, ze benzin. Auris 1,6 je se mi zdal o neco hlucnejsi nez diesel 1,4, je to hlavne tim, ze benzin se musi vic vytacet aby "jel".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 14:18, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Na tom srovnání ohledne hlucnosti benzin. Focusu a naft. Aurisu trvam. Na druhou stranu je pravda, ze benzin. Auris 1,6 je se mi zdal o neco hlucnejsi nez diesel 1,4, je to hlavne tim, ze benzin se musi vic vytacet aby "jel".
Toyota je kvalitka,klidně bych do ní šel,bral bych asi Celicu,neb Corolu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 14:18, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Na tom srovnání ohledne hlucnosti benzin. Focusu a naft. Aurisu trvam. Na druhou stranu je pravda, ze benzin. Auris 1,6 je se mi zdal o neco hlucnejsi nez diesel 1,4, je to hlavne tim, ze benzin se musi vic vytacet aby "jel".
Toyota je kvalitka,klidně bych do ní šel,bral bych asi Celicu,neb Corolu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 15:53, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Toyota je kvalitka,klidně bych do ní šel,bral bych asi Celicu,neb Corolu
Já bych teda půl mega za tohle auto nedal i kdyby mělo zlatý kliky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 16:15, RE: Ergonomická katastrofa
Šakal posted by:
to anonym 12:41:40:
Strašně jsi mě pobavil tvrzením, že Corolla byla trochu podobná velké Fábii a proto ji lidé celkem přijali. Musel jsem se strašně smát, protože Corolla se mi na rozdíl do Fábie líbí. Víš jen jsem Ti chtěl říct, že lidé v Čr bohužel již poznali zančku Toyota a proto v bazarech o zachovalé a levné auto nezakopneš. Jestli Corollu někdo kupoval, tak určitě ne, protože by byla podobná škodovce, ale proto, že je prostě dobrá. Vnitřek určitě není horší, než např u Golfa, či Octáv...
Osobně mi Avensis (nebo často kritizované interiéry vozů Subaru) nedělaly žádné problémy. Raději "přežvejknu" postarší interiér než horší jízdní vlastnosti a nebo vyšší poruchovost ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 17:27, RE: bez předmětu
bestdrifter posted by:
Já taky nevim, kde se ten pisatel co by šel do V Golfa dozvěděl, že je Auris hlučnej. Teď se už v Japonsku dělaj kvalitní a minimálně stejně dobrý dieselový motory jak ty evropský a některý, např. TDI od VW s jejich rachtajícíma PD motorama a chronicky nemocnejma váhama hravě strčí do kapsy. Dřív to stálo v Japonsku s dieselama na prd, protože se jim prostě tolik nevěnovali. Zato na jejich benzíny nemá Evropa ani ted (ukažte mi např., kolik evr. 1,6 má přes 90kw, moc jich nebude, že?), taky v p...
viceprvky pred deseti lety?? No, ja bych rekl ze uz tak pred 15. Viz.Sunny 1992, ktery je neznicitelny!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 18:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
viceprvky pred deseti lety?? No, ja bych rekl ze uz tak pred 15. Viz.Sunny 1992, ktery je neznicitelny!
A nebo 323F od Mazdy .. již rok 1989.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 19:51, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
A nebo 323F od Mazdy .. již rok 1989.
No prostě, kdo jezdí delší dobu na japoncích, tak si tak nějak zvykne, že nemusí řešit pořád nějaký problémy s elektrikou, zapalováním, váhou vzduchu, cívkami a jinými evropskými nemocemi a na interirér si člověk zvykne. (netvrdím, že u jap. aut se nikdy nic nepodělá, jen to není tak často) Sám jsem měl kdysi Mits. Carismu a interiér se mi zdál moc pěknej, (bylo to prostě něco niového a nikde jsem to neviděl) pak mi člověk, který měl Opla Astru (v základní výbavě) z roku 95 řekl, že mám hnusný interiér. To mě jenom utvrdilo v tom, že co člověk, to názor a někdy i nepochopitelný!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 21:12, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
A nebo 323F od Mazdy .. již rok 1989.
Ford Taunus - 1978 viceprvek:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 21:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ford Taunus - 1978 viceprvek:)
Mercedes benz - 200 tusim 1982+ viceprvek, ABS, Airbag..to jeste japonci nevedeli, co jsou to auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 21:18, RE: bez předmětu
Šakal posted by:
No prostě, kdo jezdí delší dobu na japoncích, tak si tak nějak zvykne, že nemusí řešit pořád nějaký problémy s elektrikou, zapalováním, váhou vzduchu, cívkami a jinými evropskými nemocemi a na interirér si člověk zvykne. (netvrdím, že u jap. aut se nikdy nic nepodělá, jen to není tak často) Sám jsem měl kdysi Mits. Carismu a interiér se mi zdál moc pěknej, (bylo to prostě něco niového a nikde jsem to neviděl) pak mi člověk, který měl Opla Astru (v základní výbavě) z roku 95 řekl, že mám hnusný ...
Je to docela pěkné auto ale poslední corolla se mě líbila ještě o kousek víc. Ale hlavně mě moc zajímají ty japonské diesely jak od toyoty tak hondy vypadají ze všech recenzí docela solidně co se týká spotřeby, hlučnosti, ale zajímalo by mě jak je to s nějakými díly k výměně nejčatěji vstřikovače atd. ty co zlobí evropu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 22:29, Proč?
anonym posted by:
Je to docela pěkné auto ale poslední corolla se mě líbila ještě o kousek víc. Ale hlavně mě moc zajímají ty japonské diesely jak od toyoty tak hondy vypadají ze všech recenzí docela solidně co se týká spotřeby, hlučnosti, ale zajímalo by mě jak je to s nějakými díly k výměně nejčatěji vstřikovače atd. ty co zlobí evropu.
500t za Aurise??!! To dám raději za 1-2 roky starýho Avensise v plné výbavě a mám nej auto u nás Nebo zná někdo lepší vůz???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.07.2007 08:44, RE: Proč?
anonym posted by:
500t za Aurise??!! To dám raději za 1-2 roky starýho Avensise v plné výbavě a mám nej auto u nás Nebo zná někdo lepší vůz???
Treba BMW rady6, MB CL¨nebp CLK (takovy to sedan/cupe 4dv.), nebo z lidovek treba Mondeo, Audi A4, Opel Vectra GTS.......nevim jestli lepsi - mondeo a Audi urcite podvozkem i komfortem, ale urcite mnohem hezci :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.07.2007 13:35, RE: Proč?
David_Logins posted by:
Treba BMW rady6, MB CL¨nebp CLK (takovy to sedan/cupe 4dv.), nebo z lidovek treba Mondeo, Audi A4, Opel Vectra GTS.......nevim jestli lepsi - mondeo a Audi urcite podvozkem i komfortem, ale urcite mnohem hezci :)
Mluví o autech pro normální lidi. Ty máš na BMW 6.....................?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.07.2007 17:00, RE: Proč?
anonym posted by:
Mluví o autech pro normální lidi. Ty máš na BMW 6.....................?
To jsou zase delbilní argumenty Neloginse. Když se bavíme o malých autech, tak on vždycky začne vytahovat Mercedesy, Báva a td. Já se například zastávám Toyoty a taky mám Corollu 1,6 VVt-i, r.v. 2004 a vím co to je za auto a užívám ho. Co máš za auto, že tady vytahuješ ty vlajkové lodi z německa? Připadá mi to jako na pískovišti, když se děti chlubí, čí táta je silnější. Už se fakt prober a srovnávej srovnatelné. Zkus srovnat třeba Yarise a fábku)) Nevím, nevím, jestli bys byl takový optimista, jel jsem s obojím a fábka mi nepřišla lepší vůbec, ale vůbec v ničem. A srovnávat s Avensisem A4 a Mondeo je obrázek tvé neznalosti, obě auta nesahají Avensisu a ni po kotníky, žijí jen z minulosti a poruchové jsou až hrůza. Je vidět, že znáš jen pár německých značek a jinak víš pěkný hovno a v ničem jiným jsi neseděl, troubo. Mám pocit, že ty jsi takový ten hospodský poradce z lidu, vypráví o bávech a medvědech a doma má felišu na LPG)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.07.2007 21:39, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To máte pravdu, ale paradoxně naprostá většina aurisů víceprvkovou zadní nápravu nemá. Tu najdete jen a pouze na její nejvýkonější verzi s 2,2 litrovým 16 ventilovým dieselem, který nabízí asi 177 koní, což je výborné. S aurisem jsem měl možnost chvíli jezdit, byl to asi první, co dovezli do ČR a vybaven byl motorem 2,0 D-4D, který poskytuje dostatečnou dynamiku, doprovázenou vcelku nízkou hladinou hluku. Také nevím, jak zde někdo přišel na to, že je auris hlučný, spíše naopak, jedná se o podobn...
Nelze než souhlasit. Vyzkoušel jsem Auris 1,6 Sool. Je to perfektní odpočinkové auto. Bude stejně úspěšný jako Corolla. Jediné co mně zarazilo, byla dodací lhůta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2007 11:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nelze než souhlasit. Vyzkoušel jsem Auris 1,6 Sool. Je to perfektní odpočinkové auto. Bude stejně úspěšný jako Corolla. Jediné co mně zarazilo, byla dodací lhůta.
No, jestli se nemýlím, tak Logins má skutčně Feldu, myslím, že to tady někdy psal. Taky si myslím, že je to ten tip člověka, co má hovno a vykládá o Mercedesech. Možná ani neví, jak na tom Medvědi v dnešní době jsou, on totiž už ani ten Mercedes není to co býval. Tomuto člověku to stejně nikdo nikdy nevsvětlí, je prostě strašně omezenej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.07.2007 14:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mercedes benz - 200 tusim 1982+ viceprvek, ABS, Airbag..to jeste japonci nevedeli, co jsou to auta
Ty toho evidentně nevíš daleko víc.Víceprvek není jednak samospasitelný,ale kinematika zavěšení kola se vyučuje na VŠ,tak tam upaluj a studuj. Nejde o to,co kdo měl první,ale co dnes a za kolik nabízí, jaká je kvalita a tam to dopadá dost jasně ve prospěch japonců.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2007 02:44, David_Logins
Moc pěkný auto, odjakživa po něm toužím. Dal bych za něj klidně i melcek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2007 00:19, RE:
anonym posted by:
Moc pěkný auto, odjakživa po něm toužím. Dal bych za něj klidně i melcek.
srovnávat to s BMW nebo MB to je blbost! Ani jedna z těch značek pro mě neznamená stalou kvalitu...A to že nedám 500tis za aurise to je věc jiná.Já bych to taky nedal protože na to nemám a raději bych si koupil staršího Avensise...Měl jsem kdysi Toyotu Carinu a spokojenost max..Pravda je, že se mi nelíbí u aurise ten tunel a jak vypadá palubovka včetně podsvícení....A musím i říct, že víc koukám po poslední verzi coroly jen nevím jak je dobrej ten naft. motor s 85KW..... Libor
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.