0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Auris 2,0 D-4D - žádná revoluce, jen evoluce

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 08:20, Podsvětlení palubovky
Pokud si dobře pamatuju z předváděcí jízdy, tak podsvětlení palubovky se dá regulovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 08:47, RE: Podsvětlení palubovky
Riccardo posted by:
Pokud si dobře pamatuju z předváděcí jízdy, tak podsvětlení palubovky se dá regulovat.
Ano máte pravdu. Podsvícení lze doopravdy regulovat. V době psaní testu jsem hledal a hledal a žádný ovladač regulace se mi nedařilo nalést. Až kolega z redakce přišel na funkci regulace podsvícení v nabídce PP.
Chyba opravena a sypu si popel na hlavu, Aurisu i čtenářům se za klamání omlouvám ... Příště budu muset překonat "chlapskou ješitnost" a alespoň nahlédnout do návodu ... .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 08:51,
Riccardo posted by:
Pokud si dobře pamatuju z předváděcí jízdy, tak podsvětlení palubovky se dá regulovat.
No nevim, vyhodit cca 450-500t.Kč za auto, který je ošklivý, má "nádorovitej" interiér, a ještě ke všemu nejede nijak úchvatně , a ještě dost hlučně?? Nezachrání to ani spotřeba 5 litrů, která v reálu bude 6,5, ani to že toyota je spolehlivá. Vezmu raději Focuse, který je technicky i vzhledově jinde, popř. Golfa 5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 08:53, Už chápu...
...jak to ti malí kluci japonský mysleli, když řikali, že posadili řidiče a kolem něj postavili auto. Bravo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 08:57, RE: bez předmětu
David_Logins posted by:
No nevim, vyhodit cca 450-500t.Kč za auto, který je ošklivý, má "nádorovitej" interiér, a ještě ke všemu nejede nijak úchvatně , a ještě dost hlučně?? Nezachrání to ani spotřeba 5 litrů, která v reálu bude 6,5, ani to že toyota je spolehlivá. Vezmu raději Focuse, který je technicky i vzhledově jinde, popř. Golfa 5.
Svůj názor na estetickou stránku věci říct samozřejmě můžeš - je to velice individuální věc, mě osobně se nová Toyota líbí, ostatně jako kterýkoliv jiný nový japonský auto, ale to co by jsi si koupil nebo nekoupil nikoho nezajímá! Design japonců šel poslední dobou dost nahoru a většina německé provenience jim v tom nesahá ani po ráfky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 09:06, RE: bez předmětu
David_Logins posted by:
No nevim, vyhodit cca 450-500t.Kč za auto, který je ošklivý, má "nádorovitej" interiér, a ještě ke všemu nejede nijak úchvatně , a ještě dost hlučně?? Nezachrání to ani spotřeba 5 litrů, která v reálu bude 6,5, ani to že toyota je spolehlivá. Vezmu raději Focuse, který je technicky i vzhledově jinde, popř. Golfa 5.
Mam asi mesic starou zkusenost s Aurisem 1,4D-4D a Focusem 1,6 benzin, chtel jsem vyzkouset i diesel,ale bohuzel u dealera Fordu nebyl k dispozici. Vyzkousel jsem auta behem jednoho dne. K Aurisu jsem pristupoval dost skepticky, a to na zaklade ruznych testu v mediich. O to vic me Auris prekvapil a Focus zklamal, diesel v Aurisu byl tissi nez benzin u Focusu, hluk od podvozku byl vyssi taky u Focusu. Jizdni vlastnosti v beznych (zakonnych) rychlostech jsou hodne podobne. Pro Focus mluvi cena a pouzite plasty v interieru, v Aurisu jsou skutecne tvrde, ale zase nic nevrze, a to jsem jezdil i po kostkach a rozbitych okreskach.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 09:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mam asi mesic starou zkusenost s Aurisem 1,4D-4D a Focusem 1,6 benzin, chtel jsem vyzkouset i diesel,ale bohuzel u dealera Fordu nebyl k dispozici. Vyzkousel jsem auta behem jednoho dne. K Aurisu jsem pristupoval dost skepticky, a to na zaklade ruznych testu v mediich. O to vic me Auris prekvapil a Focus zklamal, diesel v Aurisu byl tissi nez benzin u Focusu, hluk od podvozku byl vyssi taky u Focusu. Jizdni vlastnosti v beznych (zakonnych) rychlostech jsou hodne podobne. Pro Focus mluvi cena a p...
Já taky nevim, kde se ten pisatel co by šel do V Golfa dozvěděl, že je Auris hlučnej. Teď se už v Japonsku dělaj kvalitní a minimálně stejně dobrý dieselový motory jak ty evropský a některý, např. TDI od VW s jejich rachtajícíma PD motorama a chronicky nemocnejma váhama hravě strčí do kapsy. Dřív to stálo v Japonsku s dieselama na prd, protože se jim prostě tolik nevěnovali. Zato na jejich benzíny nemá Evropa ani ted (ukažte mi např., kolik evr. 1,6 má přes 90kw, moc jich nebude, že?), taky v podvozcích byli, jsou a ještě nějakou dobu budou na vrcholu. Zatímco Japončíci dávali zadní víceprvky snad do všeho co mohli už před 10 lety, tak Evropa na to přišla až teď a zatím je jich jak šafránu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 09:42, RE: bez předmětu
bestdrifter posted by:
Já taky nevim, kde se ten pisatel co by šel do V Golfa dozvěděl, že je Auris hlučnej. Teď se už v Japonsku dělaj kvalitní a minimálně stejně dobrý dieselový motory jak ty evropský a některý, např. TDI od VW s jejich rachtajícíma PD motorama a chronicky nemocnejma váhama hravě strčí do kapsy. Dřív to stálo v Japonsku s dieselama na prd, protože se jim prostě tolik nevěnovali. Zato na jejich benzíny nemá Evropa ani ted (ukažte mi např., kolik evr. 1,6 má přes 90kw, moc jich nebude, že?), taky v p...
To máte pravdu, ale paradoxně naprostá většina aurisů víceprvkovou zadní nápravu nemá. Tu najdete jen a pouze na její nejvýkonější verzi s 2,2 litrovým 16 ventilovým dieselem, který nabízí asi 177 koní, což je výborné. S aurisem jsem měl možnost chvíli jezdit, byl to asi první, co dovezli do ČR a vybaven byl motorem 2,0 D-4D, který poskytuje dostatečnou dynamiku, doprovázenou vcelku nízkou hladinou hluku. Také nevím, jak zde někdo přišel na to, že je auris hlučný, spíše naopak, jedná se o podobně tiché auto, jakým je třeba Peugeot 307, či Citroen C4. Ty považuji v daném segmentu za absolutně nejtišší. Jízdní vlastnosti aurise jsou takové, jaké očekává 90 procent kupujících v tomto segmentu. Ovladatelnost a jízda samotná je velice příjemná, ale trochu bezduchá, holt je to Toyota a ne Honda, či Mazda. Na design interiéru a exteriéru mohou být rozdílné názory. Mně osobně ta "pravčická brána" nijak nevadila. Co se hůře ovládá, je ruční brzda, která je příliš vzadu a dosti nízko, utopená. Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 10:05, Auris
Po zkušební jízdě v aurisu mohu říct že je to to pravé autíčko přesně na to co potřebuji. Jako každé jiné má své mouchy ale má jich podstatně méně než jiné vozy tohoto segmentu a cenové relace co jsem zkoušel a s mým aktuálním vozem stejného výrobce jsem byl také velmi spokojen. Vzhledem k tomu že "upgrade" z malého Yarise na Auris plánuju až během příštího roku, je možné, že některé drobnosti mezitím projdou úpravami.

Mno - a co se týká kritizovaného vzhledu.. Nikdy jsem nechápal lidi co si kupují věci podle vzhledu. Ať klidně vypadá jako plyšovej medvídek na kolečkách, když bude mít dobré jízdní vlastnosti, nízkou spotřebu, vysokou bezpečnost a spolehlivost.

Kdybych šel do supermarketu a byly tam dvě plechovky - jedna obyčejná plechová se značkovou kvalitní šunkou a druhá s krásným designem, hezkým obalem a dejme tomu ještě s pár holografickými efekty ale totálním nestravitelným blivajzem uvnitř, tak patřím v našem státě k té menšině co si koupí tu šunku bez ohledu na horší obal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 10:49, RE: bez předmětu
bestdrifter posted by:
Já taky nevim, kde se ten pisatel co by šel do V Golfa dozvěděl, že je Auris hlučnej. Teď se už v Japonsku dělaj kvalitní a minimálně stejně dobrý dieselový motory jak ty evropský a některý, např. TDI od VW s jejich rachtajícíma PD motorama a chronicky nemocnejma váhama hravě strčí do kapsy. Dřív to stálo v Japonsku s dieselama na prd, protože se jim prostě tolik nevěnovali. Zato na jejich benzíny nemá Evropa ani ted (ukažte mi např., kolik evr. 1,6 má přes 90kw, moc jich nebude, že?), taky v p...
A co je zajimaveho na tom, ze ma 1.6ska vykon 90kW? V Evrope si proste misto ni koupim stejne vykonnou 1.8cku nebo jeste vykonejsi dvoulitr. Nejak nechapu zalibu v ziskavani co nejvetsiho vykonu z co nejmensiho motoru. Ve vysledku ziskam maloobjemovy motor, ktery zere stejne nebo spise vice nez ten s vetsim objemem, takze vyhoda veskrze zadna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 11:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
A co je zajimaveho na tom, ze ma 1.6ska vykon 90kW? V Evrope si proste misto ni koupim stejne vykonnou 1.8cku nebo jeste vykonejsi dvoulitr. Nejak nechapu zalibu v ziskavani co nejvetsiho vykonu z co nejmensiho motoru. Ve vysledku ziskam maloobjemovy motor, ktery zere stejne nebo spise vice nez ten s vetsim objemem, takze vyhoda veskrze zadna.
Presne tak, obsah nicim nenahradis:) k cemu me je 1.6, ktera jede 210km/h, ale uz pri 130 toci motor vice jak 4.000ot/min. a zere 8l??Jinak jaky hovado napsalo, ze auris je tissi v nafte, nez focus v benzinu??? Nejtissi auto pri vysokych rychlostech je prave focus s motorem 2.0 TDCi. Pri 180km/h je v nem ticho, auris bude mozna tissi do 80 :o). Jinak Po zkusebni jizde v aurisu musim konstatovat, ze to auto je silne prumerne - hlavne podvozkem, ten spise podprumerny. Radsi si koupim 1.6 co ma 85kW od forda, nez vysokobeznej motor, kterej aby jel se musi tocit nadf 5.000....A pokud hledate dokonalost, tak za cenu noveho trapneho aurise sezenete BMW 3 E46 3 roky staryho:) kterej strci celou japonskou produkci vcetne nemeckejch lidovek do prdele:))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 11:09, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Presne tak, obsah nicim nenahradis:) k cemu me je 1.6, ktera jede 210km/h, ale uz pri 130 toci motor vice jak 4.000ot/min. a zere 8l??Jinak jaky hovado napsalo, ze auris je tissi v nafte, nez focus v benzinu??? Nejtissi auto pri vysokych rychlostech je prave focus s motorem 2.0 TDCi. Pri 180km/h je v nem ticho, auris bude mozna tissi do 80 :o). Jinak Po zkusebni jizde v aurisu musim konstatovat, ze to auto je silne prumerne - hlavne podvozkem, ten spise podprumerny. Radsi si koupim 1.6 co ma 85...
tak se podivame do tabulek prodejnosti v EU - vozy nizsi stredni tridy, auris na prvnim miste asi nebude
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 11:44, tuctovka
další předražená tuctovka .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 12:10, Ergonomická katastrofa
Nechápu, jak může autor napsat, že "Prostoru je skutečně na rozdávání", popř. že "Auris boduje prostorem". To auto je naprostá ergonomická katastrofa. Sedl jsem si do toho, prostoru vlevo pro nohu dost, prostoru vpředu dost, ale pravá noha naprosto uskřípnutá tím dementním rozšiřujícím se středovým sloupkem. Člověk si tam připadá jak v nějaké mučírně či v tanku. Taková nesymetrie se, podle mě, na dlouhé cesty nedá vydržet. Konec, Schluss, finito ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 12:33, RE: Už chápu...
bestdrifter posted by:
...jak to ti malí kluci japonský mysleli, když řikali, že posadili řidiče a kolem něj postavili auto. Bravo!
Bestdrifter je typickej člověk s "nezaujatým" pohledem na věc = vše japonský super, dokonalý, vše německý = šmejd a hnus. Je to k smíchu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 12:40, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Nechápu, jak může autor napsat, že "Prostoru je skutečně na rozdávání", popř. že "Auris boduje prostorem". To auto je naprostá ergonomická katastrofa. Sedl jsem si do toho, prostoru vlevo pro nohu dost, prostoru vpředu dost, ale pravá noha naprosto uskřípnutá tím dementním rozšiřujícím se středovým sloupkem. Člověk si tam připadá jak v nějaké mučírně či v tanku. Taková nesymetrie se, podle mě, na dlouhé cesty nedá vydržet. Konec, Schluss, finito ...
K prostornosti v testu uvádím pouze toto:
Za volantem jsem nalezl velmi rychle správný posez. Samotný volant skvěle padl do rukou, řadící páka je na vyvýšeném středovém tunelu ve správné výšce a k sedadlům nelze mít větší výtku. Druhá řada sedadel na tom s prostorností není vůbec špatně. Poměrně vysokou stavbu karoserie ocení cestující nadprůměrného vzrůstu. Ani oni se nebudou hlavou dotýkat stropu. Pokud na předních sedadlech nebudou sedět osoby taktéž s nadprůměrnou výškou, bude prostoru dostatek i v podélném směru.
Jako řidič jsem problém se středovým tunelem neměl, ale uznávám že řidiči s jinou (robustnější) stavbou těla mohou mít problém právě se středovým sloupkem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 12:41, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Nechápu, jak může autor napsat, že "Prostoru je skutečně na rozdávání", popř. že "Auris boduje prostorem". To auto je naprostá ergonomická katastrofa. Sedl jsem si do toho, prostoru vlevo pro nohu dost, prostoru vpředu dost, ale pravá noha naprosto uskřípnutá tím dementním rozšiřujícím se středovým sloupkem. Člověk si tam připadá jak v nějaké mučírně či v tanku. Taková nesymetrie se, podle mě, na dlouhé cesty nedá vydržet. Konec, Schluss, finito ...
Toyota nevi roupama co....pak to dopada takto. Nebyt velke spolehlivosti, tak si zakazniky nenajde - alespon v evrope. Corrola posledni generace byla pekna, i dobre jela. Vzhled pripominal nepatrne velkou fabii, takze byla pro nas trh i atraktivni. Vytku jsem mel na hranaty interier, ktery vypadal jak u Vectry B. Bohuzel musim konstatovat, ze aurisuv intos je bida. Ergonomickej kolaps a materialova deformace. Motory jsou dobre, ale neverim ze auris v nafte jede tiseji jak focus benzinu ( cetl jsem srovnavaci testy na focus a psalo se, ze odhlucnen jak luxusni limuziny - obzvlaste ve vysokych rychlostech - a ve vybave GHIA). Auris ma naprosto odporny cumak. Jizdne neni spatna a ni dobra. Prirovnal bych ji ke golfu 4 - komfortni, jiste, ale rozhodne ne sportovni¨. Na C4 taky pohodlim nema. Proste ani kocka ani pes. Japonskou produkci nemusim, protoze palubni desky me silne nevyhovuji - ergonomicky, civic, ani auris. Naopak mazda je ergonomicky mnohem lepsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 12:57, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Toyota nevi roupama co....pak to dopada takto. Nebyt velke spolehlivosti, tak si zakazniky nenajde - alespon v evrope. Corrola posledni generace byla pekna, i dobre jela. Vzhled pripominal nepatrne velkou fabii, takze byla pro nas trh i atraktivni. Vytku jsem mel na hranaty interier, ktery vypadal jak u Vectry B. Bohuzel musim konstatovat, ze aurisuv intos je bida. Ergonomickej kolaps a materialova deformace. Motory jsou dobre, ale neverim ze auris v nafte jede tiseji jak focus benzinu ( cetl js...
Toyota označuje Aurise především v reklamní kampani za revoluční. A to je částečně chyba. Lidé neznalí automobilové branže hodnotící vůz pouze podle designu budou zajisté spokojeni. Pro lidi znalé bude Auris zklamáním. Posledním Corollám toho šlo vytknout mimo stárnoucího interiéru doopravdy málo... Toyota se měla dle mého názoru soustředit na další vylepšení. Na světe by byl ideální vůz. Bohužel marketing. stratégové šli jinou cestou a zda byla správná, ukáže čas...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 13:45, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Toyota nevi roupama co....pak to dopada takto. Nebyt velke spolehlivosti, tak si zakazniky nenajde - alespon v evrope. Corrola posledni generace byla pekna, i dobre jela. Vzhled pripominal nepatrne velkou fabii, takze byla pro nas trh i atraktivni. Vytku jsem mel na hranaty interier, ktery vypadal jak u Vectry B. Bohuzel musim konstatovat, ze aurisuv intos je bida. Ergonomickej kolaps a materialova deformace. Motory jsou dobre, ale neverim ze auris v nafte jede tiseji jak focus benzinu ( cetl js...
to anonym 12:41:40:
Strašně jsi mě pobavil tvrzením, že Corolla byla trochu podobná velké Fábii a proto ji lidé celkem přijali. Musel jsem se strašně smát, protože Corolla se mi na rozdíl do Fábie líbí. Víš jen jsem Ti chtěl říct, že lidé v Čr bohužel již poznali zančku Toyota a proto v bazarech o zachovalé a levné auto nezakopneš. Jestli Corollu někdo kupoval, tak určitě ne, protože by byla podobná škodovce, ale proto, že je prostě dobrá. Vnitřek určitě není horší, než např u Golfa, či Octávie, je jiný, ale ne horší. Já jsem tady často četl, jak je hnusný Avensis a jak má ošklivý vnitřek, ale mě se prostě líbí daleko víc než třeba Passat, ale to je otázka vkusu. Každopádně, nám, co jsme si rádi levně koupili mírně jetou Toyotu z bazaru za dobrou cenu již odzvonilo, dnes jsou tyto vozy velmi žádané a v bazarech se solidní kousek neohřeje dlouho. To jsou prostě fakta a kdo se trochu v tomto pohybuje, tak mi dá nejspíš za pravdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2007 13:58, RE: Ergonomická katastrofa
anonym posted by:
Nechápu, jak může autor napsat, že "Prostoru je skutečně na rozdávání", popř. že "Auris boduje prostorem". To auto je naprostá ergonomická katastrofa. Sedl jsem si do toho, prostoru vlevo pro nohu dost, prostoru vpředu dost, ale pravá noha naprosto uskřípnutá tím dementním rozšiřujícím se středovým sloupkem. Člověk si tam připadá jak v nějaké mučírně či v tanku. Taková nesymetrie se, podle mě, na dlouhé cesty nedá vydržet. Konec, Schluss, finito ...
S prostorem v Aurisu problém nemám, a to měřím 1,88m a vážím 90kg. Chce to vyzkoušet nastavení sedadla.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.