0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme auto do lesa

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, ostatní, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 14:27, rada
No tak náš hajnej má starý Terano od Nissanu s benzínem 2,4 předělaný na plyn a nesmírně si ho pochvaluje. A to se vejdeš klidně do 45000,- i s tím plynem.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 17:19, rada
Land Rover Discovery 300TDI, drzak, uzaverky dif., dostupne a levne dily, prostupnost neuveritelna, spotreba 9 - 10l/100km.
Jestli mate zajem piste na info@kancibouda.com
cena cca 80 - 100 tis.
Stastny vyber
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 18:31, rada
Suzuki Samurai SJ 413, ale inj. motor, katalyzátor, 69 PS, tj. po r. 1991, lehký nezmar s neskutečnými schopnostmi v terénu, ideální školní off road, jediné auto, které se vejde mezi stromy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 18:43, rada
Jedině Suzuki Samurai nic lepšího do lesa není, ale jedině s motorem 1.3 benzín nebo pak tu naftu ty jsou taky výborný. Sám mám Samurai 1.3 benzín a nemůžu si to vynachválit. Ještě by připadala v úvahu Niva, ale tam už je ta spotřeba značně vyšší oproti Samuraii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 20:41, rada
Ahoj radím ti Jeep cherokee 4.0 v lpg . Kdyžtak se podívej na www.jeep-club.net
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 08:21, rada
Pracuji jako dřevorubec ve vojenském prostoru...mám už tři roky Opla Fronteru sport(krátkou)Dvoulitrový motor,benzín,spotřeba asi 12 litrů,převážně středně těžký terén,12 měsíců v roce,jezdím s ní všude,až skoro na paseku,větší kola,terenní vzorky,za tři roky bez větších problémů,jen jsem měnil kříž na kardanu,prasklá hadice na servu,brzdové obloženi a teď jsem podruhé měnil čepy na přední nápravě,což je ale vzhledem k terénu,na kterém se pohybuji celkem normální...jo a ještě tlumič výfuku...no a taky koroze se začíná projevovat...ale to je daň za to,že nemám čas ji kolikrát ani umýt,natož ji leštit...dal jsem za ní před třemi lety 98000...a jestli mi ještě aspoň dva roky vydrží,tak si opět koupím stejné auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 09:35, rada
Dobrý den, mohu doporučit Opel Frontera starší verze (A) B je výborná ale do lesa je jí škoda a je již zbytečně drahá.
plusy:
Dostatečná prostupnost vysoká svtlá výška dobré nájezdové úhly
Web zabívající se přímo tímto vozem haldy rad postupů atd
Velké množství levných starších dílů
Když je potřeba lze velmi jednoduše zvednout až o 10 cm
Palivo:
do nějakých 5000 ročně bych volil benzín nad diesel spotřeby kolem 8mi až 10 litrů
dokonce i ten komfort je přijatelný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 09:49, rada
Co člověk to názor ale já bych se klonil k Land Roveru Defendru nebo Discovery 3,
Defendr klasika do lesa je to dříč a zvládne hodně. A Discovery je taky užasná ale zíroveň už je to aj pohodlny auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 09:49, rada
Omlouvám se ta Discovery měla být 1.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 12:12, rada
Kromě Vámi zmíněných automobilů, které ve většině případů seženete v benzínové motorizaci, bych do dalšího výběru zařadil několikrát zmíněnou Fronteru, Ladu Nivu, Nissan Terrano II a jeho dvojče Ford Maverick.
Všechny vozy jde pořídit v naftě. Fronteru 2,3 TD pohání motor Isusu a docela se drží a auto nemá v terénu problém. Nivu 1,9 v naftě budete hledat déle, s traktorem od Peugeotu pod kapotou to není žádný rychlík, ale její průchodnost v terénu je nepopiratelná. Nissan a Ford mají motory 2,7 TD, které také nezklamou.
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že naši hajní se prohání v zimě i v létě po lesích se Suzuki Vitara a Jimny. Jsou to však poměrně nová auta a pravděpodobnost, že by na jejich pořízení stačilo 100 tisíc je malá. Nicméně občas se kolem proženou ve starší Fronteře a Terranu první generace a nechají za sebou všechny moderní SUV a ostatní, co si hrají na teréňáky.
Pro potřeby myslivce, který s autem jezdí jen do lesa doporučuji se držet Vašeho výběru a vybrat si kus s dobrým obutím a budete jistě spokojen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 17:11, rada
Kašlete na všechny nesmyslné Off roady a Nivy. Vám bohatě stačí Suzuki Jimny!
Opakuji Jimny. Jel jsem s ním a je fakt dobrej......nevypadá na to.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 18:00, rada
Pracuji u lčr a jako lesník(myslivec) a nemůžu si vynachválit služby od vozidla Mitsubishi L200 2,5td. jezdím cca 1200 km/ mes., spotreba je trošku vyšší cca 11l/100km, ale za to v šumavských podmínkách. Pickup se hodí do každeho terénu, zvěř velice snadno odvážim na korbě (i jeleny), bez ohledu na to jestli korbu zaneřádim nebo ne, stejně tak je tomu se zbytky dřeva. mohu jen doporučit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 18:56, rada
jestli mužu doporučit kup si nějaky ostry čtyřtaktni kross nebo 4 kolku s laděnim vyfukem do lesa toje fakt pecka)) a aji mislivci budou zavidět
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 01:20, Lada niva
ano s touhle ruskou hruzou jsem byl nucen pracovne jezdit ne jen po polich a lesich, na silnici opravdu skoda mluvit, ale v terenu vsechna cest. Vzdy jsem se dostal vsude za jakychkoliv podminek, pri bocnim naklonu to vzda drive ridic nez auto. Kde cesta nevedla, se proste z cesty sjelo, manevrovatelnost mezi stromy na jednicku. Nikomu tenhle spartansky automobil nevnucuji, se shanenim zachovaleho kousku bude asi problem. Ciste z vlastni dvoulete zkusenosti do terenu mohu jen doporucit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 10:35, PANE REDAKTORE-ČTĚTE POZORNĚ
Vážený pane Dvorský, nebylo by od věci číst ty dotazy pozorněji, pak by se Vám nemohlo stát, že do výběru zařadíte Land Rover Defender, jelikož tazatel chce koupit vůz okolo 100 tisíc Kč. Pokud se podívám na nabídku Tip-Carsu a zadám Defendra v hodnotě dokonce do 120 tisíc, tak mi jich vyjede jen pár, všechno benzíny a všechno historické exponáty, nejmladší z nich z roku 1981, pokud jsem štědřejší a zadám limit 150 tisíc, přibude tam další benzínový veterán, tentokrát z roku 1983. Nechápu tedy, proč to doporučujete pánovi, který má rozpočet okolo 100 tisíc. Vůbec nechápu, proč se ve vašem doporučení neobjevily mladší ročníky Nivy s dieselovým motorem, které odvedou v terénu velmi precizní práci, rozhodně bych tam zařadil i spolehlivé Ferozy(Daihatsu).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 21:17, RE: PANE REDAKTORE-ČTĚTE POZORNĚ
cruise posted by:
Vážený pane Dvorský, nebylo by od věci číst ty dotazy pozorněji, pak by se Vám nemohlo stát, že do výběru zařadíte Land Rover Defender, jelikož tazatel chce koupit vůz okolo 100 tisíc Kč. Pokud se podívám na nabídku Tip-Carsu a zadám Defendra v hodnotě dokonce do 120 tisíc, tak mi jich vyjede jen pár, všechno benzíny a všechno historické exponáty, nejmladší z nich z roku 1981, pokud jsem štědřejší a zadám limit 150 tisíc, přibude tam další benzínový veterán, tentokrát z roku 1983. Nechápu tedy, ...
Pane cruise,
pan redaktor píše:
defender blablabla
Cenově se k Vaší cenové hranici ani neblíží a servis není zcela tak pro každého spotřebitele. Je to spíše pro nadšence, který je schopen si hodně věcí opravit sám.
...čímž chtěl pan redaktor sdělit /i když to nebylo křišťálově jasné/, že pokud by nebyly ve hře peníze doporučil by Defendera, ale vzhledem k tomu, že se k hranici ani neblíží /tzn. je mnohem dražší/ a servis není zcela pro každého /tzn. je velmi drahý/... no že to auto prostě doporučit nemůže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 22:03, RE: PANE REDAKTORE-ČTĚTE POZORNĚ
Reno posted by:
Pane cruise,
pan redaktor píše:
defender blablabla
Cenově se k Vaší cenové hranici ani neblíží a servis není zcela tak pro každého spotřebitele. Je to spíše pro nadšence, který je schopen si hodně věcí opravit sám.
...čímž chtěl pan redaktor sdělit /i když to nebylo křišťálově jasné/, že pokud by nebyly ve hře peníze doporučil by Defendera, ale vzhledem k tomu, že se k hranici ani neblíží /tzn. je mnohem dražší/ a servis není zcela pro každého /tzn. je velmi drahý/... no že to auto prostě doporučit nemůže.
No...chápu, číst umím, ale připadá mi to úplně irelevantní...když napíše chlap, že chce levné cabrio okolo sta tisíc, tak mu přeci nebudu říkat...no pane, pěknej by byl mercedes SL 55 AMG, sice není ve vaší cenové kategorii, ale zas nemá plátěnou, ale pevnou skládací střechu a pro váš účel by byl asi nejlepší....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.12.2009 00:07, Dobrá rada
Na takovýto požadavek bych odpověděl: Pane inženýre, takové auto podle vašeho zadání za 100.000 nekoupíte. Budete muset ještě chvíli šetřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.12.2009 11:53, RE: PANE REDAKTORE-ČTĚTE POZORNĚ
cruise posted by:
No...chápu, číst umím, ale připadá mi to úplně irelevantní...když napíše chlap, že chce levné cabrio okolo sta tisíc, tak mu přeci nebudu říkat...no pane, pěknej by byl mercedes SL 55 AMG, sice není ve vaší cenové kategorii, ale zas nemá plátěnou, ale pevnou skládací střechu a pro váš účel by byl asi nejlepší....
Musíš to brát tak, že pan redaktor se snaží odpovědět aspoň trošku všeobecně i pro ty, co mají podobné požadavky ale třeba vyšší cenový strop. Když bude článek aspoň trochu unifikovaný, zaujme víc lidí, které zajímá podobná věc a o to tu snad ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.12.2009 12:35, Suzuki Jimny
mrkněte na tohle http://www.youtube.com/watch?v=lL4moQXv_XI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tB_zIGeHHek&feature=related
))))))
a hajdy pro Suzukiho.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.