0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme auto do lesa

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, ostatní, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 07:50, rada
asi starší Grand Cherokee, benzínový s LPG...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 08:03, rada
Nedávno kamarád prodával Wranglera (tuším 2,4i) po servisu v hodnotě 20tkč v perfektním stavu za 90 tisíc.
Myslím že tento model by splňoval vaše požadavky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 08:38, rada
co takhle nissan patrol 2,8 td, y60 kratkej by mohl splnovat vsechny vase pozadavky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 08:53, rada
Hlavně žádné SUVéčko, co se tváří jak off-road.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 09:04, rada
Jednoznačně skutečné terénní auto,tedy Jepp Wrangler anebo Defender.Osobně se kloním k Wrangleru(dostupnější servis,menší ceny ND).Samozřejmá je absolutní terénní průchodnost(tam kde k SUV povoláte traktor,protože zapadlo,tak pravý terénák naopak pomůže tahat ostatní).Jsem současným uživatelem Wrangleru ,předtím jsem měl SUV 3 x posobě.Zoufal jsem si z SUV a nyní jsem v pohodě(Wrangler projedei tam,kde chodci mají problémny s chůzí...).Tedy : SUV na silnici a občas na polní cestu zpevněnou,pravý terénní vůz do náročného terénu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 09:13, rada
ja si koupil patrola y61, dlouhyho 2,8 td, jezdil jsem s kamaradem po jeho pozemcich, les neles, kopec nekopec, blato atd a mel jsem na tom trapny silnicni letni gumy, a nezadrhnul jsem se nikde, nvm jak je na tom wrangler ale patrol me potesil a kratkej to bude mit jeste jednodussi v terenu. Ten kamarad ma mitsubishi pajero kratky ale to bude asi na udrzbu trosku choulostivejsi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 10:38, rada
Vazeny kolega,podla toho,co pises zarad do vyberoveho konania aj ladu nivu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 10:47, rada
Taktéž se přikláním k Nivě, projel jsem se v terénu skoro vším možným, včetně H2, H3, ale Niva mě příjemně překvapila, je to kovářská práce, pocit nezničitelnosti a super průchodnosti. Další výhoda je levná údržba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 10:48, rada
Co třeba Lada Niva ...
Do lesa stačí, průchodnost terénem je velmi dobrá, není přehnaně velká a tak se kolikrát vejde i tam, kde velký teréňák neprojde a opravy zvládne kdejaký vesnický kovář. Cena nízká, akorát to není na honění image ...
Se Sportage má zkušenosti kolega. Nedávno vjel do výmolu na silnici a rozhodil si geometrii. V servisu mu sdělili, že s tím (SUV)! nesmí vymetat výtluky a jezdit do terénu ...!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 10:50, rada
Jééé, omlouvám se. Párkrát jsem obnovil stránku a můj komentář se opakovaně vložil do diskuse.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 10:56, rada
jedině lada niva ta vyjede nejvic je to opravdovy terenak,jedině da se koupit za super penize.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 10:59, rada
výběr je následující - Niva, Defender, Patrol, LandCruiser vzhledem k tomu že v rodině máme člověka podobného zaměření tak bych doporučil nivu. Opravovat se dá kamenem, není tam moc věcí na zničení a průchodnost terénem je velice dobrá. Nevýhoda je trošku vyšší spotřeba benzínové 1,7 a vnitřek jak ve škodě 105... Vzhledem k ceně kterou popisujete je to ale nejrozumnější varianta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 11:24, rada
Jedině Niva 1,7i. Vlastní zkušenost, 5 let jsem s ní jezdil do Krkonoš makat do lesa a zcela vyhovuje svou finanční nenáročností na provoz a servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 11:34, rada
3 dverova vitara, a nebo ta niva(nevim ale nekde sem slysel, ze co usetris na koupi, nastrkas do dilu. na druhou stranu lidi toho napovidaj :D ). nebo koukni na autadoterenu.cz nebo nejaky 4x4 forum tam mas prehled a i poradej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 11:49, rada
Nivu. Jezdil jsem s krátkou i dlouhou, opravy za pár peněz, trochu žere, ale který auto v terénu nežere? Anebo Samurai.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 11:56, rada
Niva, Patrol, Defender - v tomto pořadí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 12:15, rada
Vím že je to hodně okrajovka, ale kdyby jste měl možnost, zkuste se projet Auverlandem. Je to hodně poctivý teréňák na méně ohleduplné ježdění po lese. Pár jich jezdí i pro horskou službu.
Jinak Lada Niva...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 14:09, rada
Doporučuji vážně uvažovat o Land Rover Discovery 2,5TDi - pouze typ 300TDi r.v. 1997-1998 s plochými řemeny v motoru. Poctivá kovařina, tuhé nápravy, držák, neuvěřitelná prostupnost terénem, obě uzávěrky originál.
V rozbahněném lese je to jen o pneumatikách, na druhou stranu, krásně se s ním jezdí i po dálnici (má dokonce klimatizaci). Novějším modelům po r.v. 1998 a mladším s motry TD5 se obloukem vyhněte. Defender bych nebral. Neví co by si za něj řekli, nestojí to za to, a je v něm strašně málo místa - žádné pohodlí, a po častém převrácení drahé díly, hned se komplet vše na strašně měké karoserii kroutí. Na Disco se dá vše sehnat za pár šupů a celkově vydrží. Pak bych bral asi výborně prostupný Samurai, ale mimo les je strašně uskákaný a malý. Niva v terénu super, na silnici špatný + KOROZE a časté poruchy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 16:44, rada
Já osobně preferuji TOYOTY ale nevím, zda na vaše podmínky není "zbytečná".
Rav4, Land cruiser, Hilux
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 17:11, rada
mozna by nebylo marne se pohlidnout po nejakem nissanu treba terranu je to nezmar projede toho opravdu hodne nema velkou spotrebu a da se sehnat do 60 tis.kč. nebo patrol gr v terenu jede jako tank a ten radovy 6 valec ma opravdu pekny zvuk na naftu ale je potreba si ohlidat korozi ramu ,jinak landroverum bych se vyhl hlavne tem benzinovym maji opravdu velkou spotrebu a spatnou spolehlivost defendru se to samozdrejme netyka
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.