0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme auto do lesa

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, ostatní, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 21:03, rada
Samuraje, má ho známý lesák a chrochtá si, je to malý lehký autíčko a tak se dostane dost daleko...jinak Nivu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 21:40, rada
Suzuki Samurai
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 23:07, rada
doporučuji projít Off fóra jako w.offroadforum.cz, nebo w.4x4nazory.cz, pro infa o Land Roverech w.landorverforum.cz. Jinak Vám každý poradí, co je jeho srdci nejbližší , každopádně na uvedených fórech se dá nastudovat hodně informací ze všech strana to od lidí, kteří tomu opravdu rozumí a dělají do toho. Je tam fakt obrovský množství velmi použitelných informací a obvykle i nějaký auta k sehnání a to i od lidí, kteří si je sami upravovali a opečovávali je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.11.2009 23:42, rada
No tak za 100 papírů nekoupíš nic slušného,to tě upozorňuji předem. Na pojížděčky dolesa,jak píšeš "středně těžký terén" je málo výherců.
Kdysi jsem se chystal koupit něco z této kategorie,ale nakonec jsem to vzdal,protože auta jsou to drahá a když byla za "dobré prachy",tak to byly vraky.
Moc na výběr nemáš.
Možné vozy: Mitsubishi Pajero,Toyota Land Cruiser,Nissan Patrol a Jeep Grand Cherokee.
Na ostatní se nedívej,středně težký terén nezvládnou.Pokud tedy oba dobře chápeme tento pojem.Jsem téměř denně mimo zpevněné cesty, jezdím lehký terén a stačí mi na to SUV.Středně težký bývá poměrně často na zmáčených lesních cestách, ježděných traktorem a věř mi,že Ti tam Vitara,RAV4 apod. zůstane vyset....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 01:20, rada
Když to tady tak čtu tak se celkem podivuju. Jedině pajero td. Když budeš mít zájem pošlu ti nějaká videa a foto. a nejedná se o středně těžký terén ale o Hard teren. napiš mi mail. Cruttor@seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 01:25, rada
Názory Niva a samuraj!!!! Jo dobrý když se v tom chceš pořád přehrabovat. (poloosy, hřídele v převodovce a spotřeba.) Jinak pneu vraník pneu EXTREME T3 pak to leze i po stromech Cenově dostupné a odolné galusky. Zkušenosti Starý Pajero si nechá lecos líbit a drží pokupě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 08:11, rada
hele, jestli Ti můžu radit, Lada Niva ! a víc neřeš, je to to, co potřebuješ a budeš spokojenej ! bral bych 1.7
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 08:26, rada
Sic do lesa moc nejezdím a ani nemám na to vhodný auto,ale opravdu nejlepší je Lada Niva 1,7 4x4.Nová stojí 190000kč a rok jetá už jen 158000kč -v Berouně.Koupíte Patrola je pohodlný a velký,ale pumpa stojí jako 1/4 Lady a nevyjeto to co tahle lehká potvora.Ono taky skočit zablácenej a se psem do "Q7" není ono.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 09:12, rada
Zdravím Vás,já se živím jako dřevorubec a před pár lety jsem řešil něco podobného jako Vy a koupil jsem Suzuki Vitaru 3dv. Je to velice spolehlivé auto a pokud jej obujete do pneumatik se vzorkem M/T tak se dostanete v terénu hodně daleko.Co se týče náhradních dílů dají se celkem sehnat za slušné peníze a je jich na trhu dostatek. Vitaru mám benzín 1,6 8 ventil a spotřeba je 8-9l běžné ježdění v terénu si řekne samozřejmě o trochu víc. Samurai i Jimny jsou na tom podobně jako Vitara na rozdíl od ní mají tuhou přední nápravu,která je do terénu lepší nemusí se na ní téměř nic měnit. Kiu bych nebral mají ji u nás policajti a moc jim nesedí,je hodně houpavá a v terénu nic moc. Niva je v terénu nezmar,ale je to pokladnička, neustále se na ní něco kazí. Pokud máte rozpočet striktně do 100 000 tak kupte Vitaru nebo Samuraie pokud můžete těch 100 000 překročit tak kupte toho Jimnyho je modernější a bude mít lepší výbavu aierbegy a td. Doufám,že jsem Vám trochu poradil a štastnou ruku při výběru auta. Hezký den Karel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 12:28, rada
zkuste se podivat po Jeepu Cherokeem a nebo Wrangleru s pohonem LPG
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 12:38, rada
Dobrý den, máte-li zájem o kopi vozu přesně pro Vás v cenové relaci, kterou uvádíte, prosím kontaktujte mne prostřednictvím e-mailu holymichal@seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 14:05, rada
Suzuki Samuraj !!!! Je to nezmar. Já sám vlastním Jeep Grand Cherokee, ale toho by tam byla škoda a pořizovací náklady jsou čtyřnásobné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 18:35, rada
do lesa nivu nebo opla fronteru sport, max nějakýho malýho džípa podle peněz a nároků na komfort, všechny se vyhrabou dobře v neuvěřitelným terénu, fronterku krátkou(sport), stačí bohatě pro čtyři myslivce i s pejskama, niva je komfortem v minulým století ale maká taky, džíp je dražší a pro přátele značky, nebrat kia sportage, to je pseudotereňák, vámi navrhované suzuki Jimny nevím, nevím, je to moc nový typ a stojí dost i ojeté, v terénu nevím, vitaru krátkou, jsou spolehlivý, ale do hlubokýho bahna a oranice nic moc, tahali jsme ji,
palivo benzín, spotřeba velmi záleží na terénu a použitém náhonu kol,
co do údržby... je náročnější niva, taky rezaví, ale má levný díly, frontera a wrangler akorát co poničíte v terénu a běžná údržba, co musíte dělat u každýho auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 18:42, rada
do lesa radsi daihatsu rocky,suzuki samurai,ford maverick ale musi byt zvedly alespon o 30cm,nissan patrol a nebo taky treba mitsubishi pajero 2.5 td
ja sam mam samuraie a ten vyjede vic nez nejakej novej jeep tak radsi suzuki samurai do lesa peckovej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 21:04, rada
Rozhodně Lada Niva, za ty peníze bude slušná a projede nejvíc. Vyzkoušel jsem hodně offroadů (jezdím s nimi v práci - Pajero, Patrol, L200, Hilux, Jimny, Niva) a na jízdu do lesa je Niva zcela ideální. Díly jsou levné a auto samo o sobě dost vydrží. Např. u Jimny, co 50.000km se měnila spojka a otřesná spotřeba - pod 10L je problém se dostat. Ta 10L bude Niva jezdit taky. Jedinou nevýhodu bych viděl v absenci posilovače a poněkud horší zpracování. Ovšem pro váš účel bych to asi neřešil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 22:09, rada
V podstatě je jedno, jakou značku vyberete. Již pár let se věnuji off roadu a z vlastních zkušeností vím, že vámi vybrané vozidlo by mělo mít především :
- obě nápravy tuhé ( Samuraj, Patrol, Mercedes G, Rocky, atd.)
- dieslový motor (má podstatně vyšší kroutící moment, většinou menší spotřeba)
- alespoň jednu uzávěrku diferenciálu
Další úpravy jsou již na dohodě, co Vám nejvíce vyhovuje a co dále vyžadujete. V případě dalších informací mě můžete kontaktovat na navratil-liberec@seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 08:23, rada
Za ty peníze buď Nivu, nebo se zkus podívat na Forestera.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 13:28, rada
Sel bych do patrola, ty y60 se prodavaji za solidni ceny a na offroad foru najdete urcite i peknej kousek , dovezenej z nemecka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 13:52, rada
No Nivě bych se zdaleka vyhnul, pokud člověk nechce furt jenom něco opravovat (ale pravda je, že na opravu stačí hasák a kladivo). Špatný určitě není Samuraj a jeho mladší brácha Jimny - lehké, malé s poměrně živým a neužraným motorem a projede skoro všude (podle gum a bohužel nemá uzávěrku zadního diff.). Na dálnici pravda ideální není...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.12.2009 13:54, rada
S ostatními bohužel nemám osobní zkušenost
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.