0
back
 

diskuze k tématu: SUV jsou zbytečná!

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 09:33, RE: Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
anonym posted by:
Motáš jabka a hrušky dohromady poučko a už tady nebudu reagovat na ty tvoje bláboly, jednostranný toky nikde neexistujou, vše je provázané víc než si myslíš. Myšlenky socdemkom z tebe smrdí do dálky. konec diskuze.
Jediné, co tady souvisí s ovocem je to, že jsem tě nachytal na hruškách. O ekonomice víš evidentně prd. Jednostranné nebo silně nevyvážené toky samozřejmě existují. A soc myšlenky si nech pro sebe, protože základní kapitalistické slovo trh ti vůbec nic neříká.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 09:37, RE: Pár poznámek k SUV
anonym posted by:
Takhle debilní a komoušský článek jsem na jinak dobrých stránkách tipcars nečetl. Autor je buď komouš nebo ho někdo zneužíval v SUV nebo je to závistívý debil. No spíš včechno dohromady. Mazej zpátky do zahraničí nebo piš něco normálního smrade. A ty co jsou proti SUV, pořádně jim nafackovat a dát je do studené vody, vono se jim tupcům rozsvítí
A ty jsi buď prodejce anebo majitel, který právě zjistil, že něco koupil zbytečně a nemůže to rozchodit. Sázím na B!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 10:41, reakce na suv
dobrý den.rád bych objasnil proč já,22 letý mladik jezdím v suv(na které sem si sám vydělal)
2 roky jsem měl škodu octavii 1.6 rok 2002.Výborné auto,pohodlné,vybavené,usporné.
Ale také nízké.odřená vana,urvaný plastový kryt včetně bočnic pod motorem,neustále sedřený nárazník.a nervy kdykoli jsem musel jet mimo pevný povrch.
koupil jsem si proto mazdu tribute 3.0 V6
Ano vůz se naklání,do zatáček to chce trochu uvažovat a mírnit se.Jinak je to super.Nezajímají mě obrubníky,díry,vyjedu co potřebuji.i s vlekem.Pohodlí je také nesrovnatelné,zejména zásluhou vysokých pneumatik.

Ano spotřeba nejde pod 12 litrů a parkování také není nejjednodušší ale to je přeci moje věc.trávím hodně času v práci a pak mám nárok na to se dostat domů v pořádku a bez srarostí o svou olejovou vanu.
nechte každého at si koupí co chce,je to jeho volba...třeba i ten kamion
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 10:56, RE: reakce na suv
anonym posted by:
dobrý den.rád bych objasnil proč já,22 letý mladik jezdím v suv(na které sem si sám vydělal)
2 roky jsem měl škodu octavii 1.6 rok 2002.Výborné auto,pohodlné,vybavené,usporné.
Ale také nízké.odřená vana,urvaný plastový kryt včetně bočnic pod motorem,neustále sedřený nárazník.a nervy kdykoli jsem musel jet mimo pevný povrch.
koupil jsem si proto mazdu tribute 3.0 V6
Ano vůz se naklání,do zatáček to chce trochu uvažovat a mírnit se.Jinak je to super.Nezajímají mě obrubníky,díry,vyjedu co potřebuji...
Co když si někdo chce koupit nájemného vraha? Nechte ho být je to jeho volba... Nezajímají mě obrubníky - hm, už vím, proč jsou často vyvrácené. Nezajímají mě díry - protože je sám vyrábím se svým těžkým autem. Spotřeba je moje věc - hmmm, takže zásoby nám dochází, ale pán to vidí jako svou věc, že si ukrajuje víc než ostatní...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 12:30, RE: reakce na suv
anonym posted by:
Co když si někdo chce koupit nájemného vraha? Nechte ho být je to jeho volba... Nezajímají mě obrubníky - hm, už vím, proč jsou často vyvrácené. Nezajímají mě díry - protože je sám vyrábím se svým těžkým autem. Spotřeba je moje věc - hmmm, takže zásoby nám dochází, ale pán to vidí jako svou věc, že si ukrajuje víc než ostatní...
Už jsem jednoho najal na tebe debile, aby už přestals psát ty tvé přihlouplé příspěvky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 12:54, SUV
Všechno je to věcí priorit a stavu peněženky. Mám ročního syna a ženu, která jezdí nakupovat po doktorech a najede ročně do 15 tis. km. Já ročně najedu přes 80 tis. km a když vydím co se denně děje na silnicích a jak si svoje ego nebo mindráky řeší nejen majitelé vozů SUV tak jsem měl tendenci ji vzít řidičák a nechat ji jezdit autobusem, po té co neí vůbec problém, aby byl řidič MHD nebo jiné dopravní společnosti čas od času nachytán opilým, jsem se rozhodl a pořídil jsem Discovery 3, není to levná záležitost ,ale auto umí naprosto všechno (krásný svezení, vysoký posez, výborný motor, o jízdě v terénu ani nemluvě), spotřeba 9,5 l nafty, pro srovnání spotřeba Fabie (není problém 9 l benzínu). Závěrem vůz mi alespoň dává jakousi jistotu větší šance přežití mých blízkýych při kolizi s rádoby jezdcem, který je schopný po tom co vám zabije rodinu (případ mého bývalého kolegy) říci, že je mu líto toho, že ve své Calibře nedobrzdil a tím pádem nedal přednost......Opakuju, pro mě je to věc priorit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 14:01,
Souhlasím s autorem článku, A šel bych ještě dál,mě vadí,že si nemůžu koupit nový auto bez toho debilního ABS. Větší blbost než ABS jsem neviděl, je to systém který prodlužuje brznou dráhu. Proč není jen za příplatek na přání???? Stejně tak aibagy,já je nechci a přesto mi nový auto bez nich neprodají. A to všechno dramaticky zvyšuje váhu a cenu aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 16:20, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Souhlasím s autorem článku, A šel bych ještě dál,mě vadí,že si nemůžu koupit nový auto bez toho debilního ABS. Větší blbost než ABS jsem neviděl, je to systém který prodlužuje brznou dráhu. Proč není jen za příplatek na přání???? Stejně tak aibagy,já je nechci a přesto mi nový auto bez nich neprodají. A to všechno dramaticky zvyšuje váhu a cenu aut.
No přesně, to mně taky štve. Konkrétně tyhle 2 věci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 18:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Souhlasím s autorem článku, A šel bych ještě dál,mě vadí,že si nemůžu koupit nový auto bez toho debilního ABS. Větší blbost než ABS jsem neviděl, je to systém který prodlužuje brznou dráhu. Proč není jen za příplatek na přání???? Stejně tak aibagy,já je nechci a přesto mi nový auto bez nich neprodají. A to všechno dramaticky zvyšuje váhu a cenu aut.
tady je vidět že jste asi moc nenajezdil a moc tomu nerozumíte.ano,abs za určitých okolností prodlužuje brzdnou dráhu ale jeho přínos pro ovládání vozu je jasný.
mám dojem,že u vás nejde o to že abs nemáte rád,(koneckonců si můžete vyndat pojistku abs a jezdíte bez něj)vám jde o ty peníze.chcete pěkné auto,aby vypadalo luxusně a vzbuzovalo obdiv.To co není vidět tam být nemusí..........jak jednoduché.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 19:01, RE: kua
anonym posted by:
ať už stojí palivo 50,- a zákonné pojištění 20tisíc nad 1800ccm.

a taky důsledné kontroly FÚ u všech OSVČ a je vymalováno.
ty jseš debil.komunistický hovado
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 19:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
tady je vidět že jste asi moc nenajezdil a moc tomu nerozumíte.ano,abs za určitých okolností prodlužuje brzdnou dráhu ale jeho přínos pro ovládání vozu je jasný.
mám dojem,že u vás nejde o to že abs nemáte rád,(koneckonců si můžete vyndat pojistku abs a jezdíte bez něj)vám jde o ty peníze.chcete pěkné auto,aby vypadalo luxusně a vzbuzovalo obdiv.To co není vidět tam být nemusí..........jak jednoduché.
Polib si inteligente! A ještě si vykuř.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 22:29, RE: SUV
anonym posted by:
Všechno je to věcí priorit a stavu peněženky. Mám ročního syna a ženu, která jezdí nakupovat po doktorech a najede ročně do 15 tis. km. Já ročně najedu přes 80 tis. km a když vydím co se denně děje na silnicích a jak si svoje ego nebo mindráky řeší nejen majitelé vozů SUV tak jsem měl tendenci ji vzít řidičák a nechat ji jezdit autobusem, po té co neí vůbec problém, aby byl řidič MHD nebo jiné dopravní společnosti čas od času nachytán opilým, jsem se rozhodl a pořídil jsem Discovery 3, není to l...
V podstatě souhlasím. Prodal jsem zánovní Hyunadai Sonatu a koupil Santa Fe. Hlavní důvod byl strach z blbců na silnici. Patřím k těm, kteří si neplatí havarijní pojistku (jen kráděž apod.), abych měl o důvod víc nebourat z vlastní viny. Takže moje krédo výběru auta je - maximální ochrana. Nejezdím zdaleka tolik jako vy, ale hrůzy a bezohlednosti jsem na silnicích zažil hodně (od malých i velkých vozů).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 22:35, RE: každá mince má 2 strany
Ráďa posted by:
Já do SUV nešel, protože jsem své prachy na mrtvé železo a jizdní charakter bagru, proměnit nechtěl. Ale proměnil jsem je za dynamiku, ovladatelnost v obrovských rychlostech a komfort, proto mám sedan. Díky rozměrům a hmonosti se v bezpečí cítím taky. Ale neříkám že to zatracuji, třeba kdybych bydlel uprostřed pustiny, tak Audi Q7 nebo M-B GL by byla jasnou volbou neboť se mi líbí. Pro tuzemsko (kromě hor či zapadné vesnice) je to ale fakt mnohdy trochu zbytečné. ...Na druhou stranu děláme ...
Jezdím se Santa Fe 3 roky. Víte SUV není off road, ale sport utility wagon. Je to pohodlné auto a velmi dobře ovladatelné. V děšti a sněhové břečce na silnici k nezaplacení. Pokud jde o 4x4 má je i Audi a Subaru (atd.) S.F. je dlouhé pouhých 450 cm, tedy méně než řada sedanů. Ono dost záleží na tom, kdo sedí za volantem. Jestli řidič nebo vůl. A vo tom to je...!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 22:42, RE: trochu fyziky, pane autore
anonym posted by:
Pane Samale,

dekuji za prispevek.
Ve svem clanku jsem nezpochybnil vyhodu tezsiho vozu pri stretu s lehcim vozem. Jen jsem upozornil na druhou stranu mince - na zhorseni dynamiky tezsiho a vyssiho vozu a tim na zmenseni sance se kolizi vyhnout. Ucelem clanku nebylo unudit ctenare k smrti popisovanim teorie plastickeho razu dvou teles (tak se totiz da zjednodusene stret vozidel popsat). Veta kterou jste citoval se teto teorii a fyzice jako takove nijak neprici...
Při srážce je zpravidla někdo vinen tím, že vznikla. Já jezdím 33 let a mám na svědomí jednu lehčí nehodu (bez zranění a tak). Srážce se snažím vyhnout tím, že se nikam necpu, nejezdím nebezpečně blízko, dávám včas znamení, nevynucuji si přednost i když na ni mám. nárok atd.. Jde tedy především o prevenci. Pokud ovšem do mne někdo vlítne, snažím se být co nejlépe chráněn. Na pancéřované auto bohužel nemám. V autech to není, je to v lidech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.10.2007 00:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo, jo kurevská prdel. A ještě když máš takovýho pětilitra v benzínu, tak tě předjede už jen nějakej ten porschák atd. Prostě seš king na silnici, a fízlům třeba klidně ujedeš přes pole.
Jses dite, senil, nebo proste mental?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.10.2007 03:01, RE: Cx
anonym posted by:
Dobrý večer,

musím říct, že s autorem naprosto souhlasím, těžiště jednoznačně vždy co nejníže (proto používá porsche a subaru boxer motory, cayenne nepovažuji za porsche), z vlastní zkušenosti musím říct na šílené české silnice 9cm světlé výšky je tak akorát, níž to fakt nejde.
Pokud je nutné projet jednou za čas polní cestu nebo zaparkovat na obrubníku řešil bych to vzduchovým pérováním, kterým lze auto zvednout - světlou výšku leze regulovat o cca. 10-12cm.


Co se týče aerodamiky, tak aut...
Cx je KOEFICIENT, ktory sa nasobi plochou prierezu. A ta bude aj pri velmi aerodynamicky tvarovanych SUV spravidla vzdy vacsia, ako u porovnatelneho klasickeho vozidla (klasicke kombi napr.) SUV je vysledokom snahy automobiliek predat nam to iste inak zabalene za OMNOHO viac. O nicom inom to nie je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.10.2007 03:05, RE: co pochopili v USA
anonym posted by:
Dobrý večer,

musím říct, že s autorem naprosto souhlasím, těžiště jednoznačně vždy co nejníže (proto používá porsche a subaru boxer motory, cayenne nepovažuji za porsche), z vlastní zkušenosti musím říct na šílené české silnice 9cm světlé výšky je tak akorát, níž to fakt nejde.
Pokud je nutné projet jednou za čas polní cestu nebo zaparkovat na obrubníku řešil bych to vzduchovým pérováním, kterým lze auto zvednout - světlou výšku leze regulovat o cca. 10-12cm.


Co se týče aerodamiky, tak aut...
V Usa pochopili to, ze ak sa chcu vyhnut limitom spotreby, ktore administrativa uvalila na ich osobne automobili, musia zacat predavat male nakladacky. Tym sa vyhli aj prisnejsim narokom na bezpecnost osobnych automobilov.
Navyse Chevy SuburBan predate omnoho drahsie ako rovnako vybaveny (motor, podvozok) pick-up

To pochopili v USA a zvysok je uz iba praca pre marketingove oddelenie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.10.2007 10:58, RE: SUV
anonym posted by:
V podstatě souhlasím. Prodal jsem zánovní Hyunadai Sonatu a koupil Santa Fe. Hlavní důvod byl strach z blbců na silnici. Patřím k těm, kteří si neplatí havarijní pojistku (jen kráděž apod.), abych měl o důvod víc nebourat z vlastní viny. Takže moje krédo výběru auta je - maximální ochrana. Nejezdím zdaleka tolik jako vy, ale hrůzy a bezohlednosti jsem na silnicích zažil hodně (od malých i velkých vozů).
Když se střetne SUV a obyčejným autem, vyjde jako vítěz. Řidič SUV argumentuje pocitem bezpečí, tedy toho svého. Bezpečí je na úkor druhého řidiče.
Abych získal pro sebe svou rodinu srovnatelné bezpečí při srážce se SUV, budu muset koupit náklaďáček. Nebo ještě lépe BVP(bojové vozidlo pěchoty). Už se těším na ulice plné BVPček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.10.2007 12:18, RE: Tak tento článek mě opravdu nepřesvědčil... další marný pokus...
anonym posted by:
Nevím na co ještě budou odpůrci SUV útočit, dřív to byla ekologie, teď pasivní bezpečnost a ovladatelnost SUV. Tento týden začínáme SUVčky, kdy příjdou na řadu dlouhé limuzíny, kdy příjdou na řadu sportovní vozy?

Já bych SUV jako "machrkáry" jak jsou mnohdy prezentovány rozhodně neviděl. Dám vám taky jeden příklad - jako spousta dalších lidí jezdím na ryby a to třeba i docela po špatných cestách sypaných kamením - seřizování přední nápravy Octavie 4x4 po půl roce... teď SUV, dva roky stejného ...
a co takhle na horsim terenu zkusit pouzit pohon na vsechny obe nohy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.10.2007 12:47, RE: Trošku nadhledu
anonym posted by:
S autorem originálního článku naprosto nesouhlasím (možná je citově poznamenaný svojí zkušeností na dálnici, jak sám psal . Naopak souhlasím s Vaší reakcí. Automobily typu SUV jsou velkým přínosem dnešní doby, jsou všestranné, víceůčelové, dobře se do nich nastupuje a jsou rozhodně při střetu s běžným osobním automobilem bezpečnější viz např.www.adac.de. Jízdní vlastnosti jsou samozřejmě díky vyššímu těžišti horší, ale tento typ automobilu si nepořizuje závodník (i když např. nové X5 s aktivn...
Běž do prdele.
respond
  1 ... 6 7 8


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.