0
back
 

diskuze k tématu: SUV jsou zbytečná!

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 00:12,
Možná tobě přerůstá něco přes hlavu, ale mně ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 02:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Možná tobě přerůstá něco přes hlavu, ale mně ne.
Ty jsi si nejspis vsim velice jisty ve svem prerostlem a zravem SUV, ze jo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 04:27, Proč ne?
Článek má samozřejmě ze svýho pohledu pravdu, ale snad nikdo nechce jen to nejjednodušší, nejpraktičtější, nejbezpečnější....k čemu máme na autě metalízu? Aby bylo úspornější, bezpečnější? ...a proč vůbec jedeme na dovolenou? ...a nebo třeba ližovat? ..a proč se třeba přežíráme a chlastáme?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 06:47, Trošku nadhledu
Tak to jsem na tom názorově (naštěstí) úplně jinak než autor článku. MPV, SUV ani off-road nemám, ale s SUV 4x4 na silnici plně souhlasím (kdybych nejezdil příliš dlouhé trasy, měl bych ho také). Za prvé si myslím, že je z něj daleko lepší rozhled než z "připrdlého" a zemi olizujícího sporťáku. Mě se zdají ohromně nevkusná tahle "ponížená" auta s nízkou světlou i celkovou výškou. Trošku "hrdosti" by to chtělo. Zejména nízká světlá výška je vážně "výhodou" na českých silnicích. Kde autor jezdí, v Německu? Za druhé, pokud takové SUV disponuje skutečným pohonem 4x4 (a ne pouze 4x2), pak to pokládám za velký přínost pro bezpečnost i ostatních účastníků silničního provozu. Takové auto se prostě nesnadněji "utrhne" od povrchu. To, myslím, dostatečně kompenzuje vyšší těžiště i hmotnost SUV. A za třetí, už je tak dost přelidněno, takže jediný rozměr, kterým auta jestě mohou růst, je do výšky. Na silnicích je také přecpáno, tak proč si aspoň občas nevyrazit do přírody? Proč naopak nikdo nebojuje proti dlouhým (5m a více) luxusním vozům, které na silnici i při parkování zabírají mnohem více místa než vysoká SUV? Nízkým ubohoučkým sporťákům a dlouhým limuzínám by měl někdo konečně začít odpočítávání. Chce to trošku (panoramatického) nadhledu: SUV. A, jen pro ilustraci, jaké auto bych pro sobe viděl jako ideální? Golf Plus (resp. CrossGolf) se silným motorem a 4x4 (bohužel se nedělá, trošku se mu blíží koncernový Altea Freetrack). Byl jsem se také podívat na Tiguana ve Frankfurtu - podle mě ideální auto pro každého. Neodolatelný design, špičková bezpečnost (EuroNCAP) a relativně spolehlivá technika VW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 07:00, RE: Trošku nadhledu
anonym posted by:
Tak to jsem na tom názorově (naštěstí) úplně jinak než autor článku. MPV, SUV ani off-road nemám, ale s SUV 4x4 na silnici plně souhlasím (kdybych nejezdil příliš dlouhé trasy, měl bych ho také). Za prvé si myslím, že je z něj daleko lepší rozhled než z "připrdlého" a zemi olizujícího sporťáku. Mě se zdají ohromně nevkusná tahle "ponížená" auta s nízkou světlou i celkovou výškou. Trošku "hrdosti" by to chtělo. Zejména nízká světlá výška je vážně "výhodou" na českých silnicích. Kde autor jezdí, v...
Myslím, že odpočítávání všem těm plechovkám již nastalo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 07:27, RE: Trošku nadhledu
anonym posted by:
Myslím, že odpočítávání všem těm plechovkám již nastalo
zkusim pohledat, ale nejkrasneji vystihuje SUVcka fotka te blondyny s ohromnym offroutem s radlici vepredu, jak se v Praze pokusila predjet tramvaj zleva a nejak ji to nevyslo a protijedouci tramvaj ji uveznila, takze jak tam byla zapasovana mezi dvema tramvajemi nemohla vystoupit a jen tak blbe cumela ven. Jinak tam neni dle mne problem v hmotnosti, ale ve vysce. Auta nejsou stejne vysoka, takze navrzene deformacni zony se pri stretu s tim vysokym kejklakem proste neuplatni, takze pokud trend bude pokracovat, tak pri srazce vas predek auta offrouta podjede a ten ohromny ram vam udela modrinu na celisti, ne dle mne jsou tato auta naprosty nesmysl. Navic krome obc auticek na silnicich jezdi i ty tramvaje kamiony a jina tezka vaha a pokud to napali s tou radlici do zdi, tak ofroutakovi taky nic nepomuze. Jinak pud sebezachovy veli nekupovat mala auta, je zapotrebi se trendu holt prizpusobit a ignorovat pidiauta a tim o par procent zvysit svou sanci na preziti...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 07:28, jirka
souhasim s autorem clanku, navic vetsinou mindrak, ktery si ridic v suv leci, je promitani do agresivniho stylu rizeni
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 07:42, Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
Bez ohledu na článek tohodle blba. Někdo rád holky, někdio vdolky a někdo SUV (já zrovna ne). Přesto se nesnažím upírat každému právo na to, aby si koupil a užíval, co ho těší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 07:48, Kde jezdíte?
SUW nemám, je to celkově dost drahá hračka, ale v čem jiném se dá alespoň trochu rozumně jezdit po našich tankodromech vydávaných za silnice?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 07:52, RE: Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
anonym posted by:
Bez ohledu na článek tohodle blba. Někdo rád holky, někdio vdolky a někdo SUV (já zrovna ne). Přesto se nesnažím upírat každému právo na to, aby si koupil a užíval, co ho těší.
Paneboze ty si primitiv! Az budes mit za sebou co p. Styblo, tak nekomu nadavej do blbu!
Autor srozumitelne zhodnotil auta z technicko-fyzikalniho hlediska a apeloval na zdravej rozum.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 08:01, At kazdy jezdi v tom na co ma a co ho bavi !
Ale ty SUV zabiraji na silnicich vice mista a maji vetsi spotrebu pohonnych hmot.
Proto se jim v Americe rika TRUCK, na rozdil od CAR.
Proto by meli mit drazsi registraci, a pan Kapsch by jim mel uctovat jak nakladakum.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 08:01, RE: Proč ne?
anonym posted by:
Článek má samozřejmě ze svýho pohledu pravdu, ale snad nikdo nechce jen to nejjednodušší, nejpraktičtější, nejbezpečnější....k čemu máme na autě metalízu? Aby bylo úspornější, bezpečnější? ...a proč vůbec jedeme na dovolenou? ...a nebo třeba ližovat? ..a proč se třeba přežíráme a chlastáme?
Chtěl si napsat, že jezdíme lízat, nebo lyžovat ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 08:01, RE: Kde jezdíte?
anonym posted by:
SUW nemám, je to celkově dost drahá hračka, ale v čem jiném se dá alespoň trochu rozumně jezdit po našich tankodromech vydávaných za silnice?
Ja se bojim, ze 90% procent SUV nema podvozek o nic "pevnejsi" nez jaky koli jiny auto. A na ceskou silnici je mnohem komfortnejsi citroen nebo peugeot. Jinak co se lepsiho rozhledu tyce az si kazdy koupi SUV? Budem jezdit v kamionech?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 08:48, Pan F
Stýblo....a što vy ďélajetě f svajé svabódnoje vrjémjá???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:02, SUV
autor micha dohromady dve veci: bezpecnost jizdy a volbu zakaznika. Jiste je spatne, kdyz majitel SUV jezdi jak rikate, ale to spatne u kazdeho auta, ne? A ze si nekdo koupi SUV? Treba se mu proste libi! A mimochodem, ta dnesni turbodieslova SUV nezerou o nic vic, nez srovnatelny sedan, a navic, na tech nasich rozbitych silnicich ani jina auta brzy jezdit nebudou moci. (nemam SUV:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:12, kua
ať už stojí palivo 50,- a zákonné pojištění 20tisíc nad 1800ccm.

a taky důsledné kontroly FÚ u všech OSVČ a je vymalováno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:18, trochu fyziky, pane autore
Cituji:
Jistě, když do sebe narazí dva automobily s výrazně rozdílnou hmotností a přibližně stejnou tuhostí, je lépe sedět v tom větším z nich, protože ten se bude deformovat méně.

Vždy jsem si myslel, a bude to i pravda, že výhoda těžšího vozu spočívá v menším zpoždění, které na mě bude při srážce působit. To platí i tehdy, pokud konstrukce čumáků obou vozů povede při stážce k obdobným deformacím. račte si ověřit u odborníků.

Václav Šámal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:22, RE: kua
anonym posted by:
ať už stojí palivo 50,- a zákonné pojištění 20tisíc nad 1800ccm.

a taky důsledné kontroly FÚ u všech OSVČ a je vymalováno.
Ty budeš jako první prskat, že zdražili rohlíky o 20 hal kvůli dopravě. Každopádně existuje řešení u odborníků. Doporučuju navštívit....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:34, Autor je hokynář
Autor v článku opakovaně pojednává o aktivní a pasivní bezpečnosti, zcela demagogicky však opomíjí přínos pohonu 4x4, který je VÝZNAMNÝM příspěvkem k AKTIVNÍ bezpečnosti, a který je typický právě pro vozy typu SUV a off-road. Jinak řečeno, autor chce působit dojmem technického odborníka s patřičným nadhledem, v článku však používá jen to, co se mu hodí do krámu. Pane autore, když už znáte jen pohon 4x2, jak by se Vám líbilo, kdyby Vaše auto brzdilo jen na přední nebo zadní nápravu? A co takhle úspora půdorysné plochy stavěním aut do výšky a ne do délky?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:36, Kalhotky
Podle mně jsou zbytečné dámské kalhotky.
respond
  1 2 3 ... 8


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.