0
back
 

diskuze k tématu: BMW, Audi, nebo Subaru na LPG?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 17:34, rada
zdeny60: zbytecne se nevztekej, dyt on to nepochopi. p. Krize vidim tak na 23 letyho majitele 15 letyho bmw minimalne 3.0 benzin, hlavne aby to jelo. tedka sem si asi rejpnul do vosiho hnizda, ale co, tahle diskuze uz davno ztratila svuj vyznam. jinak abych nebyl anonymni: ladis dostal, vysoke myto, zatim Bc. v cervnu Ing :D
jinak cestu okolo suchaku znam, doufam ze to bily zlo nesleze a i me tech 121 kw bude stacit ke krasnemu svezeni.subaru banzai
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 19:17, rada
Kdo se zde nehádá a chce si zlepšit znalost o LPG, pište sem, až po počtení si na www.lpg.cz. Skoro 3 roky jezdím s motorem 6ti válec 17Ok. Je to bez nejmenších problémů.
ALE na novější auta se často stane, že servisy varují. Bojí se o sedla a ventily u moderních hliníkovýh hlav. Ford udajně u aut na plyn vytvzuje.
Zatím mám názor - jezdím a jezdit budu. I když plyn je hlavně na topení ... mějte se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 19:50, rada
Subaru taky. Jiná sedla a aditivum moc ne´řeší.
Jen pro úplnost - servis ventilové vůkle u SUbaru 2,5 NH po cca 550bez DPH. Interval 30.000km. Po cca 90.000km už vůle nastavit nejde a pak přichází varianta 2) - výměna hlavy - cca 25.000 bez DPH/1ks. Jsou dvě... Info ze Subaru servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 21:14, rada
Jojo ten kříž je nějakej mantak co neví o čem mluví.Mimochodem nedělej severní moravě ostudu bo sem Ostravak a nerad slyšim krytiku zrovna od takeho pražaka co se vydava za severomoraváka a použiva falešne jmeno.
( nechci byt sprosty)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 22:29, rada
Vazeni motoriste, myslim si, ze na netu se nevyka. A jako hlavni duvod meho vstupu do diskuse je vase neznalost pomeru jenz udava ostrava (f-m). Je tam zvlastni mentalita. Co si pamatuji tak vetsina pseudovekslaku, pseudopasaku a pseudodealeru drog si kupuje BMW, benzin, cerne barvy, a cerne folie na oknech. Nepochopil jsem to nikdy proc zrovna takova kombinace snad jedina asociace a to dalny vychod. Mily cype, nevim jestli to pochopis ale muj zamestnavatel ma odhadem majetek za 200 000 000 kc ano nespletl jsem se, 200 milionu korun ctes spravne (a ten majetek vydelal). Bydli v drevenici, chova kraliky, psi, kone a jezdi v novem Ford galaxy 1,8 CNG ma proste rad prirodu a zalezi mu na ni (taktez je majitelem lesa). Tak proto se ji snazi nezatezovat zbytecne treba novym vyfukem bez KATu z pozinku z polske burzy na BMW e36. A jak to jde na stodolni? taky tam prijizdis jen po socialce a po zbytek mesice te zivi rodice? Foukne zlato na krku, padelky rifle, adidasky a kozena bundicka ze sekace a oholena palice?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 23:15, rada
Zatím je to debata více o tom, kdo je větší blbec, než o LPG. To asi vyhrají všichni. Na chatech se to často stane, že nekdo diskuzi rozproudí takhle. Kdyby byl ten co s tím začal takový chudák, jaké jsou jeho myšlenky, tak by přece už neuměl psát. Takže technici - musíte připustit, že to buď někomu diktuje, nebo je to děcko z 2 obecné a chechtá se nám. Vzhůru zpět k LPG a mějte se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 23:52, rada
Nechci hodnotit prispevky jednotlivych diskuteru, hovori sami za sebe. Otazka je ale opravdu schizofrenni: chci silne, ne moc stare auto, aby to moc nestalo a pokud mozno jezdilo na vzduch a dali se na to koupit levne dily. Jako kdybych chtel manzelku, co bude sexy kocka s paradnima prsama, ale aby na ne nikdo nekoukal..Z vyjmenovanych vozu chapu Subaru, kde je prestavba na LPG tradicni a byt je Outback vynikajici auto, je spis v hledacku lidi, co auto maji jako pracovni prostredek. BMW a Audi s vyjmenovanymi motorizacemi patri do vozu reprezentativnich a u techto je bohuzel LPG opravdu degradace. Nevim tedy jaka je ted obliba LPG v Cechach, ziji pres 20 let v Nemecku, a tady si tedy LPG do bavorka ci audi da jen podivin. Mel jsem moznost pobyvat i zhruba pet let v Italii, kde ma LPG velkou oblibu, ale ve vyse jmenovanych nemeckych vozech jsem je nevidel - kdo chce setrit (relativne), a ma na premiove znacky, koupi naftu. Konecne plyn do S4 nebo S6 - ??? musim neco dodavat??? A abych tedy alepon minimalne prispel, jako student jsem jezdil Subaru legacy Mod.94, 2,0l, LPG, uz jsem ho tak koupil s ca 180tis.km, prodaval jsem pri 320tis, bez jedine zavady na motoru a zadnych prubeznych oprav v souvislosti s plynem, takze zkusenost dobra. Ted mam 335i coupe, samozrejme bez plynu.. a tuto zimu na stare subaru opravdu hodne vzpominam, nevim jak u vas, ale v bavorsku letos casto dojde sul a to mne pak predjizdi i kamiony. I to je odvracena strana "Freude am Fahren"..Pro uplnost: Jürgen Emberger z Mnichova (nikoli Hradiste), Dr.med.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 06:38, rada
V Belgii jezdí BMW na LPG dost a ostatních aut asi nejvíce v Evropě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 08:27, rada
Já chci jet na luxusní dovolenou na floridu, ale pojedu do Hamburku busem dále pak budu pokračovat lodí. Určitě ušetřím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 09:46, rada
jen abych zhrnul proč vlastně LPG nemá být v takovém autě. Konkrétní rozumný důvod ani jeden. Jediný co odpůrci nezvládají je, že se vlastně stydí a mají pocit,že by byl pro lidi podivín???To je trošku ujetej mindrák :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 10:14, rada
jak říkám, ze čtyři roky starého bmw co se dá koupit už za 4 kila se tu dělá rolls. s takovým autem už se do autorizovaného servisu nejezdí, proč taky platit horentní sumy za výměnu oleje co zvládne každý mechoš v garáži...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 10:46, rada
Pane Reno tak mi sežente 4 roky starou 55O i v automatu za 4 kila i dovoz ja to koupim hned.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 12:58, rada
Zdeny60 je to presne tak jak pises, Jurgen se v tom vyzna jak ja v kvasinkach. Nemci montuji alternativni spalovovaci systemy i do es klassy. CNG, LPG je u nasich uvedomelych sousedu hodne rozsirene a netvrdil bych neco o degradaci. Dnesni auta jsou stejne pouha spotrebka. A neni to nahodou nemecky vynalez lit do mercedesu pouzity olej z fritaku? Vsak i prvni dieselove motory jezdily na olej. A mily krizaku tvuj pozadavek na 550ku, vis vsechny meluziny a terenaky se kupuji jen v automatu. Manual do takovych aut si da jen lopata z trinca a okoli. A kde ty by si vzal ty 4 kila? Tam v te cerne ostrave vsici prehazuju midliony tema vydlema a kdyz pride na business tak nemaji ani na pohosteni pro obchodniho partnera.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 13:06, rada
mluvíme o 530i z roku 2005 a výš, pane Kříži.
jinak, přesně jak kolega zmiňuje, Mercedes dává od výroby zemní plyn do tříd B,E...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 13:45, rada
Přidávám se k názoru velkého množství diskutujících. BMV nebo Audi v této motorizaci předělávat na plyn mi přijde absolutně nesmyslné. Alternativní díly u těchto vozů? Těch asi moc nebude, hlavně co se motoru týče. Absolutně nechápu myšlení a představy tazatele. Koupit prémiovou značku ve špičkovém provedení a myslet si, že to budu provozovat za pár korun? Proboha jak může někoho tohle vůbec napadnout?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 13:53, rada
Reakce: Nevim, jestli se vyznam v LPG, ale na rozdil od pana Ostravaka v Nemecku sem se narodil a ziji tady, to ze umim mimo jine perfekt cesky je vec jina, takze muzu posuzovat jak to tady chodi - proste plyn v aute typu BMW, Audi, Mercedes a ZDURAZNUJI ve vyse jmenovanych motorizacich, je jev naprosto ojedinely. Staci si kliknout na mobile.de, kolik jich tam najdete??? A pardon, jeste vemte v uvahu, ze jsme vice nez 80 milionovy narod, tak si to zpomerujte k poctu u vas v Tschechei. LPG v Belgii nevim, ale vim, ze i Holandani dovaji vsude mozne plyn (Vectry, Subaru, Fordy) a take jsou pak jejich vozy v Nemecku temer neprodejne. BMW/Audi/MB ve vyssi motorizaci na plyn je (zduraznuji v Nemecku) obtizne prodejne, ale vidim ze krom Polaku uz bude i dobre odbytiste mezi zdejsimi diskutujicimi.. Proc asi nikdo podobna luxusni auta v plynu nechce, kdyz je to tak super vyhodne???
Nemecko je velka zeme, se spoustou lidi a tak i hrstkou podivinu - receno spravnou cestinou - debilu, kteri si chteji stuj co stuj koupit s-klasu v plynu, uznavam. A podnikavi nemecti obchodnici i tyto lidi uspokoji. Kolik jich ale je? Samozrejme budete tu plamenne obhajovat plyn, protoze ho zrovna mate, ja vam to neberu, ale neplacejte kraviny a drzte se realnych vysledku: kolik lidi si podobna auta na plyn necha predelat? Ja jezdim s moji tritricetpetkou kolem 12l, najedu rocne kolem 50 tis. a urcite by se mi plyn podle vasich meritek vyplatil - ale nedam si jej sem. A duvodem neni nejaky mindark, jak to nekdo pise, mam auto rad, ale je to jen dopravni prostredek a nalepka LPG me opravdu nestve...ale proste mi jakekoli zasahy do auta (mimo jine vcetne tuningu) vadi. Navic po 2-3 letech auto prodavam a s LPG jasne ztraci hodnotu, kupodivu, ze? A dneska cestou do prace jsem peclive koukal po autech a v cele te hodinove zacpe jsem nepotkal ani jedno BMW/Audi/MB na plyn. A to, ze nekde potkate 318 LPG neanamena, ze majitel chce usetrit, ale ze jde pravdepodobne o sluzebni vuz, kde plyn resi nejenom danove, ale i eko-ulevy. Az potkate 540/550i/S4/S6 nebo jak tu nekdo psal M3 (to jsem opravdu malem upadl) v plynu, vyfotte si majitele a vylepte si ho doma: mate jistotu, ze jste poridili obrazek nejvetsiho pitomce v v sirokem dalekem okoli....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 14:00, rada
TO Dr.Jurgen: moc hezky napsané a díky za osvětu pro ostatní. Tady u nás to ale bohužel chodí jinak. Buď se s tím musíme smířit, nebo se odťialto odjebat do piče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 14:37, rada
hm tak jste velky nemec a? myslis ze se z toho my mali cechacci pokadime? Tak z toho jsme uz taky vyrostli za tech 20 let. Zebracke nemecko prece nemuze udavat smer evrope! A uz vubec si nemyslim, ze clovek ktery ma alter. spalovani je podle tvych slov debil to spise ty jsi pica s titulem, at uz to dela pro svoji penezenku nebo ne, ASPON SETRI PRIRODU!!!. Ja rikam LPG klidne i do A8 nevidim v tom nic spatneho. A M5 v LPG? Nebyla to jen nalepka M5??? A o prodejnosti aut v nemecku? Nemecti turci a arabi co prodavaji ojetiny stejne draho jak nova auta nejsou zarukou objektivniho usudku o prodejnosti vozu s LPG resp. CNG. A prave proto je tam od srotovneho plno Dacii logan combi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 14:44, rada
Pan Jurgen má recht , BMW, Mercedes, AUDI je na LPG degradace značky. Pane Ostravak, co Vás štve? že vy jezdíte v zimě v žigulu a na léto vytahnete opla??? to vás hryže?? hold někdo penize ma a ma i na servis ve značkovém servise Car Tec Ostrava a někdo jako vy servisuje leda tak opla v garaži blizko JZD . NAZDAR.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.02.2010 14:47, rada
Já tomu opravdu moc nerozumím. Co je na čtyři roky starém bmw či audi tak posvátného, že se do něho nemůže dát LPG? Když někdo, kdo jde kupovat funglovku ohrnuje nos nad naftou, dokážu to pochopit, ale u čtyři roky starého krámu bych si s tím hlavu opravdu nelámal... Pane Jurgen, kolik lidí si u Vás kupuje čtyři roky staré auta?
respond
  1 ... 3 4 5 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.