0
back
 

diskuze k tématu: BMW, Audi, nebo Subaru na LPG?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 07:48, rada
Pane Landa, Vaše myšlenka se mi líbí. Před nedávnem nějaká tuningová firma udělala novou M3 na LPG. Podle mně na tom není nic špatného, pokud chce člověk sporťáka jako hlavní auto, a najezdí s ním několik tisíc km měsíčně. Pokud ho budete mít ale jenom na zábavu, pak bych to nedělal... Ztráta výkonu už je dneska minimální u LPG.
Jinak spotřeba bude klasika děleno dvěma, cena dílů to nevím na jaké díly se ptáte, u BMW a AUDI asi nebudou laciné nikdy...
a ještě - většina z toho vašeho seznamu s vyjímkou S4, S6 jsou docela sračky, které se ani na plyn nevyplatí předělávat... a podívejte se na mobile.de tam už jsou auta předělané, tak bych si radši něco dovezl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 10:08, rada
H6 na plyn nejde predelat ! Konstrukce boxeru neumoznuje montaz dilu do hlav valcu, ktere se pouzivaji u 2.5i pri prestavbe na LPG. Proste tam neni misto a pri kazdem zasahu by se musel vyndat cely motor. Stejne tak Tribeca.
O jedne experimentalni 3.0 na LPG jsem slysel, ale je to pruser.
2.5i v turbu by asi nebyl problem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 10:20, rada
Jo, s tou H6 mám taky pocit, že jsem někde zaslech, že to nejde. Nejlepší se optat u autogascoubal.cz , ti se na Subaru specializují.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 11:34, rada
do hlavy nic montovat nemusíš, do sání se pouze napíchnou trysky. Minimální nárok na místo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 12:27, rada
BMW a LPG ???????????????? cože???????????? Tak to mám nervy. DO bmw dát LPG může dat jen nějaký šetřílek a blbeček. Jak nemáte penize na provoz kupte si obsah 1,2 Fabiu a vůbec tady neplette značku BMW. Chcete silné auto a v zadu bude mít napsano LPG až vas potkam, tak se Vám vysměju že jste TRALALÁK. Kdo to kdy viděl, davat do BMW LPG , jak nemáte na provoz a na servis neberte si takovou značku do pusy, berte si české auto a nemějte tady debilni dotazy na LPG do BMW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 14:30, rada
Mohlo to být napsáno malinko slušněji ale souhlasím s Markem Křížem. Do vrcholných verzí ať už je to BMW, MB, Audi nebo cokoliv jiného LPG nepatří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 14:42, rada
hehe, do "vrcholných verzí LPG nepatří" - pisatel se ptá na čtyři roky ojeté auta střední třídy, tak z toho nedělejte Bentley... Pane Kříži, Vy jste svoje BMW pořídil u dealera za 2 mega, nebo jste si koupil ojetou rachotinu? Protože jste u mně zrovna takový Tralalák, jakým se smějete...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 14:45, rada
nevim proč by do těch aut nepatřilo LPG. Právě naopak,kam jinam než do silného a žravého motoru bych dával LPG?
Mít silné auto,které jezdí za směšné náklady je naopak super myšlenka,kdy si člověk dovolí auto,které by normálně neuživil.
Z hlupáků jako Marek (viz níže) bych si nic nedělal, v nejhorším ho předjeďte, ať se třeba zblázní z nálepky LPG u auta co má 300koní.
K tématu: osobně bych volil S4,S6 na přestavbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 15:22, rada
Také by mne zajímal alespoň jeden a alespoň trošku inteligentní důvod proč LPG do těchto aut nepatří?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 15:31, rada
Přesně, na LPG umí nadávat jen člověk co o něm nic neví a spíš ještě závidí, že bude mít někdo silný auto s náklady na palivo jako právě HTP ba i nižšími. Já osobně plánuju do měsíce taky namontovat do svého auta LPG a až sním trochu najezdím, tak se určitě rád podělím o zkušenosti, protože mi to přijde jako velmi výhodná alternativy pohonu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 15:54, rada
naprostý souhlas. Mám rád silná auta a naftu mi nesmí do domu. Řešil jsem to také silným motorem + LPG. Volvo S80 T6 ( 2,8 200kw). V přepočtu jezdím za 7-8litrů benzínu takže zhruba jako 1,8i. Na spotřebu nemusím koukat a ještě ročně ušetřím oproti benzínu přes 20 000kč! Což pro mě znamená v létě hezkou dovolenou.
Jo a Marku Kříži: inteligence se nezapře co...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 16:01, rada
Tak Subaru H6 na LPG predelat jde. Vim o trech autech, ktera s tim jezdi (obe verze H6 154 Kw+ 180Kw). Take jsem o tom premyslel a nakonec jsem do toho nesel. Naklady, jak prime, tak i servisni, byly v mem pripade vyssi nez uspora.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 16:16, rada
Souhlas s Markem K.,opravdu jen pitomec dá do BMW LPG.
Pepo,dej se rychle dohromady...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 16:24, rada
Nissan Murano - 3,5- V6 - 172kW - spotřeba 12,5-13litrů bez LPG. s LPG 8-8,5 l - co dodat ? :o)
mnoho km bez nehod a pitomců
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 16:39, rada
pro PEPU: a může se zeptat jaký LPG systém si zvolil? Já to totiž plánuju dát do V70R (221kW).
Dík
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 19:54, rada
Tak frýdeckej chachar opět nezklamal. Ty bys možná měl zajet do Šternebreka či do Bonic, nebo do podbného ústavu, aby tě trochu proklepli, ty jistě nemůžeš mít všech 5P pohromadě.
Tak k tomu LPG:
napřed reakce na čísi přípsvběkě, že mimo S4 či S6jsou všechno sračky, když použuji autorův příměr. Ano souhlasím: 4-5 let stará S4 nebo S6 je OPRAVDU sračka, Ono sportovní auto si nekoupí někdo na ježdění do Hypernovy na nákup a stav po těch letech tomu bude bohužel odpovídat.
To ejn na okraj...
H6 na plyn samosebou předělat jde, není důvod, proč by nešla a zájemci poradím, ať více prostuduje dostupné stránky na webu a mrkne občas do inzerce.
Jinak LPi (vstřik v kapalné fázi - např. CVoubla Vialle) - ano, tudy by cesta MOHLA vést, ale bohužel nevede. Jiank myšlenka je to dobrá, logiku to má. Jenže po sečetní všech +/- to není ta správná cesta. Mluvím o SUbaru - o ostatbní autech NE!!! Aby mě někdo nechytal za slovo.
Největší nevýhodou je seřízení obou systémů a hlavně - motor ven kvůli kontrole ventilových vůlí ( i když už jsou údajně machři, kteří to dělají bez vytažení motoru).
Náklady na LPG vs. benzín nejsou rozhodně benzín/2. Toto platí pouze v případě, pokud si mkoupí někdo jeté auto s jiý instalovaným LPG/LPi. Nová inevstice do jetého vozu je zcela jinak návratná - já to počítal asi tak 20x, protože jsem do svéhu Subaru LPi chtěl taky (Viall, 40tCZK bez DPH) a cena mi vyšla 1,75CK/km-LPi vs. 2,1CK benzín. Musíte počítat i to "ostatní" - revize, STK, svíčky, benzín pro sstarty, servis ventilů atd atd atd..........Navíc, u otáček nad 4,5t se motor přepíná na benzín, to je dobré vědět. Všem doporučuji obsáhlou diskuzu na www.subaruklub.cz - sekce pohon s LPG, dá se to tam vyhledat. Zkuešnosti jsou + i - a záleží na konkretním kuse a situaci.
Obecně se ale s myšlenkou silného motoru a pohonu na alternativní palivo ztotožňuji, jen ty náklady mi nesedí.
Konkretně ještě u SUbaru (Legacy či OTB) - pozor na sedlý zadek díky zátěži navíc, něvím, jak umjiných vozů, ale u těchto dvou typů ten problém je objektivní.
2,5XT a LPG je varianta možná, de facto existující (Např. už asi 3měsíce stojí zánovní Forester s XT a LPG u Truxy v Litovli - pročpak asi??), ale jak říkám nejen já, ale ti, kdo LPG mají-může to být cesta do pekel a ti, které znám ze svého okolí se silnýmo vozy, se vrátili nakonec k benzínu.
ALe, což , nač psát to, čeho už byly popsány tuny papíru....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 20:02, rada
Ještě omluva za překlepy - je jich tam dost, ale o to nejde... Hrubky tam nejsou
Servisní náklady na SUbaru budou z těch 3 nejnižší. Důvod psát nebudu, protože by to někteří nemuseli unést.
Za mě - já bych z těch uvedených šel jednoznačně právě do H6/180 . Při volbě režimu SPort Sharp se dá řádit tak, že ,mnhým ze slnějších dojde brzy dech a na soft režim se dá jet za 9 zcela v pohodě.
Navíc Legásko s H6 není tuctovka ....Je to krásné auto, neběžné, má svůj imidž a hlavně - je velice spolehlivé a odolné. (= to je ten důvod, proč bude nejlevnějí )
Jsem Subaru positive!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 20:03, rada
Rada - nzg:
ano, souhlas. Náklady je třeba důkladně zvážit. Ty potíže za to rozhodně nestojí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 21:21, rada
Subaru nabízí pohon na LPG přímo z továrny, tak by nebylo od věci zeptat se importérů Subaru na možnosti. Jinak LPG, je rozhodně lepší volba než nafta ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.02.2010 22:06, rada
pro Kryton: Pozor! Subaru nedělá poohon LPG již v továrně, ale právě, že pro subaru dělá přestavby u nás autogascoubal!
respond
  1 2 3 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.