0
back
 

diskuze k tématu: BMW, Audi, nebo Subaru na LPG?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 00:03, rada
LPG a přeplňovaný boxer se také nemají moc v lásce ... doporučuji diskuzní forum na www.subaruclub.cz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 00:23, rada
tak tak neříkám že to nejde ale obecně se doporučuje LPG spíše do motoru bez turba viz. diskuzní fórum níže
PS: Nechápu dotaz BMW v 530i 535i ale audi v S verzi? Buď chci to nejlepší čili M-Power nebo teda u audi S4 -S6 a nebo chci standartní verze u obou značek...?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 02:25, rada
Pro Kuba: Dík za osvětlení. Ale je pravda že si Subaru s touto výbavou můžete koupit u dealera s tím že neztratíte záruku. Což je výhodné jednak proto že by pan Landa mohl v bazaru najít vůz v záruce a druhak to že si může koupit přímo vůz s LPG bez nutnosti další úpravy stím že má i takovou malou záruku že tento úpravce se specializuje na Subaru čímž by měla být kvalitní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 07:27, rada
pro MAREK KŘÍŽ - FRYDEK- MISTEK než se někomu vysmějete že má auto na LPG tak se nezapomeňte zeptat jestli momentálně zrovna na to LPG jede. Ono se to totiž dá přepínat a pokud si budete chtít zařádit na benál tak jednoduše přepnete a pokud pojedete pro tetu do lázní tak si zapnete LPG. Takže bacha aby jste se náhodou nevysmál tralalákovi kterej jede na benzín, to by byl trapas žejo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 08:06, rada
napsal jsem "jsou docela sračky" a myslím to vážně, 530i nebo třílitrový outback u mně nejsou "hodně silné auta".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 08:25, rada
TO airwaves Takže dám nemalé peníze za přestavbu na LPG abych později stejně jezdil na benzín aby se mi někdo nesmál? Kdo je tady tralalák?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 08:43, rada
mohu neprimo posoudit jen subaru, koukam ze se nas tu ze SFC seslo dost: turbo a LPG se nema rado,stara znama vec, takze tato varianta rozhodne nee. jinak variantu H6+LPG ma treba Mraca, kdyz to auto kupoval, melo 250tkm, jezdi stale, sice nevim jak dlouho tam ten plyn je, ale ma tam jeste nejaky primazavani do motoru a nestezuje si. spotreba nejakjech 14 l plynu, ale s jeho stylem jizdy se ani nedivim. nekde sem taky zaslechl ze lpg do H6 nejde, ale evidentne po nejaky uprave jde. vykriky "az vas uvidim s BMW se samolepkou plynu, ste tralalak..." neberte vazne, to se nekdo asi spatne vyspal :D nepisete jaky budete mit najezd, vse to chce propocitat a treba dojdete k nazoru, ze se to nevyplati
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 09:13, rada
to Valnoha, ano pokud dáte nemalé peníze za přestavbu a opravdu máte obavy aby sa Vám někdo nesmál tak můžete klidně později přepnout na benzín a třeba ho tam už nechat. Systém to umožňuje.- volbu mezi původním benzínem a vestavbou LPG děláte za jízdy tlačítkem bez škubnutí auta. Takový řidič ovšem opravdu snese označení tralalák, to s Vámi naprosto souhlasím. Kolik peněz stojí přestavba a komu se vyplatí to je velmi individuální věc. Existují na to vzorce na stránkách přestavců. Doporučuji si udělat raději vlastní v excelu a dosadit pravdivé hodnoty spotřeby podle spritmonitor.de
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 09:25, rada
Upřesním některé informace okolo ceny LPG. Plyn je momentálně za cca 13,30- N 95 za 29,50. Beru ty nižší (ne nejnižší) ceny v Praze. Je třeba započítat o cca 10% vyšší spotřebu plynu pro jeho nižší výhřevnost (platí pro systém sekvenčního vstřikování a vyšší, u karburátorů a jednobodového vstřikování to bylo skutečně více). Spotřeba vychází tedy na rovnou polovičku než s benzínem. Ale pozor cena plynu je v zimně vyšší pro změněný poměr propanu a butanu Takže po zimně jde ceny plynu na podstatně nižší hodnotu a tento stav trvá cca 9 měsíců v roce. Např. v září byla cena LPG 11- a N 95 27,90- tedy úspora na 1 Km cca 1.50 Kč tedy výrazně vyšší než polovina.
Pokud to mám uvést do konkrétních čísel tak minulý rok jsem při nájezdu 36 000km ušetřil 44000 Kč (spotřeba auta je 10 l, přestavba stála 30 000 Kč). Svíčky standardní a výměna standardní jako u provozu na benzín to samé olej. Tady žádné vícenáklady nehledejte.
Na LPG mám najeto zatím cca 250 000 Km takže vím o čem mluvím. Spotřeba benzínu na rok je cca 70 – 80 l Tato hodnota se odvíjí od toho kolikrát denně auto startuje a okolní teploty (v zimně je i 10x vyšší) a ne od najetých Km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 09:37, rada
a proč nejezdit na benzín, i když mám LPG v autě? myslím, že se nějaké procento z celkových najetých km doporučuje odjet na benzín, kvůli lepšímu promazání, páč plyn je velice suchý...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 09:43, rada
mám stejnou zkušenost jako MíraXJ. Mám Accorda. Náklady na instalaci LPG se mi vrátily po roce a teď už jezdím za pakatel.
Náklady navíc?Seřízení LPG dodatečně mě stálo 1000kč, a na emisích to stojí o 300kč víc. Svíčky používám originál Honda.
Vzhledem k tomu,že ušetřím téměř desítky tisíc ročně (cca 15-18tis podle nájezdu) mě pár stovek za údržbu navíc přijde jako sranda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 09:45, rada
Reno: ten kdo má LPG tak dobře ví,jak se k němu chovat. Já osobně čas od času, vezmu plnou nádrž benzínu a vyjedu cca polovinu na benzín. Dělám to tak už spoustu let a všechny moje auta na plyn byla motorově bez problémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 11:26, rada
pane Reno pro mě jsou silna auta bmw - 545i , 55O i , 75Oi , 76O i a 535 D ---------------------žadná jina značka než bmw mě nezajimá a rozhodně bych si žadné z těchto modelů nedal na plyn ani nic podobného . Kdo má penize koupí si i pořádné auto a krása kví v tom, že když je to auto 5 let a více staré a hodnoty jako benzin 5 litr je tam stale zachován je to paráda, tohle znamena tu sílu tu tradici a PRESTIŽ. Už to tady někdo chápe? Prestiž tkví v tom, mít silné , opečované auto a ne 6 let starej PLYN , kterej si davaj jen šetřilci , po 6-8 letech od výroby auta a pak se chcou ukazovat silnými motory, ale na LPG. jsem věrný bmw-BENZIN ale na plyn si to může dát jen KOCOUR V BOTÁCH.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 11:50, rada
to Marek...., myslím že naše názory mohou vedle sebe pohodlně a s úsměvem ží! pro Vás je BMW tradice, síla, prestiž a benzín, pro mě je BMW 325i ojetý kombík docela zajímavé rodinné auto které budu při nákupu ojetiny porovnávat třeba s pašíkem, mondeem avensisem atd a pak ho pokud ho koupím předělám na LPG. Pokud Vás zajímá více o BMW na LPG dá se spousta čtení o tomto najít na stránkách BMW klubu kde je mnoho informací od spokojených uživatelů .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 12:14, rada
Marku a čím utrpí ta Tvoje prestiž, když to bude 5,0 na LPG?To už bys v hospodě byl za blbce co?Blbec co oproti jiným ušetří 40 000kč ročně...Jasně, ty žiješ s hloupou představou,že když budeš mít náhodou drahé auto, tak musíš všem dokazovat,že na to máš, můžeš si ho dovolit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 12:18, rada
je třeba si uvědomit jednu věc. Fabii s LPG si kupuje štřílek. BMW 550 na LPG si kupuje fajnšmekr,který ví co chce a ví co kupuje. Je chytré mít drahé auto s nízkými náklady a za ušetřené peníze mu např. dopřávat kvalitní servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 12:25, rada
Kájo vy jste važně LouLa. Už vidím fajnšmekra co si kupuje 55O i aby ušetřil za benzin a dal si plyn . Karle, vaše královské jméno mělo bejt spiš Matěj , nebo Lojza. Ten kdo si kupuje 55O i počítá i s náklady na servis a provoz a ne aby si to šel vzápětí předělat na plyn , aby mohl šetřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 12:26, rada
pro Kubu: systém v mém Volvu je Autogas (sekvenční vstřik), instalace v Polsku (je tam levnější), ovšem většina dílů je z ČR, ten polák říkal,že máme dobré ŘJ , tuším Magic, které tam dává a navíc v ČR to umí načíst a seřizovat úplně každý kdo dělá opravy,instalace LPG.
Osobně naprostá spokojenost, systém funguje v létě i v zimě, přepínání mezi palivy nepoznáš, dojezd mám necelých 400km na nádrž(toroid).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 12:33, rada
to Marek: na svoje názory a nikdo ti je nevymluví. Jen nechápu proč neustále někomu nadáváš,že vidí věci jinak! Já náhodou mám auto,které má 200koní a už před koupí jsem věděl,že na LPG časem bude taky.
Takže nevidím důvod, proč by takhle neuvažoval budoucí majitel 550i. Např. já do budoucna bych něco takového rád udělal. Tak vidíš, už znáš člověka,který uvažuje přesně tak jak ty to nechápeš. Znamená to,že mi teď budeš nadávat,že jsem se měl jmenovat dement apod?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.02.2010 12:34, rada
Pane Kříž a to teprve bude až se dočkáme pohledu na fajnšmekra ve Ferrari na LPG.
Já nejsem odpurce LPG ale montujte si ho tam kam patří. Dle mého názoru například do US Vanobusů či velkoobjemových offroadů. Ale do sportovně zaměřeného auta to prostě nepatří.
respond
  1 2 3 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.