0
back
 

diskuze k tématu: 1,2 HTP - proč jsou škodovácké tříválce úspěšné?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 23:03, RE: dreml
anonym posted by:
No jasně, tak kolem 8 litrů,co? No a teď si vem, že já jedu se svým trapným naftovým Mondeem 96KW do 7 litrů nafty a to se fakt dobře svezu.
PODOBNOST FABIE HTP S WARTBURGEM JE AŽ ZARÁŽEJÍCÍ. OBA MAJÍ TŘI VÁLCE, 40 KW A SPOTŘEBU 8 LITRŮ. A TOMU SE ŘÍKÁ POKROK.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.01.2008 00:28,
HTP asi nebude, i přes svůj nezaměnitelný zvuk, ve srovnání s konkurencí nejhorší motor, ale zrátka nezapadá k celkové image auta. Fábia je konzervativní, vážné, malé auto pro široké spektrum zákazníků. V ČR navíc prakticky konkuruje autům, které jsou o třídu výše. U konzervativních aut, pro masy se tříválce prostě asi nenosí. Někdo jistě namítne, že Yaris nebo Corsa jsou taky masovky. Jenže design, celkové pojetí auta mě přijde trochu jiné než u Fabie. Jednou větou, nehrají si na "dospělejší" auta.
Možná podobná situace panuje i ve střední třídě. Např.: V4 TDI je pro Passat dobrý, ale v A6 nemá moc nadšení, přitom rozdíl hmotností není propastný.
Karel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 09:45, RE: PEPA
anonym posted by:
no samozrejme, pokrocila doba, za 50 let se bude jezdit v dnesnich luxusnich karach jako v pekacich, dobu nezastavis. Ale jako argument je to pekne ubohy
Ano, doba pokročila ! Udělat třívalrc o výkonu 40 kw a spotřebou jako VAZ 2107 nebo součastný dvoulitr je cesta dozadu , kdy každý kouká na spotřebu a výkon !!!! Staré auto taky neznamená něco zlého pokud se o něj majitel dobře staral !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 10:03, RE: htp
anonym posted by:
Ano, máš pravdu chytráku, ale svez se s tím Yarisem a s tou Corsou a všechno pochopíš, možná. Nejde ani tak o to, že je to jen tříválec, ale o parametry! Ty jitrnice hloupá.
Tak nevím,mám doma fábii MPIi tu tříválcovou corsu.Nevím co mám chápat.Mohu jen objektivně srovnat,ale asi to tady většinu stejně nebude zajímat a budou mít svou pravdu.Tříválec je pro příměstské ježdění výborný (jedno v jaké značce) Ta corsa je ale co se ostatního týče výrazně poddimenzovaná,ovládací prvky,elektrika,výfuk....tady je fabka o třídu výš.Z toho plyne,že až tu corsu prodám budu se ohlížet po ojeté fábii s tříválcem....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 13:29, RE: htp
anonym posted by:
Tak nevím,mám doma fábii MPIi tu tříválcovou corsu.Nevím co mám chápat.Mohu jen objektivně srovnat,ale asi to tady většinu stejně nebude zajímat a budou mít svou pravdu.Tříválec je pro příměstské ježdění výborný (jedno v jaké značce) Ta corsa je ale co se ostatního týče výrazně poddimenzovaná,ovládací prvky,elektrika,výfuk....tady je fabka o třídu výš.Z toho plyne,že až tu corsu prodám budu se ohlížet po ojeté fábii s tříválcem....
Nebylo by lepší si místo 2 půlaut koupit jedno celý?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 19:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
je zajímavý že tyhle motory kritizují akorát tak dvacetiletí vejři kteří navíc v autě s tímhle motorem nikdy pořádně nejeli. Možní tak za 10let až bude fabka 1,2 k mání za 30tisíc )) Teď mají postoj fuuuj .. fabka 1,2 ... týý volééé do toho bych nevlez .. a jezdí rozpadlým pekáčem 15let starým .. ale s tyyy voléééé,, s dvoulitem!!!!!
TY SEŠ NORMÁLNÍ KRETÉN! TI MLADÍ FRJEŘI MNĚ SAMOŽE TAKY ŠTVOU, ALE JAKO FÁBIJA HTP? KDO NZAŽIL, NIKDY NEMŮŽE POCHOPIT. O´PRAVDU JE TO KATASTROFA.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.01.2008 20:23, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Rejpalové se prostě musí smířit s tím, že HTP má co nabídnout.
Nic víc než poměr cena - výkon - spotřeba - pojistka v tom není.
HTP - (H = hlučný, T = trapný, P = pomalý).
Všichni tvrdí, jak je Škoda nej, tak proto tvoří v Německu poze 3,8% z celkových prodejů v roce 2007.
To není tím, že by němec nejezdil v levném, ale on by nejezdil ve špatném.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 11:16, V6
Počkejte jaká to bude pecka, až v Boleslavi spřáhnou 2 motory HTP, a vznikne V6 2,4 DHTP, 80 kW. Možná by z toho šel i boxer ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.02.2008 14:03, RE: dreml
anonym posted by:
Taky si pridam svoji troskou. Neni to tak davno, kdy jsem mohl na vlastni kuzi okusit HTP! Nikdy predtim jsem v tom nejel a opravdu me zajimalo jestli je to tak liny a jaky to ma vlastne ten zvuk... Byl jsem hodne nadseny kdyz jsem mel moznost se svezt s timto Czechskym klenotem. Mel jsem stesti, vezl jsem se jako spolujezdec f. combi 1 (pred faceliftem), takze ctyrventyl. Prvni dojmy: kurva, dyt je to tichy, motor neni slyset a auto se nechveje, nevrni, jen sem tam skubne a zlehka se horizont...
tak to celkem žasnu! Víte jistě že jste řídíl Fabii HTP? protože mé zážitky byly celkem odlišné. Auto dokáže "slušně" táhnout, ale na 5. převodový stupěň určitě ne. Párkrát jsem s tímto vozem jel a řadit tam 5 nemělo vůbec cenu. Navíc to, že to táhne si myslíte jen Vy ve voze, ostatní kolem vás lítají jako rakety. O spotřebě tohoto vozu se nedá ani mluvit. Auto že se netřese? ve vyších rychlostech jsem se bál že odletím. Byla to rok stará Fabie I, najeto cca 8000km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.02.2008 14:07, RE: V6
anonym posted by:
Počkejte jaká to bude pecka, až v Boleslavi spřáhnou 2 motory HTP, a vznikne V6 2,4 DHTP, 80 kW. Možná by z toho šel i boxer ;o)
ještě bych přidal přeplňování a máme český supersport
respond
humvee4
number of posts1
date of registration14.07.2014
Monday 14.07.2014 07:58, RE: bez předmětu
anonym posted by:
anonym posted by:
Rejpalové se prostě musí smířit s tím, že HTP má co nabídnout. Nic víc než poměr cena - výkon - spotřeba - pojistka v tom není.
přesně tak, je to jednoduché: cena: vysoká výkon: nízký spotřeba: vysoká pojistka: záleží na pojišťovně


Je to tak...solidní auto za solidní peníze...žádnej nekvalitní Hjundaéé

Názory typu "málo to pojede" jsou mimo.

respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 14.07.2014 09:12, RE: bez předmětu
humvee4 posted by:
anonym posted by:
anonym posted by:
Rejpalové se prostě musí smířit s tím, že HTP má co nabídnout. Nic víc než poměr cena - výkon - spotřeba - pojistka v tom není.
přesně tak, je to jednoduché: cena: vysoká výkon: nízký spotřeba: vysoká pojistka: záleží na pojišťovně
Je to tak...solidní auto za solidní peníze...žádnej ojebanej HjundaééNázory typu "hovno to pojede" jsou mimo.


Přesně tak. S tříválci rozhodně nemám problém, proto jsem si do auta rovnou pořídil 2.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.