0
back
 

diskuze k tématu: 1,2 HTP - proč jsou škodovácké tříválce úspěšné?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 16:34, RE: htp
anonym posted by:
Ano, máš pravdu chytráku, ale svez se s tím Yarisem a s tou Corsou a všechno pochopíš, možná. Nejde ani tak o to, že je to jen tříválec, ale o parametry! Ty jitrnice hloupá.
První Yaris, jestli mě pamět ještě slouží, měl 50 kw výkon, dnešní HTP má 51 kW. Proto je ten Yaris lepší, že jo
Líbí se mi jak tu všichni plkají p*čoviny, že češi jsou tací a tací, že kupují HTP, přitom v článku je jasně napsáno, že víc motorů odebral Volkswagen a Seat v západní Evropě. Jsem moc rád, že zde lidé v diskuzi toho ví víc, než je v článku :D (né, dělám si legraci, všichni jenom uviděli v názvu článku HTP tříválec a hned mají milion pindů, přitom článek nečet asi nikdo, připadne mi to k zamyšlení.....)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 17:13,
Úspěšný je zavádějící pojem. Řekněme nejprodávanější. A to je dáno cenovou politikou, neboť 1.6 stojí majlant. Tak zákazníci sklapnou a s větším či menším nadšením přežijí 1.2. Když si to nechají líbit, tak co by to fabrika nedělala že.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 17:17, Problém HTP je
jinde než ho všichni hledáte. Každýho naštve, když dřív měl něco a pak za to samý musí připlácet nebo má něco horšího. Dřív byla standardem felda LXi. Pak ale jak lidi tak firmy začali za stejnou cenu kupovat HTP a to i třeba juniora. No a něco jako mít nižší obsah i výkon, no fuj. Nemít dekl na kufru, fuj. Místo přhrádky před spolujezcem díra, fuj. Ti kdož řív kupovali základní výbavu se museli přeorientovat na dražší. Navíc si nemohli vybrat, junior s jinym motorem není, takže dali přednost výbavě, ale ta hořkost, že HTP má horší zrychlení z 0-100 ta zůstává. Ostatní automobilky když maj malej motor tak ho vylepšujou, tak nějak neznam nikoho kromě škoda (vw), kdo by najednou začal do dané třídy dávat menší motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 18:26, RE: Problém HTP je
anonym posted by:
jinde než ho všichni hledáte. Každýho naštve, když dřív měl něco a pak za to samý musí připlácet nebo má něco horšího. Dřív byla standardem felda LXi. Pak ale jak lidi tak firmy začali za stejnou cenu kupovat HTP a to i třeba juniora. No a něco jako mít nižší obsah i výkon, no fuj. Nemít dekl na kufru, fuj. Místo přhrádky před spolujezcem díra, fuj. Ti kdož řív kupovali základní výbavu se museli přeorientovat na dražší. Navíc si nemohli vybrat, junior s jinym motorem není, takže dali přednost vý...
Tenhle článek si jistojistě zaplatila Boleslav,to přece nemůže nikoho normálního napadnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 18:51, RE: htp
anonym posted by:
První Yaris, jestli mě pamět ještě slouží, měl 50 kw výkon, dnešní HTP má 51 kW. Proto je ten Yaris lepší, že jo
Líbí se mi jak tu všichni plkají p*čoviny, že češi jsou tací a tací, že kupují HTP, přitom v článku je jasně napsáno, že víc motorů odebral Volkswagen a Seat v západní Evropě. Jsem moc rád, že zde lidé v diskuzi toho ví víc, než je v článku :D (né, dělám si legraci, všichni jenom uviděli v názvu článku HTP tříválec a hned mají milion pindů, přitom článek nečet asi nikdo, připadne ...
V podstatě sis odpověděl sám. První Yaris měl...... ............poslwední HTP má............... Došlo Ti to? No asi ne, tak to nech být. Jo a pro toho chytrolína s Hyundayem nad Tebou: Ta Honda Jazz má normální,moderní a kultivovaný motor a v tom je ten rozdíl, copak to nechápeš chlape?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 18:57, Proč?
Proč to ty lidi kupujou. Za cenu tý Fabie v HTP se dá koupit slušná ojetina z roku 2000 a vejš. Když nekoupěj uplnej vrak a nechaje si to prohlídnout, tak to poruchový nebude. Navíc se dá sehnat aspoň trošku lepší auto jako roční či dvouletý auto ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 19:23,
protoze hodne lidi autum vubec nerozumi ,staci kdyz maj servis vedle domu a jede to ,to je asi tak vse
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 22:09, RE: PEPA
anonym posted by:
Když ti bylo dvacet tak jsi brázdil Jawa 20 oni mají na víc a tebe to štve !!
no samozrejme, pokrocila doba, za 50 let se bude jezdit v dnesnich luxusnich karach jako v pekacich, dobu nezastavis. Ale jako argument je to pekne ubohy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 22:39, RE: htp
anonym posted by:
V podstatě sis odpověděl sám. První Yaris měl...... ............poslwední HTP má............... Došlo Ti to? No asi ne, tak to nech být. Jo a pro toho chytrolína s Hyundayem nad Tebou: Ta Honda Jazz má normální,moderní a kultivovaný motor a v tom je ten rozdíl, copak to nechápeš chlape?
No a hlavně stojí za to svézt se tou Hondou a Fabií aby člověk pochopil rozdíl i kdyby byl výkon stejný- ačkoliv jsou mezci kteří budou obhajovat dál svou pravdu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 03:48, dreml
Taky si pridam svoji troskou. Neni to tak davno, kdy jsem mohl na vlastni kuzi okusit HTP! Nikdy predtim jsem v tom nejel a opravdu me zajimalo jestli je to tak liny a jaky to ma vlastne ten zvuk... Byl jsem hodne nadseny kdyz jsem mel moznost se svezt s timto Czechskym klenotem. Mel jsem stesti, vezl jsem se jako spolujezdec f. combi 1 (pred faceliftem), takze ctyrventyl. Prvni dojmy: kurva, dyt je to tichy, motor neni slyset a auto se nechveje, nevrni, jen sem tam skubne a zlehka se horizontalne zhoupne cely vuz, to mi prislo divny (a subjektivne mekej podvozek v ranym stadiu odpruzeni me stval i pozdej), delalo to i pri pridani plynu a to se dostavam k tomu zvuku, fakt chrapot, divny, ale tlumeny i kdyz takovej jak treni,jako by motor sam sebe obrabel. Nijak zvlast se neprojevoval, takze OK, ale daval ze sebe citit svoji skutecnou silu. To co je slyset, tak to i jede. Ne kazdy auto je takovy. Pri jizde jsem si prvne rikal sakra, jezdi s tim jak blondynka, ktery prokluzuje spojka. Ale nahle se otacky zvedaly, pavian docela pekne tlacil do zad (v porovnani s puvodni predstavou). Tak jo, to byl prvni, druhy a jeste treti prevodovy stupen. No potom to asi chcipne na vyssi stupne rikal jsem si, zatimco v tech okamzicich jsem byl prekvapenej dynamikou srovnatelnou s vychlastanym karbecem kadettem 1,6. Prekvapeni se konalo na dalnici, to uz jsem ridil. Chlapi 100, 120 a ona kunda porad zrychlovala docela svizne (pouze 2 lidi), porad do 150, to jsem cumel... vic jak necelych 165 tachometrovych neslo dat kvuli provozu a taky strachu, (normalne jezdim predpisove, jen tu fabii jsem musel proste zlehka prubnout) Ne ze by mi ventily proleteli hlavou, ale kvuli neustalymu predjizdeni, zprava, zleva a uplne pitomymu kymaceni se auta ze strany na stranu to byl des. Sice to sedelo dobre, ale subjektivne to bylo priserny (neco jak Fiat Punto II) taky vzhledem k felicii, ktera dava pocit dospelejsiho auta a je lip citelnejsi, coz z velky casti prisuzuju servu. Jinac s O1 a Mondeem II si to muze pavian klidne rozdat, oni jedou tak na pul plynu, ja na plny, s tim rozdilem, ze s fabii na silnici absolutne nic neznamenate (leda RS s xenonama, nevim) a okoli- vetsi auta- to dava absolutne lezerne najevo. Tak mozna, nejaky rychly "Viper pruhy" a mozna by ostatni videli, ze vubec jede auto a mozna ze i uhli doprava na dalnici, kdyz si to suverene serou vlevo 120 km/h se svoji 1.5 tunou. Jinak teda k tomu motoru, velky prekvapeni, moc prijemny zrychleni i na petku. Berte to hlavne relativne. Radost mi zkazilo az uvedomeni si, ze s tim neumim jezdit. Kombinace ctyrventilu s trema hrnkama a navic opravdu docela tichej motor podporeny pustenym radiem nuti pri kazdym vyjezdu kroutit plynem jak debil. Z venku je to teda rachot. Jasne, chciplo mi to. Otackomer mi byl zpocatku dobry pomocnik, nerikam ze se s tim nejde naucit rozjizdet jak s normalnim autem, chce to cvik, ale na plynulost rozjezdu feliny 1.3 to nikdy mit nebude. Zverem bych HTP 12V zhodnotil takto: da vam najevo, ze je moderni konstrukce, coz je plus, dal docela dobre tahne a to i ve vyssich otackach, zvuk mi moc nevadil, jen po delsi jizde je uz protivnej. Pri jezdeni ve meste a neustalym zrychlovani se musi opravdu dost vytacet a to s efektem plizeni doprostred krizovatky a nasledovnymu "vystreleni", coz zas navozuje dojem ze je retardovanej a neprispiva vubec plynulosti provozu mesta, coz me docela unavovalo a moc me nebavilo se s ni pachtit po krizovatkach. >>Jasne, neumim s ni jezdit<<, urcite to zvladne kdekdo lepe. A spotreba? o ty nepisu, ta je trapna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 09:38, RE: htp
anonym posted by:
V podstatě sis odpověděl sám. První Yaris měl...... ............poslwední HTP má............... Došlo Ti to? No asi ne, tak to nech být. Jo a pro toho chytrolína s Hyundayem nad Tebou: Ta Honda Jazz má normální,moderní a kultivovaný motor a v tom je ten rozdíl, copak to nechápeš chlape?
Doporučuji se s htp 51 kw projet.Myslím,že většina zdejších diskutujících s tím nejela,ale ví že je to šmejd.Sám jsem po tom všem co jsem o htp slyšel byl příjemně překvapen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 18:35, RE: dreml
anonym posted by:
Taky si pridam svoji troskou. Neni to tak davno, kdy jsem mohl na vlastni kuzi okusit HTP! Nikdy predtim jsem v tom nejel a opravdu me zajimalo jestli je to tak liny a jaky to ma vlastne ten zvuk... Byl jsem hodne nadseny kdyz jsem mel moznost se svezt s timto Czechskym klenotem. Mel jsem stesti, vezl jsem se jako spolujezdec f. combi 1 (pred faceliftem), takze ctyrventyl. Prvni dojmy: kurva, dyt je to tichy, motor neni slyset a auto se nechveje, nevrni, jen sem tam skubne a zlehka se horizont...
No jasně, tak kolem 8 litrů,co? No a teď si vem, že já jedu se svým trapným naftovým Mondeem 96KW do 7 litrů nafty a to se fakt dobře svezu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 20:24, 1,2 HTP 40 KW
Je to zločin v 21. století dát do auta motor, kterej má 40 KW. Tenhle motor se fakt hodí akorát do města - vím to, ALE. Tuhle Fábku má moje žena na cukačky po městě. Ona je spokojená. Stejně tomu prd rozumí. Já s tím moc nejezdím. Líbí se mi, že se to rychle ohřívá, takže to rychle topí. Po městě se s tím dá jezdit celkem svižne. Pojistka je za 1400, takže za pusinku. Spotřeba tak asi 8. Měl sem asi 10 aut a žádný za míň po městě stejně nejezdilo, takže asi normál. A hlavní důvod, proč jsem koupil Škodovku je ten, že mám na Škodovku dobrýho mechanika. Dostupnost servisu je pro mě důležitá. Diagnostiku na Škodovku mají v každý větší garáži. Je mi jasný, že jsou třeba i lepší auta, ale ukažte mi neznačkovej servis, kde si za každý hovno neúčtujou milion a mají tam diagnostiku třeba na Mazdu nebo na Citroen?! A bez diagnostiky jste dneska v pr..........A další věc. Až ji budu prodávat, urvou mi ruce (jako vždy když jsem prodával Škodovku). Renault, kterej byl jako novej tam stál jak mrcha 3 měsíce a stejně se neprodal. Takže jak říkám, žena tomu stejně nerozumí a pak už jen samá pozitiva. Zdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 20:46, htp
1,2htp-hovno t o pojede,ale Puntu 1,2 to v pohodě ujede.Myslím tím 47 a 51 kw,jinak spousta těhle motorů mé ve služebních autech naběháno kolem 200 000km,jsou často honěný na plný výkon a šlapou.Ať si tady stádo chytráků,kteří s tím povětšinou ani nejeli tvrdí co chce,je to spolehlivý ,nenáročný motor,který na 1,2 nejede vůbec špatně.Někdo si holt koupí htp a někdo ojetinu,který naprděl do sedačky Helmut,nebo Gertruda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 20:48, dreml
anonym posted by:
No jasně, tak kolem 8 litrů,co? No a teď si vem, že já jedu se svým trapným naftovým Mondeem 96KW do 7 litrů nafty a to se fakt dobře svezu.
Tak samozrejme to je jasna vec, nicmene je treba si uvedomit ze "bezna" spotreba, at je vyssi ci nizsi, je z hlediska spotrebitele auta relativne akceptovatelna, kdezto porizovaci cena je jasne limitujici faktor. Rozsireni HTP je neoddiskutovatelne. Spotreba je nevyzpytatelna, nekdy to jde, jindy ji nechapu. Treba uhel zazehu 120° neni proste vzita zalezitost, pri stejnych otackach jako ctyrvalec tam ta vzacna tekutina kapne castej. Jinak bud klidny, kdyz s tebou bude chtit pavian drzet krok, tak na 100 kilometrech usetris pade... a jeste se svezes :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 22:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
ale jenom tu svojí.
Fabce HTP nakopu prdel i s Wartburgem 1.3 (motor VW Polo) z roku 1990. Hlavně v kopcích koukaj fotříci s rodinkou jak vejři. Myslím si, že hlavné do kombíka, kde se předpokládá, že se bude něco převážet je to zcela nevhodný motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 22:40, RE: htp
anonym posted by:
Doporučuji se s htp 51 kw projet.Myslím,že většina zdejších diskutujících s tím nejela,ale ví že je to šmejd.Sám jsem po tom všem co jsem o htp slyšel byl příjemně překvapen.
DOPRUČUJI WARTBURGA, TO JE TAKY TŘÍVÁLEC. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 22:52, RE: htp
anonym posted by:
1,2htp-hovno t o pojede,ale Puntu 1,2 to v pohodě ujede.Myslím tím 47 a 51 kw,jinak spousta těhle motorů mé ve služebních autech naběháno kolem 200 000km,jsou často honěný na plný výkon a šlapou.Ať si tady stádo chytráků,kteří s tím povětšinou ani nejeli tvrdí co chce,je to spolehlivý ,nenáročný motor,který na 1,2 nejede vůbec špatně.Někdo si holt koupí htp a někdo ojetinu,který naprděl do sedačky Helmut,nebo Gertruda.
TAK TO BYCH CHTĚL VIDĚT JAK UJEDEŠ FABKOU PUNTU 1.2 63 kW TY JOUDO.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 22:58, RE: 1,2 HTP 40 KW
Vepř posted by:
Je to zločin v 21. století dát do auta motor, kterej má 40 KW. Tenhle motor se fakt hodí akorát do města - vím to, ALE. Tuhle Fábku má moje žena na cukačky po městě. Ona je spokojená. Stejně tomu prd rozumí. Já s tím moc nejezdím. Líbí se mi, že se to rychle ohřívá, takže to rychle topí. Po městě se s tím dá jezdit celkem svižne. Pojistka je za 1400, takže za pusinku. Spotřeba tak asi 8. Měl sem asi 10 aut a žádný za míň po městě stejně nejezdilo, takže asi normál. A hlavní důvod, proč jsem koup...
40 KW TO JE BRUTÁLNÍ VÝKON. MÁ HO I MŮJ DVOJTAKTNÍ TŘÍVALCOVÝ WARTBURG. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.01.2008 23:00, RE: htp
anonym posted by:
DOPRUČUJI WARTBURGA, TO JE TAKY TŘÍVÁLEC. :)
A MÁ TAKY SKORO 40 KW.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.