0
back
 

diskuze k tématu: 1,2 HTP - proč jsou škodovácké tříválce úspěšné?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 00:14,
Rejpalové se prostě musí smířit s tím, že HTP má co nabídnout.
Nic víc než poměr cena - výkon - spotřeba - pojistka v tom není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 01:14, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Rejpalové se prostě musí smířit s tím, že HTP má co nabídnout.
Nic víc než poměr cena - výkon - spotřeba - pojistka v tom není.
Ideální motor do nového Superbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 05:46,
Češi nemají moc peněz na nová auta a navíc u nás stále přetrvává u mnohých lidí důvěřivost pouze k něčemu, co se vyrobí v MB. To logicky donutí majotele sáhnout automaticky po HTP. Nevím, ale radši než HTP bych třeba i nějakého čtyřválcového slušně vybaveného korejce, něž chudý tříválec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 07:14, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Češi nemají moc peněz na nová auta a navíc u nás stále přetrvává u mnohých lidí důvěřivost pouze k něčemu, co se vyrobí v MB. To logicky donutí majotele sáhnout automaticky po HTP. Nevím, ale radši než HTP bych třeba i nějakého čtyřválcového slušně vybaveného korejce, něž chudý tříválec.
HTP-Hovno To Pojede
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 07:54, RE: bez předmětu
anonym posted by:
HTP-Hovno To Pojede
Jo, ikdyby tady vyšel článek, kde se motor rozebere po technické stránce a předloží se technické parametry, které jasně ukážou, že proboha nejde o druhořadý motor, ale motor, který má lepší parametry než 1,3MPI a potom 1,4MPi, stejně se najde někdo, kdo bude tvrdit, že to tak není. Je to kritika za každou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 08:42, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Češi nemají moc peněz na nová auta a navíc u nás stále přetrvává u mnohých lidí důvěřivost pouze k něčemu, co se vyrobí v MB. To logicky donutí majotele sáhnout automaticky po HTP. Nevím, ale radši než HTP bych třeba i nějakého čtyřválcového slušně vybaveného korejce, něž chudý tříválec.
Nez korejce, to radeji feldu ze schnilejma patejma dverma!!!! Jsme Evropani prece, tak nebudeme kupovat korejsky mr*ky.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 08:50, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Rejpalové se prostě musí smířit s tím, že HTP má co nabídnout.
Nic víc než poměr cena - výkon - spotřeba - pojistka v tom není.
přesně tak, je to jednoduché:
cena: vysoká
výkon: nízký
spotřeba: vysoká
pojistka: záleží na pojišťovně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 08:53, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo, ikdyby tady vyšel článek, kde se motor rozebere po technické stránce a předloží se technické parametry, které jasně ukážou, že proboha nejde o druhořadý motor, ale motor, který má lepší parametry než 1,3MPI a potom 1,4MPi, stejně se najde někdo, kdo bude tvrdit, že to tak není. Je to kritika za každou cenu.
pokud budem srovnávat 1,2HTP s motory, které koncepčně pocházejí z 60 let, pak má 1,2HTP zcela jistě navrch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 09:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
pokud budem srovnávat 1,2HTP s motory, které koncepčně pocházejí z 60 let, pak má 1,2HTP zcela jistě navrch.
Ano, koncepce je ze 60 let, ale to nic nemění na skutečnosti, že se o těch motorech říkalo, že auto přežijou (rozumněj Š120....) . Zrovna tak to bude za 20 let o 1,2htp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 09:21, RE: bez předmětu
anonym posted by:
pokud budem srovnávat 1,2HTP s motory, které koncepčně pocházejí z 60 let, pak má 1,2HTP zcela jistě navrch.
Neda se brat v potaz, kde ma motor koreny. Takovy Fiat Punto 1.2 8V ma taky koreny hodne daleko a presto to bylo povazovany za velmi povedeny motor jak kvuli spotrebe, ktera opravdu byla vyborna tak na svuj objem ve 2 lidech vcelku i "dostatecnym" vykonem. Hodne motoru ma zaklady nekde daleko v minulosti a jen se vylepsuji. Jinak ja proti HTP nic nemam, jen si myslim, ze konkurecne ma nizsi spotrebu a zvuk 4 vlace je prijemnejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 09:32,
uspesne ???!!! myslim ze varianta koupit uz pri tak dost drsne porizovaci cene jiny motor do fabky je absolutne zcestna a tak hodne lidi sahne po 1,2, vzdyt rozumna nabidka do fabky za rozumny peniz z meho pohledu neni, meli by si vzit priklad z jinych automobilek ale to se nikdy nestane, prim hraje v koncernu vw a audi a pak nekde je skoda a seat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 10:10, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nez korejce, to radeji feldu ze schnilejma patejma dverma!!!! Jsme Evropani prece, tak nebudeme kupovat korejsky mr*ky.....
:D jsme Evropani :D :D :D to me rozesmalo, to je fakt neco, ze jsme :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 10:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
přesně tak, je to jednoduché:
cena: vysoká
výkon: nízký
spotřeba: vysoká
pojistka: záleží na pojišťovně
Přesný popis tohoto motoru, snad ještě super zvuk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 11:56,
je zajímavý že tyhle motory kritizují akorát tak dvacetiletí vejři kteří navíc v autě s tímhle motorem nikdy pořádně nejeli. Možní tak za 10let až bude fabka 1,2 k mání za 30tisíc )) Teď mají postoj fuuuj .. fabka 1,2 ... týý volééé do toho bych nevlez .. a jezdí rozpadlým pekáčem 15let starým .. ale s tyyy voléééé,, s dvoulitem!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 12:03, 1,2
Dokud nebudou fabie výrazně horší než konkurence, tak se firmy snaží mít auta od jednoho dodavatele a jeden servis- množstevní slevy, výhodné balíčky, pro střední management Octavku-ta jim stačí a vypadá jako velké auto a zbytek fabie - spotřební zboží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 12:04, RE: bez předmětu
anonym posted by:
je zajímavý že tyhle motory kritizují akorát tak dvacetiletí vejři kteří navíc v autě s tímhle motorem nikdy pořádně nejeli. Možní tak za 10let až bude fabka 1,2 k mání za 30tisíc )) Teď mají postoj fuuuj .. fabka 1,2 ... týý volééé do toho bych nevlez .. a jezdí rozpadlým pekáčem 15let starým .. ale s tyyy voléééé,, s dvoulitem!!!!!
a mají pravdu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 12:05, htp
O tříválci někdo napsal že je to nedůstojný motor. To považuju za nejpřesnější charakteristiku. A prodává se proto že je nejlevnější a ne že by si ho někdo vybral úmyslně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 12:09, PEPA HHTTPP
Všichni se tady těšíme na zcela nový Pozor !! dvouválcový motor 900 HHTTPP o výkonu 20 kw a 27 kw z MB. Je proveden nejmodernější tech. Japonci jsou dle informací značně znepokojení ! Vývoj jde ve stopách MB.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 12:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
a mají pravdu
ale jenom tu svojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.01.2008 12:18, RE: htp
anonym posted by:
O tříválci někdo napsal že je to nedůstojný motor. To považuju za nejpřesnější charakteristiku. A prodává se proto že je nejlevnější a ne že by si ho někdo vybral úmyslně.
ale prosimtě. Všichni potřebují jezdit minimálně s 1,6kou.. před pár lety vsichni jezdili s litrovými motory a najednou 1,2 je špatná. A třívílec je špatný? Ty chtrolíne.. 3válce má v sobě yaris, corsa , všichni 3 z kolína .. smart je taky 3válec ..a buh ví co ještě. A lidi na celým světě si je je podle tebe tyhle auta kupují protože jim nic jinýho nezbylo. Nedůstojný jsou akorát tyhle tvoje kecy bez rozhledu. Jakýkoliv velký město mimo čr, třeba někde v itálii .. plný ulice samejch 3válců, samej smart..
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.