0
back
 

diskuze k tématu: Nová Škoda Superb - jaký motor vybrat?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 15:08, Zkušenost s prodejci Skoda
U nejvstřícnějsího prodejce Skoda jsem na Octavii II v hodnotě cca 585.000 a střední výbavě dojednal max. následující podmínky. Slevu v hodnotě tisíců - rádio a zam. zpátečky, ale autu v této výbavě chybí drobnosti typu:
- nemá povinou výbavu a to vč. heveru a nářadí (kromě montpáky)
- uzavírací přihrádky
- aut. klimu
- pouze 6 airbagů
- pouze 4 repro
- koberečky
- nelze prodloužit záruku ani za úhradu (+nespolupracují ani s pojišťovnou právní ochrany DAS)
- pouze 2 roky záruka (to si dělaj srandu) + mobilita
- dokonce účtují dopravu 1.700 Kč dopravu od výrobce!!!
atd.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 15:16, RE: Zkušenost s prodejci Skoda
anonym posted by:
U nejvstřícnějsího prodejce Skoda jsem na Octavii II v hodnotě cca 585.000 a střední výbavě dojednal max. následující podmínky. Slevu v hodnotě tisíců - rádio a zam. zpátečky, ale autu v této výbavě chybí drobnosti typu:
- nemá povinou výbavu a to vč. heveru a nářadí (kromě montpáky)
- uzavírací přihrádky
- aut. klimu
- pouze 6 airbagů
- pouze 4 repro
- koberečky
- nelze prodloužit záruku ani za úhradu (+nespolupracují ani s pojišťovnou právní ochrany DAS)
- pouze 2 roky záruka (to si dělaj sr...
Vážený podvedený,
a proč jste se vlastně rozhodl podpořit tuto automobilku?
Já bych stejnou chybu určitě neudělal. Máme například cenový strop a jisté požadavky. Vytipované nějaké vozy, pár hodin času na objehnutí několika dealerů, a vsadím boty, že podle tohoto receptu budete příště spokojen. A třeba (možná) i ve škodě. Ale to platilo za dob felicií. Věřte, já se starám v jedné větší firmě o autopark s 42 vozy, převážně os., a děláme to přesně tak. Pak už jen pár hodin na probrání nabídek a budete překvapen, kolik je možné najít rozdílů za stejné peníze na jednom autě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 15:28, otázka peněz
Já před časem pomýšlel na tento vůz. Po srovnání s konkurnecí není o čem mluvit - cena škodovek je opravdu vysoká, hlavně při porovnání výbavy. Ceny Oct2 jsou opravdu přímo směšné. Opravdu nechápu, že to taková spousta lidí nevídí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 15:30, Spotreba u benzínů
Na průměrnou spotřebu 7,6 l u benzínu 1.8 zapomeňte, to leda tak mimo město, VW obzvláště u svých benzínových motorů idealizuje spotřeby. Realita je někde jinde, stačí mrknout na spritmonitor.de. Zkrátka benzíny v tomto voze budou brát v průměru kolem 10 l / 100 km. Tím je nechci shazovat, jen se dívám reálně. Objem 1.4 je taky dost odvaha i pres všechny ty kompresůrky a turbínky bude dostávat na frak........a bude brát stejně jako v klidu se převalující 3.6 FSI. Když už bych si kupoval tento vůz tak s motorem 3.6 nebo 2.0 TDI CR. Je to samozřejme o penězích. Věřím, že plno Čechů sáhne po 1.4, hlavně že to bude novej superb voe, aby všichni čuměli. Tento motor je super, vo tom žádná, ale tak do Golfa. Jen aby to nedopadlo komicky jako třeba Octavia I s 1.4 MPI 44 kW , ale to snad ne................
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 17:06, RE: zastaralý diesel
Pepe posted by:
Hlavní důvod byl a je: peníze. Emise se dají vyřešit DPF, jako FAP u HDi... Prostě PD je slepá cesta z hlediska výr. nákladů a kultury chodu Soudruzi z VW si dobře uvědmili chybu, nicméně bylo potřeba náklady na vývoj dostat zpět do baráku. Mezitím HDi, JTD utekly o pár km dál, o CR od MB a Japonců nemluvě...
Co třeba CR od BMW, dělá snad nej diesely na trhu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 19:44, RE: zastaralý diesel
anonym posted by:
K té konstrukční zastaralosti systému PD jenom tolik že vznikl dlouho po common-railu. Má stále pozoruhodný výkon, spotřebu a zejména spolehlivost. Jediný důvod jeho konce jsou emise. Autor článku tohle dobře ví a přesto si v článku neodpustí zavádějící poznámku.
Ne. není tomu tak. Najdi si někde na auto.cz rozhovor s motorářem od VW. Odstoupili od PD ze dvou základních důvodů - mnohem horší schopnost řízení samotného průběhu vstřiku oproti CR a pak i konstrukční výška celého systému. Za sebe přidám obtížené mazání. Viz motor manželky v práci - v asi 50.000 km zadřený jeden válec. Naštěstí vyměněn celý motor v rámci záruky. Jedinou výhodou je tedy vyšší tlak vstřiku paliva. Obecně je PD považován za slepou větev. Osobně nemám nic proti klasickému TDI, to byl (a stále je) geniální motor. PD je prostě slepá větev. A uznal to i VW tím, že přešel na CR. Jenže Octavia hned tak CR nedostane a příplatek u Superba je extrémní...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 20:06, RE: edmund
anonym posted by:
Já taky a pojedu s celou rodinou na dovolenou do Itálie.Už se těším, jak budu fičet přes Alpy!
A v pěti lidech a rakví v kufru za pět litrů! Fakt, nekecám! A průměr 130 km/h! A to červené péčko je úplně zbytečné, sousedovi jsem to nandal i se 44 KW. No, a on pak skončil v té rakvi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 20:08, RE: zastaralý diesel
anonym posted by:
Ne. není tomu tak. Najdi si někde na auto.cz rozhovor s motorářem od VW. Odstoupili od PD ze dvou základních důvodů - mnohem horší schopnost řízení samotného průběhu vstřiku oproti CR a pak i konstrukční výška celého systému. Za sebe přidám obtížené mazání. Viz motor manželky v práci - v asi 50.000 km zadřený jeden válec. Naštěstí vyměněn celý motor v rámci záruky. Jedinou výhodou je tedy vyšší tlak vstřiku paliva. Obecně je PD považován za slepou větev. Osobně nemám nic proti klasickému TDI, to...
Jen dodávám - TDI je geniální motor s výjimkou řešení rozvodů. Tady asi někde udělali soudruzi z NSR chybu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 20:39, RE: Spotreba u benzínů
anonym posted by:
Na průměrnou spotřebu 7,6 l u benzínu 1.8 zapomeňte, to leda tak mimo město, VW obzvláště u svých benzínových motorů idealizuje spotřeby. Realita je někde jinde, stačí mrknout na spritmonitor.de. Zkrátka benzíny v tomto voze budou brát v průměru kolem 10 l / 100 km. Tím je nechci shazovat, jen se dívám reálně. Objem 1.4 je taky dost odvaha i pres všechny ty kompresůrky a turbínky bude dostávat na frak........a bude brát stejně jako v klidu se převalující 3.6 FSI. Když už bych si kupoval tento v...
Na Superba nemám,ale motor 1,8tsfi je dost dobrý,rozhodně bych se nebál nedostatečného výkonu a nepřiměřené spotřeby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 21:37, RE: zastaralý diesel
anonym posted by:
Tak jestli PD je nějaký výkřik Hi-technogy, tak já jsem papež Možná ho němčouři vymysleli nedávno, ale za hovno stojí stejně, v tom nikdo nelhal. Nedávno jsem jel s VW touranem, auto v kůži, výbava jako hovado, ale když jsem se rozjel, tak to prostě bylo hlučný. Třeba svezení s P 406 HDI je proti tomu jedna báseň, jenže tam se serou zase jiný věci, ach jo
TDI je sice možná starší konstrukce, ale vždy bych ho upřednostnil třeba oproti zmiňovanému 406 HDI. Sice hlučný,to je pravda, ale dynamika jízdy, spotřeba a spolehlivost to snad dostatečně vynahrazují. Asi možná jak pro koho. Doma máme klasiku O1 bez PD s 81kW, v práci dvě O2, jednu PD se 77kW a druhou PD se 103kW a zvlášť u ní je to i v plném obsazení při služebce velmi svižná jízda. Jinak já upřednostňuji klasiku bez PD. Tolik mé zkušenosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 22:54, RE: Spotreba u benzínů
anonym posted by:
Na Superba nemám,ale motor 1,8tsfi je dost dobrý,rozhodně bych se nebál nedostatečného výkonu a nepřiměřené spotřeby.
tak to já bych se zrovna bál
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.05.2008 23:32, Ropáky ať si strčej do řiti.
To nebude žádný V6 2.8 nebo 3,2?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 06:07, RE: Ropáky ať si strčej do řiti.
anonym posted by:
To nebude žádný V6 2.8 nebo 3,2?
3.6FSi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 12:11, RE: Zkušenost s prodejci Skoda
anonym posted by:
U nejvstřícnějsího prodejce Skoda jsem na Octavii II v hodnotě cca 585.000 a střední výbavě dojednal max. následující podmínky. Slevu v hodnotě tisíců - rádio a zam. zpátečky, ale autu v této výbavě chybí drobnosti typu:
- nemá povinou výbavu a to vč. heveru a nářadí (kromě montpáky)
- uzavírací přihrádky
- aut. klimu
- pouze 6 airbagů
- pouze 4 repro
- koberečky
- nelze prodloužit záruku ani za úhradu (+nespolupracují ani s pojišťovnou právní ochrany DAS)
- pouze 2 roky záruka (to si dělaj sr...
tak za takový peníze a za takovou výbavu u konkurence už koupít pomalu vůz o třídu výš....
nebo ve stejné třídě to bude mít diamantové obložení volantu...

a bez poplatku za převoz od výrobce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 12:37, RE: Zkušenost s prodejci Skoda
anonym posted by:
U nejvstřícnějsího prodejce Skoda jsem na Octavii II v hodnotě cca 585.000 a střední výbavě dojednal max. následující podmínky. Slevu v hodnotě tisíců - rádio a zam. zpátečky, ale autu v této výbavě chybí drobnosti typu:
- nemá povinou výbavu a to vč. heveru a nářadí (kromě montpáky)
- uzavírací přihrádky
- aut. klimu
- pouze 6 airbagů
- pouze 4 repro
- koberečky
- nelze prodloužit záruku ani za úhradu (+nespolupracují ani s pojišťovnou právní ochrany DAS)
- pouze 2 roky záruka (to si dělaj sr...
Dobře ti tak, když jsi chtěl něco z vw group měl sis vzít jettu - vybavenější, levnější a prodejce tě bude na rukách nosit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 16:36, RE: Zkušenost s prodejci Skoda
anonym posted by:
Dobře ti tak, když jsi chtěl něco z vw group měl sis vzít jettu - vybavenější, levnější a prodejce tě bude na rukách nosit.
tak tak, kam ten vývoj dospěl - drahá a kvalitní značka koncernu VW je u nás levnější než levnější značka pro méně náročné Škoda...
No ale když to lidi kupujou jak rohlíky...I kdyby byly ti ve vedení Škody kompletně vymaštěni, tak jim musí být jasné, že není potřeba ceny snížit když si to ti lidé koupí i za současné ceny (mluvím teď o domácím trhu!)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.05.2008 17:19, výhled vzad :-(
Byl bych rád aby se ozval někdo kdo už s tím párkrát jel. Jakože já jo Celkově obyčejné auto dle očekávání, soudruzi tedy nezklamali, v tom by ale problém nebyl. Že kůže proseděná po 20tkm už je marné je to hold Škoda, navíc do ní beztak posedalo už mega čumilů. Ale totální katastrofa je zadní okno!!! To je průzor jak z tanku Nejen že v něm nic není nic moc vidět při jízdě, ale zacouvat je neřešitelný problém. Sám mám výrazně delší auto, ale couvat s novým Superbem je vyloženě hnusné. Kdybych trochu neuměl na zrcátka tak si to nedovedu představit. Takže díry v nárazníku a nějaký park systém nutností - nekecám. Zadní dělené dveře sice fungují, ale je to takové všelijaké, kolik to vydrží težko říct. Většina lidí to stejně bude otevírat jako sedan. Jediné pozitivum, že se mi líbila ta dřevěná lišta na přístrojovce Zadní sedák by mohl být o něco výš. Na motor 3.6 si počkám a pak to ještě jednou prubnu, zatím amen
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.05.2008 11:01, RE: výhled vzad :-(
Ráďa posted by:
Byl bych rád aby se ozval někdo kdo už s tím párkrát jel. Jakože já jo Celkově obyčejné auto dle očekávání, soudruzi tedy nezklamali, v tom by ale problém nebyl. Že kůže proseděná po 20tkm už je marné je to hold Škoda, navíc do ní beztak posedalo už mega čumilů. Ale totální katastrofa je zadní okno!!! To je průzor jak z tanku Nejen že v něm nic není nic moc vidět při jízdě, ale zacouvat je neřešitelný problém. Sám mám výrazně delší auto, ale couvat s novým Superbem je vyloženě hnusné. ...
a to nevíš Ráďo že to bude určitě držák? Vždyť to bylo jasné už z prvních fotek před půl rokem, že se to nebude vůbec kazit...
No mně se na fotkách nijak extra nelíbíl, ale když jsem ho potkal cca před měsícem naživo, byl jsem skoro až šokován...Tenhle nový design škodovek mi prostě nesedl...
Jinak proti Superbu 1 nic nemám. Trochu sice nudný, ale celkem příjemný vůz, strašně moc místa a s 2.8 V6 i slušné svezení
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.05.2008 23:16, RE: výhled vzad :-(
anonym posted by:
a to nevíš Ráďo že to bude určitě držák? Vždyť to bylo jasné už z prvních fotek před půl rokem, že se to nebude vůbec kazit...
No mně se na fotkách nijak extra nelíbíl, ale když jsem ho potkal cca před měsícem naživo, byl jsem skoro až šokován...Tenhle nový design škodovek mi prostě nesedl...
Jinak proti Superbu 1 nic nemám. Trochu sice nudný, ale celkem příjemný vůz, strašně moc místa a s 2.8 V6 i slušné svezení
Taky jsem ho nedávno na boleslavské R10 potkal, v bílém... Že by to mohl být nový Superb jsem uvěřil až když jsem si to přečetl na jeho zádi. Nejdřív jsem si myslel, že jde o nějakej faceliftovanej Megan sedan první generace
No, nevím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 07:06, RE: Spotreba u benzínů
anonym posted by:
Na Superba nemám,ale motor 1,8tsfi je dost dobrý,rozhodně bych se nebál nedostatečného výkonu a nepřiměřené spotřeby.
mam VW Passat s 1.8 TSI uz 2 mesice a na dalku pri rychlosti do 120 (s pouzitim tempomatu) se dostanu na prumer 8.8-9.0l/100, ve meste. kde neustale stojim v zacpach je to kolem 13-14l/100. Vykon je ale super a s pomerne tezkym Passatem si pohrava jako nic... poze pri rozjezdech to chce trosku trpelivosti, nebo ho vic vytocit, ale jak za to veme turbu, tak parada... BTW nastup turba je opravdu skoro neznatelny :)
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.