0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak slouží 1,6 MPI?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 21:16, RE: TDi
anonym posted by:
mám namysli nákladní VOLVO - truck
Ano u nákladních vozů jde přechod na common rail pomaleji, ale také jde. To nic nemění na tom, že třeba v Oktávii II nebo Superbu by extrémně zastaralé čerpadlo tryska už nemělo být. Protože už i mnoho značek nákladních vozů už na modernější kultivovanější a spolehlivější common rail přešlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 21:23, RE: Opravené hodnocení O2 2006
anonym posted by:
Není mi moc jasné podle čeho se auto zařazuje do jaké třídy ale srovnáme -li v rozměrech O1, O2, a Mazdu 6, tak zjistíme že jedině na rozměru rozvor O1xM6 je rozdíl větší jak 10cm ve prospěch M6, jinak jsou vnější rozměry všech tří vozidel + - pár cm papírově shodné. Prakticky však nikoliv, takže argumentovat tady tím že M6 je o třídu jinde je dle mě zcela zcestné.
Ano právě rozvor je rozhodující pro konstrukci auta. Koncern lidové auto zvolil u Oktávie variantu levnější konstrukce na podvozku auta nižší stř. třídy postavil auto s velkými převisy jak dopředu, tak hlavně dozadu. Tím ušetříte výrobní náklady, máte menší kabinu (ale větší kufr) a motor často předsadíte až před přední nápravu. Naoko tak máte docela velké auto (skoro střední třídy) ale v praxi máte méně obratné přerostlé auto nižší střední. Jako levnější rodinné auto - proč ne - prostě hodně železa za málo peněz. To je ale teorie, v praxi se stalo, že za konstrukčně náročnější a výrobně dražší automobily od Citroenu po Mazdu v reálných současných bazarových cenách platíte méně než za ultrapředraženou Oktávii. Finta vyšla v centrále VW si mnou ruce a na kusu pravděpodobně vydělají o dost víc, než třeba japonci za Mazdu 6. Nicméně jízdními vlastnostmi je (logicky) o dost dál a lepší. Komu stačí Oktávia - proč ne - ale opravdu JE horší a Oktávia opravdu JE dost předražená. A koncernu Lidové auto marketingový tah zaměřený na nenáročné technicky neznalé zákazníky zabral velmi dobře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 21:35, RE: 1.8 tsi
anonym posted by:
tak tys me pobavil... zavidi tem kteri si to mohou doprat...
Cím se pobavil, že je Mazda 3 v některých parametrech lepší než octavia? Nojo, zábavné to možná je, pravda je to určitě. Má lepší podvozek a motor 1.6 nafta je myslím o dost lepší než Tédéíčko. Ostatně Mazda 3 od novinářů dostala docela dost ocenění, myslím že i v česku byla Auto roku. Že si daleko víc troubíků koupí oktávku - tak to prostě chodí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 21:36, RE: Octavie
anonym posted by:
Neřeším to zkrátka... moje priority jsou jinde a navíc Focuse můj otec s motorem 1.8 TDCi a nijak velký dojem na mě neudělal, až na tu spotřebu... 6 litrů/100 km.
Neznám tvého otce, ale Focus na hodně profíků a zkušených řidičů dojem udělaĺ a motor 1.8 TDCi není ideální volbou, možná dokonce z těch nejhorších.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 21:37, RE: Octavie
anonym posted by:
Pokud je pán trpaslík, tak je mu možno doporučit jedničkový bmw. Pro běžnou velikost 185cm nepoužitelné auto.
Je vidět že jsi s jedničkou ani nejel. Mám 189 cm a 130 kg a za Oktávu bych neměnil ani za zlatý prase.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 21:55, RE: Octavie
anonym posted by:
Směju se jak se tady mluví jak je Mazda3, Focus, Ceed, Peugeot 308, Bmw1 rozhodně lepší, než Octavia II. Dobře v některých ohledech mohou, ale jsem přesvědčený, že pokud chce někdo nové rodinné auto do cca 550000Kč, tak souhrnem svých vlastností je Octavia 1.8 TSI nejlepší auto na trhu. Mazda3 nemá motor ani zavazadlový prostor, BMW1 je uvnitř jako fabie, Focus nemá motor a pokud chci kufry tak musím volit verzi kombi, Ceed tak ten je současně in, na korejce dobrý, ale jinak tvrdý podvozek, lac...
To už jsem někde četl, že Passat je etalon třídy, protože je ve všech parametrech průměrnej. Skvělej fór. Faktem je, že dle testů je Hyuindai i30, resp. Kia Ceed LEPSI, než Golf. Myslím že to BMW, Mazda atd jsou také LEPSI auta, než Oktávia. Chceli někde konstrukčně nenáročné velké auto nižší střední třídy a chceli oktávii, proč ne. Ale rozhodně to není nejlepší AUTO. Myslím že AUTO dělá podvozek motor řízení atd. A prostoru v Oktávce díky malému rozvoru taky není moc, rozhodně ne víc než v té kie focusu atd. Ano kufry v kufru mají pré, v tomto parametru poráží všechny a vše ve své kategorii. To z něj ale nedělá lepší auto. A za cenu oktávky 1.8 TSi s trochou výbavy některé zahraniční automobilky dovezou a nabízí i (ne jako, ale opravdová) auta střední třídy. Peugeot a citron mají levnější motor 1.6 ze spolupráce s BMW a ten je rozhodně lepší než 1.8 od VW. Mazda a Ford (a Volvo) mají stejný a o dost lepší podvozek. Souhrn vlastností o kterém mluvíte je váš souhrn, a nechci urazit, ale myslím že žádné velké zkušenosti s těmi vozy o nichž mluvíme nemáte, možná dokonce vůbec žádné. Takže vyhovuje-li vám nadprůměrný kufr okrávie, proč ne, ale v ostatních parametrech konkureci opravdu neválcuje. A mrkněte na ten hyuindai a kiu - myslím že oba jsou v tuto chvíli lepší a dokonce levnější varianta než oktávka. Já volím kvůli podvozku a famoznímu řízení (nojo 2 v 1 nefunguje, respektive vždy vyžaduje kompromisy) předními koly jen řídíte, zadní jen pohání, dokonalé vyvážení 50 na 50, výborné nebo fantastické motory - doporučuju vyzkoušet 123d ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 22:00, RE: Octavie
anonym posted by:
ty vole seděl si někdy v jedničkovým bmw? to je auto tak pro dva a nebo pro rodinu liliputů a hlavně je šíleně tvrdý, v tvrdším autě sem ještě v životě nejel, nejdřív se ve všech autech o kterejch píšeš svez a pak něco kydej blbče! p.s. jinak nejsem žádným příznivcem koncernu
Když ty mě blbče já tobě vole. Jo jedničkovým bmw jsem párkrát v životě jel a spíš ty ne, protože místa v něm o moc míń než v oktávce není. A když se usadíš tak na předních sedadlech dva chlapi jak hory naprosto bez problémů. Vzadu nic moc, ale v oktávce taky žádnej zázrak, a hlavně průměrná obsazenost vozu je 1.8 člověka, takže .... Podvozek je tuhej, ale s příplatkovejma sedačkama to není nic šílenýho jak píšeš. Ostatně Oktávka taky není žádný zázrak komfortu, za těch 550 tisíc se dá koupit nová C5 - když chceš komfort.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 23:49, RE: Octavie
anonym posted by:
Když ty mě blbče já tobě vole. Jo jedničkovým bmw jsem párkrát v životě jel a spíš ty ne, protože místa v něm o moc míń než v oktávce není. A když se usadíš tak na předních sedadlech dva chlapi jak hory naprosto bez problémů. Vzadu nic moc, ale v oktávce taky žádnej zázrak, a hlavně průměrná obsazenost vozu je 1.8 člověka, takže .... Podvozek je tuhej, ale s příplatkovejma sedačkama to není nic šílenýho jak píšeš. Ostatně Oktávka taky není žádný zázrak komfortu, za těch 550 tisíc se dá koupit n...
bmw 1 je opravdu velmi tvrdá i s příplatkovejma sedačkama, jezdímv ní dost často právě i stěma nej sedačkama, ve předu je místa dost ale v zadu ani tuk, ikdyž píšeš o nějaký osazenosti 1,8 tak mi ale neřikej že si v životě nepotřeboval převíst víc než toho 1,8 člověka?! a hlavně bmw1 je auto spíš pro ženy, hlavně designem......myslím že tu nejde o nějaký přílišný komfort, ale bmw1 je tak tvrdá že se sní ani sportovně jezdit nedá protože při vyšší rychlostech na i sebemenších nerovnostech nepříjemně uskakuje do všech stran, vím to zvlastní zkušenosti s tímto vozem!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 06:23, RE: Octavie
anonym posted by:
Neznám tvého otce, ale Focus na hodně profíků a zkušených řidičů dojem udělaĺ a motor 1.8 TDCi není ideální volbou, možná dokonce z těch nejhorších.
1.8 TDCi je nejlepší naftový motor co se kdy do Focusu daval. Tak tady nekecej bláboly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 06:28, RE: Octavie
anonym posted by:
vole.......
Proč tato reakce? Moc si toho tím nedal na jevo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 06:29, RE: Octavie
anonym posted by:
Je vidět že jsi s jedničkou ani nejel. Mám 189 cm a 130 kg a za Oktávu bych neměnil ani za zlatý prase.
Máš Octavii I?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 06:43, RE: Octavie
anonym posted by:
To už jsem někde četl, že Passat je etalon třídy, protože je ve všech parametrech průměrnej. Skvělej fór. Faktem je, že dle testů je Hyuindai i30, resp. Kia Ceed LEPSI, než Golf. Myslím že to BMW, Mazda atd jsou také LEPSI auta, než Oktávia. Chceli někde konstrukčně nenáročné velké auto nižší střední třídy a chceli oktávii, proč ne. Ale rozhodně to není nejlepší AUTO. Myslím že AUTO dělá podvozek motor řízení atd. A prostoru v Oktávce díky malému rozvoru taky není moc, rozhodně ne víc než v té...
Tak já myslím že skvělej fór je hlavně tenhle tvůj blábol : "Peugeot a citron mají levnější motor 1.6 ze spolupráce s BMW a ten je rozhodně lepší než 1.8 od VW". Vůbec mě nenapadá v čem by mohl být nějakej usmrkanej polofrancouzkej jednašestkovej motor lepší. To ses malinko netrefil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 07:31, RE: Octavie I. generace koupit v D
anonym posted by:
Tak to je zajímavý že jsem v tý době žádnou Octavii 1.8 T za lepší cenu po německu nenašel. Nemysli se že jsem nezkoušel hledat.... a na to abych si koupil novou na to opravdu nemám. A nikoho není zvědavej na Tvoje urážení.
Na scoutu za 5500 e ve výbavě co v čechách ani neznáme,ale chce to jen čekat na to praví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 09:18, Octavie I. generace koupit v D
anonym posted by:
Na scoutu za 5500 e ve výbavě co v čechách ani neznáme,ale chce to jen čekat na to praví.
Já vyčkával hodně dlouho... a pak jsem si ji prostě koupil. Pochybuju že před dvěmi lety byla v německu za 5500 euro a i kdyby s náklady na dovoz a přihlášení do ČR by stejně převyšovala mých 138 000,- Kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 09:57, RE: Benzíny - Jirka
anonym posted by:
jasně, píše se tam toto: Die Common-Rail-Einspritzung soll bei Volkswagen das Angebot an durchzugsstarken, verbrauchs- und emissionsarmen TDI®-Motoren ergänzen und erweitern. Über welches Potenzial diese Technik verfügt, stellt der auf der Tokyo Motorshow 2005 von Volkswagen präsentierte Prototyp des EcoRacer mit einem 1,5-Liter-Dreizylinder-TDI® eindrucksvoll unter Beweis.
Aus 1.484 cm³ Hubraum entwickelt der Prototyp ein Drehmoment von maximal 250 Newtonmetern und eine Höchstleistung von...
Tak to by asi jejich PR oddeleni zaslouzilo vytahat za usi, jinde (nasel jsem to asi na 3 mistech jejich serveru) pisou o ctyrvalci - a jedna se o ten prototyp 3 roky stary. V tom tvem odkazu vidim i dalsi podivnou vec 108kW neni 136koni:

Neue TDI-Werte
Der Vierzylinder leistet bei 4.000 U/min 100 kW / 136 PS. Zwischen 1.900 und 3.750 U/min entwickelt der 1.484 cm3 große Vierventiler ein Drehmoment von über 250 Newtonmetern. Verdichtet ist er mit 17,2:1. Das ebenso kompakte wie leichte Aggregat erfüllt – nicht nur im EcoRacer – die für die EU-5-Abgasnorm geplanten Werte. Geschaltet wird der Turbodiesel über das automatisierte Doppelkupplungsgetriebe DSG. Der erstmals im EcoRacer vorgestellte 1.5 TDI besitzt unter anderem das Potential zur Realisierung des CCS-Verfahrens. CCS (Combined Combustion System) beschreibt ein Brennverfahren, dass unter Einsatz synthetischer Kraftstoffe die Vorteile der Diesel- und Ottomotoren vereint.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 09:59, RE: Benzíny - Jirka
mikes posted by:
Tak to by asi jejich PR oddeleni zaslouzilo vytahat za usi, jinde (nasel jsem to asi na 3 mistech jejich serveru) pisou o ctyrvalci - a jedna se o ten prototyp 3 roky stary. V tom tvem odkazu vidim i dalsi podivnou vec 108kW neni 136koni:

Neue TDI-Werte
Der Vierzylinder leistet bei 4.000 U/min 100 kW / 136 PS. Zwischen 1.900 und 3.750 U/min entwickelt der 1.484 cm3 große Vierventiler ein Drehmoment von über 250 Newtonmetern. Verdichtet ist er mit 17,2:1. Das ebenso kompakte wie leichte Aggregat...
odkaz: http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/content/de/innovation/research_vehicles/eco_racer1/eco_racer.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 10:05, RE: Opravené hodnocení O2 2006
anonym posted by:
Ano právě rozvor je rozhodující pro konstrukci auta. Koncern lidové auto zvolil u Oktávie variantu levnější konstrukce na podvozku auta nižší stř. třídy postavil auto s velkými převisy jak dopředu, tak hlavně dozadu. Tím ušetříte výrobní náklady, máte menší kabinu (ale větší kufr) a motor často předsadíte až před přední nápravu. Naoko tak máte docela velké auto (skoro střední třídy) ale v praxi máte méně obratné přerostlé auto nižší střední. Jako levnější rodinné auto - proč ne - prostě hodně že...
Tak o tom ze by byla kabina nejak zasadne mensi by se dalo uspesne pochybovat, takze velky kufr na ukor vnitrniho prostoru je trochu vystrel do tmy. A co asi tak ma koncern VW z vyssich cen ojetych aut nevim, ja myslel ze oni prodavaji nova auta, nebo maji nejakou provizi z ojetin? :o) S tim, ze je O2 postavena na podvozku Golfu a mistni znalci maji hystericky zachvat z toho ze ji nejake statistiky radi do stredni tridy, s tim se asi moc delat neda. Spis je ostuda pro ony mnohe stredni tridy, ze toho mista maji i pres stejny rozvor vevnitr stejne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 10:25, RE: SLOW
anonym posted by:
Nekteri z nas by byly radi kdyby tu oktavku meli doma v garazi.
přesně SLOW, sám oktávku nemám, ale ani proti ní nic nemám - každému, co se do něj vejde a proti gustu žádnej onen. Hádky kolem aut jsou fakt vtipné - smiřte se s tím, že názor na auto je subjektivní. Jo a víte, že v červeném autě se špatně zatáčí do leva, v zeleném se špatně couvá a modré je náchylné na píchnutí levého předního kola?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 13:51, RE: SLOW
anonym posted by:
přesně SLOW, sám oktávku nemám, ale ani proti ní nic nemám - každému, co se do něj vejde a proti gustu žádnej onen. Hádky kolem aut jsou fakt vtipné - smiřte se s tím, že názor na auto je subjektivní. Jo a víte, že v červeném autě se špatně zatáčí do leva, v zeleném se špatně couvá a modré je náchylné na píchnutí levého předního kola?
Cože?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 15:38,
To asi fakt byla dobrá koupě,pokud nebyla nabořená a ne vždy je v čechách draho,ať slouží
respond
  1 ... 5 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.