0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak slouží 1,6 MPI?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 16:27, RE: Octavie
anonym posted by:
1.8 TDCi je nejlepší naftový motor co se kdy do Focusu daval. Tak tady nekecej bláboly.
1.8 nejlepší motor? Podle čeho? Podle koho? Koukám na Engine of the Year a zdá se že jste chytřejší a znalejší než všichni odobrníci na světě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 16:49, RE: Opravené hodnocení O2 2006
mikes posted by:
Tak o tom ze by byla kabina nejak zasadne mensi by se dalo uspesne pochybovat, takze velky kufr na ukor vnitrniho prostoru je trochu vystrel do tmy. A co asi tak ma koncern VW z vyssich cen ojetych aut nevim, ja myslel ze oni prodavaji nova auta, nebo maji nejakou provizi z ojetin? :o) S tim, ze je O2 postavena na podvozku Golfu a mistni znalci maji hystericky zachvat z toho ze ji nejake statistiky radi do stredni tridy, s tim se asi moc delat neda. Spis je ostuda pro ony mnohe stredni tridy, ze...
Pochybovat o velikosti kabiny nemusíte, na to stačí najít rozměry v nějakym německym testu - třeba Auto Moto Sport. A logicky je velikost kufru na úkor kabiny - ono by to ani nijak nešlo, že? Když uděláte delší rozvor, máte větší kabinu, stabilnější (a komfortnější) jízdní vlastnosti, a logicky menší kufr. Zkuste si to namalovat z profilu a snad vám to dojde.
VW taky jednu dobu "vymyslelo" předsadit motor před přední nápravu a tak i s malým rozvorem docílit větší kabiny, pak máte auto ale zase nedotáčivé. Prostě kdyžř to uděláte správně, je prostor buď v kabině, nebo v kufru. Jasný jednoduchý, malůvka auta z profilu to vystihuje nejlíp. oktávka je nejtypičtější příklad malýho rozvoru a ZA zadní kola protaženýho kufru. PROTO jí od začátku vyčítali nedostatek místa na kolena na zadních sedadlech, protože i když zadní sedačky jsou narvaný až na nápravě, malej rozvor to prostě limituje. Ale výsledkem této konstrukce je obrovský kufr. Já dám přednost náročnější a dražší konstrukci s větším rozvorem (a klidně ať se zavazadla nebo nákup mačkaj).
Provizi má samozřejmě z nových aut a že lidé stále kupují (a jako vy nadšeně obhajují) extrémně zastaralý motor je jistě těší. Dáte-li přednost VHS před DVD a skleněný obrazovce před LCD nebo plasmou je to vaše věc, ale smiřte se s tím že (abych citoval výrobce motorů TDi): Byla to slepá cesta vývoje, končíme výrobu a přecházíme na common rail.
Oktávii do střední třídy řadí pouze v česku a nejde o hysterický záchvat, je to pouze (pravděpodobn zaplacená)levárna a demagogie, nic víc.
Proč má klasické auto střední třídy i přes větší rozvor uvnitř podobně místa jsem vám vysvětlil, přece si opravdu nemyslíte že ve všech automobilkách na světě auta navrhují idioti a jen v montovně v Mladé Boleslavi jsou géniové chytřejší než všichni konstuktéři na světě dohromady. To spíš ne, že? Vám prostě vyhovuje (stačí) levnější konstrukce auta, respektive nevadí vám to v čem je horší, náročnější technicky znalý kupec samozřejmě sáhne raději po něčem jiném.
Neurazte se, ale je vidět že konstrukci opravdu nerozumíte (nebo jste placen koncernem?) tak proč se za tu oktávku tak bijete? Nebo fakt myslíte že je tak skvělá?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 17:02, RE: Octavie
anonym posted by:
Tak já myslím že skvělej fór je hlavně tenhle tvůj blábol : "Peugeot a citron mají levnější motor 1.6 ze spolupráce s BMW a ten je rozhodně lepší než 1.8 od VW". Vůbec mě nenapadá v čem by mohl být nějakej usmrkanej polofrancouzkej jednašestkovej motor lepší. To ses malinko netrefil.
Ten úplně francouzskej motor je výsledkem spolupráce s BMW a používá jejich technologie a je lepší skoro tak ve všem. Ostatně koukni na hodnocení kamkoli, nejlépe na světový souhrn Motor roku. Smiř se s tím že BMW motory umí a hodně dobře a že od usmrkanejch francouzů berou malý nafťák HDi, naopak frantíkům pomohli s tou jednašestkou která by se jim vyvíjet a používat jen pro sebe nevyplatila. Výsledkem je dost chválený motor prodávaný v několika výkonových verzích, v té nej- verzi myslím 180 koní. Tahle jednaosma od VW není žádný zázrak, když VW tak 2.0 TFSI, nebo malý 1.4 s kompresorem i turbem.
Takže tím jsem se trefil přesně do desítky, ale vy by jste měl trochu kroti sebevědomí a lásku ke koncernu Lidové auto. Ne všechno co produkuje VW je skvělé a dokonalé, smiřte se s tím. Třeba zrovna v motorech se VW s BMW opravdu srovnávat nemůže a i samotní frantíci mají docela dost povedené nafťáky na které VW nemá odpověď. I když se vám to nelíbí, tak to prostě je. Howgh!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 17:08, RE: Octavie
anonym posted by:
Máš Octavii I?
Ne v jedničkovym BMW je pro řidiče a spolujezce stejně pohoda a stejně místa jako v oktávce. Menší kufr za výrazně lepší jízdní vlastnosti, lepší motory, lepší příjemnější a snazší řízení (2 v 1 má prostě svý limity) stojí. Kdo chce rozmazlovat kufry a nákupy ať si užije oktávku, kdo chce lepší auto - neni co řešit, viva BMW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 18:22, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Milý pane patrně vám ušlo, že ta vaše C5 je levnější všude v Evropě a to včetně Francie než vámi haněný Golf B (Octavie). Holt asi budou všude pitomci- tedy kromě Vás...
Blbost, v německu i francii je jak nová tak bazarová c5 dražší než oktávka!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 18:25, RE: Octavie
anonym posted by:
Směju se jak se tady mluví jak je Mazda3, Focus, Ceed, Peugeot 308, Bmw1 rozhodně lepší, než Octavia II. Dobře v některých ohledech mohou, ale jsem přesvědčený, že pokud chce někdo nové rodinné auto do cca 550000Kč, tak souhrnem svých vlastností je Octavia 1.8 TSI nejlepší auto na trhu. Mazda3 nemá motor ani zavazadlový prostor, BMW1 je uvnitř jako fabie, Focus nemá motor a pokud chci kufry tak musím volit verzi kombi, Ceed tak ten je současně in, na korejce dobrý, ale jinak tvrdý podvozek, lac...
Octavia rodinné auto? Co to je rodinné auto? Snad nějakej van. Oktávka má "rodinej" tak leda kufr, kterej je fakt velkej, v tom je ta rodinnost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 18:28, RE: Octavie
anonym posted by:
Tak já myslím že skvělej fór je hlavně tenhle tvůj blábol : "Peugeot a citron mají levnější motor 1.6 ze spolupráce s BMW a ten je rozhodně lepší než 1.8 od VW". Vůbec mě nenapadá v čem by mohl být nějakej usmrkanej polofrancouzkej jednašestkovej motor lepší. To ses malinko netrefil.
Vo motorech nevíš evidentně vůbec nic, jinak bys kravinu o foru a bláboru s motorem 1.6 od BMW/PSA nemoh napsat. Je to celkem novinka stará tak rok a něco, využívá patent valvetronic od BMW, vyrábí se ve francii u citroenpeugeotu a v tuhle chvíli je to asi nejlepší 1.6ka na trhu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 18:42, RE: Octavie
anonym posted by:
bmw 1 je opravdu velmi tvrdá i s příplatkovejma sedačkama, jezdímv ní dost často právě i stěma nej sedačkama, ve předu je místa dost ale v zadu ani tuk, ikdyž píšeš o nějaký osazenosti 1,8 tak mi ale neřikej že si v životě nepotřeboval převíst víc než toho 1,8 člověka?! a hlavně bmw1 je auto spíš pro ženy, hlavně designem......myslím že tu nejde o nějaký přílišný komfort, ale bmw1 je tak tvrdá že se sní ani sportovně jezdit nedá protože při vyšší rychlostech na i sebemenších nerovnostech nepříj...
Víc jak 1 a 3/4 člověka občas svezu, ale jen občas, kvůli tomu netřeba kupovat oktávku, která vzadu víc místa stejně nemá. A tvrdý jsou všechny bmw, částečně to dělají runflat pneumatiky (můžeš si tam dát normální, ale nevidím důvod) a bmw prostě je sportovní. oktávka žádnej sporták neni a zázrak komfortu už rozhodně ne. Prostě myslím že bmw je za podobnou cenu naprosto jednoznačně lepší než škoda octavia. Její plus je jediné a to obrovská díra na zavazadla. Jet v jedničkovým bmw ve třech je naprosto bez problémů, mluvím o třech dospělých. A kupovat si horší auto pro argument že tu a tam někoho svezu vzadu, v praxi tak max. 3x do roka, to neberu. Stejně většinu jezdím sám, nebo ve dvou - ostatně tak jako většina lidí. Pokud vám vaše jednička nepříjemně uskakuje, máte v prdeli tlumiče nebo pružiny nebo vadu na nápravě, a je to vzhledem k zadnímu pohonu hodně divný, rozhodně to není běžná závada nebo dokonce charakteristický rys auta. Právě vzhledem k perfektnímu vyvážení o kterým si oktávka a podobný auta můžou nechat zdát sedí zadní náprava jak přibitá. uskakující zadek to dělají jen předokolky. Takže důležitá otázka: Jel jsi s tou jedničkou od bmw alespoň jednou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 22:02, RE: Octavie
anonym posted by:
1.8 nejlepší motor? Podle čeho? Podle koho? Koukám na Engine of the Year a zdá se že jste chytřejší a znalejší než všichni odobrníci na světě.
Přečti si laskavě co tam píše... píše že 1.8 TDCi je ve Focusu nejlepší naftový motor. Nepíše nic o světě, nepíše nic o benzínu... atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 22:05, RE: Octavie
anonym posted by:
Vo motorech nevíš evidentně vůbec nic, jinak bys kravinu o foru a bláboru s motorem 1.6 od BMW/PSA nemoh napsat. Je to celkem novinka stará tak rok a něco, využívá patent valvetronic od BMW, vyrábí se ve francii u citroenpeugeotu a v tuhle chvíli je to asi nejlepší 1.6ka na trhu.
A je levnější než koncernový 1.8 T? To bych chtěl vidět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 22:07, RE: Octavie
anonym posted by:
Vo motorech nevíš evidentně vůbec nic, jinak bys kravinu o foru a bláboru s motorem 1.6 od BMW/PSA nemoh napsat. Je to celkem novinka stará tak rok a něco, využívá patent valvetronic od BMW, vyrábí se ve francii u citroenpeugeotu a v tuhle chvíli je to asi nejlepší 1.6ka na trhu.
Já se o francouzký motory nezajímám.Až mě na dálnici nějaká 1.6 z francie ukáže záda, tak pak se o ně možná zajímat začnu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 22:13, RE: Octavie
anonym posted by:
Ten úplně francouzskej motor je výsledkem spolupráce s BMW a používá jejich technologie a je lepší skoro tak ve všem. Ostatně koukni na hodnocení kamkoli, nejlépe na světový souhrn Motor roku. Smiř se s tím že BMW motory umí a hodně dobře a že od usmrkanejch francouzů berou malý nafťák HDi, naopak frantíkům pomohli s tou jednašestkou která by se jim vyvíjet a používat jen pro sebe nevyplatila. Výsledkem je dost chválený motor prodávaný v několika výkonových verzích, v té nej- verzi myslím 180 ko...
Myslím že Peugeot v 1.6 nemá 180 koní ale 175 max. to jen pro úplnost a jinak i kdyby spolupracoval třeba s Ferrari, tak svou dynamikou ani pružností nemá na 1.8 T (180 koní).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 22:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To asi fakt byla dobrá koupě,pokud nebyla nabořená a ne vždy je v čechách draho,ať slouží
Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 09:31, RE: Opravené hodnocení O2 2006
anonym posted by:
Výměna docela příjemného auta střední třídy Mazdy 626 za dost předražené průměrné auto nižší střední s big převisy zvané octavia? Toť docela šílený nápad!
To vím teď taky,ale měním auta max. po 5. letech a tak mazdička musela pryč.A to je právě ten můj přípat,když člověk dá na rady známých a trochu i na reklamu.Je opravdu dost důležitý se o případný nový auto více zajímat a ne jako já a další se unáhlit.Český fenomén o velikosti O2 zde hraje podstatnou roli.Proto mé opravené hodnocení o O2 a srovnání s Mazdou626.Každý ať si udělá ůsudek sám.Kobyla
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 11:08, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Blbost, v německu i francii je jak nová tak bazarová c5 dražší než oktávka!!!!
U ojetych aut v D vidim ty ceny cca stejne - srovnavana auta 2005, najezd kolem 75000km, benzin i nafta, vybava automat. klima atd., ceny od 11tis. EUR za benzin a od 12tis.+ za naftu, drazsi C5 tam nevidim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 12:52, RE: SLOW
anonym posted by:
Cože?
přesně jak čteš, oktávky jsou předražené šmejdy a červené auto špatně zatáčí - osobně stavím tyto dva výroky na stejnou informační hladinu... jasně koktávka je dražší, zase má nižší havárku a líp ji prodáš. (takže se nedivím firmám, že ji kupují, Focus spadne s cenou daleko víc, a střední třída jako Superb, Modneo, Mazda 6 atd. ještě o víc.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 12:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To asi fakt byla dobrá koupě,pokud nebyla nabořená a ne vždy je v čechách draho,ať slouží
moje řeč, ať si kdo chce haní octavii jak chce, pokud je majitel spokojený, není co řešit, ne? ;) ..že bych si ji já nekoupil je věc jiná, ale to na spokojenosti majitele snad neubere :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 13:00, RE: Octavie I. generace
anonym posted by:
Tohle nechápu - ...ceny nových škodovek jsou astronomické ... bazarových taktéž ... co se podívat jinde? Krom Octavie II se dá v bazaru koupit TOLIK jiných značek a modelů. A neuvěřitelné - mnohé jsou v mnoha parametrech lepší a ještě jednou neuvěřitelné mnohé jsou levnější. Napovím: levnější a lepší - není to interesantní myšlenka?
nech je, alepoň zbyde :D ..jiná auta nepůjdou na odbyt a cena klesne, jen ať si všichni kupují OCTAVIE, JSOU TO NEJLEPŠÍ AUTA, KTERÁ ZA TO ROZHODNĚ STOJÍ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 14:58, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Jo marketing koncernu Lidový vůz si Oscara zaslouží. No Golf V se moc nepoved, ale i přes výsledky v TÜV i přes výsledky v EuroNCAP i přes výsledky v J.D.Power si "dav" stále myslí, že Golf je výrazně nadprůměrné auto. Přejme mu ho.
V čem se ten Golf tak zásadně nepoved?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 18:03, RE: schod v kufru
mikes posted by:
V čem se ten Golf tak zásadně nepoved?
Golf od první do třetí a snad částečně čtvrté generace byl zasloužený pojem. Poslední generace byla spíš facelift a téměř všichni konkurenti jsou levnější a nabízejí i něco navíc. Všichni soupeři už nabízejí naftové motory s common rail, VW u dražších modelů také, ale v kategorii Golfu ještě dojíždí prastaré TDi PD, všichni soupeři jsou také větší, na větším podvozku s větším rozvorem. Ostatně německý srovnávací test Golfu a Kia Ceed mluví za vše. A cenový rozdíl je značný! Ostatně brutální propad prodejů z počátku výroby Golfu V napoví, situace se zlepšila až po přidání výbavy a akci klimatizace zdarma. Nesuďte podle česka, koukněte na německé testy, to co bývalo, oslavy Golfu, vítězství v každém testu už dávno neplatí. Dočtete se o lepších podvozcí či lepších motorech atd. Mám v německu příbuzné v důchodu a stejně si znovu koupili Golfa, ale odborný tisk už neskáče nadšením (a je fuk jestli německý nebo britský). Koncernu ale jinak skvěle prochází taktika a marketing a i přes konkrétní problémy a svolávací akce, v lidech dojem nadstadardní kvality zůstává. Přitom v praxi zkuste pár kilometrů v Golfu a pak třeba v Civicu či Focusu a zkuste sám sebe ukecat, že je VW drtí svou kvalitou ať zpracování, motoru či podvozku. A bohužel do porovnání už můžete přidat i tu levnou Kiu či Hyuindai i30. V německu si za téměř stejnou cenu jako Golf koupíte BMW s podstatně náročnější konstrukcí podvozku a výbornými motory, někoho může zaujmout i Volvo 30, opět s lepším podvozkem než Golf a na některé motory Golf už také nemá odpověď. Golf je takový Karel Gott - stále populární, stále vyhledávaný, nic proti němu, ale top class - to už dávno dávno není. Golf klasse už prostě neexistuje, Golf je už jen jedna z variant nižší střední třídy a už ne ta nejlepší.
respond
  1 ... 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.