0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak slouží 1,6 MPI?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 23:02, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Že levnější verze Golfu (to je to auto co ho ve srovnávacím testu porazila Kia Ceed) stojí v bazaru stejně jako C5 je fakt dobrej vtip. No každýmu jeho nebe.
Tak tak a tvrdou kozu do huby a vyklepat si z těla duši.Není nad německý lavice a tvrdost podvozku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 23:59, RE: Dobrá ale drahá
anonym posted by:
Co řešíme? I šéfstvo koncernu Lidové auto už před lety přiznalo, že TDI byla slepá cesta vývoje. Že se jim je daří stále docela úspěšně prodávat je jen důkaz naprostý zaslepenosti davu. Nepřemýšlet, neporovnávat, vystřelit statisíce - hlavně abych měl TéDéíčko!
Pleteš si pojmy s dojmy .. TDI neni synonymum pro druh vstřikování.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 00:03, RE: 1.8 tsi a co honda
anonym posted by:
To co má O v turbu má Honda v atmosféře a nemá plánovanou výměnu turba.A máš pravdu všem zavidím tak velké auto ,ale Hondu.
Jaká Honda? skútr,elektrocentrála,lodní motor,auto, motorka? Jojo ta závist zaslepená..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 06:59, RE: 1.8 tsi
bubu posted by:
Tento motor sa mi lubi. Zda sa, ze je to jediny agregat, s ktorym by som si Octaviu kupil. Konecne nieco pre normalneho cloveka. Avsak pravda je taka, ze ked si k zakladnej verzii s motorom 1.8 tsi priplatim jaku taku vybavu (climatronic, nejake tie hliiny), tak si za tu cenu rovno mozem kupit novu Hondu Accord najnovsej generacie, ktora ma tuto vybavu uz v zakladnej verzii... V tom je alfa a omega celeho problemu Octavie II....
Souhlasím. O II není špatné ani kdovíjak dobré auto, takový lepší průměr, ale za takovou cenu, kdy jsou auta daleko lepší. Např. ta Honda Accord - volba by byla jasná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 08:20, RE: Octavie I. generace koupit v D
anonym posted by:
Já můžu, měl jsem na rozdíl od tebe troubo F1 a O2.A vždy nové.A to německo platí,jen hňup kupuje ojetý sračky co mají nakrouceno 120 tis. v čechách.
Tak to je zajímavý že jsem v tý době žádnou Octavii 1.8 T za lepší cenu po německu nenašel. Nemysli se že jsem nezkoušel hledat.... a na to abych si koupil novou na to opravdu nemám. A nikoho není zvědavej na Tvoje urážení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 08:22, RE: Octavie I. generace
anonym posted by:
tady se nekdo asi probudil, to je snad jasny ne ze ceny ojetych aut padaji mene nez u novych. to byl zas nejaky chytrak ktery si to musi pochvalit jak zas dobre koupil )))))
Asi jsem se špatně vyjádřil, chtěl jsem tím říct že klesají ceny i ojetých i nových vozů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 08:33, Octavie
Chtěl jsem auto s dobrým výkonem, v poměru s tím s dobrou spotřebou a s povinným ručením do 1.8. Takže jsem koupil půl roku starou 1.8 TSI. Je mi jedno do jaký třídy patří, je mi jedno co jsem si mohl nebo nemohl pořídit za stejnou cenu. Mě tento vůz po všech stránkách vyhovuje. A ostatní co tady frajeří že by do toho nešli ať ji nekupujou, nikdo je nenutí. Ať si koupí třeba ferrari a nevzrušujou se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 08:35, RE: 1.8 tsi
anonym posted by:
ale v základu je stále OII 1.8 tsi stojí, 554000,-,prostě nikdo jiný na trhu nenabídne 118 poctivých kW v tak velkém autě. Mě se taky líbí Mazda6, ale 1.8 85 kW za 620000?Svezl jsem se a je to líná mrcha! A že Octavia nemá tak bohatou výbavu? Na to kašlu, za ty prachy prostě nic lepšího (výkon, prostornost, vzhled, kufr) na trhu není a mnoho příspěvovatelů to ví, ale závidí těm co si jí mohou dopřát. Takže Octavia do toho a přived nové motorizace 1.4 tsi, 1.6 tdi cr
P 308 1,6 THP, 150 alt 175k, cena i výbava podobná. Já ti ji nenutím, vzhled a kufr je diskutabilní, výkon a prostornost podobná nebo i vyšší, jen uvádím alternatvu jako důkaz, že 1,8TSI tak jedinečné není... Cena cca 400 tis bez DPH, předváděčka s garantovaným nájezdem do 2 tis. km, samozřejmě kombi, páč jinak to není auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 08:41, RE: Benzíny
mikes posted by:
O jedinem VW 1.5TDi psali pred 3 lety a s trivalcem nemel nic spolecneho.
no tak teď píšou o 3-válci. A logicky, když dříve odebrali 1 válec z 1.9 a vznikla jim 1.4 byl by v tom čert, kdyby tento osvědčený postup nepoužili i u 2.0TDi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 09:08, RE: Opravené hodnocení O2 2006
anonym posted by:
Hmmm, Mazda 626. Srovnáváš s autem o třídu větším...
Není mi moc jasné podle čeho se auto zařazuje do jaké třídy ale srovnáme -li v rozměrech O1, O2, a Mazdu 6, tak zjistíme že jedině na rozměru rozvor O1xM6 je rozdíl větší jak 10cm ve prospěch M6, jinak jsou vnější rozměry všech tří vozidel + - pár cm papírově shodné. Prakticky však nikoliv, takže argumentovat tady tím že M6 je o třídu jinde je dle mě zcela zcestné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 09:19, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Jestli máš na mysli křehké děvče v podání H. Růžičková,tak to beru.Jedná se mi o vyndavání věcí a porovnávám s C5 a to je přeci jen větší,ale praktičtější.A O2 jsem měl tak vím své.
Devce je zcela normalnich parametru, jen jestli ty nemas nejake slabe rucicky :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 09:22, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Že levnější verze Golfu (to je to auto co ho ve srovnávacím testu porazila Kia Ceed) stojí v bazaru stejně jako C5 je fakt dobrej vtip. No každýmu jeho nebe.
Vtip je to, ze u C5 tak tragicky klesa cena, protoze to auto nikdo nechce :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 09:24, RE: Benzíny
anonym posted by:
no tak teď píšou o 3-válci. A logicky, když dříve odebrali 1 válec z 1.9 a vznikla jim 1.4 byl by v tom čert, kdyby tento osvědčený postup nepoužili i u 2.0TDi
Muzes dat odkaz?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 09:53, RE: schod v kufru
mikes posted by:
Vtip je to, ze u C5 tak tragicky klesa cena, protoze to auto nikdo nechce :o)
Jo je vskutku tragikomická česká realita, že cena C5 je občas nižší než u zlevněného Golfu zvaného Octavia. Přitom ta C5 si podvozkem, motor (naftovými), bezpečností atd. vytře nejen s Octavií ale hravě i Superbem. No češi holt klapky na očích a viva koncern Lidové auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 09:58, RE: TDi
anonym posted by:
Pleteš si pojmy s dojmy .. TDI neni synonymum pro druh vstřikování.
TDi je (nejen pro mne) spojeno s traktorovým zvukem systému Pumpe-Düse čerpadlo-tryska prostě traktor dísl injekšn. Ano po letech "slepé cesty vývoje" konečně přecházejí také na common rail, jako ostatní. Je smutné, že v levnějších modelech koncernu stále do lidí tlačí ta stará TDíčka, když už i ty náklaďáky, z kterých onen (pa)systém pochází, common rail samy používají. No když se najde dost ...., kteří statísíce za tento vskutku zastaralý systém vstřikování paliva zaplatí ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:01, RE: Opravené hodnocení O2 2006
anonym posted by:
Výhled z vozu 3,brzdy 4,motor pružnost 3,motor hlučnost 4,,kvalita cestování -střed.panel a sedačky 4,prostor 3,řazení 2,spotřeba 2,cena náhr. dílů a servis 4,zavíraní kufru a přeprava materálu 4,drahé příplatky 5,elektrika 3.Najeto 40000 km, cena auta 550000kč,obsah 1,6 MPI, 7-8l/100km,dost nepohodlný a předražený.Děkuji už raději ne,ale každý se jednou spálí.Předchozí auto Mazda 626,tak proto takové hodnocení.Už mám opět jiné nové,ale VW to už určitě nikdy nebude.
Výměna docela příjemného auta střední třídy Mazdy 626 za dost předražené průměrné auto nižší střední s big převisy zvané octavia? Toť docela šílený nápad!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:04, RE: TDi
anonym posted by:
TDi je (nejen pro mne) spojeno s traktorovým zvukem systému Pumpe-Düse čerpadlo-tryska prostě traktor dísl injekšn. Ano po letech "slepé cesty vývoje" konečně přecházejí také na common rail, jako ostatní. Je smutné, že v levnějších modelech koncernu stále do lidí tlačí ta stará TDíčka, když už i ty náklaďáky, z kterých onen (pa)systém pochází, common rail samy používají. No když se najde dost ...., kteří statísíce za tento vskutku zastaralý systém vstřikování paliva zaplatí ...
Chtěl jsem říci, že už ani ty náklaďáky systém čerpadlo-tryska nepoužívají a během uplynulého desetiletí přešly a přecházejí na common rail. Vpravdě posledním mohykánem je Fabka a Oktávka.
PS: Snad se ještě pár set tisíc idiotů najde, ať výrobní linky využijeme do mrtě. S díky váš koncern Lidové auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:09, RE: 1.8 tsi
anonym posted by:
ale v základu je stále OII 1.8 tsi stojí, 554000,-,prostě nikdo jiný na trhu nenabídne 118 poctivých kW v tak velkém autě. Mě se taky líbí Mazda6, ale 1.8 85 kW za 620000?Svezl jsem se a je to líná mrcha! A že Octavia nemá tak bohatou výbavu? Na to kašlu, za ty prachy prostě nic lepšího (výkon, prostornost, vzhled, kufr) na trhu není a mnoho příspěvovatelů to ví, ale závidí těm co si jí mohou dopřát. Takže Octavia do toho a přived nové motorizace 1.4 tsi, 1.6 tdi cr
Octávku musíš srovnávat s Mazdou 3, ne M6! Pravda M3 je v některých parametrech větší, uvnitř je na šířku víc místa, má větší rozvor, ale Mazda 3 a Oktávka jsou soupeři. Jo souhlasím OII má dozadu víc železa a větší kufr, ale srovnáváme auta a motory, ten big převis dozadu zvaný kufr, to není žádná konstrukční geniálnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:13, RE: Octavie
anonym posted by:
Chtěl jsem auto s dobrým výkonem, v poměru s tím s dobrou spotřebou a s povinným ručením do 1.8. Takže jsem koupil půl roku starou 1.8 TSI. Je mi jedno do jaký třídy patří, je mi jedno co jsem si mohl nebo nemohl pořídit za stejnou cenu. Mě tento vůz po všech stránkách vyhovuje. A ostatní co tady frajeří že by do toho nešli ať ji nekupujou, nikdo je nenutí. Ať si koupí třeba ferrari a nevzrušujou se.
Je milé, že jsi nenáročný a Octavia ti vyhovuje, ale za podobný peníze jsou na trhu daleko lepší auta. Zkus třeba jedničkový BMW, nebo tu Mazdu 3 co se tady někde o ní píše, nebo Focus., nebo i Kiu Ceed. Na řízení a jízdu všechny O II strčí do kapsy, prostorem a kabinou taky těžce v pohodě, jen ten kufr ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:26, RE: Octavie
anonym posted by:
Je milé, že jsi nenáročný a Octavia ti vyhovuje, ale za podobný peníze jsou na trhu daleko lepší auta. Zkus třeba jedničkový BMW, nebo tu Mazdu 3 co se tady někde o ní píše, nebo Focus., nebo i Kiu Ceed. Na řízení a jízdu všechny O II strčí do kapsy, prostorem a kabinou taky těžce v pohodě, jen ten kufr ...
Neřeším to zkrátka... moje priority jsou jinde a navíc Focuse můj otec s motorem 1.8 TDCi a nijak velký dojem na mě neudělal, až na tu spotřebu... 6 litrů/100 km.
respond
  1 ... 3 4 5 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.