0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak slouží 1,6 MPI?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 16:56, RE: Benzíny
anonym posted by:
na německýho stránkách VW píšou akorát, že mají vyvinutý motor 1.5TDi - vznikl tradicně odebráním 1 válce z motoru 2.0TDi (jako dříve 1.4TDi z 1.9TDi)
O jedinem VW 1.5TDi psali pred 3 lety a s trivalcem nemel nic spolecneho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 17:05, RE: Opravené hodnocení O2 2006
anonym posted by:
Výhled z vozu 3,brzdy 4,motor pružnost 3,motor hlučnost 4,,kvalita cestování -střed.panel a sedačky 4,prostor 3,řazení 2,spotřeba 2,cena náhr. dílů a servis 4,zavíraní kufru a přeprava materálu 4,drahé příplatky 5,elektrika 3.Najeto 40000 km, cena auta 550000kč,obsah 1,6 MPI, 7-8l/100km,dost nepohodlný a předražený.Děkuji už raději ne,ale každý se jednou spálí.Předchozí auto Mazda 626,tak proto takové hodnocení.Už mám opět jiné nové,ale VW to už určitě nikdy nebude.
Hmmm, Mazda 626. Srovnáváš s autem o třídu větším...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 17:28, RE: Opravené hodnocení O2 2006 dodatek
anonym posted by:
Hmmm, Mazda 626. Srovnáváš s autem o třídu větším...
To sice pravda,ale tady naprosto běžná věc.Taky jsem s počátku byl konstrnován,když Fabku srovnávali s Fokusem,ale lid si to žádá.O2 je právě ten typ,který rozměry může Mazdu potrápit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 18:16, RE: Dobrá ale drahá
anonym posted by:
Měl jsem tdi 66 kW a bylo to celkem v poho, tdi pd 74 kW už je při nízkých otáčkách trochu větší chrochták, ale třeba na dálnici při rychlostech nad českým limitem je to pořád mnohem tišší než kolegovo Stilo 1.6 benzín, rozdíl v otáčkách je znát.
Mám čtvrtou služební Octavii, 2x 66 kW, 1x 77 kW (II) - řekl bych, že nejlepší a teď combi 2,0 TDI a za tu cenu je to - zejména z pohledu hlučnosti - ostuda a zoufalství ! I běžná dodávka HDi, M-B Sprinter CDI ve studeném stavu jsou tišší !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 18:26, neumíte řadit zpátečku?
po delší době celkem slušná,srozumitelná recenze,jen mě zaráží,že má někdo problém tam dát u koncernu zpátečku.Osobně mi taky vyhovuje řazení zpátečky směrem dozadu,ale je nepochopitelný splést si zpátečku s jedničkou když ten pohyb je naprosto odlišný,zejména nutnost zatlačit páku dolů...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 18:28, RE: vibrace
anonym posted by:
Ty vibrace by mně docela zajímaly, konkrétně zda se používají komfortnější dvouhmotové setrvačníky jako u O1, nebo už jenom spolehlivější jednohmoty.
předpokládám,že dvouhmotový bude jistě u 2,0tdi 103kw, a 1,9 by ho už snad měla mít taky,aspoň pak víc sevis škoda vydělá na opravách,je to pěkně drahý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 18:51, 1.8 tsi
Tento motor sa mi lubi. Zda sa, ze je to jediny agregat, s ktorym by som si Octaviu kupil. Konecne nieco pre normalneho cloveka. Avsak pravda je taka, ze ked si k zakladnej verzii s motorom 1.8 tsi priplatim jaku taku vybavu (climatronic, nejake tie hliiny), tak si za tu cenu rovno mozem kupit novu Hondu Accord najnovsej generacie, ktora ma tuto vybavu uz v zakladnej verzii... V tom je alfa a omega celeho problemu Octavie II....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 20:10, RE: Opravené hodnocení O2 2006 dodatek
anonym posted by:
To sice pravda,ale tady naprosto běžná věc.Taky jsem s počátku byl konstrnován,když Fabku srovnávali s Fokusem,ale lid si to žádá.O2 je právě ten typ,který rozměry může Mazdu potrápit.
To nechápu. Jestli jsem tě správně pochopil, tak takové srovnání považuješ za pitost. A přesto to děláš, protože si to prý "lid žádá".
Sakra už, na co máš vlastní hlavu? Na nošení čepice?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 21:02, RE: Opravené hodnocení O2 2006 dodatek
anonym posted by:
To nechápu. Jestli jsem tě správně pochopil, tak takové srovnání považuješ za pitost. A přesto to děláš, protože si to prý "lid žádá".
Sakra už, na co máš vlastní hlavu? Na nošení čepice?
Tak sleduj a pozorně čti co se tady píše a pochopíš.Srovnájí se tady různý škopky,ale vše věc názoru,jen jsem si dovolil přidat svůj a hle jaká odezva.A čepice se bude určitě hodit na zimu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 21:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
za hodně peněz málo muziky
Češi rádi hodně peněz za konstrukčně levnou škodovku, než stejně nebo i míň za auto daleko dražší.
Chci říct, že Octavia je docela předražená a v bazarech už slovo docela zcela není na místě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 21:04, RE: neumíte řadit zpátečku?
anonym posted by:
po delší době celkem slušná,srozumitelná recenze,jen mě zaráží,že má někdo problém tam dát u koncernu zpátečku.Osobně mi taky vyhovuje řazení zpátečky směrem dozadu,ale je nepochopitelný splést si zpátečku s jedničkou když ten pohyb je naprosto odlišný,zejména nutnost zatlačit páku dolů...
tak pán je drobné postavy (165cm),moje žena taky nemá sílu to zamáčknout dolů :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 21:07, RE: Octavie I. generace
anonym posted by:
Mám Octavii první generace a na kostkách mi taky cvaká knoflík ruční brzdy, madla dveří se sice neloupou, ale poškrábaná jsou, nejvíc na straně spolujezdce kde sedí moje paní. Ty prstýnky na rukou vážně dělají hodně. Jinak pružnost motoru nemohu posoudit jelikož mám 1.8 Turbo a to už je celkem svižný motor při spotřebě 7 - 8 litrů benzinu. Můj další vůz bude zřejmě Octavie II 1.8 TSI (pokud na ni bude), koupím ji ale však ojetou, jelikož ceny nových Škodovek jsou astronomické.
Tohle nechápu - ...ceny nových škodovek jsou astronomické ... bazarových taktéž ... co se podívat jinde? Krom Octavie II se dá v bazaru koupit TOLIK jiných značek a modelů. A neuvěřitelné - mnohé jsou v mnoha parametrech lepší a ještě jednou neuvěřitelné mnohé jsou levnější. Napovím: levnější a lepší - není to interesantní myšlenka?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 21:12, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Jestli máš na mysli křehké děvče v podání H. Růžičková,tak to beru.Jedná se mi o vyndavání věcí a porovnávám s C5 a to je přeci jen větší,ale praktičtější.A O2 jsem měl tak vím své.
Že levnější verze Golfu (to je to auto co ho ve srovnávacím testu porazila Kia Ceed) stojí v bazaru stejně jako C5 je fakt dobrej vtip. No každýmu jeho nebe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 21:14, RE: 1.8 TSI
anonym posted by:
1,8 TSI s DSG by byla moje volba pohonu Octavie..
Jednaosma s DSG není špatná, ale mrkni co za ty peníze nabízí jiné firmy, klidně i prémiové BMW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 21:18, RE: Dobrá ale drahá
anonym posted by:
Mám čtvrtou služební Octavii, 2x 66 kW, 1x 77 kW (II) - řekl bych, že nejlepší a teď combi 2,0 TDI a za tu cenu je to - zejména z pohledu hlučnosti - ostuda a zoufalství ! I běžná dodávka HDi, M-B Sprinter CDI ve studeném stavu jsou tišší !
Co řešíme? I šéfstvo koncernu Lidové auto už před lety přiznalo, že TDI byla slepá cesta vývoje. Že se jim je daří stále docela úspěšně prodávat je jen důkaz naprostý zaslepenosti davu. Nepřemýšlet, neporovnávat, vystřelit statisíce - hlavně abych měl TéDéíčko!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 21:35, RE: Octavie I. generace koupit v D
anonym posted by:
No to zas bych hodně přemýšlel o O1 1,8 T koupit v čechách.Tyhle sračky se dají koupit v plný palbě v německu rok 2000 za 100000kč i s dovozem a technickou.Raději bych si koupil auto a ne škodu.
A jéje zase jeden rejpal.... kup si co chceš a neser se do recenzí škodovek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 22:44, RE: 1.8 tsi
bubu posted by:
Tento motor sa mi lubi. Zda sa, ze je to jediny agregat, s ktorym by som si Octaviu kupil. Konecne nieco pre normalneho cloveka. Avsak pravda je taka, ze ked si k zakladnej verzii s motorom 1.8 tsi priplatim jaku taku vybavu (climatronic, nejake tie hliiny), tak si za tu cenu rovno mozem kupit novu Hondu Accord najnovsej generacie, ktora ma tuto vybavu uz v zakladnej verzii... V tom je alfa a omega celeho problemu Octavie II....
ale v základu je stále OII 1.8 tsi stojí, 554000,-,prostě nikdo jiný na trhu nenabídne 118 poctivých kW v tak velkém autě. Mě se taky líbí Mazda6, ale 1.8 85 kW za 620000?Svezl jsem se a je to líná mrcha! A že Octavia nemá tak bohatou výbavu? Na to kašlu, za ty prachy prostě nic lepšího (výkon, prostornost, vzhled, kufr) na trhu není a mnoho příspěvovatelů to ví, ale závidí těm co si jí mohou dopřát. Takže Octavia do toho a přived nové motorizace 1.4 tsi, 1.6 tdi cr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 22:54, RE: 1.8 tsi a co honda
anonym posted by:
ale v základu je stále OII 1.8 tsi stojí, 554000,-,prostě nikdo jiný na trhu nenabídne 118 poctivých kW v tak velkém autě. Mě se taky líbí Mazda6, ale 1.8 85 kW za 620000?Svezl jsem se a je to líná mrcha! A že Octavia nemá tak bohatou výbavu? Na to kašlu, za ty prachy prostě nic lepšího (výkon, prostornost, vzhled, kufr) na trhu není a mnoho příspěvovatelů to ví, ale závidí těm co si jí mohou dopřát. Takže Octavia do toho a přived nové motorizace 1.4 tsi, 1.6 tdi cr
To co má O v turbu má Honda v atmosféře a nemá plánovanou výměnu turba.A máš pravdu všem zavidím tak velké auto ,ale Hondu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 22:57, RE: Octavie I. generace koupit v D
anonym posted by:
A jéje zase jeden rejpal.... kup si co chceš a neser se do recenzí škodovek.
Já můžu, měl jsem na rozdíl od tebe troubo F1 a O2.A vždy nové.A to německo platí,jen hňup kupuje ojetý sračky co mají nakrouceno 120 tis. v čechách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 23:01, RE: Opravené hodnocení O2 2006
anonym posted by:
Výhled z vozu 3,brzdy 4,motor pružnost 3,motor hlučnost 4,,kvalita cestování -střed.panel a sedačky 4,prostor 3,řazení 2,spotřeba 2,cena náhr. dílů a servis 4,zavíraní kufru a přeprava materálu 4,drahé příplatky 5,elektrika 3.Najeto 40000 km, cena auta 550000kč,obsah 1,6 MPI, 7-8l/100km,dost nepohodlný a předražený.Děkuji už raději ne,ale každý se jednou spálí.Předchozí auto Mazda 626,tak proto takové hodnocení.Už mám opět jiné nové,ale VW to už určitě nikdy nebude.
v ceně 560000 mám kombi v eleganci (a ještě pár blbostí navíc), na stejně vybavenou M6 kombi bych musel vysolit min o 150-200 tis. víc, ale M6 je prostě v jiné třídě, takže nic proti. Zkuste mi ale najít za tuto cenu auto těchto vlastností s touhle výbavou
respond
  1 2 3 4 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.