0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak slouží 1,6 MPI?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 12:35, RE: SRAČKY!
anonym posted by:
Skutečně mě už ani nebaví, číst pořát dokola, je jek koktávia to nejlepší a nejúžasnější a nejrychlejší a nejprostornější a nejluxusnější a nej....

Je to malej předraženej šumt a do skutečnýho auto má kurva daleko! Jenom sand tou cenou. To jo. A teď se semazřejmě snese vlna kritiky.

Ondra
No mozna by sis ten clanek mel aspon precist nez zase zacnes neco placat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 12:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já myslel že má Octávka super měkčený plasty a ještě k tomu perfektně zpracovaný jak psali ve světě motorů.
A pointa je v cem? Nejak to nema souvislost s clankem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 12:52, Benzíny
Není někdo, zda se budou se do octávek dávat silnější HTPéčka? Nevíte, kolik to bude stát? Jak si pořídit stříbrnou octávii, na hlínách a s křídlem?

Hýky hýk

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 13:11, RE: Benzíny
anonym posted by:
Není někdo, zda se budou se do octávek dávat silnější HTPéčka? Nevíte, kolik to bude stát? Jak si pořídit stříbrnou octávii, na hlínách a s křídlem?

Hýky hýk

Osel
na německýho stránkách VW píšou akorát, že mají vyvinutý motor 1.5TDi - vznikl tradicně odebráním 1 válce z motoru 2.0TDi (jako dříve 1.4TDi z 1.9TDi)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 13:39, RE: bez předmětu
mikes posted by:
A pointa je v cem? Nejak to nema souvislost s clankem.
tak si ho přečti pořádně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 13:40, Dobrá ale drahá
Nejsem fanda O2 ani jiných vozů z produkce MB. Přesto musím uznat, že O2 1,6 MPI je dobré, jen krapet předražené vozítko. Mám služební, 3 rome, najeto 100tis km bez poruxchy. Vše funguje jak má, interiér v bezvadním stavu, perfektní řazení, výborný podvozek, jen řízení je trošku gumovější. Motor je slušný základ, jezdím s ním dlouhodobě za 7l, mimo město bere 6l, dálnice okolo 7-8, Německo 10 a víc jen to fikne. Krom této 1,6 jezdím ještě 1,9 TDI a nevím kolik by musel být rozdíl ve spotřebě abych vůbec nad tou děsnou naftou uvažoval. Tím ropákem se nedá jezdit, to je rámus a vbibrace, že to sbět neviděl!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 14:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
tak si ho přečti pořádně
Stalo se... píše že má měkčené plasty a solidni zpracovani, coz je celkem pravda, takze?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 14:41, RE: Octavie I. generace koupit v D
anonym posted by:
Musíš umět vybírat já před dvěmi lety koupil octavii z roku 2000 za 138000,- v plný náloži a s motorem 1.8 T. Byl to kauf mýho života. Stále jsem čekal že se něco vysere, ale zatím nic. Ještě dneska bych ji za tu cenu pořídil prodat.
No to zas bych hodně přemýšlel o O1 1,8 T koupit v čechách.Tyhle sračky se dají koupit v plný palbě v německu rok 2000 za 100000kč i s dovozem a technickou.Raději bych si koupil auto a ne škodu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 14:52, RE: bez předmětu
mikes posted by:
Stalo se... píše že má měkčené plasty a solidni zpracovani, coz je celkem pravda, takze?
ale malinko se loupou )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 14:59, vibrace
anonym posted by:
Nejsem fanda O2 ani jiných vozů z produkce MB. Přesto musím uznat, že O2 1,6 MPI je dobré, jen krapet předražené vozítko. Mám služební, 3 rome, najeto 100tis km bez poruxchy. Vše funguje jak má, interiér v bezvadním stavu, perfektní řazení, výborný podvozek, jen řízení je trošku gumovější. Motor je slušný základ, jezdím s ním dlouhodobě za 7l, mimo město bere 6l, dálnice okolo 7-8, Německo 10 a víc jen to fikne. Krom této 1,6 jezdím ještě 1,9 TDI a nevím kolik by musel být rozdíl ve spotřebě ab...
Ty vibrace by mně docela zajímaly, konkrétně zda se používají komfortnější dvouhmotové setrvačníky jako u O1, nebo už jenom spolehlivější jednohmoty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 15:19, RE: bez předmětu
anonym posted by:
ale malinko se loupou )
Jenže je rozdíl mezi měkčenými a pogumovanými plasty - takže ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 15:23, Opravené hodnocení O2 2006
Výhled z vozu 3,brzdy 4,motor pružnost 3,motor hlučnost 4,,kvalita cestování -střed.panel a sedačky 4,prostor 3,řazení 2,spotřeba 2,cena náhr. dílů a servis 4,zavíraní kufru a přeprava materálu 4,drahé příplatky 5,elektrika 3.Najeto 40000 km, cena auta 550000kč,obsah 1,6 MPI, 7-8l/100km,dost nepohodlný a předražený.Děkuji už raději ne,ale každý se jednou spálí.Předchozí auto Mazda 626,tak proto takové hodnocení.Už mám opět jiné nové,ale VW to už určitě nikdy nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 15:30, RE: Octavie I. generace
anonym posted by:
To máte pravdu že ceny jsou astronomické. A třeba u Fabií rychle klesají. Pro porovnání: předloni jsem koupil starší Octavii za 240000,- a tchán novou Fabii I za 300000,- , dneska když zadám filtr své Octavie na tipcarsu tak má ještě cenu 200000,- , jenže to tchánova Fabie je na tom stejně. Taky 200000,-.
tady se nekdo asi probudil, to je snad jasny ne ze ceny ojetych aut padaji mene nez u novych. to byl zas nejaky chytrak ktery si to musi pochvalit jak zas dobre koupil )))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 15:31, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Schod v kufru řeší dvojitá podlaha, ne ?
Ano,když si tam dáš paletu.Jinak dlouhý kufr,že si musí skoro lehnout,abys vyndal materiál,debilní schod a těžké zavírání kufru pomocí vařečky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 15:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
ale malinko se loupou )
Ukaz mi nejaky plast, ktery se neda poskrabat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 15:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jenže je rozdíl mezi měkčenými a pogumovanými plasty - takže ?
Je, to je snad normalni, ne? Nevim co porad resis, takze?! :o)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 15:42, RE: schod v kufru
anonym posted by:
Ano,když si tam dáš paletu.Jinak dlouhý kufr,že si musí skoro lehnout,abys vyndal materiál,debilní schod a těžké zavírání kufru pomocí vařečky.
Dvojita podlaha se dela original, ty "paleto" :o) Kdyz si kupujes auto s velkym kufrem, tehdy se da asi cekat ze nebude mit delku 20cm... Co mas na zavirani tezkeho? Klidne ti ukazu ze to zvladne i velice krehke devce, ale tobe jde asi hlavne o to nadavat za kazdou cenu abys byl "in" na zdejsi diskusi :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 16:09, RE: schod v kufru
mikes posted by:
Dvojita podlaha se dela original, ty "paleto" :o) Kdyz si kupujes auto s velkym kufrem, tehdy se da asi cekat ze nebude mit delku 20cm... Co mas na zavirani tezkeho? Klidne ti ukazu ze to zvladne i velice krehke devce, ale tobe jde asi hlavne o to nadavat za kazdou cenu abys byl "in" na zdejsi diskusi :o)
Jestli máš na mysli křehké děvče v podání H. Růžičková,tak to beru.Jedná se mi o vyndavání věcí a porovnávám s C5 a to je přeci jen větší,ale praktičtější.A O2 jsem měl tak vím své.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 16:15, RE: Dobrá ale drahá
anonym posted by:
Nejsem fanda O2 ani jiných vozů z produkce MB. Přesto musím uznat, že O2 1,6 MPI je dobré, jen krapet předražené vozítko. Mám služební, 3 rome, najeto 100tis km bez poruxchy. Vše funguje jak má, interiér v bezvadním stavu, perfektní řazení, výborný podvozek, jen řízení je trošku gumovější. Motor je slušný základ, jezdím s ním dlouhodobě za 7l, mimo město bere 6l, dálnice okolo 7-8, Německo 10 a víc jen to fikne. Krom této 1,6 jezdím ještě 1,9 TDI a nevím kolik by musel být rozdíl ve spotřebě ab...
Měl jsem tdi 66 kW a bylo to celkem v poho, tdi pd 74 kW už je při nízkých otáčkách trochu větší chrochták, ale třeba na dálnici při rychlostech nad českým limitem je to pořád mnohem tišší než kolegovo Stilo 1.6 benzín, rozdíl v otáčkách je znát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.08.2008 16:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já myslel že má Octávka super měkčený plasty a ještě k tomu perfektně zpracovaný jak psali ve světě motorů.
Jo měkčený plasty a perfektní slícování - to je oblíbenej blábol Světa motorů. Když nejde chválit motor a konkurence má i lepší podvozek, velkej kufr a "skvělé" zpracování to vždy doženou.
Jinak Oktávka je prostě Oktávka, tu tady zná každej, jen bych o trochu víc byl kritickej vůči motoru 1.6 - konkurece (i ta levnější) je o dost dál (zkuste 1.6ku z dílny BMW/PSA).
respond
  1 2 3 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.