0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1,8 TSI nebo 2,0 TDI?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 10:48, RE: ach jo...
David V posted by:
Za naftové motory v autech vděčíme těm kolenovrtům Němcům. Tuším, že to je kolébka dieselu v osobním autě.
To zřejmě je.Je z divné,že zatím co u nás se diesely těší čímdál větší oblibě v německu si je do center měst nepouští...by mě zajímalo jak dlouho EU vydrží tvrzení ohledně toho,že diesel má menší emise CO.Diesel škodí hlavně tomu,co je na zemi a jeho vliv se projevuje prakticky okamžitě a to na všem živém,co je v ulicích.
V amerických státech,kde mají problémy z emisemi nejde diesel legálně přihlásit.(samozřejmě osobní vozidla).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 11:12, RE: ach jo...
superbek posted by:
To zřejmě je.Je z divné,že zatím co u nás se diesely těší čímdál větší oblibě v německu si je do center měst nepouští...by mě zajímalo jak dlouho EU vydrží tvrzení ohledně toho,že diesel má menší emise CO.Diesel škodí hlavně tomu,co je na zemi a jeho vliv se projevuje prakticky okamžitě a to na všem živém,co je v ulicích.
V amerických státech,kde mají problémy z emisemi nejde diesel legálně přihlásit.(samozřejmě osobní vozidla).
Pokud přes všechny argumenty, které byly proti naftovému motoru v osobním automobilu vyneseny na světlo, se tyto stále těší oblibě, jen kvůli úspoře cca 50 Hal/km, znamená to jediné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 11:57, RE: Jaký je v nich rozdíl?
rudastraka posted by:
zapominas na to, ze naftovy motor pracuje s mensimu otackami, takze na 1 otacku spotrebuje vic paliva
navic ma cca 2x vetsi kompresni pomer, takze stlaceny vzduch pred vstriknutim ma cca 2x vetsi teplotu. a do toho je vstrknuto vic paliva nez u benzinoveho motoru. takze teplota horeni je taky vyssi nez u benzinoveho motoru
ucinnost je zjednodusene dana pomerem teploty pri horeni a teplotou spalin pri vyfuku. tenhle pomer je u naftaku vetsi, takze ma vetsi ucinnost
benzinovy motor ma mensi sice u...
Takze kdyz bude diesel tocit 2000ot. a benzin 2000ot, tak diesel bude mit vetsi spotrebu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 12:49, RE: Jaký je v nich rozdíl?
mikes posted by:
Takze kdyz bude diesel tocit 2000ot. a benzin 2000ot, tak diesel bude mit vetsi spotrebu?
No právě jsem se tady nechtěl sám pouštět do žádných spekulací. Kompresní poměr, tedy i počáteční teplota stlačeného vzduchu ve válci je jednoznačně vyšší u vznětového motoru, stejně tak tlak ve spalovacím prostoru na konci hoření směsi a pravděpodobně i teplota spalin na konci přívodu tepla z nafty. Pak teoreticky nastupuje adiabatická expanze (ve skutečnosti nějaká obecná polytropická) a tlak i teplota klesají. Ankolik, to je to, co právě nedokážu z placu odhadnout.
Mimochodem vnitřní (v tomo pípadě i termodynamická) účinnost tepelného stroje není zjednodušeně poměr teplot, ale poměr teoretického a skutečného entalpického spádu. (Teoretický, je adiabatický neboli isoentropický, což znamená, že se s okolím nesdílí teplo).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 12:59, RE: Jaký je v nich rozdíl?
mikes posted by:
Takze kdyz bude diesel tocit 2000ot. a benzin 2000ot, tak diesel bude mit vetsi spotrebu?
Otáčky motoru nejsou dostatečnčný parametr pro určení spotřeby. Záleží na zatížení motoru. Na jedny otáčky můžu motor buď lechtat nebo mít plyn na podlaze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 14:33, RE: ach jo...
cruise posted by:
víte asi takhle....vy absolutně nemůžete vědět a ani nevíte, jak a jakým stylem jezdím,(nedej bože aby jste zjistil, že to úzce souvisí s mou prací), tak je myslím z vaší strany dost jednoduché a laciné to tady hodnotit. Stejně tak bych mohl napsat, že auto ve spojení s vámi má pouze vysokou spotřebu, protože jste na silnicích hazardující amatér, který si potřebuje honit ego před ostatními tím, že je předjíždí kde se dá, přes čáru, do zatáčky, na horizontu a podobně a který jednou někoho zabije....
Vy jste srandista. Mi to stačilo, vidím, že Vaše názory mají nulovou hodnotu. Vy jste klasický škodovkář - zcela zaslepený (a to říkám jako člověk, který má jednu octavii doma). V rodině jich máme pět (jak první řadu tak druhou). O Vašem motoru toho evidentně moc nevíte neboť kdo o tomhle motoru něco ví si ho jen těžko může koupit. Doporučuji vyzkoušet alespoň občas něco čemu se dá říkat motor, potom možná budete schopen diskuse. Ne že bych měl tu potřebu, ale když už jste začal hodnotit mé řidičské schopnosti tak najedu měsíčně to co vy zřejmě tak za půl roku (s jedním nezaviněným ťukancem) a to vozy různých značek a různých kategorií. Nicméně děkuji za Vaše příspěvky, asi přestanu sledovat komedie (Vy jste lepší). Jo a na jedničku všude nejezdím. Jen nemám rád, když je za mnou tak jako za Váma na okresce fronta 3km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 16:27, RE: bez předmětu
Reno posted by:
160 jezdí na D1 skoro každý, a tam ten benzín bude žrát podstatně víc. To srovnání kombinované spotřeba 1,8T a 1,9TDi vychází z člověka, co jezdí předpisově, když se bude benzín honit, bude žrát daleko víc než nafta...
Ale jo, to nezpochybňuji. Jen je třeba si uvědomit, kde se pohybujeme. A při REÁLNÝCH rychlostech v ČR to nebude rozhodně tak dramatické.
Jinak nevím ale já osobně na dálnici moc auto,co jezdí 160 nepotkávám. Hustota provozu je prostě taková, že to vlastně ani nejde.
Příspěvek však hovořil o rychlostech 170-200 km/h, což jsou pro ČR hodnoty spíše utopické.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 16:32, RE: bez předmětu
Pavlik posted by:
ad 1) Superb je také o "malinko" méně výkonný než tato mazda (ta má tuším 191 kw), ale benzinový turbomotor je vždycky žralok. Proto nechápu downsizing benzinových motorů, pokud nejezdím jako s hnojem, tak 1,4 TSI splupne stejně jako atmosférický dvoulitr.
ad 2) 160 je na D1 úplně běžná rychlost, asi tudy moc nejezdíte. Pokud chcete jet v levém pruhu (nerozbitém) je 150 na tachometru minimum.
Downsizing má nespornou výhodu pro automobilky. Nížší papírová spotřeba = nižší papírové emise CO2. A o ty jde naší byrokracii především.
Naopak se pohybuji po D1 poměrně často a hustota provozu je taková, že víc jak 160 fakt nemá smysl. Ale možná záleží jak ve které části D1. A za další - všichni přeci doržují předepsanou rychlost, ne ;) ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 16:55, RE: ach jo...
superbek posted by:
Pane.Já tu nikde nepsal o nákladním autě,nebo o vlaku.Tam prostě jiný jak dieselový motor zřejmě nikdy nebude.Jde o to,proč by měl člověk ostatní obtěžovat dieselovým osobním aute.Nevím proč by sanitka měla být dieselová.Jezdil jsem benzínovou sanitkou a ten komfort.Pohodový zimní start,motor zahřátý místo po 30km(vw transporter tdi)je v zimě motor krásně zahřátý za 2km a vytopíte auto pacientům.Když někde necháte nastartované nezburcujete ostatní lidi v okolí.Motor má menší vibrace,tzn.když má ...
(pro Superbek) Nemohu si pomoci, ale ve svých hodnoceních...poznatcích...zmiňujete vlastnosti dieslových aut s rokem výroby "baj vočko" okolo 1990.......u moderních, nových dieslových aut má člověk pomalu problém poznat, jestli je to nafta či benzín, jak je to tiché ...a v interiéru už teprve vládne tichounko srovnatelné s benzíňáky, rozhodně nevybrují :))) a v zimě startují bez sebemenších problémů, kdy i žhavení v mrazech je otázečkou vteřinek a né dlouhé půl minuty, jako tomu bývalo kdysi. Osobně nezavrhuji žádný typ pohonu. Jak jsem už psal, já jezdím dieslovým MPV...škoda, že Vás nemůžu svést, změnil by jste na diesly názor !!!, žena jezdí autem na LPG a syn čistě benzíňákem, v práci pak máme směsici dieslů a benzíňáků. Jak už tu myslím David V. psal, tato diskuze se zvrhla...škoda...:(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.10.2009 23:57, RE: ach jo...
Radek posted by:
Vy jste srandista. Mi to stačilo, vidím, že Vaše názory mají nulovou hodnotu. Vy jste klasický škodovkář - zcela zaslepený (a to říkám jako člověk, který má jednu octavii doma). V rodině jich máme pět (jak první řadu tak druhou). O Vašem motoru toho evidentně moc nevíte neboť kdo o tomhle motoru něco ví si ho jen těžko může koupit. Doporučuji vyzkoušet alespoň občas něco čemu se dá říkat motor, potom možná budete schopen diskuse. Ne že bych měl tu potřebu, ale když už jste začal hodnotit mé řid...
ježiši co to tady zas z vás lítá za bláboly...? První, kdo tu začal hodnotit jak jezdím nebo ne, jste byl vy, na to jsem vám opáčil, že bych to také mohl hodnotit, ale jelikož vás neznám, dělat to nebudu, stejně tak nechápu, jak můžete hodnotit styl jízdy a počet ujetých km u někoho, koho absolutně neznáte a v životě jste neviděl. Celý váš problém tkví v tom, že jste se prostě ozval jak ta potrefená husa, když jsem napsal spokojenost s tímto motorem a dlouhodobou spotřebu 5,7 u 2,0 TDi PD. Ani náhodou jsem ten motor nevynášel do nebes, pouze jsem napsal svůj příspěvek, že JÁ jsem s ním maximálně spokojený, žádné závady jsem s ním neměl a spotřeba je velmi slušná. Kdyby jste četl pozorně(o čemž silně pochybuji) věděl by jste, že mám na tomto voze jako první majitel najeto 214 tisíc km. Vzhledem k tomu, že je to vůz z roku 2006,(i kdyby jste počítal nejstarší OII s tímto motorem z 2005) stačilo si dopočítat, že můj kilometrový průběh (ročně okolo 50 tisíc) se soukromým vozem zas tak špatný nebude. Jinak řízení vozu mne živí dnes a udělám vám radost, jsou to škodovky.Jak jsem psal v soušasné době je to služební Octavia 1,8 TSi, dále pak 1,8 turbo(tour), Fabia 1,4 16V a VW transporter 2.5 syncro. Ani náhodou nemám nějaký špatný pocit z toho, že tu někdo jako vy nenávistně napíše, že jsem zarytý škodovkář, v první řadě to tak není a i kdyby bylo, nemám s tím problém. S těmi auty mám jen ty nejlepší zkušenosti, smozřejmě, že každé má své slabé stránky, ale to se můžeme takhe bavit o každém modelu každé značky.Zahraničních aut jsem měl opravdu dost a stejně tak jako nedám dopustit na škodu octavii, tak nedám dopustit na Mondeo MKII s benz.1,8, Mitsubishi Galant se šestiválcem(poslední typ) či mnohými nenáviděný(jako škdovka) Opel, konkrétně Astra G. Všechny tyto vozy mi sloužily bez sebemenších problémů desetitisíce kilometrů. Neznám vás a tak tady nechci rozebírat jaký jste řidič nebo ne, ale většinou to je tak, že pokud se někdo chvástá jak on toho najel a že najezdíte za měsíc co já za rok, nebo co, tak to většinou s takovými chvástaly dopadá všelijak. Při nejmenším je za čas"vybodováno", nebo v nejlepším případě nějaká škarpa... Takže fakt v dobrém pane, možná by to chtělo trošku soudnosti a možná i respektu k ostatním a ne se hned zbláznit z toho, když někdo pochválí nějaký motor. Mějte se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 07:44, RE: ach jo...
Joska posted by:
(pro Superbek) Nemohu si pomoci, ale ve svých hodnoceních...poznatcích...zmiňujete vlastnosti dieslových aut s rokem výroby "baj vočko" okolo 1990.......u moderních, nových dieslových aut má člověk pomalu problém poznat, jestli je to nafta či benzín, jak je to tiché ...a v interiéru už teprve vládne tichounko srovnatelné s benzíňáky, rozhodně nevybrují :))) a v zimě startují bez sebemenších problémů, kdy i žhavení v mrazech je otázečkou vteřinek a né dlouhé půl minuty, jako tomu bývalo kdysi. O...
Bohužel asi Vás zklamu.Píšu o moderních dieselech z rokem výroby na 2000 a s turbem.Klasická atmosferická rotačka(pokud není vyběhaná) má vyšší kompresní poměr,tzn.lepší spalování,motor se rychleji zahřeje.Emise těchto vozů jsou nižší a míň škodlivé než novějších nafťáků.
Řeknu to tak,kdyby se zrušili dieselové osobní auta,oddechne se nám 2x,protože potom půjdou upravit emise benzínových aut tak,že auto které "žere" olej neprojde na emisích(množství pevných částic).
To joska:Jestli máte jiný diesel,než koncernový,tak je ten chod určitě tižší a kultivovanějěí než u vw.Jenže pořád Vaše auto vydechuje nebezpečné emise(motory PD mají emise nejhorší ze všech možnýc systémů).Řidiče za Váma,nebo na parkovišti obtěžujete štiplavým zápachem a to i když máte třeba pěkné nové auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 08:46, RE: ach jo...
cruise posted by:
ježiši co to tady zas z vás lítá za bláboly...? První, kdo tu začal hodnotit jak jezdím nebo ne, jste byl vy, na to jsem vám opáčil, že bych to také mohl hodnotit, ale jelikož vás neznám, dělat to nebudu, stejně tak nechápu, jak můžete hodnotit styl jízdy a počet ujetých km u někoho, koho absolutně neznáte a v životě jste neviděl. Celý váš problém tkví v tom, že jste se prostě ozval jak ta potrefená husa, když jsem napsal spokojenost s tímto motorem a dlouhodobou spotřebu 5,7 u 2,0 TDi PD. Ani n...
jo a v podstatě nechápu, proč se tu s váma bavím. O příspěvek výš jste psal, že když jste jednou v pominutí smyslů uvažoval o octavii a bla,bla,bla a najednou příspěvek pod tím píšete, že jí máte doma. V tom případě jste pominutý, nebo lhář, nebo puberťák, který ještě nemá řidičák a krátí si tu čas psaním příspěvků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 14:53, RE: ach jo...
cruise posted by:
ježiši co to tady zas z vás lítá za bláboly...? První, kdo tu začal hodnotit jak jezdím nebo ne, jste byl vy, na to jsem vám opáčil, že bych to také mohl hodnotit, ale jelikož vás neznám, dělat to nebudu, stejně tak nechápu, jak můžete hodnotit styl jízdy a počet ujetých km u někoho, koho absolutně neznáte a v životě jste neviděl. Celý váš problém tkví v tom, že jste se prostě ozval jak ta potrefená husa, když jsem napsal spokojenost s tímto motorem a dlouhodobou spotřebu 5,7 u 2,0 TDi PD. Ani n...
Prvotní popud proč jsem na Váš příspěvek reagoval bylo to, že případný zájemce o tento motor by mohl mít pocit, že se jedná o spolehlivý motor, což není ani náhodou. Toto přiznávají i mnozí škodovkáři (musí být ovšem alespoň trochu rozumní). Pokud vy jste s tímto motorem najel 200000km bez výměny turba, čerpadla nebo jiné podstatné (drahé) části tak Vám znovu gratuluji. Máte víc štěstí než... Ve statistice octavií má ovšem jeden kus pramalou vypovídací hodnotu. Ten motor je co se týče spolehlivosti tragický. Pokud nezaujatý čtenář nevěří mi, tak doporučuji články v odborném tisku. Hodně popsáno bylo v autodieselu nebo v autoojetinách (už si nepamatuji). Podívejte já osobně bych nic proti škodovkám neměl, kdyby se prodávaly za odpovídající cenu. Pokud se octavie s Vaším traktoroidním motorem prodává za cenu o rok staršího trojkového bmw, tak to mi prostě hlava nebere. A vy mi to zřejmě nebudete schopen vysvětlit. Osočujete mne že nepozorně čtu a přitom Vy čtete zřejmě v alkoholovém opojení (ve skrytu duše doufám, že to co píšete nepíšete za střízliva). Ano mám doma (mimo jiné) octavii ovšem první řady. Za střízliva si ještě jednou přečtěte své příspěvky a zjistíte kdo se první začal chvástat kolik najede resp. útočit že ten druhý je amatér. Pokud se dá věřit tomu, že najedete 50000km ročně (to jste zhruba na polovině toho co já), tak Vám (již podruhé) gratuluji (samozřejmě za předpokladu, že je to bez nehod) a zároveň Vás lituji, že musíte strávit tolik času s 2,0 tdi. Teď už chápu Vaše podrážděné reakce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 17:51, RE: ach jo...
Radek posted by:
Prvotní popud proč jsem na Váš příspěvek reagoval bylo to, že případný zájemce o tento motor by mohl mít pocit, že se jedná o spolehlivý motor, což není ani náhodou. Toto přiznávají i mnozí škodovkáři (musí být ovšem alespoň trochu rozumní). Pokud vy jste s tímto motorem najel 200000km bez výměny turba, čerpadla nebo jiné podstatné (drahé) části tak Vám znovu gratuluji. Máte víc štěstí než... Ve statistice octavií má ovšem jeden kus pramalou vypovídací hodnotu. Ten motor je co se týče spolehlivo...
je mi vás fakt líto, jste zřejmě duševně nemocný člověk, nebo velmi zakomplexovaný. Každý kdo si podrobně přečte mé a vaše příspěvky(po vás to už nechci, je to nad vaše schopnosti) ví, že jste se tu první do mě začal navážet vy. jak jsem brzdou provozu, jak jezdím s kloboukem a podobně... mě to je šumák v podstatě, co tu vyplodíte, ale vypadáte pak fakt velmi jednoduše. Proč je octavia s 2,0 TDi PD stejně drahá, jako o rok starší trojkové BMW vám tu vysvětlovat nebudu, protože by jste to stajně neměl šanci přečíst pořádně, natož pochopit. Mrkněte na ty vaše odborné servry, tam vám třeba poradí. Co třeba, že je prostě octavia oblíbené a žádané auto? Ano je to tak klidně se stavte třeba na hlavu, ale něco na tom pravdy bude. I vy jste se zařadil(a vaše rodina) mezi ty, co si oktavie kupují, tak si příště kupte trojkové BMW a nebrečte tady, že je octavia drahá. Že najezdíte 100 tisíc ročně je opravdu chvályhodné(průměrně každý den, soboty, neděle, svátky ... 277Km). Nicméně opět si tím sám odporujete, VY-takový hltač kilometrů jezdíte octavií ???? No tak to fakt nebude tak špatné auto a proto je možná tak oblíbené a proto je možná dražší než trojkové bmw... Jinak OPĚT čtete nepozorně, psal jsem, že se soukromým vozem najezdím cca 50 tis. ročně. Se služebními auty vozy se to blíží stejnému počtu. Že jezdím v TDI PD mě fakt litovat nemusíte, je to od vás sice gentlemanské a velkorysé, ale není to na správném místě. Jsem svéprávný člověk a umím si koupit vůz podle toho, jaký mě vyhovuje...na rozdíl od vás, který tu nadáváte na škodovkáře a předražené octavie a sám s ní jezdíte... viděl bych tam fakt nějaký velký komplex, nebo uraženou ješitnost, možná trauma z dětství a tak si to skrátka vybíjíte na "nejstrašnějším " motoru na světě. Nikdo vám ho ani ostatním nenutil a nenutí,ZNOVU opakuji, že jsem jen napsal svojí dobrou zkušenost s tímto motorem a vy jste se prostě z toho vzteknul a zašprajcoval a začal se navážet... tak se dál nevztekejte, nebo vám praskne cévka a to by byla fakt škoda. Ta komedie co tu předvádíte je chvílemi i vtipná :o) Tak se mějte a zas někdy.. třeba až pojedete někde svých 150 a budete přes čáru předjíždět s jedničkovou octavií dvojkovou 2,0 TDi Pd a budete si připadat jako vítěz-nebo KING OF THE ROAD?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 20:03, RE: ach jo...
superbek posted by:
Bohužel asi Vás zklamu.Píšu o moderních dieselech z rokem výroby na 2000 a s turbem.Klasická atmosferická rotačka(pokud není vyběhaná) má vyšší kompresní poměr,tzn.lepší spalování,motor se rychleji zahřeje.Emise těchto vozů jsou nižší a míň škodlivé než novějších nafťáků.
Řeknu to tak,kdyby se zrušili dieselové osobní auta,oddechne se nám 2x,protože potom půjdou upravit emise benzínových aut tak,že auto které "žere" olej neprojde na emisích(množství pevných částic).
To joska:Jestli máte jiný die...
Jako majitel dieselového "osobáku" mohu za sebe konstatovat - je mi to fuk. Greenpeace a podobné "jihočeské matky" mi mohou políbiti zadnici. Při mém nájezdu kilometrů mne zajímá ekonomická stránka, na ekologii (mám EURO IV) a takové názory jako je Váš kašlu. Protože pokud by jste byl skutečně tak ekologický jak tvrdíte, sám budete jezdit MHD. Bezinové emise se totiž po přidání "biosložek" do paliva staly prudce rakovinotvornými - obsahují totiž nově velké množství volných radikálů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 20:15, RE: bez předmětu
rohYpnol posted by:
Downsizing má nespornou výhodu pro automobilky. Nížší papírová spotřeba = nižší papírové emise CO2. A o ty jde naší byrokracii především.
Naopak se pohybuji po D1 poměrně často a hustota provozu je taková, že víc jak 160 fakt nemá smysl. Ale možná záleží jak ve které části D1. A za další - všichni přeci doržují předepsanou rychlost, ne ;) ?
Že je snížení objemu výhodné pro automobilky celkem chápu, ale já jsem uživatel/zákazník. Jestliže mi motor "papírově" má papat 6,5 a reálně pojedu za 8,5 tak moc šťastný nebudu. S klasickým atmosférickým motorem i současným dieselem jsem se vždy dostal do tolerance +0,5 - 1 litr než udává výrobce pro kombinovaný provoz. A to vždy s aktivovanou automatickou klimou na horní hraně rychlostních limitů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 20:30, RE: ach jo...
cruise posted by:
je mi vás fakt líto, jste zřejmě duševně nemocný člověk, nebo velmi zakomplexovaný. Každý kdo si podrobně přečte mé a vaše příspěvky(po vás to už nechci, je to nad vaše schopnosti) ví, že jste se tu první do mě začal navážet vy. jak jsem brzdou provozu, jak jezdím s kloboukem a podobně... mě to je šumák v podstatě, co tu vyplodíte, ale vypadáte pak fakt velmi jednoduše. Proč je octavia s 2,0 TDi PD stejně drahá, jako o rok starší trojkové BMW vám tu vysvětlovat nebudu, protože by jste to stajně ...
Teda Cruisi, ted ses dost shodil. Vytýkáš Radkovi, že nečte tvoje příspěvky, ty ale viditelně nejsi schopný pobrat ty jeho...Hádáš se jak malý klouček na písku.
A to nemluvím o tom, žes hned v prvním příspěvku napsal...a ted do mě...A když se do tebe někdo "pustí" zaujmeš okamžitě obranně útočný postoj. )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 22:12, RE: ach jo...
TOM posted by:
Teda Cruisi, ted ses dost shodil. Vytýkáš Radkovi, že nečte tvoje příspěvky, ty ale viditelně nejsi schopný pobrat ty jeho...Hádáš se jak malý klouček na písku.
A to nemluvím o tom, žes hned v prvním příspěvku napsal...a ted do mě...A když se do tebe někdo "pustí" zaujmeš okamžitě obranně útočný postoj. )
no to právě naopak, jestli se tu někdo schazuje, tak je to komplexák radek, kterýmu asi jednou 2,0 tdi ujelo v kopci a on se ted vzteká jak to dítě na písku. jako když dikutovat tak v pohodě, ale on byl první kdo začal útočit, že cruis jezdí jak s hnojem a blokuje provoz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 10:32, RE: ach jo...
Pavlik posted by:
Jako majitel dieselového "osobáku" mohu za sebe konstatovat - je mi to fuk. Greenpeace a podobné "jihočeské matky" mi mohou políbiti zadnici. Při mém nájezdu kilometrů mne zajímá ekonomická stránka, na ekologii (mám EURO IV) a takové názory jako je Váš kašlu. Protože pokud by jste byl skutečně tak ekologický jak tvrdíte, sám budete jezdit MHD. Bezinové emise se totiž po přidání "biosložek" do paliva staly prudce rakovinotvornými - obsahují totiž nově velké množství volných radikálů.
Vyloženě mě vytáčí, když majitelé naftových aut hledají, proč jsou spaliny z benzínového horší, ale přes všechny nářky a hořekování TOMU TAK NENÍ! Copak je to tak těžký na rovinu říct, jezdím nafťákem, protože mám o padoš na km menší náklady a na ostatní házím bobek. Konec konců čucháte to vy všichni, co najezdíte těch 50-100 tisíc ročně, protože jste v tom všichni stejní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 10:35, RE: ach jo...
papadopulos posted by:
no to právě naopak, jestli se tu někdo schazuje, tak je to komplexák radek, kterýmu asi jednou 2,0 tdi ujelo v kopci a on se ted vzteká jak to dítě na písku. jako když dikutovat tak v pohodě, ale on byl první kdo začal útočit, že cruis jezdí jak s hnojem a blokuje provoz
No, člověče, když si čtu příspěvky Radka a Cruiseho, tak musím konstatovat, že Radkovy přinášejí hodnotnější informace a objektivnější pohled na problematiku a nejsou tak afektované, ale tohle jsem napsal jen proto, že už tady na to téma někdo jiný zavedl diskuzi.
respond
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.