0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi L&K 1.8T 4x4

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.08.2007 14:03, Zatékání
Dobrý den. Pěkný příspěvek. Děkuji.<BR>K zatékání: před předním sklem je velká "kapsa", kam se "schovávají" stěrače. Ale to každý ví Ale co už každý neví je, že tam jsou taky odtoky vody, které se pravidelně zanášejí bincem - nejčastěji listy s prachem - a je to. Je třeba je jednou za čas vyčistit. Pak je pokoj. Znám to z vlastní zkušenosti. Taky jsem pravidelně mysl spolujezdci i sobě nohy)...<BR>Ještě poznámka: u Felicií na tyto odtoky dávala Škodovka ze spodní strany (strany,kde to teče na silnici) takové zúžené "náhubky". To byl něčí "geniální" nápad, protože ty se ucpaly během chvilky a auto se začalo napoštět vodou . Naštěstí byly jednoduše sundavací a tak stačilo sahnout ke kolu a tyhle vymyšlenosti vyhodit.<BR>Dělali to i na Felicie Pickup - ze spodní strany pod korbu. Tam je taky odvodnění (zejména když nemáte boudu). No a tam ti koumáci ty náhubky dávali samozřejmě taky ... <BR>Přeji pěkný den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.08.2007 17:06, RE: Naklady
anonym posted by:
Nemůžu souhlasit mám O1 1.8T 132kw(RS) a jsem spokojen jen spotřeba je docela vysoká když jedu svižně tak není problém 15-17 litrů.Mám jí rok ta k nemohu moc hodnotit najel jsem 20000km,ale podvozek je dobrej a auto se chová v zatáčkách dobře taky ve vysokých rychlostech drží stopu i na našich dálnicích.Nejvíc jsem stím jel 250km/h na tacháči a nebylo to nic hroznýho asi něco jako 180km/h u předchozího focusu 2.0 16v.Auto má plnou výbavu a všechno funguje tak jak má.Uvidim za rok co se vyskytne ...
Taky z tohohle duvodu ma RSko upraveny podvozek a brzdy, aby mohlo jezdit rychleji nez normalni Octavia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 00:08, CO TO ZVANIS CLOVECE!!!????!!!!!
anonym posted by:
Znovu jen mohu napsat staré klišé.... nechápu, jak někdo může být spokojený s takto poruchovým vozema ještě na něj znovu štřit. Mě by auto s kterým bych musel furt s něčím do servisu nesmělo do baráku. Já byl s autem neplánovaně za 12 let v servisu 2x (urezlý výfuk, termostat) a dost mě to naštvalo... JAko abych chodil na návštěvy s cívkou 3x do roka... No potěš koště.. no užijte si škodovky a vlastně všechno z koncernu dobře Vám tak...
Mam Octavii 9 let, 165,000 km a mel jsem (krome obligatni vymeny vahy vzduchu) jednu zavadu - nejake praskle pero v prevodovce a par dalsi prkotin.
Do servisu nicmene jezdim kazdy rok pravidelne - a to bych musel delat s kazdym jinym autem.
Komplexem menecennosti z toho ze jezdim ceskym autem netrpim. Nejsem Cech, jsem ze zamori.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 08:19, RE: Velký omyl 4x4
Miky posted by:
Vyhodnocovat muze, ale zadni kola pripoji, az je to treba...
Spojka pořád připojuje zadek. Jen více či méně. A ne až při prokluzu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 15:41, RE: Naklady
anonym posted by:
cena vozu: 605tis
servis: 8tis *6let procozu = 48tis
benzin: 344tis (pocitano 2Kc za km)
celkem za 6 let: 997tis
co je mesicne: 13.8tis (bez benzinu: 9tis)
zustatkova cena vozu: 250tis (mesicne za 6let: 3.5tis)

mesicni naklady: cca 10-11tis. Kc

a to nejsou zapocteny naklady na opravy mimo servis a pripadne vylepseni ktere autor uvadi (23tis) a taky cena benzinu je asi podcenena protoze 2Kc za kilometr pro spotrebe 8.5 by musel stat benzin 23.5 a za tech sest let byla prumerna cena asi vyssi

v...
A nebo třebe tuhle:
Pračka 15 000 kč
prášek na praní 500 kč/měsíc
servis 0 kč/rok
elektřina 100 kč/měsíc
Celkem za 10let 87 000 kč
zůstatková cene pračky -200 kč
měsíční náklady cca 726 kč

Nebyla by lepší valcha?

To víš pohodlí něco stojí, buď investuješ peníze nebo svoji práci a čas, teď je ne tobě, co je pro tebe výhodnější popř. dostupnější.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 11:04, RE: Naklady
anonym posted by:
Měl jsem dvě OCT I 1,6. Tu druhou mi loni ukradli, tak šetřím na novou.Služební jsme měli taktéž jednašestky, najeto 280-300 t. km. Neskutečné držáky. Teď máme OCT II 1,9 v plné výbavě, jsem jí nadšen. Chci říct, že 1,6 šlapaly v pohodě tachometrových 200. Pětka vytočena na 6000 ot./min. Ale skutečně těch tachometrových 160 jde s OCT jezdit v pohodě. I spotřeba je tak akorát.Před bodovým systémem se jezdilo po dálnici trvale kolem 180 za 9,5 litru. S elektronikou žádné problémy. Lambda sonda tak...
Pane Octavia I 1,6 75k jede max.160 na rovině na plnej plyn a bere 20 litrů okamžitá spotřeba a jestli jste básnil o 100k verzi tak 180 za 9,5 litru je naprostá utopie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 17:44, RE: Zatékání do Octavie
anonym posted by:
Ano, je to netěsností předního okna. Měl jsem totéž po výměně předního okna v servisu Škoda. Pak jsem si jej nechal vyměnit ve specializované firmě, a bylo po problému. Jinak pěkná recenze. Dík.
Hmm ale nejjednoduzsi problem je v tom, ze plast u predniho okna se odmontovava,pokud se meni iltr vetrani. Na tomplastu je kanalek, kterej premostuje prave tenhle filtr a pokud ten kanalek nekdo poskodi, tece voda rovnou do vetrani. Staci vymenit ten plast, co je pod oknem. Na vrakaci asi 450kc
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.