0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 4x4 nebo Subaru Legacy - koho vybrat?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, česká vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.02.2008 23:29, RE: Nevím, nevím
anonym posted by:
Podobnych vysledku docilite jemnejsim slapanim na plyn...
Ano, jen chci vyvrátit zažitou představu, že všechny Subaru musí žrát i trávu kolem silnice ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 00:14, Subarko
K tmuhle tématu se mohu vyjádřit , za 300 seženete v CH luxusniho outbacka 3.0H v plné s najetými cca 80 tis. výšska 200mm, oplechovanej spodek, moje osobni spotřeba za 40.000km co ho mám 9,5l/100km. akorát az se v nem sveze šefíče pár km tak odtlačí svůj mladoboleslavský TDI zázrak do AAA. a tolik vámi omílaná spotřeba?? kdo chce mít opičku , tak musí mít na banány . kdo je šmudla, tak ten hurá do škůdky ))))) taky asi nebudete běhat po světě v teplákách z Tesca jen proto, že jsou levnější, že????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 00:19, RE: Nevím, nevím
anonym posted by:
Já si dovolím reagovat na ten motor typu Boxer, kde pan Šikl tady už před časem citoval nějaké křídové papíry Subaru.

Realita je taková že nízké těžiště boxerů je jejich jedinou výhodou, jinak převažují víceméně samé nevýhody. Každý kdo má trošku ponětí o konstrukci spalovacích motorů (což nejsou středoškoláci z Tipcarsu) tohle ví a koneckonců právě pro nevýhody boxerů jiné automobilky motory (a i zbytek auta) tekhle nestaví - v konkurenci daleko praktičtejších aut a požadavků běžných zákazníků...
boxery špatná koncepce motoru??? tohle oslovení používám opravdu zřídka ale pane vy musíte být opravdu BLBEČEK!!!!! co asi používá porsche??? a víte co se dává jako pístový motor do 90% letadel ????
představte si že ty blbé boxery...fakt nechápu kolik TDI čipů máte v konečníku, že jste mohl něco takového napsat....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 01:01, subaruuu
pro všechny čecháčky zahleděný do Octavie......jukněte na videjko,a to srovnávaj s pašikem, hondicí a volvem,,,co by tam asi předvedla pseudo 4x4 octavie???
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 01:06, subarko
a ještě jedno videjko pro hospodké žvanily ))
http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc&feature=related
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 09:24, služebák
Já zaměstnancům koupil dva logany kombi v N1 ,bez výbavy a je po problemech. Když měli fabie s lepší výbavoui tak furt někde jezdili služebákama soukromě, v loganu se asi stydí nebo co protože nájezd docela klesl. Služebák je na práci, kolega může být rád že mu nechtějí dát Nivu, protože co se týče nákladů a teréních schpností tak kam se na ní hrabe subaru. Jasně že subaru je lepší než oktávka, ale je taky o třídu výš. Ve všem, i v servisních nákladech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 10:35, RE: subaruuu
anonym posted by:
pro všechny čecháčky zahleděný do Octavie......jukněte na videjko,a to srovnávaj s pašikem, hondicí a volvem,,,co by tam asi předvedla pseudo 4x4 octavie???
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
Tohle video uz jsem videl a je to asi jako dloubani v nose. Nikde nejsou najezdove rychlosti, pneumatiky, naladeni podvozku(je snad jasne, ze 2,5 forester musi mit vzhledem k vykonu motoru tuzsi perovani nez crv, jinak by to byla sebevrazda, proc nevzali dvoulitra???, ze by tenhle manevr nezvladl??), najete km, u vyhybaci ho manevru bylo videt, ze ridic ho schvalne pretahl a esp pak srovnalo auto do smeru jizdy, ale pokud nekdo s esp neumi, tak to dopadne presne takhle. No a 4x4 mam na to , abych vujel zasnezenej kopec a ne na pomaly popojizdeni na rampe s valeckama. Dej mi subaru a ja ti natocim stejnej test, kde subaru propadne. A ver, ze muzu porovnavat, protoze obe auta mam doma, bydlim v nadmorske vysce 950m.n.m. a v podminkach polni a zasnezene cesty od hlavni silnice k baraku neni poznat rozdil mezi haldexem a subaru. Proste obe vyjedou, co predohrab ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 10:37, RE: subarko
anonym posted by:
a ještě jedno videjko pro hospodké žvanily ))
http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc&feature=related
Tak hospodsky zvanil jsi tu pouze ty, protoze pokud nepoznas, ze na tom videu je volvo s visco spojkou, ale octa ma haldex a to je podstatnej rozdil, tak muzes tak maximalne presvedcovat v hospode, jak rezes zatacky a 3l motor ti jezdi za 5 litru 91okt benzinu)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 10:40, RE: služebák
anonym posted by:
Já zaměstnancům koupil dva logany kombi v N1 ,bez výbavy a je po problemech. Když měli fabie s lepší výbavoui tak furt někde jezdili služebákama soukromě, v loganu se asi stydí nebo co protože nájezd docela klesl. Služebák je na práci, kolega může být rád že mu nechtějí dát Nivu, protože co se týče nákladů a teréních schpností tak kam se na ní hrabe subaru. Jasně že subaru je lepší než oktávka, ale je taky o třídu výš. Ve všem, i v servisních nákladech.
Tak pod tohle se podepíšu... Já nájezd zmenšil instalací i-monitoru, oficiálně kvůli aut. generování knihy jízd. Jinak Dacie dělá pick-up 4x4, za 300 tKč nové auto. Toť tip pro šéfa autora dotazu )))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 11:18, RE: subaruuu
anonym posted by:
Tohle video uz jsem videl a je to asi jako dloubani v nose. Nikde nejsou najezdove rychlosti, pneumatiky, naladeni podvozku(je snad jasne, ze 2,5 forester musi mit vzhledem k vykonu motoru tuzsi perovani nez crv, jinak by to byla sebevrazda, proc nevzali dvoulitra???, ze by tenhle manevr nezvladl??), najete km, u vyhybaci ho manevru bylo videt, ze ridic ho schvalne pretahl a esp pak srovnalo auto do smeru jizdy, ale pokud nekdo s esp neumi, tak to dopadne presne takhle. No a 4x4 mam na to , abyc...
Doma máš tak maximálně hovno. Asi bys byl rád, kdybys mohl mít Subaru, jenže nikdy si ho nekoupíš, je na tebe moc drahé kámo!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 11:29, RE: služebák
Pepe posted by:
Tak pod tohle se podepíšu... Já nájezd zmenšil instalací i-monitoru, oficiálně kvůli aut. generování knihy jízd. Jinak Dacie dělá pick-up 4x4, za 300 tKč nové auto. Toť tip pro šéfa autora dotazu )))))))))
Jo, to je taky řešení. Přemýšlím o tom už delší čas, sledovat pohyb firemních aut by asi někdy bylo hodně poučné. Vzhledem k tomu jak se naprostá většina zaměstnanců chová ke slkužebním autum ( mobilům, nářadí) nemá cenu kupovat nic drahého. Ten logan bude za 3 roky služby u řemeslnické firmy stejně zničený jako cokoliv jiného. Klimatizace? To pak mám v létě půlku kluků doma s chřipkou, maj to furt naplno a stažený okýnka. Jedině tak vaky, když nejsou za příplatek. Připlatim rád jen za ABS a lepší pneu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 11:50, RE: subarko
anonym posted by:
a ještě jedno videjko pro hospodké žvanily ))
http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc&feature=related
Jo, video hezký, ale kolik lidí má volvo na takovéhle ježdění??? A v běžném provozu je volvo mnohem příjemnější auto. švara má rok starého legacy, je to hezké auto, dokonce i interier je na japonce o.k. , ale pokud nebydlíš na horách moc ho nevyužiješ. Na to stačí mondeo kombi a ještě ušetřim, jízdní vlastnosti na suchu jsou taky výborné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 12:11, RE: služebák
anonym posted by:
Já zaměstnancům koupil dva logany kombi v N1 ,bez výbavy a je po problemech. Když měli fabie s lepší výbavoui tak furt někde jezdili služebákama soukromě, v loganu se asi stydí nebo co protože nájezd docela klesl. Služebák je na práci, kolega může být rád že mu nechtějí dát Nivu, protože co se týče nákladů a teréních schpností tak kam se na ní hrabe subaru. Jasně že subaru je lepší než oktávka, ale je taky o třídu výš. Ve všem, i v servisních nákladech.
Já jakožto zaměstnanec jsem chtěl po šéfovy nové auto. Myslím tím rozumně a málo ojeté. Chtěljsem octavii combi. V TDI. Všichni se tomu vysmívají, jenže užitné vlastnosti toho auta nejsou špatné a spolehlivost je poměrně vysoká. Bohužel bylo to rádoby moc drahé. A tak jezdím v meganu combi r.v. 2001 s atmosférickým dieslem. Myslím že už i šéf pochopil že šetřit se musí ale s velkou rozvahou. Nájezd mám ročně kolem 120000 km. Megan žere jak tank, pořádně nic neuveze, jak se do něj naskládají 2 lidi a trocha vercajku tak sedí na zemi ja přibitý a nejede a spolehlivost? Myslím že na opravách se nám už aspoň jedna octávie zaplatila. A tímto taky reaguju na ty logany. Vy to brzy poznáte kde se má šetřit. Ono vidina laciného nákupu a ještě k tomu nového auta je pěkná. Ale jak se budete tvářit za 3 roky si povíme za tři roky. Jelikož s octávií mám zkušenosti a vím jak jede, když se naloží tak taky vím jak jede a hlavně kolik žere. A mě v tom autě se jezdilo příjemně. Nadávejte všichni na oktávky jak chcete, říkejte že s nima jezdí každej sedlák a vytahuje se v hospodě. Ale oktávka má něco do sebe a to nikdo popřít nemůže
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 12:55, RE: služebák
anonym posted by:
Já jakožto zaměstnanec jsem chtěl po šéfovy nové auto. Myslím tím rozumně a málo ojeté. Chtěljsem octavii combi. V TDI. Všichni se tomu vysmívají, jenže užitné vlastnosti toho auta nejsou špatné a spolehlivost je poměrně vysoká. Bohužel bylo to rádoby moc drahé. A tak jezdím v meganu combi r.v. 2001 s atmosférickým dieslem. Myslím že už i šéf pochopil že šetřit se musí ale s velkou rozvahou. Nájezd mám ročně kolem 120000 km. Megan žere jak tank, pořádně nic neuveze, jak se do něj naskládají 2 li...
Já na oktávku nenadávám, je to dobré auto. Jenže jako auto pro montéra je zbytečně luxusní, tím i drahé. Je dost podstatný rozdíl koupit megana z r.2001 a nového logana. To auto je v záruce, až skončí půjde protiučtem za jiné. Vim že jsou lepší auta, ale rozdíl je hlavně ve výbavě. Nevěřim že logan bude poruchovější než jiné levné auto. Co jsem si zjištoval tak je to tak průměr.Prostě co tam neni se nerozbije, benzínové motory dělá rendl dobrý tak strach opravdu nemám. Mimochodem, měl jsem i nissana /vanette/, značka proslulá svou spolehlivostí a bylo to nejhorší auto co jsem kdy měl. Taková lepší 1203, ale ne o moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 14:03, RE: služebák
anonym posted by:
Já na oktávku nenadávám, je to dobré auto. Jenže jako auto pro montéra je zbytečně luxusní, tím i drahé. Je dost podstatný rozdíl koupit megana z r.2001 a nového logana. To auto je v záruce, až skončí půjde protiučtem za jiné. Vim že jsou lepší auta, ale rozdíl je hlavně ve výbavě. Nevěřim že logan bude poruchovější než jiné levné auto. Co jsem si zjištoval tak je to tak průměr.Prostě co tam neni se nerozbije, benzínové motory dělá rendl dobrý tak strach opravdu nemám. Mimochodem, měl jsem i nis...
megane je u nás od novoty. Jezdila s ním naše účetní a tak do půlky roku 2006 najezdil jen 122000 km a i tak už měl hromadu vážných poruch za sebou. Bohužel pak byl trochu problém s autama na montáže a tak účetní jezdí tramvají a já to vyfasoval po ní. Niní má najeto cca 289000 km. A prostě je to levné auto s drahým servisem a údržbou. A hlavně spotřeba je vážně tragická. Je mi jasné že oktávky jsou předražená auta. Proti tomuto tvrzení nic nemám, jenže když se to třeba po dvou letech spočítá, tak náklady na provoz a servis vyjdou mnohem lépe pro oktávu. Ona s tím luxusem taky není přehnaná. Dalo by se skoro říci že jako pracovní auto by to bylo dobré. Luxus si přeci jen stále představuju u pojmů mercedes a tak podobně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 14:09, RE: subaruuu
anonym posted by:
Tohle video uz jsem videl a je to asi jako dloubani v nose. Nikde nejsou najezdove rychlosti, pneumatiky, naladeni podvozku(je snad jasne, ze 2,5 forester musi mit vzhledem k vykonu motoru tuzsi perovani nez crv, jinak by to byla sebevrazda, proc nevzali dvoulitra???, ze by tenhle manevr nezvladl??), najete km, u vyhybaci ho manevru bylo videt, ze ridic ho schvalne pretahl a esp pak srovnalo auto do smeru jizdy, ale pokud nekdo s esp neumi, tak to dopadne presne takhle. No a 4x4 mam na to , abyc...
nezlob se ale pokud chces tocit nejake testy a zivit se tim tak to delej, ziskej si renome,,,a potom neco povidej ze to natocis taky,...do te doby jsi jen mluvka nic vic....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 15:05, RS
http://zdarma.myminicity.com/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 17:36, RE: služebák
anonym posted by:
megane je u nás od novoty. Jezdila s ním naše účetní a tak do půlky roku 2006 najezdil jen 122000 km a i tak už měl hromadu vážných poruch za sebou. Bohužel pak byl trochu problém s autama na montáže a tak účetní jezdí tramvají a já to vyfasoval po ní. Niní má najeto cca 289000 km. A prostě je to levné auto s drahým servisem a údržbou. A hlavně spotřeba je vážně tragická. Je mi jasné že oktávky jsou předražená auta. Proti tomuto tvrzení nic nemám, jenže když se to třeba po dvou letech spočít...
Budu mluvit za sebe: Prakticky každý zaměstnanec je schopen z nového auta po 3 letech "udělat" auto desetileté. Ano, zaměstnanec, který se cítí při prác příjemně, odvádí lepší práci, primární účel podnikání ale není kupovat zaměstnancům co nejlepší auta. Když už, tak kvůli reprezentaci. Auto (pro zaměstnance) je tam jako nutné zlo (náklad).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 17:44, Firemni Forrester
Zdravim vsechny, kdyz jsem se rozhodoval jake vozidlo si poridim (jsem zivnostnik) volil jsem mezi Octavii 4x4 TDI a Subaru Forrester S prestavbou na LPG

Muj pozadavek bylo auto do 300 000 s pohonem 4x4 schopnym vyjet i problematicky teren (pracuji pro jedno mensi ISP a servis nekterych vysilacu treba v zime neni bez poradneho auta ani mozny)

Nakonec uz dva roky jezdim s Forresterem S Turbo rv. 2000 s prestavbou na LPG. Rozhodne nakupu nelituji a co se tyce spotreby, dokud bude plyn za 50% benzinu, tak me tech cca 14l na 100 km netrapi.

Nekolik plusu oproti oktavii:
- nelaka zajem zlodeju
- krom spotrebnich veci a zadnich tlumicu zadny servis
- vyrazne jistejsi i na normalni silnici
- vyborny delnik
- naklady na provoz (s LPG) + - stejne, neexistuji druhotne problemy ktere se vyskytuji u TDI ojetin - turbo, dvouhmotny setrvacnik atd


Osobne uz bych dnes o oktavce neuvazoval, s autem jsem spokojeny, dela to co potrebuji a nikdy me nenechalo ve stychu, mam na nej dobry servis (ne znackovy), takze bych spis doporucil to legacy, jen ve verzi outback a nechal bych ho prestavet na plyn, bez prestavby bych si ho nikdy nekoupil. Sam ma v aute system 4 bodoveho vstriku plynu s vlastni ridici jednotkou, ktery po vychytani much funguje naprosto spolehlive.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.02.2008 17:45, RE: Sef je blbec
anonym posted by:
TY SI ALE BLBEČEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPRAVDU
Blbecek je tvuj fotr, ze si ho radeji nevyhonil, zmrde.
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.