0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI a první dojmy nového majitele

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 00:19,
Docela chápu vaše zklamání. Sice je těch závad docela dost na začátek, snad po provedení všech oprav vám bude sloužit. Ovšem to, že nebyla serviska hned při prodeji je krajně podezřelé. A že se loupe lak rovněž. Zkusil bych reklamaci, záleží, co máte napsáno ve smlouvě. Hodně štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 00:24, holt škodováckej servis...
jako sry, ale po tom co jsem si přečetl, bych to tipl na demenci kupujícího
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 01:01,
a já pořád slyším, jak je škodovka perfekně spolehlivá, no nic. to se stane.(už to vidím jak se tady bude psát, že to je jen náhoda )) vždy když se zakoupí starší vůz, tak člověk musí počítat s nějakou investicí. možná to má najeto více než bylo řečeno - ale to jen plácám. jen by mě zajímalo, kde berete tu naftu z velkoskladu 21kč/1l ???????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 07:04, RE: bez předmětu
lagu posted by:
a já pořád slyším, jak je škodovka perfekně spolehlivá, no nic. to se stane.(už to vidím jak se tady bude psát, že to je jen náhoda )) vždy když se zakoupí starší vůz, tak člověk musí počítat s nějakou investicí. možná to má najeto více než bylo řečeno - ale to jen plácám. jen by mě zajímalo, kde berete tu naftu z velkoskladu 21kč/1l ???????
Velkosklad alá kamion za 16 aktuálně ! Ta okta může mít bez servisky která už neprijde klidně 350 tis km ale po vychytání závad ne ve značkovém servisu to bude chodit dál
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 07:10, Asi předchozí styl užívání...
Měl jsem 2x OI 81kW TDI. první se prodal s 216.000km, druhá s 145.000km- obě jsem měl já jako ová auta, používaná jen mnou a mojí ženou. To, co se stalo majiteli oné dotyčné Okty svědčí o způsobu užívání a servisování auta předchozím majitelem. Mnoho podivných věcí....

Je pravda, že se dá vybrat parádní okta ze škodaklubu, od fandů, od starých dědečků atd. Vybírat je z čeho. Je to ovšem jen o ceně. Pokud tato dotyčný byla za 150 litrů, byl to podovd. Pokud byla za 85, celkem dobrý kauf.

Já svoji z r. 2001 prodla za 180 -letos. jenže, ta byla, jako když sjela z linky a za stav jsem ručíl. Takže asi tak. Každá věc si kupce najde, jen je to o té ceně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 07:49, Tomu se nedá nevěřit
U 2 roky starýho Superbu1 je mi udělaly pochýře na sříbrný metle-rám předních dveří,po 3 letech se začal olupovat interiér a opět dveře atd.Škochtle je jen průměrný auto za nadprůměrný peníze.Pán si koupil starší Oktu1 a má problémy,protože předchozí majitel byl šetřilek a věřil v bezmeznou kvalitu u tolik profláknutýho auta pro dva cestující a pes.Tuhle sračku bych jel vrátit do bazaru,ale asi to dopadne špatně.Do roka totiž náklady na opravu překonají kupní cenu a kolik vlasně za ní dal!?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 07:56, Kontrola před koupí
Jak už tady zaznělo něco podobného, tak by mě zajímalo, kam dal majitel oči, když tuhle plechovku vybíral. Minimálně spojka klimatizace, spadené xenony a i stav zadních brzd se dal zkontrolovat, to není nic, na co by se očima nepřišlo.
Jinak do auta bych se moc neopíral, to není vozem jako takovým, ale zanedbáním a humpoláctvím předchozího majitele. A na servisku, na tu bych nečekal, ona se nějaká vhodná výmluva najde, proč nepřichází a nepřichází. Když touha zaslepí rozum, tak to dopadne přesně takhle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 09:12, Vykutálený bazarník Bretšnajdr je vysmátej paní Milerová
Páč prodal vědomě tenhle krám s vadami. Jak asi sepsal s původním majitelem smlouvu o technickém stavu ? To si ten auťák neprohlíd ? To, že původní majitel se rád zbavil svýho vozu nejni nic divnýho, určitě se vše mohlo v dobrým projevit na ceně, ale ten prevít bazarnickej by zasloužil pořádnou přezdržku !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 10:04, A cena?
Dobrý den, než se kdokoliv uchýlí k hodnocení podlosti prodejce či naivity kupujícího, nebylo by dobré říct, za kolik bylo auto zakoupeno. Oktávka TDI 2002 v naftě jde koupit za devadesát i za sto padesát tisíc, což všichni, co sem píšeme, víme, jen to neříkáme nahlas. Pokud auto majitel koupil "výhodně", nemůže čekat, že se to obejde bez investic. Zadní dveře jsou všeobecně náchylnější ke korozi pod oknem a k loupání laku v krajích okolo lišty nad značkou. Že při deklarovaných dvou stech tisících budou sjeté brzdové destičky nebo pryč kotouče, s tím se dá počítat. A xenony? Je to pěkný, dokážete si představit, na kolika autech už předtím byly, kolikrát je někdo ukradl a přemontoval? Místo opravy za šest tisíc koupit nová standarní světla a je po problémech. Chtít servisní knížku jako důkaz, že předchozí majitel o auto pečoval a sám hledat nejlevnější domácký servis a tankovat naftu z traktoru, na co? Nechci stát na straně ani prodejce, ani kupujícího, protože chyba může být na obou stranách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 10:53, RE: A cena?
kadr03 posted by:
Dobrý den, než se kdokoliv uchýlí k hodnocení podlosti prodejce či naivity kupujícího, nebylo by dobré říct, za kolik bylo auto zakoupeno. Oktávka TDI 2002 v naftě jde koupit za devadesát i za sto padesát tisíc, což všichni, co sem píšeme, víme, jen to neříkáme nahlas. Pokud auto majitel koupil "výhodně", nemůže čekat, že se to obejde bez investic. Zadní dveře jsou všeobecně náchylnější ke korozi pod oknem a k loupání laku v krajích okolo lišty nad značkou. Že při deklarovaných dvou stech tisící...
Však jsem to napsal jasně, ne? je to o ceně - viz moje reakce nahoře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 11:07, Být majitelem tohoto vozu
tak se netluču do hlavy, že jsem ho koupil, ale nadávám si za to, že jsem před koupí nenechal automobil prohlídnout. Navíc když přímo autorizované servisy škoda tuhle službu nabízejí zdarma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 11:11, RE: Být majitelem tohoto vozu
Alkantpan posted by:
tak se netluču do hlavy, že jsem ho koupil, ale nadávám si za to, že jsem před koupí nenechal automobil prohlídnout. Navíc když přímo autorizované servisy škoda tuhle službu nabízejí zdarma.
...a dodám, že pokud majitel nevlastní vůz déle než dva mesíce, může tu prohlídku ještě stihout. Odhalila by mu všechny závady, které uvedl.

http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/campaigns/Pages/freetechcont.aspx
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 12:08, Prostě jen další...
...naivka, který se nechal napálit bezárníkem a koupil vraždu. Tipuji, že tu servisku nikdy neuvidí a pokud ano, nebude originální od tohoto vozu. Vzhledem ke korozi byl vůz nejspíš bouraný a nájezdu 200 tis km u nafťáku z r.2002 by uvěřil jen opravdový snílek. Jestli vám můžu poradit, prodejte vůz obratem dál, než do něj v servisech nasypete stejnou částku, za jakou jste ho koupil - a to nemluvím o "holt" Škoda servisech....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 12:13, RE: Vykutálený bazarník Bretšnajdr je vysmátej paní Milerová
Švejk posted by:
Páč prodal vědomě tenhle krám s vadami. Jak asi sepsal s původním majitelem smlouvu o technickém stavu ? To si ten auťák neprohlíd ? To, že původní majitel se rád zbavil svýho vozu nejni nic divnýho, určitě se vše mohlo v dobrým projevit na ceně, ale ten prevít bazarnickej by zasloužil pořádnou přezdržku !
Technický ve smlouvě stav byl nejspíš popsán velmi drobným písmem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 12:21, RE: bez předmětu
lagu posted by:
a já pořád slyším, jak je škodovka perfekně spolehlivá, no nic. to se stane.(už to vidím jak se tady bude psát, že to je jen náhoda )) vždy když se zakoupí starší vůz, tak člověk musí počítat s nějakou investicí. možná to má najeto více než bylo řečeno - ale to jen plácám. jen by mě zajímalo, kde berete tu naftu z velkoskladu 21kč/1l ???????
Není to náhoda, je to vylítanej kepl. Zřejmě bouranej na předek i zadek, sjeté destičky a vypadlá hadice turba svědčí o úplné bezúdržbě, odešlá vodní pumpa svědčí o obrovském nájezdu (má se měnit s rozvody každých 90tkm, ale vydrží mnohem více), podobně i setrvačník. Pán koupil stočenou zbořeninu, zde vůbec značka a motorizace nerozhoduje (ta je mimochodem spolehlivá a při základní údržbě vydrží mnohem více). Závady odpovídají o pohnuté historii a zanedbané údržbě, ne o nekvalitě auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 12:22, RE: Kontrola před koupí
David V posted by:
Jak už tady zaznělo něco podobného, tak by mě zajímalo, kam dal majitel oči, když tuhle plechovku vybíral. Minimálně spojka klimatizace, spadené xenony a i stav zadních brzd se dal zkontrolovat, to není nic, na co by se očima nepřišlo.
Jinak do auta bych se moc neopíral, to není vozem jako takovým, ale zanedbáním a humpoláctvím předchozího majitele. A na servisku, na tu bych nečekal, ona se nějaká vhodná výmluva najde, proč nepřichází a nepřichází. Když touha zaslepí rozum, tak to dopadne přesně takhle.
ideální--trochu--peněz--přidat--nebo--vzít--sebou--mechanika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 12:59, RE: xenony
kadr03 posted by:
Dobrý den, než se kdokoliv uchýlí k hodnocení podlosti prodejce či naivity kupujícího, nebylo by dobré říct, za kolik bylo auto zakoupeno. Oktávka TDI 2002 v naftě jde koupit za devadesát i za sto padesát tisíc, což všichni, co sem píšeme, víme, jen to neříkáme nahlas. Pokud auto majitel koupil "výhodně", nemůže čekat, že se to obejde bez investic. Zadní dveře jsou všeobecně náchylnější ke korozi pod oknem a k loupání laku v krajích okolo lišty nad značkou. Že při deklarovaných dvou stech tisící...
S těma xenonama o není tak jednoduché. Jejich montáž do auta totiž zahrnuje nejen ty výbojky s elektronikou, ale i ostřikovače světel a systém automatického naklápění. Pokud by jediná poškozená věc byla samotné světlo, tak se místo drahého originálu dá vyměnit za klasiku a projde to. Ale pokud nefunguje systém naklápění, tak bude problém, protože u xenonů nemá řidič štelovák na naklonění světel. Takže si tam dá klasiku a pak na STK mu řeknou, aby sklonil světla a už letí. Jestli je prasklá jen zátěžová tyčka a pak to začne fungovat jak má, tak bych to raději spravil, abych neoslňoval protijedoucí řidiče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 14:09, RE: bez předmětu
david_b posted by:
Docela chápu vaše zklamání. Sice je těch závad docela dost na začátek, snad po provedení všech oprav vám bude sloužit. Ovšem to, že nebyla serviska hned při prodeji je krajně podezřelé. A že se loupe lak rovněž. Zkusil bych reklamaci, záleží, co máte napsáno ve smlouvě. Hodně štěstí.
Loupající se lak, na cestě z bazaru odpadne postuoně půl auta a ten jouda věří, že mu pošlou servisku. A pak nadává na soudruhy v Boleslavi...to je zase jednou síla! Je neuvěřitelné, v čem všem dokážou lidé jezdit, jak patlají opravy a jak dokážou být hloupí u nákupu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 14:50, Majitel má doma raritu,
proto to asi kupoval. 1,9TDi a palivo uvedeno benzín
V takovém případě to rychle prodejte sběratelům.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.12.2009 15:54,
No, moc nevěřím tomu, že to mělo těch deklarovaných 200 tkm, i když...ten dvouhmoťák tohle nevydrží, kotouče také ne, o destičkách nemluvím. Takže buď to ten někdo měnil, anebo s tím prostě jezdil (resp. měnil destičky) - v tom případě, pokud jde o dvouhmoťák, potěš pambů co tam ještě klekne. Že se tam šprajcla destička a hoblovala kotouč, to se stát může. Když to stálo v bazáru třeba půl roku, tak už ty kotouče musely být rezavé jako liška. Nedivím se, že ten obroušený sajrajt šel do válečku, který se šprajcnul. Stalo se mi to dvakrát - u staré Hondy jsem měl hodně rezavé kotouče, jezdil jsem v létě v zimě, teď jsem pořídil dva roky staré Volvo, stálo na place půl roku, udělalo to taky. Vyřeší to akorát výměna kotoučů a destiček (není to žádná tragédie ani Volva, ani u Japonce a u Mercedesu, nevím důvod, proč by měla být u Octy I). Toho odlupujícího se laku si měl pisatel všimnout, šterlování u xenonů taky. Vypadá to, že se trošku moc spoléhal - u škodovky s takovým nájezdem se to nevyplatí. Teď nevím, jestli autor píše, že to koupil u bazarníka, anebo u dealera. Já jsem to Volvo kupoval u dealera, byl jsem taky dost zklamaný, anebo spíš ukolébaný tím, že to před šesti lety bylo absolutně v pohodě (předchozí Volvo bylo evidentně prohlédnuté), teď bylo auto pouze umyté a nahraný český SW (nenafoukali ani gumy a nedobili baterku). No, po vychytání drobných mušek (nesklápějící se zrcátko mi uznali a opravili, destičky a kotouče nikoliv) už snad bude vše dobré.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.