0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,2 TSI - kvalita koncernu stále kulhá

category of topic classification: česká vozidla
LuCZiano
number of posts19
date of registration04.09.2015
Tuesday 07.02.2017 12:38, dobrá recenze
Díky za skvělou recenzi.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Tuesday 07.02.2017 13:16, Golf to samé v bledě modrém, Rapid ještě horší
Moc pěkná recenze, řekl bych po dlouhé době trochu vínka pravdy o koncernových vozech, Můžu jen přitakat, můj kolega a kamarád koupil nový VW Golf VI v roce 2012 1.2 TSI 77kw a nestačil se divit kolik poruch takové auto může mít.
1. Chrastění rozvodových řetězů - 2x měněno, bohužel až podruhé s tím rozšířením řetězu, neumíte si představit jak VW kroutil a vymlouval, že chrastění nevadí a nechtěl závadu uznat - OSTUDA, palec dolů
2. Auto špatně topí - pokud stojíte v zimě v koloně, začně vám klesat teplota vody !!!
3. Po dvou letech začla téct klimatizace - vyměněno několik drahých dílů až snad na po třetí opraveno
4. Nyní nový hit - někdě je mikrodírka ve svodech, dělá to randál, nejde to najít, řeší se to- TAk to je GOLF po 5 letech, najeto 75000km!!! - OSTUDA - palec dolů

Připomínám, že kamarád šetřil hodně dlouho na Golf a kupoval ho jako auto bez starostí.

Tak a teď já - v prosinci 2016 nový služební Rapid Fresh 1.2 TSI 66kw.
1. Po 500k začal kvíkat spojkový pedál
2. Po 600km začal lupat plynový pedál
3. Reklamováno obojí, spojkový pedál částečně vyměněn, nyní ok, plynový začal po pár dnech znova lupat a lupe dál
4. Mezitím jsem měl náhradní auto Fábii III, zcela novou - hádejte ANO lupal plynový pedál, a kvikal nejen brzdovový ale i spojkový pedál. Promazání pomůže na jeden den, problém je v šetření koncernu - pedály mají vůli, jako dříve nebylo zvykem u koncernových aut, u svého Focusu jsem se pedály zleva-doprava nehnou!
5. Při delší cestě, kdy se motor TSI řádně prohřeje, začne na volnoběhj emněpískat alternátor- skvělé to otravuje, zatím se jen proměřil altík a počká se, co bude dál.
Můj kamarád co má novou Octávii 1.2 TSI 81kw a měl stejný problém, našel jádro pudla v řemenu co je napojen na altík - made in taiwan, dal tam německý, od té doby klid.

Tak to je můj a kamarádův přiběh koncernových aut - žádné bazarovky, funglovky nové a taková ostuda

Pro příště si nechám chuťovku - v roce 2009 jsem koupil Fábii II kombi HTP, a tam se děly věci, hlavně po záruce
respond
Bronn
number of posts128
date of registration23.11.2014
Tuesday 07.02.2017 13:19, recenze
Po dlouhe dobe moc pekna recenze, diky za ni. Jen ta jedna veticka v uvodu "Benzín byl zvolen pro spolehlivost" je prekvapujici, nebot tento motor je vyhlasen prave svou nespolehlivosti retezovych rozvodu.
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Tuesday 07.02.2017 14:16, Recenze
Moc pěkná recenze. Díky za ni!
Na firmě točíme převážně Opely, nyní trochu i Renaulty a Fordy a nikdy takové problémy nebyly...
Já recenzi na svůj francouzský lowcost zázrak sepíšu někdy na jaře. Pár starostí bylo, ale zdaleka ne takové...

Docela by mě zajímalo, co z bazaru Octávii nahradilo
respond
Petr79
number of posts15
date of registration13.04.2016
Tuesday 07.02.2017 14:26, Octavie III
Zdravím všechny,

vzhledem k tomu, že vlastním totožné auto, jen 1.6, 66kW diesel a rok 2015 musím uvést, že pán měl asi smůlu na kus, neboť já jsem neměl jediný z uvedených problémů a to jezdím často po dálnici, vozím tři až čtyři dospělé a kufr zcela naplním každou chvíli včetně dvou metrákových pytlů krmení pro slepice. S autem nejsou žádné potíže, jezdí skvěle, dokonce mi ani výkon motoru nepřijde nedostatečný, ačkoliv jsem se toho trochu bál. Po 20.000 km vše skvěle lícuje, žádné vrzání apod. Jestli spíš pán nekoupil auto, co bylo třikrát vzato přes střechu, opraveno a prodáno jako nové, což se bohužel u nás děje častěji, než by se mohlo zdát. Protože takový rozdíl v kvalitě u stejných řad vozů by mě hodně překvapil.
Ještě dodám, že nejsem žádný fanda koncernu a auto koupil kvůli rozměrům a proto, že jsem na něj dostal velmi dobrou finanční nabídku, takže to byla koupě hlavou a ne srdcem. Ale ani tak nemohu souhlasit s tím, že by auto bylo tak špatné...asi prostě smůla...asi bych opravdu popátral, zda nebylo vozidlo bourané před prodejem...
respond
Joskicz
number of posts1
date of registration07.02.2017
Tuesday 07.02.2017 15:17, nemohu souhlasit
Dobrý den,

vlastním také OIII s 1.2 TSI najeto 60 000 Km(2,5 roku) a s autem jsem neměl ani jeden s popisovaných problémů, takže jste měl asi bohužel smůlu na špatný kus.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 07.02.2017 17:00, RE: Octavie III
Petr79 posted by:
Jestli spíš pán nekoupil auto, co bylo třikrát vzato přes střechu, opraveno a prodáno jako nové, což se bohužel u nás děje častěji, než by se mohlo zdát.


Přesně to mne taky napadlo - možná auto nebylo tak nové, jak prodejce uváděl. Buď výrazně vyšší nájezd než byl uveden, nebo dobře zamaskovaná havárie poměrně velkého rozsahu.
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Tuesday 07.02.2017 18:01, Roomster 1,2TSi 63kW
Takže se taky podělím o zkušenosti se "Škodověnkou".
Roomstera jsem "zdědil" po kolegovi v práci, který ho měl od nova. Pečlivý a opatrný člověk, v 98tkm záděr motoru. Naštěstí na záruku vyměněno. Pak chvíli jezdil a auto ve 112tkm jsem dostal já. Nebudu se rozepisovat o standardních vlastnostech, napíšu jen ty větší plusy a mínusy.

1) motor opravdu moc nežere, běžně jezdím mezi 5,7-6,7/100km, více méně město.
2) kufr a užitečná hodnota auta je fakt obrovská, sám jsem tomu nevěřil! Na stojáka se do kufru vlezou vedle sebe 2 platové popelnice na tříděný odpad! Super jsou polohovatelná i zadní sedadla.
3)servisní interval 15000km (olej je na rysce na MINIMU)

4) v kuse skřípání zadních bubnových brzd, čištění ani výměna nepomáhá.
5)pořád na střídačku hoří žárovky denního svícení
6) fakt malá účinnost předních čočkových světel, dálkové jsou ale OK (vyzkoušeno "X" typů žárovek)
7) opravdu debilní tvar předních dveří, kde je pravý horní roh moc "do špice" a spousta lidí si o něho málem vypíchla oko.
8) auto díky nízké váze se špatně chová na sněhu. Vyzkoušeno několik typů prémiových pneu.
9) neustále skřípání a drnčení plastů v interiéru.
10) po delší cestě z auta bolí záda

Jako není to úplně špatné auto, ale ta cena je fakt moc!
Jako soukromé bych si ho za standardní cenu 100% nekupil.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 07.02.2017 18:22, RE: Golf to samé v bledě modrém, Rapid ještě horší
BobanHTP posted by:
Moc pěkná recenze, řekl bych po dlouhé době trochu vínka pravdy o koncernových vozech, Můžu jen přitakat, můj kolega a kamarád koupil nový VW Golf VI v roce 2012 1.2 TSI 77kw a nestačil se divit kolik poruch takové auto může mít.1. Chrastění rozvodových řetězů - 2x měněno, bohužel až podruhé s tím rozšířením řetězu, neumíte si představit jak VW kroutil a vymlouval, že chrastění nevadí a nechtěl závadu uznat - OSTUDA, palec dolů2. Auto špatně topí - pokud stojíte v zimě v koloně, začně vám klesat teplota vody !!! 3. Po dvou letech začla téct klimatizace - vyměněno několik drahých dílů až snad na po třetí opraveno4. Nyní nový hit - někdě je mikrodírka ve svodech, dělá to randál, nejde to najít, řeší se to- TAk to je GOLF po 5 letech, najeto 75000km!!! - OSTUDA - palec dolůPřipomínám, že kamarád šetřil hodně dlouho na Golf a kupoval ho jako auto bez starostí.Tak a teď já - v prosinci 2016 nový služební Rapid Fresh 1.2 TSI 66kw. 1. Po 500k začal kvíkat spojkový pedál2. Po 600km začal lupat plynový pedál3. Reklamováno obojí, spojkový pedál částečně vyměněn, nyní ok, plynový začal po pár dnech znova lupat a lupe dál4. Mezitím jsem měl náhradní auto Fábii III, zcela novou - hádejte ANO lupal plynový pedál, a kvikal nejen brzdovový ale i spojkový pedál. Promazání pomůže na jeden den, problém je v šetření koncernu - pedály mají vůli, jako dříve nebylo zvykem u koncernových aut, u svého Focusu jsem se pedály zleva-doprava nehnou!5. Při delší cestě, kdy se motor TSI řádně prohřeje, začne na volnoběhj emněpískat alternátor- skvělé to otravuje, zatím se jen proměřil altík a počká se, co bude dál.Můj kamarád co má novou Octávii 1.2 TSI 81kw a měl stejný problém, našel jádro pudla v řemenu co je napojen na altík - made in taiwan, dal tam německý, od té doby klid.Tak to je můj a kamarádův přiběh koncernových aut - žádné bazarovky, funglovky nové a taková ostuda Pro příště si nechám chuťovku - v roce 2009 jsem koupil Fábii II kombi HTP, a tam se děly věci, hlavně po záruce


Podle mě by měl mít Golf z roku 2012 již z výroby kompletně zesílené rozvody.Jinak ,vlastním to strašné HTP i TSI a s obojím jezdím zatím bez problémů,HTP již 160 ooo km.
respond
Beeswax
number of posts5
date of registration16.05.2016
Tuesday 07.02.2017 19:09, RE: recenze
Bronn posted by:
Po dlouhe dobe moc pekna recenze, diky za ni. Jen ta jedna veticka v uvodu "Benzín byl zvolen pro spolehlivost" je prekvapujici, nebot tento motor je vyhlasen prave svou nespolehlivosti retezovych rozvodu.


V OIII je motor nové generace ea211, kde je rozvod řešen řemenem a podle všeho jde o spolehlivou jednotku. Je to uplně jiné TSI než v předchozí generaci Octavie/Fabie apod. který však ve svých posledních ročnících taky již nebyl špatný.

Jinak tohle auto s tímhle motorem jsem měl dva roky. Motoricky v pořádku, na ten objem pružný a úsporný motor, akorát spojka prvních 15tkm. zabírala kde chtěla - jakoby v ní nebyl cit. Pak si to sedlo a je to ok. O kvalitě laku se nebavím, stačilo se na auto podívat a bylo poškrábané,takže mytí pokud možno bezkontaktně. Na interiéru je vidět, že je to auto myšleno jako primárně firemní vůz, nicméně pazvuky se mi pomocí utažení, podložení a namazání na správných místech podařilo minimalizovat.

Suma sumárum je oIII takový velký pracant, ale "pocitově" kvalit předchůdců nedosahuje. Měl jsem obě předchozí generace od nova a cítil jsem z nich vždy (i přes všechny jejich negativa) jistou robustnost -což bylo poznat hlavně na podvozku, protikorozní ochraně, síle plechů apod. Na trojce se zkrátka šetřilo a na rozdíl od např. Golfu je to příliš vidět.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 08.02.2017 07:00, Rozvody
Jen pro BobanaHTP,od 7 měsíce 2011 se se vyrábělo 1,2 Tsi se zesíleními rozvody.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 08.02.2017 10:30, Chybka
Tak to vypadá, že ten Golf kamaráda je rok výroby 2011, i tak to němění fakt, že takové kousky by snad něměly projít ani kontorlou jak jdou z výroby
respond
LiborMB
number of posts13
date of registration01.12.2016
Wednesday 08.02.2017 10:55, Reakce na odpovědi
Děkuji za napsané reakce,chci jen doplnit at se diskuze nezvrtne nesprávným směrem a odpovedet na některé postřehy autorů.Pro KOLOSS a PETR79.Vozidlo zakoupeno jako předvaděci a nehavarované(v autech se pohybuji asi 30 let a opravdu poznám vozidlo po nehodě či jen opravě laku,vlastnil jsem asi 30 aut a skoro všechny ojete tak mám už nějaké zkušenosti z nákupem).Vozidlo bez nehody!Pro BRONN uvedený motor nemá rozvodový řetěz ale řemen,tedy roky vyzkoušený princip rozvodů.Nejlepší definice je od Beeswax,dobre auto těžící z historie O1 a O2 ale zdaleka nedosahující kvalitou a materiály,šetřilo se všude a na všem a tohle je důsledek,a špatný kus ANI OMYLEM ještě rok po prodeji jsem na parkovištích pozoroval O3 nove málo jete a předky omlácene od kaminku mezery každa jiná(právě ty milimetry dělaji kvalitu a renomé značky)a ještě jeden postřeh,když kupujete nové auto ani vas nenapadne sledovat třeba mezery jak lícují ale u auta z bazaru jeden z první znaku stavu auta než ho jen otevřete(vlastníme VW TIGUAN a tam téma slícování je kapitola sama pro sebe HRUZA!!! a spoustu věcí bych našel i jinde.Obecně platné je i když něčeho produkujete miliony kusů relativně složitého výrobku tak kvalitu neudržite!A kdo je dnes největší producent aut ted?
A zrychlený vývoj a stále nové modely á 3 až 5let z nás zákazníku dělají zkušebnu za provozu.No poslední reakce pro KOOBAS co ji nahradilo?Jak jsem již jednou reagoval rok jsem hledal nástupce než jsem našel solidní vůz odpovídající stavu a stáři ale hlavně mým požadavkum a byl to opět návrat po letech k vozidlu s hvězdou ve znaku aktualně Mercedes třídy S 4matic s naftovým šetiválcem pod kapotou stáři 9 let a najeto 181 tis při koupi dnes tedy asi po roce 225 tis v cenové relaci ojete O3!!!!!A moje zkušenost?Někdy příště když bude zájem,ale co mohu řict už ted,někdy si ho vezmu a jedu se jen tak projet pro radost,a to s O3 jsem měl asi prvních 14 dnu a pak už jen ,,ježdění,, z bodu A do bodu B.Ale možná to dnes výrobci aut pro masy chtějí a možná ,že i mi hromadní zákazníci také(nebo nám to podsouvají?).Děkuji za příspěvky.Autor recenze LiborMB
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 08.02.2017 12:21, Zvláštní věci
Tak třeba Golf jsem nikdy nevlastnil,nevím,jak je tedy možné že při tak mizerné kvalitě patří mezi nejprodávanější vozy ve své třídě.jak to tak čtu Vw a ostatní značky co pod něj spadají se musí během pár let položit.Zvláště když se nepodbízí cennou.Leda,že by úplně všechny podplatili.Já jsem holt měl vždy smůlu na nějaký atypický kus.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 08.02.2017 12:38, RE: Reakce na odpovědi
LiborMB posted by:
Pro KOLOSS a PETR79.Vozidlo zakoupeno jako předvaděci a nehavarované(v autech se pohybuji asi 30 let a opravdu poznám vozidlo po nehodě či jen opravě laku,vlastnil jsem asi 30 aut a skoro všechny ojete tak mám už nějaké zkušenosti z nákupem).Vozidlo bez nehody!


Ano, náš nápad z havárkou nemusí být realitou, nicméně z dřivějška jsou podobné případy známé a často za tím stály důsledky zatajené nehody a následné laciné opravy. Jestli za to může opravdu nekvalita při výrobě ve Škodovce, je to smutné. Nekvalitní lak jsem tak nějak chápal a trpěl na Mondeu z roku 1993, dnešní technologie jsou dál a ušetřit pár kaček na laku, to je fakt smutné.

LiborMB posted by:
Pro BRONN uvedený motor nemá rozvodový řetěz ale řemen,tedy roky vyzkoušený princip rozvodů.


No zrovna řetěz je taky léty osvědčený pohon rozvodů, možná starší než řemen. Akorát se to musí udělat dobře, což platí pro obě provedení. I řemeny mohou praskat dřív, než je předepsaná výměna a když se řetěz udělá špatně, tak se vytahá nebo praskne.
respond
LiborMB
number of posts13
date of registration01.12.2016
Wednesday 08.02.2017 13:12, Re pro Koloss a Fandu
Z dob studia je řemen starší(rozvody hnací síly z dob staré dobre Anglie),samozřejmě myslím celosvětově rozvody motoru běžné produkce vozu do určitého výkonu,levné nenáročné na výrobu nastavení i montáž.Kvalitní řetězy a masivní pro velke motory,drahá a přesná výroba nutnost vše v olej.lazni atd. viz třeba muj aktualní motor v MB.A co se týče VW obecně taky jsem golfa měl tuším 3.gen 66 tdi,užasné autíčko se spotřebou z říše snu dnešních aut,akorat teda hnilo.A proč koncern stále vede,nevím třeba by stálo za to vedět skladbu kupujích firmy soukromá osoba,před 15 lety bych se hádal do krve za VW a klepal si na čelo když mi někdo řekl a co ,,hundaj sonáta,,nechceš?A podívejte se dnes kam se Hyundai propracoval a podívejte se na jejich vozy střední a vyšší třídy dnes určitě zajímavé porovnat!!!Shledněte také tabulky ze světa hodnotících firem spolehlivosti třeba motorů koncern vymetá poslední místa!!!!Já za sebe VW polo nové po 3 tis nová převodovka,vadná z výroby,trhající se řemeny k alt,vadné řemenice z výroby,VW touareg v 120 tis km rozpad předního dif,nikdy nejeto v terénu!!!!,VW tiguan napíšu,O3 už znáte a třešnička na dortu VW tiguan má samozřejmě motor s podvodnem na emisích(dítě šéfů koncernu).A co mě vedlo dříve k věrnosti?Třeba dostupnost servisu v místě,taky jsem lidem radil ,kupujete nové auto tak si taky vyberte podle dostupnosti servisu,koncern na každém rohu.Dnes to neříkám.A jak se dnes chovají ke mě v servisu 50 km od bydliště a vozu 10 let starému a osobně nikoho neznám.Mám pocit jako bych u nich kupoval MB za 2,5 mega a to je myslím dobře.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 08.02.2017 13:36, RE: Re pro Koloss a Fandu
LiborMB posted by:
Z dob studia je řemen starší(rozvody hnací síly z dob staré dobre Anglie),samozřejmě myslím celosvětově rozvody motoru běžné produkce vozu do určitého výkonu,levné nenáročné na výrobu nastavení i montáž.Kvalitní řetězy a masivní pro velke motory,drahá a přesná výroba nutnost vše v olej.lazni atd. viz třeba muj aktualní motor v MB.


Nevím, hádat se nebudu, co bylo dřív. Jen "nutnost mít řetěz v olejové lázni" - tady bych spíš řekl, že pokud bude řetěz udělán kvalitně aby se k němu nemuselo lozit, tak jeho zapouzdření k bloku a hlavě dohromady znamená méně průchozích otvorů pro hřídele (klika a vačky). Takže menší šance na úniky oleje, Ta olejová lázeň je pak prostě součástí běžné olejové náplně a neznamená žádnou starost navíc.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 08.02.2017 14:55, RE: Re pro Koloss a Fandu
LiborMB posted by:
Z dob studia je řemen starší(rozvody hnací síly z dob staré dobre Anglie),samozřejmě myslím celosvětově rozvody motoru běžné produkce vozu do určitého výkonu,levné nenáročné na výrobu nastavení i montáž.Kvalitní řetězy a masivní pro velke motory,drahá a přesná výroba nutnost vše v olej.lazni atd. viz třeba muj aktualní motor v MB.A co se týče VW obecně taky jsem golfa měl tuším 3.gen 66 tdi,užasné autíčko se spotřebou z říše snu dnešních aut,akorat teda hnilo.A proč koncern stále vede,nevím třeba by stálo za to vedět skladbu kupujích firmy soukromá osoba,před 15 lety bych se hádal do krve za VW a klepal si na čelo když mi někdo řekl a co ,,hundaj sonáta,,nechceš?A podívejte se dnes kam se Hyundai propracoval a podívejte se na jejich vozy střední a vyšší třídy dnes určitě zajímavé porovnat!!!Shledněte také tabulky ze světa hodnotících firem spolehlivosti třeba motorů koncern vymetá poslední místa!!!!Já za sebe VW polo nové po 3 tis nová převodovka,vadná z výroby,trhající se řemeny k alt,vadné řemenice z výroby,VW touareg v 120 tis km rozpad předního dif,nikdy nejeto v terénu!!!!,VW tiguan napíšu,O3 už znáte a třešnička na dortu VW tiguan má samozřejmě motor s podvodnem na emisích(dítě šéfů koncernu).A co mě vedlo dříve k věrnosti?Třeba dostupnost servisu v místě,taky jsem lidem radil ,kupujete nové auto tak si taky vyberte podle dostupnosti servisu,koncern na každém rohu.Dnes to neříkám.A jak se dnes chovají ke mě v servisu 50 km od bydliště a vozu 10 let starému a osobně nikoho neznám.Mám pocit jako bych u nich kupoval MB za 2,5 mega a to je myslím dobře.


Souhlasím s tím,že korejská auta se dnes minimálně vyrovnají,možná i jsou lepší než VW.Nesohlasím,ale s tím,že VW je tak špatný,jak o něm někteří píší,často i naprosté hlouposti.To již by neměl na trhu místo.A rozvody v posledních několika letech pozlobily spoustu výrobců ,jen se o tom tolik neví.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Wednesday 08.02.2017 14:56, RE: Golf to samé v bledě modrém, Rapid ještě horší
BobanHTP posted by:
Moc pěkná recenze, řekl bych po dlouhé době trochu vínka pravdy o koncernových vozech, Můžu jen přitakat, můj kolega a kamarád koupil nový VW Golf VI v roce 2012 1.2 TSI 77kw a nestačil se divit kolik poruch takové auto může mít.1. Chrastění rozvodových řetězů - 2x měněno, bohužel až podruhé s tím rozšířením řetězu, neumíte si představit jak VW kroutil a vymlouval, že chrastění nevadí a nechtěl závadu uznat - OSTUDA, palec dolů2. Auto špatně topí - pokud stojíte v zimě v koloně, začně vám klesat teplota vody !!! 3. Po dvou letech začla téct klimatizace - vyměněno několik drahých dílů až snad na po třetí opraveno4. Nyní nový hit - někdě je mikrodírka ve svodech, dělá to randál, nejde to najít, řeší se to- TAk to je GOLF po 5 letech, najeto 75000km!!! - OSTUDA - palec dolůPřipomínám, že kamarád šetřil hodně dlouho na Golf a kupoval ho jako auto bez starostí.Tak a teď já - v prosinci 2016 nový služební Rapid Fresh 1.2 TSI 66kw. 1. Po 500k začal kvíkat spojkový pedál2. Po 600km začal lupat plynový pedál3. Reklamováno obojí, spojkový pedál částečně vyměněn, nyní ok, plynový začal po pár dnech znova lupat a lupe dál4. Mezitím jsem měl náhradní auto Fábii III, zcela novou - hádejte ANO lupal plynový pedál, a kvikal nejen brzdovový ale i spojkový pedál. Promazání pomůže na jeden den, problém je v šetření koncernu - pedály mají vůli, jako dříve nebylo zvykem u koncernových aut, u svého Focusu jsem se pedály zleva-doprava nehnou!5. Při delší cestě, kdy se motor TSI řádně prohřeje, začne na volnoběhj emněpískat alternátor- skvělé to otravuje, zatím se jen proměřil altík a počká se, co bude dál.Můj kamarád co má novou Octávii 1.2 TSI 81kw a měl stejný problém, našel jádro pudla v řemenu co je napojen na altík - made in taiwan, dal tam německý, od té doby klid.Tak to je můj a kamarádův přiběh koncernových aut - žádné bazarovky, funglovky nové a taková ostuda Pro příště si nechám chuťovku - v roce 2009 jsem koupil Fábii II kombi HTP, a tam se děly věci, hlavně po záruce


Dobrý den, sepište své zkušenosti s vozem do recenze http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Wednesday 08.02.2017 14:57, RE: Roomster 1,2TSi 63kW
eTeflon posted by:
Takže se taky podělím o zkušenosti se "Škodověnkou".Roomstera jsem "zdědil" po kolegovi v práci, který ho měl od nova. Pečlivý a opatrný člověk, v 98tkm záděr motoru. Naštěstí na záruku vyměněno. Pak chvíli jezdil a auto ve 112tkm jsem dostal já. Nebudu se rozepisovat o standardních vlastnostech, napíšu jen ty větší plusy a mínusy.1) motor opravdu moc nežere, běžně jezdím mezi 5,7-6,7/100km, více méně město.2) kufr a užitečná hodnota auta je fakt obrovská, sám jsem tomu nevěřil! Na stojáka se do kufru vlezou vedle sebe 2 platové popelnice na tříděný odpad! Super jsou polohovatelná i zadní sedadla.3)servisní interval 15000km (olej je na rysce na MINIMU)4) v kuse skřípání zadních bubnových brzd, čištění ani výměna nepomáhá.5)pořád na střídačku hoří žárovky denního svícení6) fakt malá účinnost předních čočkových světel, dálkové jsou ale OK (vyzkoušeno "X" typů žárovek)7) opravdu debilní tvar předních dveří, kde je pravý horní roh moc "do špice" a spousta lidí si o něho málem vypíchla oko.8) auto díky nízké váze se špatně chová na sněhu. Vyzkoušeno několik typů prémiových pneu.9) neustále skřípání a drnčení plastů v interiéru.10) po delší cestě z auta bolí zádaJako není to úplně špatné auto, ale ta cena je fakt moc!Jako soukromé bych si ho za standardní cenu 100% nekupil.


Dobrý den, rozepište se o svém Roomsteru v recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.