0
back
 

diskuze k tématu: ojetý Škoda Superb II nebo nová Octavia III v ceně 500 tis?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 19.04.2016 16:39, RE: k
capslock posted by:
kristian2 posted by:
Samozřejmě co je octávie zač napovídá třeba váha v 1,4 tsi - je to cca 1255 kg prostě ošizená plechařina.
Konstruktéři vyvíjejí úsilí, aby splnili protichůdné požadavky na maximální bezpečnost a minimální spotřebu a hmotnost, výsledkem je u octavie téměř plný počet (93%) v EuroNCAP, tedy shodný výsledek jako u 300 kg! težšího avensisu a on tady napíše 'ošizená plechařina' to mě poser :))) Víc železa víc adidas co?


Kupodivu je třeba srovnávat a interpretovat fakta správně. Pokud má o 300Kg těžší Avensis stejný výsledek crash testu jako lehčí Octavia, tak to vypovídá jedinou věc - Avensis je bezpečnější. Při normovaném testu Euro NCAP se totiž auto (při nárazu) vyrovnává se svou vlastní hmotností. Avensis tedy svých 300Kg nadváhy dokáže pohltit stejně dobře jako lehčí Octavia. Při reálné kolizi dvou aut má to těžší výhodu. Nebo chceš tvrdit že např. Q7 nemá (při vzájemné srážce) výhodu proti Octavii (velmi podobná 94 vs. 93% ochrana)?
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Wednesday 20.04.2016 01:33, RE: k
Pavlik posted by:
Kupodivu je třeba srovnávat a interpretovat fakta správně.


Nápodobně. Pokud mají dvě auta stejné hodnocení, pak to kupodivu znamená, že při nárazu do pevné překážky je efekt na posádku stejný a úroveň 'bezpečnosti' pro tento scénář také, pro což se mi termín 'ošizená karoserie' nezdá být zcela přesný.

Vzájemný náraz dvou aut různých hmotností je jiný scénář, o kterém jsem, pokud vím, nic nepsal.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Wednesday 20.04.2016 08:22, k
Mě šlo hlavně o podstatu - auta se stávají spotřebním zbožím a podle toho to taky vypadá .Tlak na co největší výdělek - prostě hlavně ušetříme na materiálu - vršek na pet lahvi dříve a niní výrazně menší a stačí to .Co dělalo kdysy saaba saabem?

Samozřejmě pevnost karosářských dílu a dílů obecně dělá hlavně jeho natvarování,dále je to věc třeba ložisek náprav ,dílů motoru ,izolací výbavy atd .v octávii zadní lavice to je bída .Octávie byla kdysi dobře postavený holobyt ,který vydržel dlouho a to už prostě u octávie III není pravda obecně u koncernu .V tomhle smyslu je u mě octávie ošizená plechařina a toyota avensis je v tomhle smyslu na tom rozhodně lépe -alespon zatím.Taky nestijí 500 000kč,ale koho to zajímá důležitější je cena .

příklad k zamyšlení -motorizace u fabie 1,2 HTP všihni na to nadávají ,ale v nábýtce bývala 1,4 - 1,6 ale nidko to nekupoval protože to bylo dřažší.

prostě koncern zneužívá svého postavení na trhu ,které si kdysi svou spolehlivostí vybudoval ale už jde jiným směrem a ztohoto důvodu je pro mě dát 500 000 kč koncernu těžko strávitelné.třeba u ne příliš populární korejců koupím levněji a získám mynimálně stejně dobře postavené auto a na to VW dojede


respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Wednesday 20.04.2016 09:04, Nesmysl
Rozhodně bych se neodvážil tvrdit, že staví ošizená auta. Méně materiálu se používá hlavně díky použití vysoce pevnostní oceli. Jednoduše použijí materiálu méně, ale podstatně kvalitnějšího.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 20.04.2016 11:07, RE: k
kristian2 posted by:
Mě šlo hlavně o podstatu - auta se stávají spotřebním zbožím a podle toho to taky vypadá .Tlak na co největší výdělek - prostě hlavně ušetříme na materiálu - vršek na pet lahvi dříve a niní výrazně menší a stačí to .Co dělalo kdysy saaba saabem?Samozřejmě pevnost karosářských dílu a dílů obecně dělá hlavně jeho natvarování,dále je to věc třeba ložisek náprav ,dílů motoru ,izolací výbavy atd .v octávii zadní lavice to je bída .Octávie byla kdysi dobře postavený holobyt ,který vydržel dlouho a to už prostě u octávie III není pravda obecně u koncernu .V tomhle smyslu je u mě octávie ošizená plechařina a toyota avensis je v tomhle smyslu na tom rozhodně lépe -alespon zatím.Taky nestijí 500 000kč,ale koho to zajímá důležitější je cena .příklad k zamyšlení -motorizace u fabie 1,2 HTP všihni na to nadávají ,ale v nábýtce bývala 1,4 - 1,6 ale nidko to nekupoval protože to bylo dřažší.prostě koncern zneužívá svého postavení na trhu ,které si kdysi svou spolehlivostí vybudoval ale už jde jiným směrem a ztohoto důvodu je pro mě dát 500 000 kč koncernu těžko strávitelné.třeba u ne příliš populární korejců koupím levněji a získám mynimálně stejně dobře postavené auto a na to VW dojede


Souhlasím s tím koncernem, to jsou má slova. A k té OIII, to je jako by jsi mi to vzal z úst. Občas jezdím OIII 110 kW 4x4, to je taková mrdka, už jen když se člověk podívá na ten výlisek ve dveřích, nechápu lidi, co jsou ochotni za toto dávata peníze. To už fakt raději H/K za míň peněz a kvalita je +- stejná.
respond
xxondysxx
number of posts45
date of registration16.04.2015
Wednesday 20.04.2016 14:05, raději nové než ojeté
Ve vašem případě bych koupil novou O 3 se zárukou,myslím,že to je nejlepší volba.At už je nová octavia jaká je škoda auto se v rámci záruky chová příkladně když už se něco s vozem děje.A pokud Vám z nějakého důvodu přestane vyhovovat tak se auto přeci prodá-není to závazek na 15 let Navíc lidi nechtěj pochopit, že auta dneska nejsou tak kvalitně zpracovány jako dříve, ale uvědomte si všichni že dříve byla auta v poměru ke mzdám daleko dražší.Být Vámi koupím nějaké nové auto se zárukou,a vyberte si podle toho co se líbí Vám,vždy se najde plno lidí co budou mít nějaké připomínky na každou značku.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.