0
back
 

diskuze k tématu: Octavia I 1.9TDi nebo Octavia II 2.0TDi - kterou vybrat?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 15:24, RE: 1.8 TSI
anonym posted by:
Nechápu proč se tak všichni do těch škodovek naváží a do lidí co si je kupují proboha, vadí vám snad že díky tomu si můžete koupit auta jiných značek podstatně levněji já osobně říkám díky za příznivce škodovky příspívají na domácí značku to si cením a díky ním si můžu koupit auto jiné žnačky za velmi dobrou cenu. Osobně si myslím že zrovna octavie je kvalitně provedené auto ale já dávám přednost japoncům kvalita vyšší cena u nás nižší,většinou si jich nikdo málokdo v bazarech vůbec všimne do...
Souhlas. Já se tomu také divím, proč tolik lidí neustále nadává na Octavii. Mně se OII hodně líbí, sice nemá dobrou nabídku motorů, ale co jsem si ji zkusil ve 2.0TDI, je to povedené auto. Hlavně pocitově jsem z ní měl lepší dojem než třeba z Focusu nebo Golfu. Působila na mě dospělejším dojmem, jakoby auto střední třídy a ne nižší střední. A vzhledem k tomu, jak dobře se prodává i ve světě je to určitě vůz, který oslovil zákazníky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 15:26, RE: 1.8 TSI
anonym posted by:
Pánové já mnoho let dělám v autoservisu a v současné době mám Octavii II 1.8 TSI a vím o ní své. A Ti mameluci co neumí nic jiného než tady Octavie pomlouvat, tak neví co plácají.
Octávie s 1,8 TSi není podle mýho zlá. Nebo máš jiný názor? Je to stejnej vergl jako TDi motory?

Iáá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 15:34, RE: Jenyk
anonym posted by:
TDI 100 koní je na OII motor beznadějně slabý. Jezdíte-li v kopcích, bude z vás nebezpečná brzda provozu. Všechna auta v mém okolí s těmito motory jsou už načipovaná (tím to nedoporučuji, byla to pro ně nakonec z nouze ctnost).

6kvalt DSG ve starším autě je sebevražda, ta převodovka má předepsanou generálku za velké peníze. Mokré spojky...kdo ví co to je, rozumí.

O kvalitě doporučení autora si udělejte závěr sami.
TDi je cokoli (ekologická katastrova, krám, poruchovej vergl atd.), jenom ne brzda provozu! Prostě vyhodím levej blinkr, předjedu, hodím pravej, zařadím se a hotovo. Maximálně mrknu do zadního zrcátka jestli se řidič TDi pokusil mě v tom zabránit. Poznám to podle dýmu co se táhne za autem když podřazoval, toť vše. Jaká brzda provozu? S tak nízkým spektrem využitelnejch otáček si přece nemůže moc hrát na závodníka!

Hýk, hýk

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 15:40, RE: Gargamel
anonym posted by:
Zodpovědně a bez emocí prohlašuji,že ani jedna z obou srovnávaných popelnic mi nikdy nebude říkat pane,odpornější automobil nikdo nevyrobil.Vždy jsem odsuzoval agresivitu řidičů v oktáviích,po pár km s kombíkem / služebním / je lituji.Bez ironie.
To Ti upřímně věřím - protože na ní nemáš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 15:58, Dobrý auto
V rodině máme tři Octávky, tři Fábie. S žádným autem nebyl nikdy problém, který by stál za větší pozornost a s kterým by auto muselo extra do servisu.
Octavia 1.6, r.97, 170tis.km - prakticky jen běžná údržba, koroze nikde, nejspolehlivější auto, které jsem zažil.
Octavia 1.6, r.01, 80tis. km - třikrát měněná škrtící klapka ještě na záruku, od té doby klid. Blbnou ale el. okna a jednou se sama vybila baterka.
Fabie - motoricky bez problémů, ale přední náprava trpí. Ložisko, stabilizátory.
Celkově mě nikdy značka Škoda nezklamala a nyní mám objednanou fungl novou Octavku 1.6 elegance. V současné době jsou na to zajímavý slevy a i když jsem koukal i po konkurenci, lepší nabídku jsem nedostal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 16:30, RE: 1.8 TSI
anonym posted by:
Octávie s 1,8 TSi není podle mýho zlá. Nebo máš jiný názor? Je to stejnej vergl jako TDi motory?

Iáá

Osel
musíte mít hodně velký komplex.... lituji vás.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 16:34, RE: Jenyk
anonym posted by:
TDi je cokoli (ekologická katastrova, krám, poruchovej vergl atd.), jenom ne brzda provozu! Prostě vyhodím levej blinkr, předjedu, hodím pravej, zařadím se a hotovo. Maximálně mrknu do zadního zrcátka jestli se řidič TDi pokusil mě v tom zabránit. Poznám to podle dýmu co se táhne za autem když podřazoval, toť vše. Jaká brzda provozu? S tak nízkým spektrem využitelnejch otáček si přece nemůže moc hrát na závodníka!

Hýk, hýk

Osel
jste nemocný člověk....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 16:47, RE: Dobrý auto
anonym posted by:
V rodině máme tři Octávky, tři Fábie. S žádným autem nebyl nikdy problém, který by stál za větší pozornost a s kterým by auto muselo extra do servisu.
Octavia 1.6, r.97, 170tis.km - prakticky jen běžná údržba, koroze nikde, nejspolehlivější auto, které jsem zažil.
Octavia 1.6, r.01, 80tis. km - třikrát měněná škrtící klapka ještě na záruku, od té doby klid. Blbnou ale el. okna a jednou se sama vybila baterka.
Fabie - motoricky bez problémů, ale přední náprava trpí. Ložisko, stabilizátory.
Cel...
No tomu říkám objektivní uživatel - v rodině 6 škodovek.Bůh s námi.A takový blbec určitě ani netuší,že existují i jiné značky.A jeho děti budou stejní pitomci,když takový magor jde příkladem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 16:51, RE: Dobrý auto
anonym posted by:
V rodině máme tři Octávky, tři Fábie. S žádným autem nebyl nikdy problém, který by stál za větší pozornost a s kterým by auto muselo extra do servisu.
Octavia 1.6, r.97, 170tis.km - prakticky jen běžná údržba, koroze nikde, nejspolehlivější auto, které jsem zažil.
Octavia 1.6, r.01, 80tis. km - třikrát měněná škrtící klapka ještě na záruku, od té doby klid. Blbnou ale el. okna a jednou se sama vybila baterka.
Fabie - motoricky bez problémů, ale přední náprava trpí. Ložisko, stabilizátory.
Cel...
a další spokojenej škodovkář!!!fábie - ložiska přední nápravy jsou často na výměnu i v 50.tis km,nekluvě o neustále svítící kontrolce diag. motoru ,problémy se servořízením atd..,to se Vám zdá spolehlivé auto???Cha,cha...,to co je pro škodovkáře vrchol spolehlivosti je u jiných krám k pohledání!!nedej bože kdyby se takhle sral Fiat či renault!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 16:58, RE: Dobrý auto
anonym posted by:
a další spokojenej škodovkář!!!fábie - ložiska přední nápravy jsou často na výměnu i v 50.tis km,nekluvě o neustále svítící kontrolce diag. motoru ,problémy se servořízením atd..,to se Vám zdá spolehlivé auto???Cha,cha...,to co je pro škodovkáře vrchol spolehlivosti je u jiných krám k pohledání!!nedej bože kdyby se takhle sral Fiat či renault!!
jsou mezi námi ortodoxní škodovkáři!!!Mladej kluk 19.let,přijde do bazaru a vybere si 1,2 HTP v sedanu no hnus a za 135.tis kč,ještě na půjčku, a krásná H. civic s 93KW a klimou i když starší no to je pro něj fuj!!!A v čempak přijel tatínek??No samozřejmě Ochcávie v plné palbě a na hlíně co neskutečně táhne vodspoda a jezdí za 3L na 100!!!Byl do té sračky úplně henkl!!!No chudák kluk,bylo mě ho líto!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 17:03, RE: Gargamel
anonym posted by:
já bych řekl, že to je zase zbytečné zevšeobecňování - už jsem na silnici potkal spoustu hovad v bimmerech a audinách. Prostě těch škodovek jsou tu mraky, takže když na silnici potkáš zakomplexovaného kripla, je vysoká pravděpodobnost, že bude mít nějaký koncernový shit v TDi :D
Já bych to přičítal tomu, že minimálně půlka je jich služebních. Ani nemusí být nijak olepené a označené.... a každej ví, jak se jezdí se služebním:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 17:03,
KUP SI MAZDU 6, ojetou samozřejmě, v naftě, se 6ti kvaltem, mnohem víc muziky za stejný peníze jako za Octavii!!! Myslim, že kvality tohohle auta už všichni znají na zpaměť, škoda jen té horší antikorozní ochrany a trochu tenčího, či ne tolik kvalitního laku - v bazarech bývají bohužel kusy, jejichž majitelé se na to vysrali, s prominutím:) a nebo bez prominutí, je to totiž škoda, to auto za kousek té péče stojí. Odvděčí se jinde, spolehlivostí, podvozkem,...... jelikož tazatel najezdí mezi 20-30tis. ročně, tak bych volil tuhle Japonečku, už právě kvůli té spolehlivosti a výdrži podvozku - daleko přes 100tis km s původním(jedním) podvozkem je hračka - tohle složité zavěšení v podání Japončíků netrpí nemocema jako francouzští, němečtí či čechoněmečtí:) kolegové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 17:12, RE: bez předmětu
anonym posted by:
KUP SI MAZDU 6, ojetou samozřejmě, v naftě, se 6ti kvaltem, mnohem víc muziky za stejný peníze jako za Octavii!!! Myslim, že kvality tohohle auta už všichni znají na zpaměť, škoda jen té horší antikorozní ochrany a trochu tenčího, či ne tolik kvalitního laku - v bazarech bývají bohužel kusy, jejichž majitelé se na to vysrali, s prominutím:) a nebo bez prominutí, je to totiž škoda, to auto za kousek té péče stojí. Odvděčí se jinde, spolehlivostí, podvozkem,...... jelikož tazatel najezdí mezi 20-3...
jo, stačí poctivě voskovat, stříkat dutiny, na prahy a tyhle náchylné části ochrannou folii (proti odlupování od šutrů) a pod a je to, žádnej rez.......... takový prachy to zas nestojí, kdo má na tohle auto, musí mít taky na jeho údržbu bo ne?:) folie se daj jednou, pravidelný stříkání dutin tak mastný zase neni, pořádně (ručně!!!) navoskovat auto stačí jednou za půl roku (pak mejt jen vodou) tak co. kdo na to sere, ať se nedivý.......... zoom zoom
Každý auto zrezne
Radši 6tku, než Octavii. A sevis? cha cha, cenově neni Šáde výhodná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 17:19, RE: 1.8 TSI
anonym posted by:
musíte mít hodně velký komplex.... lituji vás.
Mám komplex ze čtyř kopýtek a velkých uší.

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 17:25, RE: Jaternice, mobile.de- menší omluva
anonym posted by:
Vim svý a nevim to z hospody ale to je fuck. Netvrdim nekde ze kazdy auto co je tam na prodej je srot, ale me by tam nikdo nedostal ani heverem. Jinak souhlas s cenama u nacku. Tady je to tema zarytejma skodovkarema extreme predrazeny. Proste skodu a za kazdou cenu tak proc by na nich prodejci nevydelavali kdyz jsou ty lidi to ochotny za ten srot dat.
tak jsem TĚ TROCHU NECHTÍC OSOLIL.Měl jsem Tě za fandu schade muzik
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 18:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
tak to nechápu kdo si koupí novýho nafťáka, aby s nim najezdil 10 tis ročně
anebo proto že má přísun nafty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 19:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ne kazdej nalita 50 tis rocne, ja jezdim pres Evropu a najedu rocne 25-30k (za jednu z vyhod dieslu mimojine povazuji to, ze na nadrz najedu skoro 1000km, takze nemusim tak casto stavet u benzinek).
To je pravda, ja mam sluzebni OII Tdi a nalet je 85-90 tis. rocne. Taky litam pres Evropu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 20:07, RE: Jenyk
anonym posted by:
jste nemocný člověk....
Jaký člověk? Já jsem přece Osel

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 20:22, RE: Jaternice, mobile.de- menší omluva
anonym posted by:
tak jsem TĚ TROCHU NECHTÍC OSOLIL.Měl jsem Tě za fandu schade muzik
Tak podle mne jsou Octavie na mobile.de např z roku 2000 v průměru tak okolo 5-5,5 tis. eur - tak to by asi chtělo použít kalkulačku a porovnat s cenami u nás ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 20:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
a co motor 1.8 TSI?
pan Hrdlička a jeho tým opět nezklamal. Pomluvit jedničkovou octavku, a na závěr, ačkoliv se jej na to ve článku vůbec nikdo neptal, doporučit focuse (to opravdu ale opravdu nechápu proč), a astru.
respond
  1 ... 7 8 9 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.