0
back
 

diskuze k tématu: Mírně jetou Škodu Octavii nebo Mazdu6?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 10:52, Právě naopak
anonym posted by:
Po třech dnech za volqantem člověk stejně neví v čem jede? Podle této logiky by byla dobrá volba za 400 tisíc i Daewoo Tico.
Po delší cestě právě vynikne rozdíl mezi levnějším a dražším, mezi horším a lepším autem. Stačí 200 km někam do německa a zpátky a je OBROVSKÝ rozdíl právě třeba mezi Octavií a Mazdou 6. M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 10:59, Octavia auto střední třídy
anonym posted by:
Nevím, že by Škoda natvrdo prezentovala Octavii jako střední třídu spíš mluví o "kus auta navíc." Těch atributů, které dělí třídy je víc, než jen prostor. Např. také úroveň základní výbavy. Bez klimatizace a s motorem 59 kW, jako je to u Octavie, si nikdo nedovolí střední třídu nabízet (smutné je, že když se Octavia začne trochu vybavovat, na cenu střední třídy se hned dostaneme, prostor ale zůstává v nižší střední). A potom, říkáte: děti nad 15 let stejně s rodiči nejezdí, k čemu tedy místo vz...
Souhlasim, že Oktávka je hrozně předražená. Je to takový levnější Golf s batohem, který cenově konkuruje i zavedeným vozům střední třídy Citroënem C5 počínaje a třeba Mazdou 6 konče. Nevím co se tady řeší, Octavia byla a je myšlena jako levná koncernová alternativa aut nižší střední třídy, varianta hodně železa za málo peněz. Že jí čeští motoristé začali tlačit dokonce jako favorita třídy střední, a někde tady někdo zmiňuje že čímsi trumfuje i BMW trojkový řady, no to už je snad přímo fanatismus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 11:01, RE: Jaký auto?
anonym posted by:
Musim tě zklamat - Q7 není vůbec těžce získaná trofej. Možná má papírově silnější motor, ale mastodontní váha a rozměr jí dost deklasují. V pružnosti 9-5 jednoznačně vede....
Audi q7 je vymyšlený jako zvedač sebevědomí pro ..., jinak jeho konstrukce nedává moc smysl (teda je skoro až nesmysl). M
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 11:10, RE: Rozvor
mikes posted by:
Krome toho ze porad opakujes ze je lepsi jsem jeste neslysel v cem. Uprimne, me je nejake srovnavani trid u pr...., podstatny je uzitek, ktery auto nabizi za urcite penize. Mazda ma lepsi podvozek, je pekna, ale do haje co to je za auto v dnesni dobe ktere rezivi po 2 letech?!? S jednou M6 jsem mel tu cest, nejede spatne, vnitrek je asi kazdeho vkus, me moc neoslovil, ma najeto pres 100tis. a podvozek je velice zraly na repasi - asi to nebude zadarmo, ze? Jinak prostor uvnitr stejny jako v O2, ...
Myslel jsem, že rozvor je v konstrukci auta to naprosto nejdůležitější a z toho všechno vychází? Z toho vychází jízdní vlastnosti, rozmístění motoru a kabiny a prostor v té kabině. Výrobně nejlevnější je malý rozvor big převisy (udělat zadní převis o 20 cm delší, docílit tím většího kufru a nahnat tak cm na celkovou délku je tak snadné) a je typ zákazníků (hlavně v samém středu Evropy jich je habaděj) kterým to evidentně nevadí. Že právě při takové, u auta docela důležité věci jako je jízda, ten rozdíl pozná i průměrný řidič v oné "středozemi" evidentně nevadí. No já bych tisíce kilometrů radši jezdil Mazdou 6. Jo a bajky o prorezlých Mazdách miluju stejně jako o zhroucených podvozcích u Citroenů apod. (docela věrohodný německý statistiky tvrdí že .... kecáte) - já radši to TÜV a J.D. Power - než jedna paní povídala
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 12:12, ..Ital na prospektech
anonym posted by:
Noto je! Dyť Ital je porouchanej už na prospektech!

Iáá

Osel
Oslíku, nevím jestli je to tím horkem, ale nějak jsem to nepochopil. M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 13:06, RE: Rozvor
anonym posted by:
Myslel jsem, že rozvor je v konstrukci auta to naprosto nejdůležitější a z toho všechno vychází? Z toho vychází jízdní vlastnosti, rozmístění motoru a kabiny a prostor v té kabině. Výrobně nejlevnější je malý rozvor big převisy (udělat zadní převis o 20 cm delší, docílit tím většího kufru a nahnat tak cm na celkovou délku je tak snadné) a je typ zákazníků (hlavně v samém středu Evropy jich je habaděj) kterým to evidentně nevadí. Že právě při takové, u auta docela důležité věci jako je jízda, ten...
Vzdyt ti pisu, ze vetsi rozvor nemusi znamenat vetsi prostor a ty porad meles tu svou. O2 je kritizovana za to ze je uzka, Mazda je jeste uzsi vevnitr, najednou to nevadi? Na delku je vevnitr o nejaky nepodstatny centimetr na delku O2 taky prostornejsi, takze nejake - velke previsy na ukor prostoru jsou trochu mimo misu - nehlede na to ze ma Mazda na delku min. o 10cm vic- fakt neni problem udelat delsi a sirsi auto, ktere ma stejny nebo mensi prostor vevnitr a mensi kufr - hlavne porad neco placat o natahovani previsu... Mazda musela natahnout o 10cm auto aby mela o 10cm vetsi rozvor, cestujici na tom nevydelali vubec.
Pokud chces procitnout z bajky, zajdi si do nejakeho bazaru.
PS. Zrovna J.D.Power je statistika jedna paní povídala, TUV je statistika spise o tom jak se lidi staraji o sva auta (v jakem stavu jdou na technickou), ne jak jsou poruchova, takze kdyz u jednoho auta co jde na technickou vymenu pulku auta preventivne a u druheho ne, bude na tom logicky to prvni lepe, akorat ze se srovnavaji hrusky s jablkama.

Zaverem pro tazatele:
Z hlediska vnitrniho prostoru vicemene srovnatelne, O2 vetsi kufr, ale Mazda ho ma taky dostatecne velky, takze to moc velkou roli nehraje. O2 je o neco kratsi, kdo musi casto parkovat natesno, muze to hrat roli. Mazda ma lepsi podvozek, pokud se s autem nekdo moc nemazlil muze byt pekne v haji a oprava neni za hubicku (pokud to nebude spravovat "Franta od vedle" v garazi). A jak jsem uz napsal, Mazda trochu rezivi, ne tak ze by slo prostrcit prst skrz blatnik za 2 roky, ale mensi problem to je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 14:36, RE: Rozvor
mikes posted by:
Vzdyt ti pisu, ze vetsi rozvor nemusi znamenat vetsi prostor a ty porad meles tu svou. O2 je kritizovana za to ze je uzka, Mazda je jeste uzsi vevnitr, najednou to nevadi? Na delku je vevnitr o nejaky nepodstatny centimetr na delku O2 taky prostornejsi, takze nejake - velke previsy na ukor prostoru jsou trochu mimo misu - nehlede na to ze ma Mazda na delku min. o 10cm vic- fakt neni problem udelat delsi a sirsi auto, ktere ma stejny nebo mensi prostor vevnitr a mensi kufr - hlavne porad neco pla...
Tak já bych s dovolením z bajky procitl.Ostatně jsem to udělal už dávno.Tvrdit,že ve Škodovce je stejně vnitřního prostoru jako v Mazdě 6 může jen zakomplexovaný škodovák.Což zřejmě asi jste.Jde o naprostý blud a nesmysl.Nikdy jste v Mazdě neseděl.A víte v čem je ještě Mazda 6 lepší?Především v podvozku ( docela dost důležité,nemyslíte?? ),ve výbavě ( Škodovka se na výbavu Mazdy dostane za nehorázné příplatky ), design ( Škodovka je šedá myš ), spolehlivost ( vlastní zkušenost k nezaplacení ). Mimochodem s Oktavií II jsem měl tu čest 1 rok a 45.000km. To mi stačilo. Každé 2 měsíce v servisu.Spojka,škrtící klapka,pořád svítily airbagy ( svítí dodnes ),obě ramena,2x simering na řemenici,centrál,teklo přes zadní dveře.Mimochodem pro škodovkáře:Auto mělo při koupi najeto 35.000km od kolegy s kterým pracuji .Prodával jsem ho v 80.000km.Doporučení pro tazatele: kupujte Mazdu 6, není se čeho bát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 14:59, RE: Rozvor
anonym posted by:
Tak já bych s dovolením z bajky procitl.Ostatně jsem to udělal už dávno.Tvrdit,že ve Škodovce je stejně vnitřního prostoru jako v Mazdě 6 může jen zakomplexovaný škodovák.Což zřejmě asi jste.Jde o naprostý blud a nesmysl.Nikdy jste v Mazdě neseděl.A víte v čem je ještě Mazda 6 lepší?Především v podvozku ( docela dost důležité,nemyslíte?? ),ve výbavě ( Škodovka se na výbavu Mazdy dostane za nehorázné příplatky ), design ( Škodovka je šedá myš ), spolehlivost ( vlastní zkušenost k nezaplacení ). M...
Asi jsi neprocitl. Prestan fantazirovat, vem si metr a bez merit, nebo se podivej na parametry, ktere uz namerili pri testech (to bude asi objektivnejsi mereni, jak se tak divam na ten tvuj prispevek).
- podvozek - napsal jsem ze je lepsi, jsi slepy ze musis opakovat moje argumenty?
- vybava - blbost, za tu cenu se da poridit u ojeteho auta stejna vybava
- design - blbost, kazdemu se libi neco jineho, nekomu sikmooky japonec, nekomu evropan (šeda myš jses akorat ty :o)
- spolehlivost - blbost - mam O2, taky zadny problem, jak pises - vlastni zkusenost k nezaplaceni :o)

Co se tyka te tvoji zkusenosti - co se divis kdyz koupis auto po havarce opravovane nekde na kolene? Nebo ze by ti kolega neco zamlcel? :o)

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 15:18, RE: Rozvor
anonym posted by:
Tak já bych s dovolením z bajky procitl.Ostatně jsem to udělal už dávno.Tvrdit,že ve Škodovce je stejně vnitřního prostoru jako v Mazdě 6 může jen zakomplexovaný škodovák.Což zřejmě asi jste.Jde o naprostý blud a nesmysl.Nikdy jste v Mazdě neseděl.A víte v čem je ještě Mazda 6 lepší?Především v podvozku ( docela dost důležité,nemyslíte?? ),ve výbavě ( Škodovka se na výbavu Mazdy dostane za nehorázné příplatky ), design ( Škodovka je šedá myš ), spolehlivost ( vlastní zkušenost k nezaplacení ). M...
Že si nedáte pokoj. Nemá cenu reagovat na bláboly nějakého Mekeše, když díky naprostén absenci diakritiky v jeho hodtentodštině, lze se jen dohadovat, co vlastně chce předvést svými duševními pochody.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 15:32, RE: Rozvor
mikes posted by:
Asi jsi neprocitl. Prestan fantazirovat, vem si metr a bez merit, nebo se podivej na parametry, ktere uz namerili pri testech (to bude asi objektivnejsi mereni, jak se tak divam na ten tvuj prispevek).
- podvozek - napsal jsem ze je lepsi, jsi slepy ze musis opakovat moje argumenty?
- vybava - blbost, za tu cenu se da poridit u ojeteho auta stejna vybava
- design - blbost, kazdemu se libi neco jineho, nekomu sikmooky japonec, nekomu evropan (šeda myš jses akorat ty :o)
- spolehlivost - blbost - ...
"- vybava - blbost, za tu cenu se da poridit u ojeteho auta stejna vybava"

To bych uplne netvrdil. Napr. vsechny Mazdy 6 od 104 kW vic maji alespon stredni = temer plnou myslitelnou vybavu. V mem pripade jsem chtel vetsi rodinne combi, ktere urcite ma ESP, automatickou klimu, 4 okna v elektrice a motor co trochu jede a zere pri bezne jizde max. 8-9L na 100. Takze jsem v pripade M6 proste jen hledal benzinak s presne 104 kW (122 kW pry zerou olej a nejsou tak usporny).

Byl jsem v Havexu v Mlade Boleslavi (kde jednu takovou Mazdu 6 na bazaru meli) a kdyz jsem prijel tak uz byla prodana. Jelikoz tam delaji hlavne skodovky, tak jsem se ptal prodavace jake maji Octavky 2 v benzinu. Ze chci urcite ESP. Nemeli takovou zadnou a z TDI kterych tam meli mraky jich melo ESP jen par. A naftu jsem urcite nechtel. Podle me sehnat Octavku v benzinu s ESP, 4-ma oknama v elektrice a automatickou klimou je mission impossible. Nemluve o tom ze nema byt zaroven moc draha a ma mit slusny motor a ne nejakou udychanou 1.6tku.

BTW tu mazdu 6 combi r.v. 2002 jsem koupil za 260 tisic u autorizovaneho dealera se serviskou vcetne nahradni sady litych kol se zimnima gumama Pirelli SnowSport, stav cca 60%, plechace by sice taky stacily, ale kdyz meli zrovna lity kola...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 16:09, Spolehlivost
mikes posted by:
Asi jsi neprocitl. Prestan fantazirovat, vem si metr a bez merit, nebo se podivej na parametry, ktere uz namerili pri testech (to bude asi objektivnejsi mereni, jak se tak divam na ten tvuj prispevek).
- podvozek - napsal jsem ze je lepsi, jsi slepy ze musis opakovat moje argumenty?
- vybava - blbost, za tu cenu se da poridit u ojeteho auta stejna vybava
- design - blbost, kazdemu se libi neco jineho, nekomu sikmooky japonec, nekomu evropan (šeda myš jses akorat ty :o)
- spolehlivost - blbost - ...
Nechte blábolení "moje je spolehlivější než tvoje". Statistiky pracující se stovkami tisíc aut jsou jednoznačné, Mazda 6 patří mezi nejspolehlivější auta vůbec (statistiky pokrývají auta až do 12 let věku) a i když Octavia není žádný průser, poruchovější jednoznačně byla a je!
Když se někdo nekriticky zastává auta výrobně levnějšího, konstrukčně jednoduššího, do nižší kategorie (třídy) patřícího asi mu vyhovuje a dle mne to nejdůležitější - jak auto jezdí - jde prostě mimo něj.
Ber Mazdu, je jasně lepší, dokonce i Mazda 3 má delší rozvor než Octavia a je líp hodnocena než Octavia! M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 16:53, Je větší Mazda 3 nebo Octavia II?
mikes posted by:
Vzdyt ti pisu, ze vetsi rozvor nemusi znamenat vetsi prostor a ty porad meles tu svou. O2 je kritizovana za to ze je uzka, Mazda je jeste uzsi vevnitr, najednou to nevadi? Na delku je vevnitr o nejaky nepodstatny centimetr na delku O2 taky prostornejsi, takze nejake - velke previsy na ukor prostoru jsou trochu mimo misu - nehlede na to ze ma Mazda na delku min. o 10cm vic- fakt neni problem udelat delsi a sirsi auto, ktere ma stejny nebo mensi prostor vevnitr a mensi kufr - hlavne porad neco pla...
Tak jsem se obtěžoval vyhrabat starý německý Testjahrbuchy a jsem tady na toho bajkaře nasranej. Našel jsem třeba srovnávací test Octavie a Mazdy 3 (jo 3, protože TO je soupeř Oktávky) a němci jsou v měření všeho hodně precizní a nejen že naměřili, že ve všech rozměrech je Mazda větší, ona má i lepší motor (1.6 proti 1.9 TDi - verze 81 kW) a líp brzdí. Takže tak nějak, podle němců jejich vlastní auto (nojo Oktávka) je HORŠÍ, MENŠÍ, POMALEJŠI, S MENŠÍM ROZVOREM, HORŠÍM PODVOZKEM a HUŘ BRZDÍCÍ, než Mazda 3. Brutál žejo?
Ještě nějakej vtip na adresu Octavie?
Jo, kufr má (díky konstrukci malej rozvor, velký převisy) větší Octavie - a to nebyl vtip.
Takže doporučuju pořadí: Mazda 6, Mazda 3 a až pak ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 22:06,
Radši sem ani nečet všecky ty komentáře, je to pořád dokola, každýmu leží v žaludku srovnání Ovtavie se Šestkou - prostě to neřešte, tazatel sám vybírá mezi těmito vozy, tak proč to sakra rozebírat, do které třídy tyto vozy patří...........
K tématu:
Na místě tazatele bych volil onu Mazdu 6 kombi 2,0 benzin. Osobně vlastním Mazdu 6 5dv. 2,0 benzin 147k r.v. 2006 a jsem spokojen. Motor je tichý, kultivovaný, ozve se až ve vyšších otáčkách, dá se s ním jezdit klíďo za 8 litrů, ale taky za 11 když si chce člověk užít. V nižších otáčkách není tolik výrazný, ale netrpí zase nějakým tím ,,turboefektem" při sešlápnutí plynu, zrychluje však plynule a s jistotou. Ve vyšších otáčkách samozřejmě dostává onu ,,šťávu", tam je jeho síla. Motor je skutečně ,,jednoduchý" netrpí tak nějakými vážnými problémy, či nemocemi. je vybaven šestistupňovou převodovkou, která má krátké dráhy. Je přesná, i loketní opěrka (pokud je jí vůz vybaven) má dobré umístění, kdy si na ní položíte loket a v klidu při tom dosáhnete na řazení, nepřekáží totiž jako tomu je u jiných vozů. Ruční brzda je umístěna také velice šikovně, hned v blízkosti řadicí páky.

Podvozek Mazdy 6 je poměrně tvrdý, za což může jeho ,,sportovnější" naladění, takže o takové to drncání po příčných nerovnostech není nouze. Mě osobně to ale vyhovuje, nejsem navyklý na nějaký ten ,,francouzský" komfort. Podvozek je si proto velmi jistý v zatáčkách, pokud člověk zvolí správné gumy (mám Pirelli 205/55 R16-tento rozmě je taková zlatá střední cesta pro ,,plavnou", klidnou jízdu) tak mu může naprosto důvěřovat. Je bezpečný, jistý na silnici ale i hravý - na předokolku je to pěkná mrška, člověk si ho může i užít, netrpí nedotáčivostí. Vydrží bez problémů stotisícovou hranici, znám vozy i se 150tis km a spůvodním podvozkem - je ale nutné dodržet správné ET kol, nebo se ho držet co nejblíže, aby takovou porci km vydržel jak má. Toto zavěšení netrpí nemocemi a bolestmi jako jeho konkurenti (každý ví, Francouzi, Audi, VW....... nevim jak dnes, ty nové, nezajímají mne).

Samotné provedení vozu je takové: ,,tuhle skvělé, támhle nedotažené" - alespoň na mě tak působí. Vzhled vozu se mi celkově líbí včetně interíéru, ale jeho celkové zpracování, je v některých částech ,,odfláknuté" či ,,nedokonalé" na tak drahý vůz, který by měl konkurovat kvalitou proslulým soupeřům.
Takže mínusy:
některé plasty ve voze působí lacině (vzhledem k tomu že jde o poměrně drahý vůz) - třeba středový tunel vypadá na pohled luxusně, ale po čase zjistíte, že celkem vrže, je náchylný k poškrábání (ta horní lakovaná část) a že je to vlastně obyčejný ,,levný plastík" - nemějte mi to za zlé, ale když si někdo koupí vůz za 800tis Kč, tak čeká trochu originality ve výběru materiálů - (já osobně mam ojetý za půl ceny, tak je mi to jedno :))))))
Antikorozní ochrana je skutečně ,,odfláknutá", berte to jako daň za spolehlivost a také desing, který stál mnoho. Tento vůz měl Mazdu postavit opět na nohy, takže se kvůli cenové konkurenceschopnosti muselo někde šetřit. Ale........ berte to tak, že nemusíte měnit rozvody (jelikož motor má rozvodový řetěz), tak ony ušetřené finance můžete investovat do lepší antikorozní ochrany Modely po faceliftu (ke konci roku 2005) jsou na tom lépe, byly lépe ošetřeny, ale...... pořád to není ono. Poměrně rychle koroduje výfuk. Chybu např. reznoucích lemů vidím v onom ,,koberečku" nad kolem, drží vlhost a bordel a je docela blbě umístěný za okrajem lemu kde se drží nečistoty atd. Rada: ochránit toto místo, vystříkat dutiny, také vnitřky dveří, spodek atd., třeba na prahy nalepit ochranou folii proti odletujícím kamínkům - je průhledná, není vidět ale službu udělá. Vůz má totiž poměrně tenký lak, který na tom nese také svůj podíl viny.
To byla část pro ty, co se chtějí o vůz také trochu starat Ten vůz za to stojí, a tyto malé investice se vrátí.
Dalším mínusem, kterým vozidlo neudělá zrovinka dobrý dojem na ty, kteří ho ,,vidí" poprvé, je jakési trhnutí oken, když začnete stahovat - docela pilně s sebou trhnou, no je to ,,kosmetická" vada, nic vážného, ale na tak cenný vůz....... si to mohli odpustit a vychytat to.
Také hluk z venčí, od kol, je docela slyšet do interiéru, takže horší odhlučnění - ale nic hrozného, působí to spíš podle toho, na co je člověk zvyklý z jiných vozů. Pohoda džez :)

Teď plusy: nemá cenu se rozepisovat, zkrátka: zmiňovaný motor(2,0benzin), podvozek, jejich kvalitní zpracování co se týče spolehlivosti, výdrže a funkčnosti, dobře uspořádaný interiér (vim kde co je, kde se co ovládá-i když pokaždé si člověk musí zvyknout:), prostornost (interier, kufr - u kombi rovná podlaha), bohatá výbava, nadčasový vzhled vozu (to je ale každého názor). Schránek je ve voze také dostatek - v loketní opěrce (horní ,,mělká" a pod ní hluboká na větší předměty), po levé straně u řidiče pod volantem je malá schránka na drobnosti, kaslík před spolujezdcem nepůsobí že je kdoví jak velký, ale s přehledem pojme např. dokumenty formátu A4, no a poslední (myslím) je nad displejem (nebo tam bude navigace:).
Diplej umístěný na vrchu středového tunelu zobrazuje samozřejmě informace z rádia, z palubního pc, hodiny, a informace funkcí klimatizace. Rádio lze ovládat pohodlně a lehce z volantu, zrovna tak tempomat. Líbí se mi také malá vychytávka, kterou je sklápění zadních sedadel - zatáhnete za páčku a máte rovnou podlahu.
Dobré řazení, má krátké dráhy (dvoulitr má šestikvalt), dobře padnoucí volant. Svou pozici si najde každý, díky jeho výškovému i podélnému nastavení. Mě osobně vyhovuje i ten tvrdší podvozek Mazdy 6.
Celkově se jedná o povedený vůz, kde jeho klady převažují, pro mne byl jasnou volbou a jsem spokojen. Nebýt těch několika drobností ve zpracování, které můžou někomu navodit horší dojem, není tomuto vozu co vytknout.

Snad sem tímto trochu napomohl, není to legrace sepsat takovouto recenzi, teď sem si to zkusil. Tak třeba něž někteří z Vás začnou rýpat, mohli by si to také vyzkoušet, kolik se nad tím ztráví času.
Děkuji a ať Vám vozy slouží a ne Vy jim :)
zoom zoom
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 22:54, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Radši sem ani nečet všecky ty komentáře, je to pořád dokola, každýmu leží v žaludku srovnání Ovtavie se Šestkou - prostě to neřešte, tazatel sám vybírá mezi těmito vozy, tak proč to sakra rozebírat, do které třídy tyto vozy patří...........
K tématu:
Na místě tazatele bych volil onu Mazdu 6 kombi 2,0 benzin. Osobně vlastním Mazdu 6 5dv. 2,0 benzin 147k r.v. 2006 a jsem spokojen. Motor je tichý, kultivovaný, ozve se až ve vyšších otáčkách, dá se s ním jezdit klíďo za 8 litrů, ale taky za 11 když ...
Rejpnu si jenom trošku, "turboefekt" to ani mít nemůže, jelikož to žádné turbo nemá ) Ale jinak velice zdařilá recenze, konečně taky dokáže někdo napsat trochu kritiky na ty "jinak dokonalé" japonce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 23:02, Pěkná recence
anonym posted by:
Radši sem ani nečet všecky ty komentáře, je to pořád dokola, každýmu leží v žaludku srovnání Ovtavie se Šestkou - prostě to neřešte, tazatel sám vybírá mezi těmito vozy, tak proč to sakra rozebírat, do které třídy tyto vozy patří...........
K tématu:
Na místě tazatele bych volil onu Mazdu 6 kombi 2,0 benzin. Osobně vlastním Mazdu 6 5dv. 2,0 benzin 147k r.v. 2006 a jsem spokojen. Motor je tichý, kultivovaný, ozve se až ve vyšších otáčkách, dá se s ním jezdit klíďo za 8 litrů, ale taky za 11 když ...
Moc dobře napsaný! Konečně někdo normální. Snad jen pro ty kteří nemají přehled bych dodal, zatímco tady chápeme auto za 700 - 800 tisíc jako docela drahý a luxusní, v tý vyspělejší části světa jsou auta za 25 - 30 tisíc eur masovka. Slušná, slušně vybavená, ne špatná, ale masovka. Auta - auta začínají někde na 50 000 euro a drahé auto je od (okolo) 100 000 eur.
Jinak nová Mazda 6 za cenu od nějakých 25 t. eur je dobrá koupě, dobrý auto. Zoom Zoom

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 00:19, RE: Rozvor
mikes posted by:
Asi jsi neprocitl. Prestan fantazirovat, vem si metr a bez merit, nebo se podivej na parametry, ktere uz namerili pri testech (to bude asi objektivnejsi mereni, jak se tak divam na ten tvuj prispevek).
- podvozek - napsal jsem ze je lepsi, jsi slepy ze musis opakovat moje argumenty?
- vybava - blbost, za tu cenu se da poridit u ojeteho auta stejna vybava
- design - blbost, kazdemu se libi neco jineho, nekomu sikmooky japonec, nekomu evropan (šeda myš jses akorat ty :o)
- spolehlivost - blbost - ...
Upozozorňuji, že jsem procitl velice záhy.Pokud dobře čtete, Octávia byla po prvním majiteli!!Nebouraná!! Jezdil jsem s ní jako spolujezdec každý den!!!! do práce a zpět.Kupovaná jako nová.Nebylo co zatajovat.Auto jsem znal 1 rok jako své.První moje Škodovka byla Š 1000 MB v r. 1982 a potom Octávia II. Škodovka již mi nesmí do baráku.A metrem rozhodně nikde běhat nebudu.Stačilo mi,když jsme v Octávce 2 lidi o sebe mlátili rameny za jízdy celých 150 km tam i zpět.Děkuji nechci.V Mazdě 6 se bohudík nic takového nestává.Nechápu Váš argument s metrem.Opravdu ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 00:38, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Radši sem ani nečet všecky ty komentáře, je to pořád dokola, každýmu leží v žaludku srovnání Ovtavie se Šestkou - prostě to neřešte, tazatel sám vybírá mezi těmito vozy, tak proč to sakra rozebírat, do které třídy tyto vozy patří...........
K tématu:
Na místě tazatele bych volil onu Mazdu 6 kombi 2,0 benzin. Osobně vlastním Mazdu 6 5dv. 2,0 benzin 147k r.v. 2006 a jsem spokojen. Motor je tichý, kultivovaný, ozve se až ve vyšších otáčkách, dá se s ním jezdit klíďo za 8 litrů, ale taky za 11 když ...
Co se tyce interieru a plastu. U starsi verze M6, kterou mam, se mi stredovy panel libi vic nez ten u verze po faceliftu. Jinak je faceliftovana verze asi ve vsech smerech lepsi, hlavne 6ti kvalt a navic vypinani airbagu spolujezdce bych uvital.

Nicmene k tomu interieru, mel jsem na dovolene pujceneho Focuse II. Svezeni opravdu pekny, podvozek, prevodovka i motor (byl to urcite benzin ale nevim jaky, nenasel jsem nikde packu k otevreni predni kapoty a na zadnicg dverich nic nebylo Kazdopadne interier byl o dost horsi nez u Mazdy 6... Jasne je to jina trida auta, ale co jsem videl Mazdu 3 (nejel jsem s ni, jen v ni sedel) tak bych rekl ze i ta je na tom v interieru o dost lip nez treba Focus.

Nicmene k Focusu II... nechci na nej utocit, je to jinak vydareny auto a mozna ho casem poridim jako druhe auto. Ale prekvapilo me, ze treba ovladani audia vlevo za volantem (neni na volantu jako v M6) je jak spatny vtip, pusobi jak od vyrobce hracek, humpolacka tlacitka i cely ten kus plastu ve kterem jsou umistena. Totez ovl. tempomatu na volantu nic moc. Dost me prekvapily tlacitka automaticky klimy. Sice oproti Mazde 6 dvouzonova, ale pokud jsem mackal tlacitka na zmenu teploty trochu rychleji, tak mnohe stisky klaves nereagovaly, pocit asi jako u levne elektroniky co nestiha. Navic jsem musel menit teplotu na 2 displejich soucasne, to me casem iritovalo (mozna to jde obejit, ale nemel jsem manual k autu . Kdyz jsem po priletu z dovolene sednul do Mazdy 6, tak mi interier prisel luxusni. Nicmene verim, ze existuje i kvalitnejsi interier nez v Mazde 6a to i ve stredni tride. Zvlast kdyz to kde kdo tvrdi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 10:18, RE: Sorry, ale srovnávat
anonym posted by:
Pokud se Tico někomu líbí nechť si ho koupí. Je velice jednoduchý se ofrňovat nad autem za 400 a mít dvacku v kapse na polívku.
Miluju tyhle odpovědi mimo mísu. Samozřejmě, že je v pořádku, že se někomu líbí Daewoo Tico a tak si jej koupí. Snad ale každý uzná, že 400 tisíc za něj není skutečně přiměřená cena (pro méně chápavé: zde je použita nadsázka!!!) stejně tak, jako není adekvátní cena 400 tisíc za Octavii, pokud se za shodnou sumu prodává stejně stará Mazda 6, přibližně srovnatelně vybavená.
Jinak, tu dvacku na polívku Vám samozřejmě rád pošlu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 12:10, michal
Odpověď naprosto jednoduchá : Mazdu 6,protože Octavia v uvedené konfiguraci (1.8TSI 2-3 roky stará) NEEXISTUJE !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 13:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Rejpnu si jenom trošku, "turboefekt" to ani mít nemůže, jelikož to žádné turbo nemá ) Ale jinak velice zdařilá recenze, konečně taky dokáže někdo napsat trochu kritiky na ty "jinak dokonalé" japonce...
Víš jak je to s tim turboefektem vim že to turbo nemá, ale myslel sem takový to někdy nepříjemný, extrémní trhnutí když trošku přidáš plyn. Tady prostě přidá ladně, bez velkýho škubnutí jako to bejvá v některejch jinejch vozech.
Ani nejde o to, že Japonci sou dokonalí, žádný auto neni dokonalý. Jen s timhle autem jezdím, tak proč nepoukázat na ony chyby toho vozu, který člověku trochu vadí, nebo se mu zdají docela zbytečné, výrobce se jich mohl lehce vyvarovat.
Jinak klady samozřejmě převažují zoom zoom
respond
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.