0
back
 

diskuze k tématu: Mírně jetou Škodu Octavii nebo Mazdu6?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:07, RE: Jaký auto?
anonym posted by:
Od té doby co tady Osel prozradil čím jezdí ty jeho příspěvky přehlížím a jen se nad nima usmívám.Škoda že čtu všechny články.Furt řešit jestli střední nebo nižší střední,není to jedno?Jestli automobilka nasadí O II jako střední,tak je sice nejmenší střední,ale je.Tečka. Místa je v O II dost.Jestli někdo řeší že se budou děti vzadu mačkat,tak ať si uvědomí že jezdit s rodiči je od 15ti ten největší opruz a já jako rodič bych to liskal :o)) a jak říkám já,pro řidiče je místa ve všech autech dost...
Nejde přece o to kam se automobilka snaží model tlačit a jak ho presentovat, podstatný je JAK je konstruovaný, v reálu JAKÁ je to kategorie. Oktávka je do posledního šroubku (mírně zlevněnej) Golf. Proč a jak vůbec někoho jí srovnávat s auty o třídu výš? Fakt jenom kvůli tomu kufru? Oktávka je prostě konkurent Focusu, Mazdy 3, BMW 1, apod. a pokud je pro někoho nejdůležitější kufr, tak je prostě lepší než třeba tyhle 2 auta, pokud dá na podvozek a na motory, i v nižší střední třídě jsou o dost lepší auta. Tady rozebíráme jestli je lepší Oktávka nebo docela povedený auto konstrukčně o kategorii výš a ano, Mazda 6 je rozhodně lepší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:13, RE: TDi PD
anonym posted by:
Začíná mi lézt na nervy věta "Při dnešním rozdílu cen nafty a benzinu bych jednoznačně volil zážehový motor" . Každý motor je přece o ničem jiném a jednomu sedí to a druhýmu zase to. Já mám třeba všemi nenáviděný a zatracovaný TDI PD a nedám na něj dopustit a když to srovnám s zážehovým motorm o zhruba stejném výkonu, neměnil bych ani za nic. Podotýkám že tento příspěvek se nevztahuje k tomuto článku, pouze k té větě a nikomu nevnucuju vznětové motory, ať si každý koupí co chce, ale zbytečně nehaní to druhé....
Ono to možná není až tak hanění, jen uvádění věcí na pravou míru. TDíčko je v tuhle chvíli (to je zcela objektivní fakt) nejzastaralejší diesel na trhu, od Alfy po korejce jsou všichni o generaci, dvě dál. I samotné VW přiznalo, že šlo o slepou cestu vývoje a tuto konstrukci již před lety opustilo. Že se tyto motory v levnějších modelech koncernu VW ještě poměrně úspěšně doprodávají je skvělé vítězství marketingu nad technologií. Ale jak říkáte, každému jeho nebe, ať si každý koupí co chce. Takže žádné hanění, toto byl čistě faktický popis situace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:15, RE: za 400 tisic?
mikes posted by:
Trochu hystericka reakce na to, ze chce nekdo poradit jestli to nebo ono auto, ne? Tyhle zakomplexovane komentare mu asi houby pomuzou.
Není skoro o čem přemýšlet, Mazda 6 je lepší spolehlivější auto vyšší kategorie neš Škoda Octavia, za víceméně stejnou cenu, fakt není co řešit!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:19, 2002 x 2004
mufik.martin posted by:
nejde o to, ze date 100 do servisu. Vy jste me vubec nepochopil. Jde o to, ze za 300 dostanu uplne stejny vyrobek, stejne auto jen misto 2002 to bude 2004 a to pro me nehraje takovou roli jako stav, vybava. A usetrite 100 tis. Do servisu je asi tezko narvete, ale usetrite. Vzal jste me za slovo s tim, ze mam 100 tis na servis, to bylo obrazne receno. Vyznelo me to od vas jako kdyz jste typ, co kupuje nova auta a tak nechce do servisu dat ani korunu. Ale zase propad ceny za rok nebo dva je i u se...
To je možná špatná rada, trochu ušetřit a koupit ještě starší auto. Celkem zaběhnutá praxe v západní evropě, že 1. majitel prodává auto cca po 4 letech a vy po něm v bazaru kupujete auto vcelku zánovní s jasným původem, má smysl. Pro někoho může být auto o další 2-3 roky starší už prostě moc. Domnívám se, že myšlenka koupit 3-4 roky starou Mazdu 6, nejlépe po prvním majiteli je výborný nápad a vřele doporučuji! M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:27, Re: ...spíš má někdo problém...
anonym posted by:
myslim ze srovnavat A4 a Logan a M6 a Octavii je dost mimo.... Mazda 6 ze je o tolik lepsi nez OII? Ani nahodou.... spis ma nekdo problem...
I při hodně základních znalostech o konstrukci aut je příspěvek který se domnívá, že koncernem VW až na poslední místo (a nejlevnější) řazená Octavia (Audi 3, Golf, Seat Leon) je stále ještě lepší ,než celosvětově dobře hodnocený povedený model střední třídy Mazda 6 je prostě pitomost (a napovídá že pisatel asi ničím lepším než tou Octavií nejel). Takže mu doporučuji vyzkoušet cokoliv od BMW 1, po Mazdu 3 (ano 3, NE 6) a pak ať připojí další příspěvek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:34, Octavia trumfne už i Audi a BMW
anonym posted by:
Když se někomu líbí 6 ať si jí koupí, když Octavia ať si koupí jí.
Chybu neudělá v žádném případě. Má volba by byla Octavia II. z důvodu jakéhosi "robustního" pocitu v interiéru, Mazda 6 by mě brala z pocitu že jich na silnicích moc nepotkám. Jinak po třech dnech za volantem stejně člověk neví v čem jede, takže je to trochu fuk, toť můj názor. Diskutovat o tom jestli je OCT. střední nebo ne je trochu mimo, sedněte si do A4 nebo BMW3 - což jsou typičtí reprezentanti střední třídy - dopředu a pak...
Tak Octavii srovnáváme už i s trojkovým bavorákem? Fakt dobrý! I jedničkový BMW má delší rozvor (a z toho plynoucí jízdní vlastnosti). Stejně ffftipný je jakýsi "robustní" pocit. Škoda že ten pocit není podpořen crash testy Euro NCAP. Ty naopak potvrzují "levnou konstrukci", byť na základě ne špatného Golfu. Že Golf (tedy jeho zlevněná v bývalém ostbloku vyráběná) trumfne trojkové BMW, nebo dokonce zasáhne do vlastních řad a lze ho srovnávat s Audi A4 - to snad radši rozebírat ani nebudeme. Pokud byl dotaz, zda je lepší Octavia nebo Mazda 6, odpověď je snadná.
PS: Nebo je Superb fakt lepší než Masserati Quatroportte?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:53, RE: TDi PD
anonym posted by:
Ono to možná není až tak hanění, jen uvádění věcí na pravou míru. TDíčko je v tuhle chvíli (to je zcela objektivní fakt) nejzastaralejší diesel na trhu, od Alfy po korejce jsou všichni o generaci, dvě dál. I samotné VW přiznalo, že šlo o slepou cestu vývoje a tuto konstrukci již před lety opustilo. Že se tyto motory v levnějších modelech koncernu VW ještě poměrně úspěšně doprodávají je skvělé vítězství marketingu nad technologií. Ale jak říkáte, každému jeho nebe, ať si každý koupí co chce. Takž...
Ale taky jeden z nejspolehlivějších...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:59, RE: TDi PD
anonym posted by:
Ono to možná není až tak hanění, jen uvádění věcí na pravou míru. TDíčko je v tuhle chvíli (to je zcela objektivní fakt) nejzastaralejší diesel na trhu, od Alfy po korejce jsou všichni o generaci, dvě dál. I samotné VW přiznalo, že šlo o slepou cestu vývoje a tuto konstrukci již před lety opustilo. Že se tyto motory v levnějších modelech koncernu VW ještě poměrně úspěšně doprodávají je skvělé vítězství marketingu nad technologií. Ale jak říkáte, každému jeho nebe, ať si každý koupí co chce. Takž...
A ještě k tématu, mám fábii(1. generace)combi 1,9 tdi pd 74 kw ve výbavě elegance, r.v. 2005 a že by se jednalo o zrovna nejlevnější typ to se říct nedá a myslim si že s vyjímkou RS se lepší dieslové motory do fabií nedávaly a nedávají...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 23:42, RE: TDi PD
anonym posted by:
Ale taky jeden z nejspolehlivějších...
Nevím z čeho vycházíte, ale statistiky nevidí TDi jako fenomenálně spolehlivý motor, vadné váhy vzduchu a trysky pracující s extrémními tlaky jsou trochu klasika (a opravy nejsou zrovna nejlevnější). Novější a dražší dieslové modely koncernu VW už nějakou dobu používají, tak jako všichni, common rail a snad už "do roka a do dne" tak bude i u škodováckých modelů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 23:47, RE: TDi PD
anonym posted by:
A ještě k tématu, mám fábii(1. generace)combi 1,9 tdi pd 74 kw ve výbavě elegance, r.v. 2005 a že by se jednalo o zrovna nejlevnější typ to se říct nedá a myslim si že s vyjímkou RS se lepší dieslové motory do fabií nedávaly a nedávají...
1.9 TDi se 74 kW s Fabií dovede určitě pěkně zabýbat, ale 1.6 HDi od PSA/Ford který je i v Mazdách a Volvech nebo 1.6 CRDi od Hyundai Kia s 80 - 88 kW jsou prostě lepší a o hodně. A opravdový průšvih je, že je koupíte v autech o třídu výš za podobnou cenu jako tu Fabii s opravdu už zastaralým, docela nepříjemně hlučným a výkonově slabším TDíčkem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 00:28, RE: Náhradní díly
anonym posted by:
Trochu odbočím od motorů, chtěl bych se zeptat ohledně cen náhradních dílů a cen servisů na Octávku II (třeba 1,9 TDi) a MAZDOU 6 (2,0 MZR-CD). Jsou v těchto cenách velké rozdíly?
Napr. dily (predpokladam originalni) v autorizovanem servise na spojku Mazdy 6, r.v. 2002 benzin jsou tyto (vse s DPH):
Lamela 3955 kc, pritlacny kotouc 5194 kc, vypinaci lozisko 1033 kc,
prace pry cca 5000.
Celkem vymena komplet spojky tedy cca 15000 s DPH. Neni to mozna malo, ale zase pokud se clovek chova k autu slusne tak to resit prakticky nemusi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 00:31, RE: Náhradní díly
anonym posted by:
Napr. dily (predpokladam originalni) v autorizovanem servise na spojku Mazdy 6, r.v. 2002 benzin jsou tyto (vse s DPH):
Lamela 3955 kc, pritlacny kotouc 5194 kc, vypinaci lozisko 1033 kc,
prace pry cca 5000.
Celkem vymena komplet spojky tedy cca 15000 s DPH. Neni to mozna malo, ale zase pokud se clovek chova k autu slusne tak to resit prakticky nemusi.
Jo jeste dodam ze tyto ceny byly na 2.0 litr benzin ne naftu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 05:49, RE: Sorry, ale srovnávat
anonym posted by:
Když se někomu líbí 6 ať si jí koupí, když Octavia ať si koupí jí.
Chybu neudělá v žádném případě. Má volba by byla Octavia II. z důvodu jakéhosi "robustního" pocitu v interiéru, Mazda 6 by mě brala z pocitu že jich na silnicích moc nepotkám. Jinak po třech dnech za volantem stejně člověk neví v čem jede, takže je to trochu fuk, toť můj názor. Diskutovat o tom jestli je OCT. střední nebo ne je trochu mimo, sedněte si do A4 nebo BMW3 - což jsou typičtí reprezentanti střední třídy - dopředu a pak...
Po třech dnech za volqantem člověk stejně neví v čem jede? Podle této logiky by byla dobrá volba za 400 tisíc i Daewoo Tico.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 06:16, RE: Jaký auto?
anonym posted by:
Od té doby co tady Osel prozradil čím jezdí ty jeho příspěvky přehlížím a jen se nad nima usmívám.Škoda že čtu všechny články.Furt řešit jestli střední nebo nižší střední,není to jedno?Jestli automobilka nasadí O II jako střední,tak je sice nejmenší střední,ale je.Tečka. Místa je v O II dost.Jestli někdo řeší že se budou děti vzadu mačkat,tak ať si uvědomí že jezdit s rodiči je od 15ti ten největší opruz a já jako rodič bych to liskal :o)) a jak říkám já,pro řidiče je místa ve všech autech dost...
Nevím, že by Škoda natvrdo prezentovala Octavii jako střední třídu spíš mluví o "kus auta navíc." Těch atributů, které dělí třídy je víc, než jen prostor. Např. také úroveň základní výbavy. Bez klimatizace a s motorem 59 kW, jako je to u Octavie, si nikdo nedovolí střední třídu nabízet (smutné je, že když se Octavia začne trochu vybavovat, na cenu střední třídy se hned dostaneme, prostor ale zůstává v nižší střední). A potom, říkáte: děti nad 15 let stejně s rodiči nejezdí, k čemu tedy místo vzadu? No dobrá, proč ale v tom případě nezvolit jiný vůz nižší střední, který bude minimálně stejně kvalitní, jako Octavie a neušetřit 100 tisíc? Když to místo nepotřebuju, proč kupovat předraženou Octavii?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 06:56, RE: Octavia trumfne už i Audi a BMW
anonym posted by:
Tak Octavii srovnáváme už i s trojkovým bavorákem? Fakt dobrý! I jedničkový BMW má delší rozvor (a z toho plynoucí jízdní vlastnosti). Stejně ffftipný je jakýsi "robustní" pocit. Škoda že ten pocit není podpořen crash testy Euro NCAP. Ty naopak potvrzují "levnou konstrukci", byť na základě ne špatného Golfu. Že Golf (tedy jeho zlevněná v bývalém ostbloku vyráběná) trumfne trojkové BMW, nebo dokonce zasáhne do vlastních řad a lze ho srovnávat s Audi A4 - to snad radši rozebírat ani nebudeme. Pok...
Noto je! Dyť Ital je porouchanej už na prospektech!

Iáá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 09:09, RE: Jaký auto?
anonym posted by:
a me u q7 4.2 tdi to tahne tak,ze si naky benzinovy motorecky z anglicaku,podporeny turbem,aby vubec jeli,klidi okamzite z levyho a to maji zarazeny nehty ve volantu a pot na celu myslici si,ze zavodi.i stara z wv5 gti(chip) natrhla prdel v nakym saaaaaaaaaaaaaabuuuuuuuuu.ahoj
Musim tě zklamat - Q7 není vůbec těžce získaná trofej. Možná má papírově silnější motor, ale mastodontní váha a rozměr jí dost deklasují. V pružnosti 9-5 jednoznačně vede....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 09:21, RE: Sorry, ale srovnávat
anonym posted by:
Po třech dnech za volqantem člověk stejně neví v čem jede? Podle této logiky by byla dobrá volba za 400 tisíc i Daewoo Tico.
Pokud se Tico někomu líbí nechť si ho koupí. Je velice jednoduchý se ofrňovat nad autem za 400 a mít dvacku v kapse na polívku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 09:32, RE: Octavia trumfne už i Audi a BMW
anonym posted by:
Tak Octavii srovnáváme už i s trojkovým bavorákem? Fakt dobrý! I jedničkový BMW má delší rozvor (a z toho plynoucí jízdní vlastnosti). Stejně ffftipný je jakýsi "robustní" pocit. Škoda že ten pocit není podpořen crash testy Euro NCAP. Ty naopak potvrzují "levnou konstrukci", byť na základě ne špatného Golfu. Že Golf (tedy jeho zlevněná v bývalém ostbloku vyráběná) trumfne trojkové BMW, nebo dokonce zasáhne do vlastních řad a lze ho srovnávat s Audi A4 - to snad radši rozebírat ani nebudeme. Pok...
čti lépe pane zastánče BMW3 a A4, mezi něž já patřím také. Hodnocen je pouze vnitřní prostor. A odpověď není vůbec snadná - naopak mazda 6 a skoro všechna japonská auta jsou dost jednodušší konstrukce, ostatně doporučuji navštívit salon a hezky si tu 6 prohlédnout. A dětská doměnka že auta se trumfují mezi sebou, velice úměvné. Trumfují, ale pouze ve tvé makovici na základě předsudků a doměnek. Opakuji, pokud se někomu líbí mazda 6 ať si jí koupí, pokud Octavia ať si koupí tu. Proboha živýho tyhle diskuze co je lepší nebo co neni mě fakt bavěj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 09:37, RE: Jaký auto?
anonym posted by:
Musim tě zklamat - Q7 není vůbec těžce získaná trofej. Možná má papírově silnější motor, ale mastodontní váha a rozměr jí dost deklasují. V pružnosti 9-5 jednoznačně vede....
nemluvě o aerodynamice cihly a dvojnásobku obsahu... A co poselství úspornosti dieselů, což byl první důvod cpát kadlekadle do osobního auta?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 10:11, RE: za 400 tisic?
anonym posted by:
Není skoro o čem přemýšlet, Mazda 6 je lepší spolehlivější auto vyšší kategorie neš Škoda Octavia, za víceméně stejnou cenu, fakt není co řešit!
Krome toho ze porad opakujes ze je lepsi jsem jeste neslysel v cem. Uprimne, me je nejake srovnavani trid u pr...., podstatny je uzitek, ktery auto nabizi za urcite penize. Mazda ma lepsi podvozek, je pekna, ale do haje co to je za auto v dnesni dobe ktere rezivi po 2 letech?!? S jednou M6 jsem mel tu cest, nejede spatne, vnitrek je asi kazdeho vkus, me moc neoslovil, ma najeto pres 100tis. a podvozek je velice zraly na repasi - asi to nebude zadarmo, ze? Jinak prostor uvnitr stejny jako v O2, v tom neni opravdu co resit. Kufr taky podobny, jestli ma rozvor takovy nebo makovy je pak uplne fuk.
respond
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.