0
back
 

diskuze k tématu: Mírně jetou Škodu Octavii nebo Mazdu6?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 14:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Co se tyce interieru a plastu. U starsi verze M6, kterou mam, se mi stredovy panel libi vic nez ten u verze po faceliftu. Jinak je faceliftovana verze asi ve vsech smerech lepsi, hlavne 6ti kvalt a navic vypinani airbagu spolujezdce bych uvital.

Nicmene k tomu interieru, mel jsem na dovolene pujceneho Focuse II. Svezeni opravdu pekny, podvozek, prevodovka i motor (byl to urcite benzin ale nevim jaky, nenasel jsem nikde packu k otevreni predni kapoty a na zadnicg dverich nic nebylo Kazdopadn...
S tím Focusem souhlasím, taky na mě neudělal příliš dobrý dojem. Navíc sem s ním měl tu čest v zimním provozu a řeknu jedno - žádný auto se mi na sněhu a na takový tý hlubší sračce nechovalo hůř, než Focus (obutý na dobrejch značkovejch zimákách). V ten moment sem jeho podvozku přestal věřit, prostě i když sem jel opatrně, tomu autu moc nechybělo aby šlo do smyku. Okamžitě sem nechápal, co je na jeho podvozku dobrýho. Nevim jestli má někdo podobnou zkušenost. S jiným autem, byť starším,
sem se cítil jistěji a bezpěčněji na sněhu, než s Focusem.
Jeho interiér na mě také neudělal dvakrát dojem. Posezení ok, volant ok, pedály atd. také ušly, ale to ovládání? Prostě nějak chaotické, nelogicky (podle mě) rozmístěné ovládací prvky. Najel sem s ním za den 300km a nemohl sem si zvyknout, kde co je. Nevim, snad to bylo tím složitým tvarem (pro mě odpudivým) přístrojové desky. To ovládání rádia kdesi pod/za volantem na mě také působilo jako vtip. Vypadalo jako obrovitý beďar :) Navíc si ho člověk ve tmě pletl s ovládací páčkou blikačů a dálkových světel a sáhl často vedle.

Netvrdím, že Mazda 6 má mizerný interier, proboha to ne, jiná auta sou na tom opravdu hůře, ale těch několik málo detailů a drobností, které působí jakoby ,,lacině" , pak udělá trošku horší dojem z celku. Toť vše.
Mazda 6 je ale velice povedené auto, keré má vše, co nakonec tvoří dobré auto dobrým autem, tam, kde má mít. Ocel je tam, kde má být ocel (nápravy-žádná hliníková ramena) a plast je tam kde má být plast. U šestky si cením právě onen výborný podvozek a bezproblémový motor, dobré uspořádání ovládacích prvků, jejich jednoduchost (vůz neobtěžuje množstvím páček a čudlíků, které člověk vlastně ani nepoužije neví na co vůbec jsou). Vůz má dobrou užitnou hodnotu, není vybaven nějakými ,,specialitami" které mají akorát přilákat zákazníka, ale při tom nakonec působí problémy a jsou k ničemu. Vše zkrátka funguje jak fungovat má a tak je to správně.
Navíc s autem je radost jezdit, podvozku a řízení se dá věřit. Posilovač také nepůsobí příliš ,,měkce" , není přehnaně citlivý ani tuhý, dobře dává vědět ,,co se děje mezi koly a silnicí" i ve vyšších rychlostech. Plynový pedál také klade mírný odpor, takže není ,,změklý jako máslo na sluníčku" )). Brzdy nejsou jedovaté, ani nijak vyměklé. Jejich nástup není nijak razantní, ani nevím jak na mě působily-prostě tak nějak normálně, člověk se nad nimi nepozastaví :) Ale přecejenom bych asi čekal, že budou trošku víc ,,ostřejší".
U Šestky bych doporučil se raději vyhnout xenonovým světlometům a to pro jejich poměrně vysokou poruchovost-konkrétně systému naklápění-opravy pak nepatří k nejlevnějším. Je to taková jejich slabina, každý vůz má nějakou (Třeba ,,svatá" TDI mají váhu vzduchu no, nebo Vectra C myslím vysokotlaké čerpadlo u dieselů) Obyčejné halogenové světlomety mi nepřijdou nijak vyjímečné, jsou spíše průměrné, zlepší se to osazením např. lepších žárovek (třeba Philisp blue vision nebo jak se to jmenuje
Servis Mazdy prý také není nejdražší, jak se každý obává. Schválně říkám ,,prý", protože s ní do Mazdy nejezdím, tak nevím. Ale co vím, tak některé díly jsou i levnější, nežli na Škodu (myšleno originální díly), je to různé, ale takhle se liší každý výrobce, každá značka, takže nemá cenu to řešit. A navíc, kdo má na takový vůz, má také na servis. Neoriginální díly, myšleno ty běžné, spotřební, jako jsou kotouče, destičky, filtry, prostě to co se mění běžně, se dají sehnat v pohodě, i za velmi dobré ceny jako na kterýkoliv jiný vůz téhle třídy.
Co se týče samotné údržby, tak vůz není nikterak náročný, jelikož má rozvodový řetěz (benzíny), odpadá jedna starost. Originální hladící kapalina má dle výrobce vydržet 10let (mám jí tam dva roky a působí do -40stupňů), klínový řemen se pak tuším při 60tis km jen kontroluje, popřípadě dotahuje(možná je to v 90ti? teď nevím), pak už stačí jen měnit filtry a mrknout se jestli auto někde nerezne. Jediné, kde je dobré dbát na kvalitu je pak motorový olej, ale to u každého moderního vozu - jsou totiž dost náchylné na jejich kvalitu a správné použití, lidé velmi často zbytečně používají lehkoběžné oleje(třeba 0W-30) a mnohdy pak dochází u motorů k vyšší spotřebě oleje. V našich podmínkách bohatě postačí kvalitní 10W-40. Mazda sama často leje do motorů namísto lehkoběžného oleje, právě 10W-40, zdůvodňují to tím, aby se předešlo nadměrné spotřebě oleje a také je to finančně výhodnější.

Tohle berte jako doplněk k té mojí ,,recenzi", dá se toho napsat opravdu hodně, o každém voze, ale při psaní si na všechno člověk zkrátka nevzpomene.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 15:29, Skvělé zhodnocení Mazdy 6
anonym posted by:
S tím Focusem souhlasím, taky na mě neudělal příliš dobrý dojem. Navíc sem s ním měl tu čest v zimním provozu a řeknu jedno - žádný auto se mi na sněhu a na takový tý hlubší sračce nechovalo hůř, než Focus (obutý na dobrejch značkovejch zimákách). V ten moment sem jeho podvozku přestal věřit, prostě i když sem jel opatrně, tomu autu moc nechybělo aby šlo do smyku. Okamžitě sem nechápal, co je na jeho podvozku dobrýho. Nevim jestli má někdo podobnou zkušenost. S jiným autem, byť starším,
sem se ...
Tohle je lepší než nějaký test v časopise - obzvlášť v těch českých. Opravdu informativní, je vidět že s autem má autor naježděno, ne pár kilometrů jako profíci recenzenti.
Myslím, že tazatel na porovnání nepříliš sourodé dvojice aut Octavia - Mazda 6 má kliku a výběr opravdu usnadněn.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 18:33, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Víš jak je to s tim turboefektem vim že to turbo nemá, ale myslel sem takový to někdy nepříjemný, extrémní trhnutí když trošku přidáš plyn. Tady prostě přidá ladně, bez velkýho škubnutí jako to bejvá v některejch jinejch vozech.
Ani nejde o to, že Japonci sou dokonalí, žádný auto neni dokonalý. Jen s timhle autem jezdím, tak proč nepoukázat na ony chyby toho vozu, který člověku trochu vadí, nebo se mu zdají docela zbytečné, výrobce se jich mohl lehce vyvarovat.
Jinak klady samozřejmě převažují zoom zoom
Někomu je ten "turboefekt" nepříjemnej, někdo ho má zase rád, mě se to třeba líbí, když sepne turbo a auto vystřelí dopředu, ale jak řikám každej to má jinak. Jinak japonský auto bych si asi nekoupil, neřikám že sou špatný, ale nějak mi neseděj. Z týhle dvojice byh osobně radši bral Octávku, i když je o třídu níž, ale nikomu to v žádnym případě nevnucuju. Jak řikám ať si každej koupí co chce, hlavně ať zbytečně nehaní to druhý...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 20:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Někomu je ten "turboefekt" nepříjemnej, někdo ho má zase rád, mě se to třeba líbí, když sepne turbo a auto vystřelí dopředu, ale jak řikám každej to má jinak. Jinak japonský auto bych si asi nekoupil, neřikám že sou špatný, ale nějak mi neseděj. Z týhle dvojice byh osobně radši bral Octávku, i když je o třídu níž, ale nikomu to v žádnym případě nevnucuju. Jak řikám ať si každej koupí co chce, hlavně ať zbytečně nehaní to druhý...
Zkus se po sobě projet 6kou a pak Octavkou a skoro na 100% změníš názor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 23:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
S tím Focusem souhlasím, taky na mě neudělal příliš dobrý dojem. Navíc sem s ním měl tu čest v zimním provozu a řeknu jedno - žádný auto se mi na sněhu a na takový tý hlubší sračce nechovalo hůř, než Focus (obutý na dobrejch značkovejch zimákách). V ten moment sem jeho podvozku přestal věřit, prostě i když sem jel opatrně, tomu autu moc nechybělo aby šlo do smyku. Okamžitě sem nechápal, co je na jeho podvozku dobrýho. Nevim jestli má někdo podobnou zkušenost. S jiným autem, byť starším,
sem se ...
Jakym zpusobem by se vlastne mely osetrit ty zadni lemy? Nater nebo nastrik? Cim konkretne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 23:30, RE: bez předmětu
anonym posted by:
S tím Focusem souhlasím, taky na mě neudělal příliš dobrý dojem. Navíc sem s ním měl tu čest v zimním provozu a řeknu jedno - žádný auto se mi na sněhu a na takový tý hlubší sračce nechovalo hůř, než Focus (obutý na dobrejch značkovejch zimákách). V ten moment sem jeho podvozku přestal věřit, prostě i když sem jel opatrně, tomu autu moc nechybělo aby šlo do smyku. Okamžitě sem nechápal, co je na jeho podvozku dobrýho. Nevim jestli má někdo podobnou zkušenost. S jiným autem, byť starším,
sem se ...
K cene servisu, napr. v Mazde Sporilov chteji na Mazdu 6 a 3 750 kc/h bez DPH. Kolik stoji orig. servis skodovky nevim. Kamos co jezdil do Fematu, s Octavii 1 r.v. 97 rikal neco o 600/h. Pokud to tak je, tak to zas tak velky rozdil neni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 23:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
K cene servisu, napr. v Mazde Sporilov chteji na Mazdu 6 a 3 750 kc/h bez DPH. Kolik stoji orig. servis skodovky nevim. Kamos co jezdil do Fematu, s Octavii 1 r.v. 97 rikal neco o 600/h. Pokud to tak je, tak to zas tak velky rozdil neni.
Rozdíl v cenách servisů škodovky a ostatních automobilek je tak trochu bajka z minulýho tisíciletí. Některý zahraniční automobilky jsou dokonce už levnější než škoda a některý dealeři maj další zvýhodnění pokud jste vůz koupil u nich a s docela velkym autem typu Citroenu C5 (350 kč/h) se dostáváte těsně nad půlku ceny co platíte škodovce se svou oktávkou.
Škodovka byla levná ještě tak před deseti lety když končila Felda, teď je to normální koncernovej vůz VW, z koncernovej dílů, samozřejmě za koncernový ceny (teda občas se stane že za naprosto identickej díl do Audiny A3, VW Bora , Seat Leon a Škoda Octavia zaplatíte pokaždý jinak, ale poslední dobou to bohužel je už spíš víc než u konkurence, dokonce i u tý japonský)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 09:37, RE: michal
anonym posted by:
Odpověď naprosto jednoduchá : Mazdu 6,protože Octavia v uvedené konfiguraci (1.8TSI 2-3 roky stará) NEEXISTUJE !!!
Tolik krásných kombíků je na trhu a on se ptá na Oktávii.Bože,čemu jsi to život dal.Sedni si do toho a kousek se svez.Pak sedni do čehokoli jiného a na Oktávii plivneš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 13:55, RE: Octavie/Mazda
anonym posted by:
Zpracování interiéru má Mazda 6 naprosto bezprobémové a na první místo v hodnocení bych to fakt nestavěl. Pokud není jediným kritériem big kufr, tak není co řešit, Mazda je úplně jinde než Oktávka, stačí s nima ujet pár ukázkových kilometrů.
M6 je bezproblémová za předpokladu, že nemá motor v naftě a filtr pevných částic DPF. Mám novou v této kombinaci, auto jede skvěle atd...ale DPF je zdrojem problémů, poslední výměna oleje se musela udělat po 2,5 tis km-jezdil jsem jako s každým jiným autem vč. auty s DPF a holt se tam dostala nafta. O značkové servisu pomlčím-mladí frajíci a machři, kteří povídají naučené PR řeči. Kdysi jsem měl i O1 v naftě a v servisu jsem za půl roku od zakoupení 5x nebyl. Protože jezdím 4-5 tis/měsíc, jezdím 30 let, jsem techn. vzdělán, je to moje asi 18. auto(myslím soukromé), pak nevím, ale O1 byla docela v pohodě. Nějaké statistiky-přece je to jedno auto z Auto Bildu někdy z roku 2003, s 1,8 benzín. Z tohoto pohledu jim na 2. či 3. místě skončila O2 s benz. motorem.Tadle statistika je o ničem. Já bych koupil asi Ceeda SW či raději I30 SW, něco přiúplatil a mají slušné benzíny i nafty, bez filtru. Na i30 jsou slevy, jako ojeté bych nevzal ani Koktu ale ani M6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 17:19, RE: Octavie/Mazda
anonym posted by:
M6 je bezproblémová za předpokladu, že nemá motor v naftě a filtr pevných částic DPF. Mám novou v této kombinaci, auto jede skvěle atd...ale DPF je zdrojem problémů, poslední výměna oleje se musela udělat po 2,5 tis km-jezdil jsem jako s každým jiným autem vč. auty s DPF a holt se tam dostala nafta. O značkové servisu pomlčím-mladí frajíci a machři, kteří povídají naučené PR řeči. Kdysi jsem měl i O1 v naftě a v servisu jsem za půl roku od zakoupení 5x nebyl. Protože jezdím 4-5 tis/měsíc, jezdím...
Taky nebyla řeč o testu Auto Bildu. Jedno auto (třeba zrovna to vaše, nebo to jedno z A.B., to je k ničemu). Naopak statistiky TÜV pracující s absolutně VŠEMI auty na německém trhu (cca 70 000 000 vozů?), nebo J.D.Power mají hodnotu tisíckrát větší než jeden kus jednoho auta.
Ale s těmi neschopnými namyšlenými frajírky v servisu souhlasím a myšlenka na nové a připlatit není úplně od věci, protože nové je nové a záruky u některých značek jsou dneska 5 a na něco dokonce 7 let - což je bomba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 19:53, RE: michal
anonym posted by:
Tolik krásných kombíků je na trhu a on se ptá na Oktávii.Bože,čemu jsi to život dal.Sedni si do toho a kousek se svez.Pak sedni do čehokoli jiného a na Oktávii plivneš.
Na Octavii plivat nemusíš, ale pokud zkušíš jiné varianty, asi si jí fakt nekoupíš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 19:55, RE: Rozvor
anonym posted by:
Upozozorňuji, že jsem procitl velice záhy.Pokud dobře čtete, Octávia byla po prvním majiteli!!Nebouraná!! Jezdil jsem s ní jako spolujezdec každý den!!!! do práce a zpět.Kupovaná jako nová.Nebylo co zatajovat.Auto jsem znal 1 rok jako své.První moje Škodovka byla Š 1000 MB v r. 1982 a potom Octávia II. Škodovka již mi nesmí do baráku.A metrem rozhodně nikde běhat nebudu.Stačilo mi,když jsme v Octávce 2 lidi o sebe mlátili rameny za jízdy celých 150 km tam i zpět.Děkuji nechci.V Mazdě 6 se bohudí...
To s metrem a rozměry není argument, prostě si to vymyslel. I Mazda 3 je prostornější než Oktávka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 21:03, RE: Skvělé zhodnocení Mazdy 6
anonym posted by:
Tohle je lepší než nějaký test v časopise - obzvlášť v těch českých. Opravdu informativní, je vidět že s autem má autor naježděno, ne pár kilometrů jako profíci recenzenti.
Myslím, že tazatel na porovnání nepříliš sourodé dvojice aut Octavia - Mazda 6 má kliku a výběr opravdu usnadněn.
Díky za chválu, pokusil sem se to napsat co nejsrozumitelněji, ,,lidskou" řečí, ne jako profík, který s autem jezdí chvíli a pak sepíše článek. Všechny klady a zápory vozu totiž poznáte až během měsíců, či let, stovek, či tisícovek najetých kilometrů. Jsou samozřejmě věci, které Vás na voze zaskočí, potěší, či zklamou už během prvního setkání, či prvních kilometrů, ale opravdu poznat vůz se dá až po dlouhé době. Ale každý člověk je jiný a každý se také přizpůsobuje a vnímá ty věci jinak. Mě na Šestce zaskočily spíše detaily, drobnosti, které bych u takového auta zkrátka nečekal, ale s tím prostě nic nenadělám. Jenomže klady prostě převažují. Jiné vozy mají taky své mouchy, ale přiznávám, že Mazda je pro mne srdcovka - zároveň ale dovedu na rovinu říct, co se mi na tom voze nelíbí, a nedělám z něho dokonalou ,,modlu".

Teď se ještě pokusím poradit tazateli níže, jak ošetřit lemy atd. Tak zatim )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 22:10, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jakym zpusobem by se vlastne mely osetrit ty zadni lemy? Nater nebo nastrik? Cim konkretne?
Pokud chcete důkladně ošetřit všechny části vozu, tak ty choulostivé jsou tedy zadní lemy, kde se i často odlupuje lak od kamínků, dále nadkolí pod tím koberečkem který je tam docela nešťastně a mezi ním a lemem se drží vlhko a bordel, dále je dobré ošetřit prahy, a celkově dutiny karoserie, bez jejichž ošetření je vše k ničemu.

LEMY Z VENČÍ se dají ošetřit ochranou folií (její název je myslím Carshield - najděte si ve vyhledávači, on něco najde, dá se koupit i na netu). Tou se dají ochránit také PRAHY či jiné části, které jsou náchylné k oprýskání kamínky. Folie je průhledná, není tedy vidět, kamínky se od ní odráží a ne přímo od laku. Nanesete ji na ono místo a pak ji šetrně nahříváte třeba obyčejným fénem na vlasy a postupně, šetrně a hlavně důkladně ji vyhladíte, aby zmizely bublinky. Prahy musí být samozřejmě důkladně očištěné, omyté a hlavně vysušené, aby nedošlo k uzavření vlhkosti! to samé platí pro opravy lemů atd. umýt, vyčistit, vysušit! Vše provádět v suchu, při normální teplotě. Zkrátka ne v mrazu, či na slunci no :)
Lak na těchto částech musí být samozřejmě tedy také zdravý, ne až na kov oprýskaný, musí být zbavený rezu a opravený! (to už musí každý podle stavu svého auta).

VNITŘKY LEMŮ, jejich vnitřní strana, se dají natřít, nastříkat (podle použitého materiálu) vyplnit jakýmsi pružným tmelem, je založen na bázi silikonu (který odpuzuje vlhkost, vodu). Bohužel si nevybavím jeho název, značku. Lem se vyplní až k jeho okraji - z venčí ho pak může chránit zmiňovaná folie. Důležité je také ošetřit nadkolí pod tím ,,nešťastným koberečkěm" kde se můžou vyskytovat ,,bublinky" rezu. Tyto přípravky by ale měly být k sehnání v obchodech s takovým sortimentem, nebo v obchodech s potřebami pro lakýrníky, či autolakovny. Myslím si, že když se zeptáte v nějakém dobrém obchodě, či autolakovně, tak Vám poradí o jaké přípravky jde.

Pak už jen vystříkat dutiny, včetně dveří, které můžou ve spod reznout (svěřte to třeba profíkům, tady by to bylo na dlouho . Je dobré to provádět pravidelně, třeba jednou ročně, nebo jak uznáte za vhodné také vůči svým finančním možnostem, nechcete-li mít ,,shnilý vůz. Spodek je také dobré každý rok ošetřit - kolikrát stačí i sprej za 150kč k tomu určený (celkem dobré jsou spreje Motip) a každý si to může stříknout sám (mě na to vystačí takové dva spreje, dělám to každý rok a spodek je ok - ne na mé M6, tak dlouho ji nemám ). Opět platí před opravou (stříkáním atp.) důkladně omýt, vysušit a zbavit se rezu, jinak je to k ničemu!

Tyto rady platí prokaždý vůz, samozřejmě každá sranda něco stojí (čas i peníze), ale kdo chce mít auto ve slušném stavu, tak toho litovat nemusí. I 20 let starý vůz může vypadat jako nový, i když jezdí každý den, v zimě v létě. Dobré je také ošetřit vůz preventivně, byť je nový, či skoro nový, jestliže vím, že ten daný model vozu trpí horší antikorozní ochranou - všichni víte, že jak koroze propukne, těžko se zastavuje, proto je dobré jí spíše předejít.
Není na škodu vůz důkladně dvakrát do roka navoskovat - před zimou a po zimě. Nikdy ho ale pak nemít autošamponem, páč odmaštuje (většinou) a vosk je pak k h........ (dobrý vosk je třeba Thrutle Wax Platinum, či barevná řada vosků této značky)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 22:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jakym zpusobem by se vlastne mely osetrit ty zadni lemy? Nater nebo nastrik? Cim konkretne?
Jo, to co se týkalo toho ,,koberečku v nadkolí" tak to bylo myšleno pro Mazdu 6, o které je zde řeč.
Jinak rady lze samozřejmě použít na kterýkoli vůz.
Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 22:32, RE: automat
anonym posted by:
Já jsem blondýna, mám nejeto s automaty i manuály třičtvrtě miblionu kilometrů a do budoucna už jen automat! Současné automaty jsou (pokud nechceš vyslvoveně sportovní auto - a i tam už to není jednoznačné) už jasně lepší praktičtější atd. atp.
Mám najeto třičtvrtě milionu km a je mi 20 let!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 22:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Co se tyce interieru a plastu. U starsi verze M6, kterou mam, se mi stredovy panel libi vic nez ten u verze po faceliftu. Jinak je faceliftovana verze asi ve vsech smerech lepsi, hlavne 6ti kvalt a navic vypinani airbagu spolujezdce bych uvital.

Nicmene k tomu interieru, mel jsem na dovolene pujceneho Focuse II. Svezeni opravdu pekny, podvozek, prevodovka i motor (byl to urcite benzin ale nevim jaky, nenasel jsem nikde packu k otevreni predni kapoty a na zadnicg dverich nic nebylo Kazdopadn...
Ovládání na tempomatu na volantu? To je věc názoru. Mě naopak přijde jako dobré, rozhodně lepší, než oje vládání tempomatu např. ve Fabii. Prostě někomu to vyhovuje tak, a druhému onak. D.M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 23:45, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Pokud chcete důkladně ošetřit všechny části vozu, tak ty choulostivé jsou tedy zadní lemy, kde se i často odlupuje lak od kamínků, dále nadkolí pod tím koberečkem který je tam docela nešťastně a mezi ním a lemem se drží vlhko a bordel, dále je dobré ošetřit prahy, a celkově dutiny karoserie, bez jejichž ošetření je vše k ničemu.

LEMY Z VENČÍ se dají ošetřit ochranou folií (její název je myslím Carshield - najděte si ve vyhledávači, on něco najde, dá se koupit i na netu). Tou se dají ochránit ...
Diky za info. Koupil jsem nedavno auto z roku 2002. Zda se ze lemy vzadu nereznou a jsou osetrene uvnitr jakousi cernou barvou, folie tam zadna ale asi neni.

Idealni by bylo pokud by tato osetreni podvozku, lemu, prahu apod. provadel autorizovany servis pri garancnich kontrolach a clovek nemusel rocne behat po ruznych typech servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 11:02, RE: Je větší Mazda 3 nebo Octavia II?
anonym posted by:
Tak jsem se obtěžoval vyhrabat starý německý Testjahrbuchy a jsem tady na toho bajkaře nasranej. Našel jsem třeba srovnávací test Octavie a Mazdy 3 (jo 3, protože TO je soupeř Oktávky) a němci jsou v měření všeho hodně precizní a nejen že naměřili, že ve všech rozměrech je Mazda větší, ona má i lepší motor (1.6 proti 1.9 TDi - verze 81 kW) a líp brzdí. Takže tak nějak, podle němců jejich vlastní auto (nojo Oktávka) je HORŠÍ, MENŠÍ, POMALEJŠI, S MENŠÍM ROZVOREM, HORŠÍM PODVOZKEM a HUŘ BRZDÍCÍ, ne...
Muzes mi prozradit do ktere O2 se montuje TDi 81kW? :o)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 11:04, RE: Rozvor
anonym posted by:
Že si nedáte pokoj. Nemá cenu reagovat na bláboly nějakého Mekeše, když díky naprostén absenci diakritiky v jeho hodtentodštině, lze se jen dohadovat, co vlastně chce předvést svými duševními pochody.
Nestli ti nestiha IQ na cteni bez diakritiky, tak se radsi nenamahej :o)
respond
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.