0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi 1,4 16V (55kW)

category of topic classification: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.01.2006 08:11, RE: To není nejlepší volba...
Canondal posted by:
S hodnocením tohoto motoru nemůžu souhlasit. Za 4 roky mám najeto 195.000 km (55 kW, Combi), dlouhodobá spotřeba těsně nad 6l/100 km, velmi vysoké servisní náklady (prohlídka na 180.000 km stála 30.000,- Kč - a to jsem nehlásil žádné závady). Jezdím v drtivé většině sám, to ještě ujde, ačkoliv předjíždění si musím velmi pečlivě rozmýšlet, vzhledem k charakteristice motoru. Na dálnici se to po chvíli dokáže rozjet na tachometrových 195 km/hod, nad 140 km/hod to však zrychluje jen velmi neochotně....
co by jsi chtěl za 30kolíků ve 180 000 km- jen si to spočítej : rozvody , olej , olejový filtr , vzduchový filtr , prachový filtr , svíčky , brzdové destičky možná i kotouče , práce , atd . atd. tak se nediv jak trouba když jsi nehlásil žadný závady že to je tak drahý !!!!!! Každá prohlídka každých 90tis. km je nejmastnější .

A s autorem úvodního článku nemohu souhlasit : zamrzání klikové skříně - toto byl problém jen pár vozidel serie , a ti co patří do této serie a jezdí na prohlídky do autorizovaného servisu tak už to mají dávno odstraněné - domontováním přídavného vyhřívání hadice . A to o té převodovce a tlumičích JE PĚKNÝ BLÁBOL .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.01.2006 16:51, RE: To není nejlepší volba...
ogin posted by:
co by jsi chtěl za 30kolíků ve 180 000 km- jen si to spočítej : rozvody , olej , olejový filtr , vzduchový filtr , prachový filtr , svíčky , brzdové destičky možná i kotouče , práce , atd . atd. tak se nediv jak trouba když jsi nehlásil žadný závady že to je tak drahý !!!!!! Každá prohlídka každých 90tis. km je nejmastnější .

A s autorem úvodního článku nemohu souhlasit : zamrzání klikové skříně - toto byl problém jen pár vozidel serie , a ti co patří do této serie a jezdí na prohlídky do...
Suohlasím s Oginem, autor tohoto článku napsal opravdu pěknej blábol co se závad týče a Anonym zřejmě nikdy nejel ve fabii, jinak by se nedivil, že fabia drží jako přibitá. Škoda, že nám Anonym nenapsal, jaký vlastní vůz, ale zřejmě řídil auto pouze na matějský.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.01.2006 19:05, Osle
Canondal posted by:
S hodnocením tohoto motoru nemůžu souhlasit. Za 4 roky mám najeto 195.000 km (55 kW, Combi), dlouhodobá spotřeba těsně nad 6l/100 km, velmi vysoké servisní náklady (prohlídka na 180.000 km stála 30.000,- Kč - a to jsem nehlásil žádné závady). Jezdím v drtivé většině sám, to ještě ujde, ačkoliv předjíždění si musím velmi pečlivě rozmýšlet, vzhledem k charakteristice motoru. Na dálnici se to po chvíli dokáže rozjet na tachometrových 195 km/hod, nad 140 km/hod to však zrychluje jen velmi neochotně....
Co jsi s tím prosimtě dělal pak se nemůžeš ani divit. Náhodou je to fajnové autíčko. "Kdyby sese o to staral tak s tím nemáš takové problémy"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.01.2006 19:09, RE: servis
vitek posted by:
Já mám ,,fabku 3 roky,, 1,4MPi - říkám jí moje milá socka. Za ty peníze mě nenechala nikdy ve štychu, má celkem tuhou plechařinu, v zatáčkách taky sedí, každý rok s ní dělám hory , vymačknu z ní co potřebuji ---ale prostě nejede.Ideální pro rodinu , důchodce a ty , na jejichž ledvinu nikdo nečeká. Kdyby se někomu zdálo , že v ní je málo místa, tak si může doplatit a koupit autobus. Hodnocení kladné!
Souhlasím s tebou máme stejné hodnocení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 08:10, RE: servis
Radek posted by:
Souhlasím s tebou máme stejné hodnocení.
Tak se pánové pochlubte čím se vozíte a s čím porovnáváte, když tak kritizujete. Třeba se opravdu zasmějem. Podle mě Fabia má jeden z nejlepších podvozků !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.01.2006 19:24, RE: DRŽÁK
pit posted by:
Zřejmě asi ty nejsi člověk, když ti nevyhovují sedadla ve Fabii!
to chces rict ze jsou dobry jo ?? ha ha ha.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.01.2006 19:25, nejlepsi je v kadle kadle
benzin patri do zapalovace
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.01.2006 19:25, nejlepsi je v kadle kadle
benzin patri do zapalovace
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 17:27, RE: nejlepsi je v kadle kadle
mergl posted by:
benzin patri do zapalovace
a nafta do kamen a plyn do kuchyne, co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2006 19:37, RE: To není nejlepší volba... To: Ogin
ogin posted by:
co by jsi chtěl za 30kolíků ve 180 000 km- jen si to spočítej : rozvody , olej , olejový filtr , vzduchový filtr , prachový filtr , svíčky , brzdové destičky možná i kotouče , práce , atd . atd. tak se nediv jak trouba když jsi nehlásil žadný závady že to je tak drahý !!!!!! Každá prohlídka každých 90tis. km je nejmastnější .

A s autorem úvodního článku nemohu souhlasit : zamrzání klikové skříně - toto byl problém jen pár vozidel serie , a ti co patří do této serie a jezdí na prohlídky do...
Kotouče i bubny jsou ještě původní (originální !), pouze jednou stažené na soustruhu. Jezdím totiž za své, tudíž co nejekonomičtěji. Ty jsi někdy takové cifry za servisní prohlídky už platil, když jsi tak nebývale udivený mým překvapením ?! A pro Tvou informaci: mám detailní srovnání provozních nákladů s Octavií I 1.6 75kW, r.v. 1999, najeto 265.000 km - bez PHM, pneu, dálničních známek atd. Servis na 1 ujetý km vychází na necelé 2/3 nákladů investovaných do Fabie 1.4i 16V 55kW. A navíc ta Octávka aspoň vcelku slušně jede. A amortizace, nebo spíš reálné prodejní ceny ojetých Fábií ve vztahu k pořizovacím cenám rozhodně nesvědčí ani trochu ve prospěch Fábie. To si snad na bazarech dokážeš ověřit sám.
respond
gabcik
number of posts1
date of registration06.08.2013
Tuesday 06.08.2013 08:55, kdo poradi
Dobry den. Koupil jsem si fabii kombi 1.2 kde ve vybave je dalkove otvirani dveri. Rád bych toto dálkové ovládání na voze vypnul. Vim ze staci vyndat baterii s klice zapalovani ale ja chci vypnout dalkac primo prijimace vozu. Dik Juro
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.