0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 TSI - zkušenost s osmi firemními vozy

category of topic classification: česká vozidla
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Saturday 19.07.2014 08:13, RE: TSI
Petr S posted by:
Fanda posted by:
Docela by mne zajímalo,jak to doopravdy je?Že s motory 1.2 tsi byly problémy je všeobecně známo,ale aby se z osmi vozů jich pět takhle porouchalo,tak to musí bejt velká smůla.Například NH CAR tvrdí že se jim vrací v reklamaci z hruba jeden vůz z padesáti.Taky to nemusí tak být,třeba si nechtějí odradit zákazníky.Jisté je že všechny vozy s motory TSI co testoval AUTOBILD ujelo 100 000 km bez problémů včetně 1.2 tsi,po demontáži nevykazoval řetěz žádné znatelné opotřebení.V každém případě od druhé půlky roku 2011 dostaly motory 1.2 TSI zesílené řetězy co má i Rapid.Problém je ,že zesílený řetěz nepasuje na motory vyrobené v roce 2010.Muselo by se přelisovat ozubené kolo na klikové hřídeli.
Ad statistika, osobně znám jen jednoho majitele Fabie 1.2 HTP. V 50 tkm po 5 letech měl podpálené ventily nebo jak se to odborně nazývá. V tu dobu taky musel měnit přední kotouče. Kotouče jsou sice tzv. spotřebka, ale ozvala se poněkud brzo... Asi holt nejlacinější díly v novém autě od výrobce.


Tak to by mne zajímalo,jak musel jezdit,osobně jsem u HTP měnil destičky ve 106 000 km a když už se to dělalo,tak jsem vyměnil kotouče,Kamarád dokonce prodal ve 125 000km htp s původními brzdami,ale jeho styl jízdy byl hodně defenzivní.
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Saturday 19.07.2014 18:21, RE: TSI
Fanda posted by:
Petr S posted by:
Fanda posted by:
Docela by mne zajímalo,jak to doopravdy je?Že s motory 1.2 tsi byly problémy je všeobecně známo,ale aby se z osmi vozů jich pět takhle porouchalo,tak to musí bejt velká smůla.Například NH CAR tvrdí že se jim vrací v reklamaci z hruba jeden vůz z padesáti.Taky to nemusí tak být,třeba si nechtějí odradit zákazníky.Jisté je že všechny vozy s motory TSI co testoval AUTOBILD ujelo 100 000 km bez problémů včetně 1.2 tsi,po demontáži nevykazoval řetěz žádné znatelné opotřebení.V každém případě od druhé půlky roku 2011 dostaly motory 1.2 TSI zesílené řetězy co má i Rapid.Problém je ,že zesílený řetěz nepasuje na motory vyrobené v roce 2010.Muselo by se přelisovat ozubené kolo na klikové hřídeli.
Ad statistika, osobně znám jen jednoho majitele Fabie 1.2 HTP. V 50 tkm po 5 letech měl podpálené ventily nebo jak se to odborně nazývá. V tu dobu taky musel měnit přední kotouče. Kotouče jsou sice tzv. spotřebka, ale ozvala se poněkud brzo... Asi holt nejlacinější díly v novém autě od výrobce.
Tak to by mne zajímalo,jak musel jezdit,osobně jsem u HTP měnil destičky ve 106 000 km a když už se to dělalo,tak jsem vyměnil kotouče,Kamarád dokonce prodal ve 125 000km htp s původními brzdami,ale jeho styl jízdy byl hodně defenzivní.


Me v HTPecku vydrzely kotouce i desticky 220 tkm, je ale fakt, ze nejsem prumerny obycejny ridic a ze to je VW Polo, ne Schade car....
A po 265 tkm motor slape jako hodinky, problemy byly, ale nic tragickeho - zapalovaci civky a snimac otacek vacky, lambda sondy, napinak retezu....
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 19.07.2014 19:08, tsi
Mám ve firmě 3xtsi, dva roomstery a jedno caddy.
První roomster je rok 2010 a měnil se u něj rozvodák už ve 34t ale od té doby klid. Najeto cca. 130t. Druhý roomster je 2012 s modifikovaným motorem a při současných cca. 70t žádné problémy.
Caddy je funglovka, takže se uvidí, ale podle zkušeností u toho druhého roomsteru se nebojím.
Auta se používají jako montážní většinou na krátké jízdy, takže ten nejhorší možný způsob. Samozřejmě že zaměstnanci na nějaké slušné zacházení kakají, to si nedělám iluze.
Když nebudu řešit motor jedná se celkově o velmi odolná a blbuvzdorná auta. Před 6 lety jsem měl jedno berlingo (cena prostě zaujala) a tam zase držel jen ten motor, zbytek se za jízdy rozpadal. Doslova.
Vyrábět caddy sdi koupím ho zase, to bylo v podstaté dokonalé auto na městský provoz. Ale s 1,6tdi bych si oproti tsi při našem způsobu používání moc nepomohl, jedině pokud by bylo za stejné peníze. A to tedy není.
Znám několik lidí co mají v autě motory tsi nové generace a problémy veškeré žádné, spotřeba v průměru o 2l nižší než u staré tsi. Kamarádka má služební golf VI 1,2tsi a jezdí okolo 5l. Dle knihy jízd.
VW rozhodně neni sám kdo měl s rozvody tak velké problémy, jen je to nejvíc vidět protože těch oturbených prcků prodal zdaleka nejvíc.
respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Sunday 20.07.2014 09:41, Rozvody
Další kdo mě napadá, že měl takové potíže s rozvody je Opel.
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Monday 21.07.2014 14:00, RE: Nemlich to samý
David V posted by:
Kojot027 posted by:
David V posted by:
Kojot027 posted by:
V podstatě stejná zkušenost s naším parkem. Řetězové TSI 1,2 litru- prostě problém. A když mi někdo chce tvrdit, že mám dochlazovat turbo, neb je to náchylné bla bla bla, tak je blázen. Dnešní start/stop systém se na nic neptá a motor vypne. Pokud mi turbo odejde v 20 tis km a pak v 50 tis a autem se jezdí popojíždky žádný dálnice a vytáčení do bezvědomí atd. Pak je to opravdu křáp, protože je to udělaný blbě. Kdyby to bylo dejme tomu ve dvou/třech případech ze sta, mohl bych se přiklonit i k tomu, že prostě uživatel je střevo a nějak to svým idiotským užíváním "dojebal". Ale pokud mám 12 aut a z nich mi 9 jde na turbo a u dvou se mění komplet motor do 60 tis km, pak nevidím důvod proč tajit informaci že je to křáp.Jiné je to v další fázi s motory TSI, které mají řemenový rozvod. Je pravda, že jsem poskočil z fabie do octávie, ale motor je tichý až neslyšný. Kultivovanost projevu až neuvěřitelná, zátah turba příjemný. zatím ale jezdím jen měsíc. Co bude dál se ukáže, neb auto se zastavilo třetí den a odmítalo nastartovat. Po odtahu do autorizáku zjistili jen zablokovanou řídící jednotku. (Smazaly se kilometry, vymazaly stanice rádia, nefungovaly elektrická okna) Přijel na to technik z MB a po celodenním pitvání nikdo nebyl schopen říct proč se to stalo. Od té doby najeto asi 1400 km a vše v pořádku až na drobnost, že okno u řidiče na proklik tlačítka o dvě cvaknutí nesjede až dolů, ostatní okna bez problému. Horší je ten pocit, že se mi to stane třeba 1500 km od baráku někde v zapadlé líné Italské vesnici, kde mi to kompletně zkazí dovolenou a 25 tis za odtah bude realita.
A přesto Ti dneska drtivá většina lidí řekne, že nový auto je spolehlivý a nemáš s ním žádné starosti... Jo to je kapitalismus poslední doby. Koupíš is věc, se kterou máš problémy bez ohledu na cenu, reklamuješ ji, s některými nedostatatky se musíš smířit, stejně tak s absencí užitečných funkcí u věci předchozí a už se těšíš na den, kdy se jí konečně zbavíš, abys ji nahradil ještě větším "modernějším" krámem.
A to je jen s autem. Ted když to beru zpětně, tak nejlepší mobil byla Nokia 6300, která i přes stáří 12 let pořád funguje. Třeba 6 měsíců mi leží doma, pak ji nabiju a vydrží 4 dny na motorce, bez problému. Udělat to s dnešním smartfounem, jedno jaké značky je harakiri. Za den je to vybitý, ale má to funkce pane!! Ja chci volat a občas napsat zprávu. Ale máte tu facebook, a internet a navigaci... Ale už je to potřetí v servisu, protože GPS nejde! No tak to tu nechte a místo HTC si vemte Sony.. a za 3 měsíce na toho co mi to nabízel koukám zas.. a zas reklamuju. Pak LG.. pak zkouška Huawei. Nakonec nokia a ted zas Sony. Chjo... :o) O domácích spotřebičích jako pračka a lednice se nemá cenu bavit, prostě jem rezignoval a v podstatě každých 5 -6 let to měníme, protože oprava stojí 8 tis a nový kus 9 tis.. :(, ale když se jedná o auto, tak je to blbý, protože potřebuješ někde být, případně odněkud odjet.. nedej bože aby to přestalo jet, když předjíždíš kamion a v protisměru se vyhoupne jinej.. prostě už nevěřím ničemu a pořád kontroluji, co kde syčí praská bouchá..
Já to bohužel myslel obecně Příklad z poslední doby. Máme ledničku Zanussi z roku 2001 (v třídě C, takže sice má výkonnější kompresor, a víc žere, ale když ji otevřeš, netrvá věčnost, než se dochladí) s mechanickým termostatem. Tcháni si koupili moderní ledničku Samsung 2-kompresorovou s dispalyem, "nulovou" zónou a podobnými vyfikundacemi (nic proti pokroku) s elektronickým regulátorem v provedení A+ nebo jak se značí ty super šetrné spotřebiče s malou spotřebou. Člověk by řekl paráda, všechno nastavené, člověk přesně ví kde je jaká teplota, vše funguje, jak má. A jeli na dovolenou. Co se nestalo, přišel banální asi 1/2 hodinový výpadek elektřiny a lednička, aby "se ochránila" tak se po skončení lokálního blackoutu vypla. Jaká "atmosféra" čekala doma na vrátivši se tchány, snad ani nemusím popisovat - pokrok nezastavíš!



jim asi do smíchu nebylo
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 21.07.2014 15:29, RE: Nemlich to samý
Kojot027 posted by:
David V posted by:
Kojot027 posted by:
V podstatě stejná zkušenost s naším parkem. Řetězové TSI 1,2 litru- prostě problém. A když mi někdo chce tvrdit, že mám dochlazovat turbo, neb je to náchylné bla bla bla, tak je blázen. Dnešní start/stop systém se na nic neptá a motor vypne. Pokud mi turbo odejde v 20 tis km a pak v 50 tis a autem se jezdí popojíždky žádný dálnice a vytáčení do bezvědomí atd. Pak je to opravdu křáp, protože je to udělaný blbě. Kdyby to bylo dejme tomu ve dvou/třech případech ze sta, mohl bych se přiklonit i k tomu, že prostě uživatel je střevo a nějak to svým idiotským užíváním "dojebal". Ale pokud mám 12 aut a z nich mi 9 jde na turbo a u dvou se mění komplet motor do 60 tis km, pak nevidím důvod proč tajit informaci že je to křáp.Jiné je to v další fázi s motory TSI, které mají řemenový rozvod. Je pravda, že jsem poskočil z fabie do octávie, ale motor je tichý až neslyšný. Kultivovanost projevu až neuvěřitelná, zátah turba příjemný. zatím ale jezdím jen měsíc. Co bude dál se ukáže, neb auto se zastavilo třetí den a odmítalo nastartovat. Po odtahu do autorizáku zjistili jen zablokovanou řídící jednotku. (Smazaly se kilometry, vymazaly stanice rádia, nefungovaly elektrická okna) Přijel na to technik z MB a po celodenním pitvání nikdo nebyl schopen říct proč se to stalo. Od té doby najeto asi 1400 km a vše v pořádku až na drobnost, že okno u řidiče na proklik tlačítka o dvě cvaknutí nesjede až dolů, ostatní okna bez problému. Horší je ten pocit, že se mi to stane třeba 1500 km od baráku někde v zapadlé líné Italské vesnici, kde mi to kompletně zkazí dovolenou a 25 tis za odtah bude realita.
A přesto Ti dneska drtivá většina lidí řekne, že nový auto je spolehlivý a nemáš s ním žádné starosti... Jo to je kapitalismus poslední doby. Koupíš is věc, se kterou máš problémy bez ohledu na cenu, reklamuješ ji, s některými nedostatatky se musíš smířit, stejně tak s absencí užitečných funkcí u věci předchozí a už se těšíš na den, kdy se jí konečně zbavíš, abys ji nahradil ještě větším "modernějším" krámem.
A to je jen s autem. Ted když to beru zpětně, tak nejlepší mobil byla Nokia 6300, která i přes stáří 12 let pořád funguje. Třeba 6 měsíců mi leží doma, pak ji nabiju a vydrží 4 dny na motorce, bez problému. Udělat to s dnešním smartfounem, jedno jaké značky je harakiri. Za den je to vybitý, ale má to funkce pane!! Ja chci volat a občas napsat zprávu. Ale máte tu facebook, a internet a navigaci... Ale už je to potřetí v servisu, protože GPS nejde! No tak to tu nechte a místo HTC si vemte Sony.. a za 3 měsíce na toho co mi to nabízel koukám zas.. a zas reklamuju. Pak LG.. pak zkouška Huawei. Nakonec nokia a ted zas Sony. Chjo... :o) O domácích spotřebičích jako pračka a lednice se nemá cenu bavit, prostě jem rezignoval a v podstatě každých 5 -6 let to měníme, protože oprava stojí 8 tis a nový kus 9 tis.. :(, ale když se jedná o auto, tak je to blbý, protože potřebuješ někde být, případně odněkud odjet.. nedej bože aby to přestalo jet, když předjíždíš kamion a v protisměru se vyhoupne jinej.. prostě už nevěřím ničemu a pořád kontroluji, co kde syčí praská bouchá..


jó jabko je jabko a japonec je japonec... raději budu mít o litr dva (slovy dvanáct) větší spotřebu než abych se dočkal takového nemilého překvapení jako je že ráno nenastartuju, neodjedu, nepředjedu...nepřijedu. ale s tou nokiíí je to fakt, zlatá 6210 nebo ještě lépe 6310i, ta už měla i BT. a 14 dní na baterce, o tom si ty dnešní krámy mohou nechat jen zdát. spotřebiče to samé-neřeším, našich Philco z roku 85 jela 20 let. dneska koupím pračku s co nejdelší zárukou a po záruce opravy neřeším, koupím novou. jenže to je logické že to nevydrží-tenkrát byla slušná pračka/lednička za 10ti násobek průměrné mzdy. dnes je za 1/3. naštěstí pořád existují značky jako třeba Miele.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Tuesday 22.07.2014 11:00, RE: Rozvody
Martin Srb posted by:
Další kdo mě napadá, že měl takové potíže s rozvody je Opel.


Těch výrobců co už neumí udělat pořádné řetězové rozvody je víc. Vím o těchto: MB - V6 a V8 benzín, BMW, Mini, Peugeot, Citroen - motory 1,6 benzín od BMW! Ale hlavně zlobí ve Francouzích, asi proto, že se jich prodá nejvíc, ale může to být i druhá jakost. A nevyhnulo se to ani některým japoncům, např. Honda - naštěstí jen u dieselů, které měly stejně problémů víc.
Nepochopím, proč to prostě neudělají pořádně, nebo se na to vy*eru a dám tam řemen s pravidelným intervalem výměny. Nejvíc to zamrzí u drahých značek. VW to vyžral dost, je pravda, že těch případů, hlavně u 1,2 TSI bylo hodně. Taky si to zavinili i tím, že rychle zrušili výrobu osvědčených alternativ a zákazníci si prostě novinku koupit museli. Obecně byl nápad TSI dobrý - motor co pojede jako starý 2,0 se spotřebou 1,4 a jízdně opravdu funguje, ale provedení se nepovedlo. Sice po modernizaci problému výrazně ubylo, ale stejně bych si TSI pořídil až v současné řemenové verzi s dalšími vychytávkami snižujícími spotřebu a zvyšujícími výdrž. V mém okolí jezdí dost Rapidů, vetšinou s 1,2 TSI a zatím jsem o problémech neslyšel, tak uvidíme.
respond
Falewick
number of posts25
date of registration07.09.2011
Friday 25.07.2014 10:27, super
Díky za statistiku! To se cení, reálné zkušenosti.

TSI do 6/2011, než přišel upravený řetěz, je opravdu tragédie. Je ale dobré vědět že se to nestává u každého motoru.

Motory do 6/2011 bohužel nedají pokoj ani po výměně rozvodů. Po zesílení řetězu a výměně napínáku už na to auta netrpí, ale lidi se stejně TSI vyhýbají.

Ty poruchy turba jsou u firemních vozů typické, s cizím autem se holt prasí.
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Friday 25.07.2014 11:05, RE: Nemlich to samý
Petr S posted by:
Kojot027 posted by:
David V posted by:
Kojot027 posted by:
V podstatě stejná zkušenost s naším parkem. Řetězové TSI 1,2 litru- prostě problém. A když mi někdo chce tvrdit, že mám dochlazovat turbo, neb je to náchylné bla bla bla, tak je blázen. Dnešní start/stop systém se na nic neptá a motor vypne. Pokud mi turbo odejde v 20 tis km a pak v 50 tis a autem se jezdí popojíždky žádný dálnice a vytáčení do bezvědomí atd. Pak je to opravdu křáp, protože je to udělaný blbě. Kdyby to bylo dejme tomu ve dvou/třech případech ze sta, mohl bych se přiklonit i k tomu, že prostě uživatel je střevo a nějak to svým idiotským užíváním "dojebal". Ale pokud mám 12 aut a z nich mi 9 jde na turbo a u dvou se mění komplet motor do 60 tis km, pak nevidím důvod proč tajit informaci že je to křáp.Jiné je to v další fázi s motory TSI, které mají řemenový rozvod. Je pravda, že jsem poskočil z fabie do octávie, ale motor je tichý až neslyšný. Kultivovanost projevu až neuvěřitelná, zátah turba příjemný. zatím ale jezdím jen měsíc. Co bude dál se ukáže, neb auto se zastavilo třetí den a odmítalo nastartovat. Po odtahu do autorizáku zjistili jen zablokovanou řídící jednotku. (Smazaly se kilometry, vymazaly stanice rádia, nefungovaly elektrická okna) Přijel na to technik z MB a po celodenním pitvání nikdo nebyl schopen říct proč se to stalo. Od té doby najeto asi 1400 km a vše v pořádku až na drobnost, že okno u řidiče na proklik tlačítka o dvě cvaknutí nesjede až dolů, ostatní okna bez problému. Horší je ten pocit, že se mi to stane třeba 1500 km od baráku někde v zapadlé líné Italské vesnici, kde mi to kompletně zkazí dovolenou a 25 tis za odtah bude realita.
A přesto Ti dneska drtivá většina lidí řekne, že nový auto je spolehlivý a nemáš s ním žádné starosti... Jo to je kapitalismus poslední doby. Koupíš is věc, se kterou máš problémy bez ohledu na cenu, reklamuješ ji, s některými nedostatatky se musíš smířit, stejně tak s absencí užitečných funkcí u věci předchozí a už se těšíš na den, kdy se jí konečně zbavíš, abys ji nahradil ještě větším "modernějším" krámem.
A to je jen s autem. Ted když to beru zpětně, tak nejlepší mobil byla Nokia 6300, která i přes stáří 12 let pořád funguje. Třeba 6 měsíců mi leží doma, pak ji nabiju a vydrží 4 dny na motorce, bez problému. Udělat to s dnešním smartfounem, jedno jaké značky je harakiri. Za den je to vybitý, ale má to funkce pane!! Ja chci volat a občas napsat zprávu. Ale máte tu facebook, a internet a navigaci... Ale už je to potřetí v servisu, protože GPS nejde! No tak to tu nechte a místo HTC si vemte Sony.. a za 3 měsíce na toho co mi to nabízel koukám zas.. a zas reklamuju. Pak LG.. pak zkouška Huawei. Nakonec nokia a ted zas Sony. Chjo... :o) O domácích spotřebičích jako pračka a lednice se nemá cenu bavit, prostě jem rezignoval a v podstatě každých 5 -6 let to měníme, protože oprava stojí 8 tis a nový kus 9 tis.. :(, ale když se jedná o auto, tak je to blbý, protože potřebuješ někde být, případně odněkud odjet.. nedej bože aby to přestalo jet, když předjíždíš kamion a v protisměru se vyhoupne jinej.. prostě už nevěřím ničemu a pořád kontroluji, co kde syčí praská bouchá..
Od poučeného čtenáře Tipcars bych čekal, že se hodně velkým obloukem vyhne zrovna profláknutému 1.2 TSi. Mám 3 měsíce nové Verso, 2,5 tkm a po zkušennosti s předchozím Yarisem od novoty si nepřipouštím, že by mě měly potkat jakékoli závady v příštích několika letech.. S těma telefonama a spotřebičema jsi asi prostě smolař nebo fakt nevím. Po Nokiích kupuju jen telefony Nexus od Googlu s čistým Androidem, tzn. bez bloatwaru co tam přidávají výrobci a v pohodě. Stejně tak všechny spotřebiče koupené v roce 2004 máme pořád OK. Snažím se kupovat kvalitní výrobky a nejdu jen a pouze po ceně.


Firemní strategie i cenový limit je daný. Takže TSI je jasná volba.. :o)
respond
Falewick
number of posts25
date of registration07.09.2011
Monday 28.07.2014 10:44, TSI
Jinak pro ilustraci - po opravdu hodně podrobném průzkumu jsem do TSI s řetězovým rozvodem šel (nový rapid 07/2014). Nemám informace o selhání rozvodů po úpravě motoru - zesílení řetězu a novém napínáku. V Boleslavi mi odpřisáhli že kdyby i upravený motor rupnul tak je to u prvního majtele 100% kulance a pravděpodobně by šel i do laborky na zjištění příčiny.
respond
mikelight
number of posts34
date of registration01.08.2010
Monday 28.07.2014 13:51, RE: TSI
Falewick posted by:
Jinak pro ilustraci - po opravdu hodně podrobném průzkumu jsem do TSI s řetězovým rozvodem šel (nový rapid 07/2014). Nemám informace o selhání rozvodů po úpravě motoru - zesílení řetězu a novém napínáku. V Boleslavi mi odpřisáhli že kdyby i upravený motor rupnul tak je to u prvního majtele 100% kulance a pravděpodobně by šel i do laborky na zjištění příčiny.


Mhmmm...po 6 letech ve vyrobe davat 100% zaruku kulance primo z headquarters...kazdy si clever reseni holt predstavuje jinak

respond
striska
number of posts2
date of registration10.08.2014
Sunday 10.08.2014 13:24, Škoda - simply never
Po zkušenosti s Octavií II (BKD) a přístupu servisu Škoda jsem se rozhodl, že Škodovky už při dalším výběru auta vynechám.

Potřeboval jsem však koupit malý vůz a rozhodl se pro Citigo. Při koupě vozidla ze salonu (Tukas Praha) mi bylo slíbena dodatečná montáž tempomatu. Po půl roce urgencí mi byla sděleno, že to není možné. Když jsem napsal info do Škodovky, druhý den mi volal prodejce a začal na mně řvát, co si to dovoluji na ně stěžovat, že mi nic takového neslíbili. Takže auto nyní prodávám a Škodovku už opravdu NIKDY.
respond
GSX1100G
number of posts121
date of registration02.12.2014
Tuesday 02.12.2014 09:00, TSI - zkušenost po 121.000 km
Octavia 1,2 TSI, 77kW, r.v.2010/leden, služební

25.000 km - výměna rozv. řetězu v záruce
82.000 km - nějaká potvora překousala kabel ke svíčce, při výpadku zapalování za jízdy došlo k přeskočení řetězu. K žádné škodě nedošlo ! Preventivně vyměněn řetěz - již placeno.
85.000 km - vzhledem k amatérům v servisu (přepnutý řemen) došlo k prosakování vodní pumpy - výměna
Dlouhodobá spotřeba 5,9 l/100km - viz : http://www.spotreby.cz/skoda-octavia-ii-facelift-1-2-tsi-77-kw-a6450/
Výměna oleje vždy už po 25.000km. Olej vydrží bez úbytku po celou dobu.
Jinak žádná závada za celou dobu ! Motor šlape jak hodiny. Za mne OK.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 19.08.2015 11:30, Čas na změnu značky :-)
Zdravím, chtěl jsem poděkovat za pěknou statistiku "kvality" motorů 1.2 TSI. U mě platií totéž, po 20 letech, kdy jsem kupoval škodovky se už tak nestane. Vypadá to už tak, že i obyčejná Dacia vydrží více, zejména motoricky
Jenom příklad, kolega si před 4 léty koupil nový VW Golf 1.2 TSI, za rok chrastil řetěz, který mu chrastí dodnes, reklamace nebyla uznána, neboť funkčně auto prý pracuje správně. Když si představíte, že na takové auto šetřil roky a kupoval ho jako "jistotu", tak začínáte tušit, že VW koncern při honbě za prvním místem v prodeji jaksi pozapoměl, že auta jsou pro lidi a musí i fungovat
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Sunday 23.08.2015 10:04, Máte štěstí, hlavně ať auto slouží
Dobrý den, jen jsem chtěl poradit i tak si hlídat zvuk motoru, zejména při startu, jestli nechrastí. Opravdové řešení přišlo u vašeho typu motoru totiž až od 5/2011, kdy se začly montovat tzv. zdvojené roz. řetězy (duplex). Bohužel tento zdvojený řetěz nejlze bez dalších úprav dát na váš typ motoru a samozřejmě škoda ani vw to vůbec nenabízí
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 23.08.2015 21:13, RE: TSI - zkušenost po 121.000 km
GSX1100G posted by:
Octavia 1,2 TSI, 77kW, r.v.2010/leden, služební 25.000 km - výměna rozv. řetězu v záruce 82.000 km - nějaká potvora překousala kabel ke svíčce, při výpadku zapalování za jízdy došlo k přeskočení řetězu. K žádné škodě nedošlo ! Preventivně vyměněn řetěz - již placeno. 85.000 km - vzhledem k amatérům v servisu (přepnutý řemen) došlo k prosakování vodní pumpy - výměna Dlouhodobá spotřeba 5,9 l/100km - viz : http://www.spotreby.cz/skoda-octavia-ii-facelift-1-2-tsi-77-kw-a6450/ Výměna oleje vždy už po 25.000km. Olej vydrží bez úbytku po celou dobu. Jinak žádná závada za celou dobu ! Motor šlape jak hodiny. Za mne OK.


Dobrý den, popište prosím Vaše zkušenosti s autem blíže http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost

respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.